afslutninger: 21-11frederikshavneren skrev:Bold besiddelse: 45-55
Afslutninger: 19-5
Det fortæller meget om kampen (kilde: livescore stats)
http://www.superliga.dk/no_cache/forsid ... tabId%5D=1" onclick="window.open(this.href);return false;

afslutninger: 21-11frederikshavneren skrev:Bold besiddelse: 45-55

MR er den rigtige vinder skrev:afslutninger: 21-11frederikshavneren skrev:Bold besiddelse: 45-55
http://www.superliga.dk/no_cache/forsid ... tabId%5D=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Det var da noget af en påstand!white splash skrev:Tror slet ikke at Frederikshavneren overhovedet er AaB fan

En statistik der ser noget anderledes ude end den jeg henviste til. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvilken der er rigtig/forkert, jeg angav kilden og så må man fortolke det som man nu vil.MR er den rigtige vinder skrev:afslutninger: 21-11frederikshavneren skrev:Bold besiddelse: 45-55

Ene gjorde det da fint. Hvad ævler du om?astonvilla skrev:Hele situationen taget i betragtning er 1 point i Odense virkelig godt.
Dem sætter vi i banken og glemmer kampen og retter focus mod onsdag.
Alle gjorde det fint i dag - dog noget bekymrende at se Ene's "tilstand". Hold kæft der er godt nok lang vej hjem. Jeg tror aldrig vi får set hans gamle niveau igen. Ikke engang tæt på. Trist.
Dårligt indhop i dag og eneste egentlige dårlige historie fra i dag.

Hvad fanden er der med ham Kent? Mener han seriøs, at vi ikke har muligheden for at vinde enten CL eller EL? På porten med ham.Provst i Brovst skrev:"Jeg synes også, at energien er der – det er os, der tager initiativet i dag mod OB og har overskuddet til at gøre det, og det er jeg godt tilfreds med. At der så var nogle fejl og noget spillemæssigt, der kunne have været bedre – jamen det lever jeg med, siger Kent Nielsen."
"- Vi fik givet spilletid til Nicklas Helenius. Det er efterhånden otte-ni måneder siden, han har spillet en hel kamp. Rasmus Würtz har ikke spillet i fire uger, og Nicolaj Thomsen har også været ude. Det ser ud som om, de alle er kommet nogenlunde helskindet igennem det. Det er også vigtigt for os, at vi får det bredt lidt ud og har flere spillere at vælge imellem, siger Kent Nielsen efter 1-1 kampen i Odense."
Slamsprøjten - 2. august 2014 kl. 20:45

Jeps!Fabbe skrev:1 point ude, 3 point hjemme. Europa Cup er en anden business. Vi følger mønstret, vi er ikke engang i stærkeste opstilling og med alle mand i storform. Jeg tror på en medaljesæson.
men alle 4 mesterskaber tror du vel stadig, at der kan ændres ved (du har jo haft betænkeligheder før hver eneste kamp (måske ikke helt tilbage til '95..)), og nu er du også helt derude i at vejret kan blive ganske forfærdeligt til Hobro's kamp i morgen..........frederikshavneren skrev:Det var da noget af en påstand!white splash skrev:Tror slet ikke at Frederikshavneren overhovedet er AaB fan
Selvfølgelig er jeg AaB fan.

Hajen skrev:men alle 4 mesterskaber tror du vel stadig, at der kan ændres ved (du har jo haft betænkeligheder før hver eneste kamp (måske ikke helt tilbage til '95..)), og nu er du også helt derude i at vejret kan blive ganske forfærdeligt til Hobro's kamp i morgen..........frederikshavneren skrev:Det var da noget af en påstand!white splash skrev:Tror slet ikke at Frederikshavneren overhovedet er AaB fan
Selvfølgelig er jeg AaB fan.
lesson 1: tænk positivt næste gang du ryger i tasterne..![]()
har spurgt før, men er du pindsvinet fra Bjergkjøbing Grand Prix ??