Man kan aldrig regne med livescores opstillinger. De er taget ud fra et tilfældigt skøn så bare rolig.andreasaab89 skrev:Er AK skadet ??MrRepsak skrev:Ahlman kep thelander pk
Wich pølsen ris Thomsen
Helenius spalvis
Ifølge livescore...
Syntes han har været klart bedste angriber af alle 3 indtil videre.
3. kval.runde CL; Dinamo Zagreb - AaB
Re: 3. kval.runde CL; Dinamo Zagreb - AaB
Tror heller ikke der nogen garantier for ene og ak ser jeg som 90% sikre og det samme med halmen ham tror jeg ikke vi gambler med fra start
Kom så de RØ'E!
Hvem?MrRepsak skrev:Tror heller ikke der nogen garantier for ene og ak ser jeg som 90% sikre og det samme med halmen ham tror jeg ikke vi gambler med fra start
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Takker for de gode råd, tror jeg har fundet et sted (måske)
Men for en ældre dame på snart 50, har det sku været en varm dag, i den sorte doubeltrøje!!!
God kamp til Alle
Men for en ældre dame på snart 50, har det sku været en varm dag, i den sorte doubeltrøje!!!
God kamp til Alle
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Mon ikke det er Ahlmann, skrevet fra en tlf?jonas386 skrev:Hvem?MrRepsak skrev:Tror heller ikke der nogen garantier for ene og ak ser jeg som 90% sikre og det samme med halmen ham tror jeg ikke vi gambler med fra start
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
andreasaab89
- Allstar

Har du ikke hørt de kalder Ahlman for Halmen derude ?`:)jonas386 skrev:Hvem?MrRepsak skrev:Tror heller ikke der nogen garantier for ene og ak ser jeg som 90% sikre og det samme med halmen ham tror jeg ikke vi gambler med fra start
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Halmen en klon mellem ahlmann og Hamrén
Tlf er korrekt.
Tlf er korrekt.
Kom så de RØ'E!
Livescore har ikke styr på en skid. WichMac starter naturligvis ikke på fløjen igen....nogensinde. Spalvis er lige så skarp som en våd berlinger så der et vist heller ikke sandsynligt han er at finde i startopstillingen.MrRepsak skrev:Ahlman kep thelander pk
Wich pølsen ris Thomsen
Helenius spalvis
Ifølge livescore...
Jeg håber satme ikke det går som første gang vi mødte Deportivo. 1-0 hjemme på en våd og kold aften i Aalborg. Håbet var stadig intakt om videre avancement og så bum, 5-0 til Deportivo i Spanien.
-
Rextherunt
- Landshold

- Geografisk sted: Østjylland
Streaming link?
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!
http://www.wiziwig.tv/competition.php?p ... e=football" onclick="window.open(this.href);return false;Rextherunt skrev:Streaming link?
#AaB’s 11 startere mod Dinamo Z.: Larsen, Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg, Wichmann, Würtz, Risgård, Thomsen, Jacobsen, Spalvis.
Jakob Ahlmann og Mathias Thrane er sorteret fra truppen på de udvalgte 18 mand hos #AaB #cldk
Jakob Ahlmann og Mathias Thrane er sorteret fra truppen på de udvalgte 18 mand hos #AaB #cldk
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Overraskende!634 skrev:#AaB’s 11 startere mod Dinamo Z.: Larsen, Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg, Wichmann, Würtz, Risgård, Thomsen, Jacobsen, Spalvis.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Er meget overrasket over at Wich starter på bekostning af Ene. Jeg synes slet ikke det har fungeret for Wich på den højrekant!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hmm.. Tja. Spøjst ene ikke starter, men måske de tænker i udskiftninger - Würtz og Thomsen kan nok ikke holde en hel kamp, og der skal stadig være plads til, at helenius kan erstatte Lukas.
Kent Nielsen må vurdere, at Enevoldsen og Helenius kan komme ind fra bænken og drive gæk med nogle trætte kroatiske spillere
Men yderst overraskende er det !!
-
Rextherunt
- Landshold

- Geografisk sted: Østjylland
TakkerPatmand skrev:http://www.wiziwig.tv/competition.php?p ... e=football" onclick="window.open(this.href);return false;Rextherunt skrev:Streaming link?
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Er vi ikke også ude i noget med at både Thomsen og Enevoldsen er bedst på venstre kant. Men man kan sige, at uanset om man satte Wichmann, Thomsen eller Enevoldsen på højre side ville det i alle tilfælde kun være deres næstbedste position.
Længe leve arbejderklassen!
Det er muligt. Det dur bare heller ikke med 3 midtbanespillere, som ikke kan spille fuld kamp på fuld skrald.Danni skrev:Er vi ikke også ude i noget med at både Thomsen og Enevoldsen er bedst på venstre kant. Men man kan sige, at uanset om man satte Wichmann, Thomsen eller Enevoldsen på højre side ville det i alle tilfælde kun være deres næstbedste position.
Samtidig synes jeg faktisk, at wich var en af de bedre i Aalborg.
ZipZenden skrev:Hvorfor er det helt præcis at man ikke kan se kampen på tv idag?
skal man helt seriøst til at streame kampen???
eller er det mig som ser helt forkert og kun kan se de viser FCK kampen!
ohhh tror der er noget der strammer http://dk.timefor.tv/ og ja det er det....
Guld? igen, igen...!
orker ikke fck går videre og vi ikke gør!
Kom nu de røde for satan!

Kom nu de røde for satan!
Kom så de RØ'E!