Jeg stikker gerne ud på Apoel og Leverkusen hvis han giver de odds!MHJ skrev:Han maa jo ha' spist hash til sin morgen latte
Champions League kvalifikation
-
MightyReds
- 1. div

Re: Champions League kvalifikation
hvordan fanden kan manden mene at APOEL er et markant bedre hold end nr 4 i Bundesligaen...det er fandme en ommer.Wokee skrev:Hvad sker der for den totale undervurdering af Leverkusen?! Fy for katten at skulle møde sidste års #4 fra Bundesligaen!MHJ skrev:Han maa jo ha' spist hash til sin morgen latte
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
I må hellere lade være med at kritisere ham. Det kan han ikke li. Idioter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Det mener han skam heller ikke. FCK er blot så meget bedre end AaB.Maglau skrev:hvordan fanden kan manden mene at APOEL er et markant bedre hold end nr 4 i Bundesligaen...det er fandme en ommer.Wokee skrev:Hvad sker der for den totale undervurdering af Leverkusen?! Fy for katten at skulle møde sidste års #4 fra Bundesligaen!MHJ skrev:Han maa jo ha' spist hash til sin morgen latte
-
MightyReds
- 1. div

AaB og FCK var ca 33% til at gå videre hos Betfair inden de andre kampe (AaB omkring 8% efter den første kamp), så kan ikke se at FCK er større favoritter mod Leverkusen end mod Dnipro. AaB er vel heller ikke bedre inde mod Apoel end mod Zagreb, omend det er lidt mere gætværk da jeg ikke kender holdene godt nok.
Apoel har mig bekendt været i store økonomiske problemer og har måtte sælge mange spillere, de burde bestemt være til at tale med. De vandt altså også "kun" samlet 4-2 over Helsinki, så de er da bestemt til at score i mod.
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi er klare underdogs, og de har saa meget europaeisk erfaring. Men Gutterne skal fandme bare kaempe for de og lytte til Kent, saa har vi en chance.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hans kollega Fjeldgaard er heller ikke helt enig. Han ser FCK have 20% chance. http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/fodb ... cl-playoff&" onclick="window.open(this.href);return false;Wokee skrev:Hvad sker der for den totale undervurdering af Leverkusen?! Fy for katten at skulle møde sidste års #4 fra Bundesligaen!MHJ skrev:Han maa jo ha' spist hash til sin morgen latte
Life is good..... AaB is better!
Mange tak. Ja, det var det - og så alligevel. I den artikel, jeg læste, var AaB favoritter, om end små, mod Apoel, og teksten var også anderledes. Ligeledes fik AaB kun 22 % chance mod Red Bull - hvordan man så lige fandt frem til det.Jacob skrev:Er det denne artikel? http://m.bt.dk/fodbold/redaktoer-saa-st ... cl-playoff" onclick="window.open(this.href);return false;Hovedet skrev:Jeg forsøgte at finde en artikel i BT forleden - jeg tror, Køllen har refereret til den tidligere. Her blev APOEL betragtet som et af svageste hold, vi kunne møde (Celtic ikke en del af spillet på det tidspunkt). Ganske vist smed de FCK ud i 2009, men er blevet noget svagere siden da. Dog en meget giftig hjemmebane, de har.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Sidste år tabte APOEL FC til NK Maribor i Champions League-kvalen, og blev efterfølgende også slået ud af EL-kvalen af Zulte Waregem fra Belgien. APOEL kom dog med i gruppespillet alligevel, fordi Fenerbache blev udelukket som følge af match fixing.
APOEL havde følgende resultater i EL sidste år: http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/se ... index.html
APOEL havde følgende resultater i EL sidste år: http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/se ... index.html
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Håber danske spil er lige så blæste som crone
Så Leverkusen i Hamborg sidste sæson og FCK har 20 procentchance max for at gå videre
Så Leverkusen i Hamborg sidste sæson og FCK har 20 procentchance max for at gå videre
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
- Gentleman Finn
- Allstar

