Champions League kvalifikation
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Champions League kvalifikation
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Det var dælme hurtigt de ekspederede den sag!
Nå, men betyder det så at vi kan trække dem? For det kunne da være fint. De er vist til at snakke med for tiden.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Shit mand en fejl at lave! Nå, men lad os bare få dem :-)
http://mobil.bold.dk/#/nyt/legia-smidt- ... celtic-med" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tak, det vil være en ønskemodstander. Realistisk at gå videre og den fedeste udebanetur
Ja tak, det vil være en ønskemodstander. Realistisk at gå videre og den fedeste udebanetur
-
svendpoulsen
- 2. div

Jamen dem "nupper" vi da bare

- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Celtic for Ludogorets, ja tak!
"PFC Ludogorets, Bulgarien
De bulgarske mestre har måske ikke et klubnavn, der ligger nemt på tungen. Sådan må det være for en klub, der først blev stiftet i 2001 som en overbygning. Men det kan sagtens være et anstændigt bud på den værst tænkelige lodtrækning for AaB. Man så onsdag aften klassen, da bulgarerne på den vanskelige udebane mod Partizan Beograd fik 2-2 og gik videre til playoff på reglen om udebanemål efter 0-0 på eget græs. Ludogorets har nu vundet det bulgarske mesterskab tre gange i træk og imponerede stort i sidste sæsons Europa League, hvor man besejrede blandt andre Dinamo Zagreb og PSV Eindhoven - og senere endda Lazio i knockoutfasen - inden det faldt sammen mod Valencia. Hjemmebanen er ellers ikke så frygtindgydende. Kun 6000 pladser på et stadion, der ellers har set store modstandere de seneste år.
Chance: 35"
Bt.dk
"PFC Ludogorets, Bulgarien
De bulgarske mestre har måske ikke et klubnavn, der ligger nemt på tungen. Sådan må det være for en klub, der først blev stiftet i 2001 som en overbygning. Men det kan sagtens være et anstændigt bud på den værst tænkelige lodtrækning for AaB. Man så onsdag aften klassen, da bulgarerne på den vanskelige udebane mod Partizan Beograd fik 2-2 og gik videre til playoff på reglen om udebanemål efter 0-0 på eget græs. Ludogorets har nu vundet det bulgarske mesterskab tre gange i træk og imponerede stort i sidste sæsons Europa League, hvor man besejrede blandt andre Dinamo Zagreb og PSV Eindhoven - og senere endda Lazio i knockoutfasen - inden det faldt sammen mod Valencia. Hjemmebanen er ellers ikke så frygtindgydende. Kun 6000 pladser på et stadion, der ellers har set store modstandere de seneste år.
Chance: 35"
Bt.dk
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Den ultimative skræk er Salzburg. Drømmen må vel være Celtic eller BATE Borisov. De dér Apoelfolk huer mig ikke rigtigt heller.
- Buzz Killington
- Allstar

Wow, det er faktisk kun RB jeg pisser i bukserne over nu. Hvor er Uffe?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

Jeg tror PFC Ludogorets fra Bulgarien var den værste, måske lige så gode som Salzburg men med en lang rejse til et korrupt østland oven i.Hovedet skrev:Den ultimative skræk er Salzburg. Drømmen må vel være Celtic eller BATE Borisov. De dér Apoelfolk huer mig ikke rigtigt heller.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
"Celtic ind som mulig modstander til AaB, mens bulgarske Ludogorets ryger ned som useedet. Dette er bekræftet af UEFA."Frank Buck skrev:Det var dælme hurtigt de ekspederede den sag!
Nå, men betyder det så at vi kan trække dem? For det kunne da være fint. De er vist til at snakke med for tiden.
Det er fandme et godt bytte - i hvert fald som sandsynlighedsregning på forhånd. Det hjælper jo ikke meget hvis vi trækker Red Bull alligevel.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vi trækker Red Bull... Jeg kan mærke det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Kan du ikke få astonvilla til at sætte et par hundrede på det?jonas386 skrev:Vi trækker Red Bull... Jeg kan mærke det.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Provst i Brovst
- Allstar

Er der ikke en der optager programmet om AaB Zagreb bagefter. Det er på 30 minutter. Det er lige til youtube. 
Det tør jeg ikke. Jeg frygter AaB får for megen succes og manden bliver nødt til at ofre sit eget liv for at det går AaB godt. Om et års tid når AaB har vundet ChL, ligaen samt pokalen sidder AstonVilla alene et eller andet sted uden tag over hovedet og uden familie da han har spillet hele skidtet væk. Det vil jeg trodsalt ikke gøre mod en med fanPastorius skrev:Kan du ikke få astonvilla til at sætte et par hundrede på det?jonas386 skrev:Vi trækker Red Bull... Jeg kan mærke det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Buzz Killington
- Allstar

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Så går det løs
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Jeg er også virkelig nervøs. Det er potentielt 100 mio. vi spiller om. Kom så med Celtic!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
så køre vi!