Celtic havde været det optimale, Apoel ligger på niveau med Bate i mit hoved, bliver ikke nemt, er bare glad for at vi har en chance som useedet. Kan vi vinde hjemme tror jeg godt vi kan komme i det forjættede land, det er vanvittigt
Leverkusen er selvfølgelig noget bedre end FCK, Morten Crone sutter naturligvis noget pik på fck, som altid.
Leverkusen er selvfølgelig noget bedre end FCK, Morten Crone sutter naturligvis noget pik på fck, som altid.
De har for nyligt haft M. Bechmann på holdet og har lige haft Santin i et halvt år.
Santins sidste sæson:
FCK: 12 kampe, 2 mål
APOEL: 12 kampe, 5 mål
Altså. Santin er udemærket, men et hold som han kan gå direkte ind på, er ikke mega favoritter mod os. Så jeg synes det ser fint ud. Vi har en chance, hvis vi spiller vores spil godt. APOEL er et stærkt hold, men så er det heller ikke vildere. Har lige tjekket deres transfers, der er ikke den vilde aktivitet. De har dog spillet godt af flere omgange i europa, så vi skal have masser af respekt. Men der er muligheder.
/Søgaard
Santins sidste sæson:
FCK: 12 kampe, 2 mål
APOEL: 12 kampe, 5 mål
Altså. Santin er udemærket, men et hold som han kan gå direkte ind på, er ikke mega favoritter mod os. Så jeg synes det ser fint ud. Vi har en chance, hvis vi spiller vores spil godt. APOEL er et stærkt hold, men så er det heller ikke vildere. Har lige tjekket deres transfers, der er ikke den vilde aktivitet. De har dog spillet godt af flere omgange i europa, så vi skal have masser af respekt. Men der er muligheder.
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Kritik er ikke hans stærkeste punkt. Han blokerer alle der prikker til ham. Han er godt nok usympatisk som få.jonas386 skrev:I må hellere lade være med at kritisere ham. Det kan han ikke li. Idioter.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Fjeldgaard er mange, mange niveauer over Morten Crone, både fodboldfagligt, menneskeligt og (indsæt selv en egenskab).Jacob skrev:Hans kollega Fjeldgaard er heller ikke helt enig. Han ser FCK have 20% chance. http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/fodb ... cl-playoff&" onclick="window.open(this.href);return false;Wokee skrev:Hvad sker der for den totale undervurdering af Leverkusen?! Fy for katten at skulle møde sidste års #4 fra Bundesligaen!MHJ skrev:Han maa jo ha' spist hash til sin morgen latte
lolKøllen I Møllen skrev:Fjeldgaard er mange, mange niveauer over Morten Crone, både fodboldfagligt, menneskeligt og (indsæt selv en egenskab).Jacob skrev:Hans kollega Fjeldgaard er heller ikke helt enig. Han ser FCK have 20% chance. http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/fodb ... cl-playoff&" onclick="window.open(this.href);return false;Wokee skrev:Hvad sker der for den totale undervurdering af Leverkusen?! Fy for katten at skulle møde sidste års #4 fra Bundesligaen!MHJ skrev:Han maa jo ha' spist hash til sin morgen latte
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg synes vi er favoritter. Kender ikke meget til APOEL men vi er "overgo'e" og Kent Nielsen skal nok ordne den. Håber sateme at Leverkusen kører FCK over så vi ikke skal dele pengene og mediedækningen med dem!!
Ud fra en økonomisk betragtning er jeg enig. Men det kunne nu også være både godt for dansk fodbold og vores konkurrence i superligaen mod netop FCK, hvis både AaB og FCK deltog.Køllen I Møllen skrev:Jeg synes vi er favoritter. Kender ikke meget til APOEL men vi er "overgo'e" og Kent Nielsen skal nok ordne den. Håber sateme at Leverkusen kører FCK over så vi ikke skal dele pengene og mediedækningen med dem!!
I øvrigt, er der nogen der ved mere præcist hvor mange penge der ligger i medie-puljen?
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Enig. Jeg tror på den. APOEL Nicosia har ikke engang råd til at betale Santins løn, så det er slet ikke det samme hold som bare for få år tilbage.Køllen I Møllen skrev:Jeg synes vi er favoritter. Kender ikke meget til APOEL men vi er "overgo'e" og Kent Nielsen skal nok ordne den. Håber sateme at Leverkusen kører FCK over så vi ikke skal dele pengene og mediedækningen med dem!!
Samtidig skal vi håbe, at Salzburg sender Malmö ud. Vi gider dælme ikke dele TV-penge med svenskere!!
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
12 millioner euroWokee skrev:I øvrigt, er der nogen der ved mere præcist hvor mange penge der ligger i medie-puljen?
Hair is not a right: it´s a privilege!