Hobro i Superligaen - godt eller skidt for AaB?
Re: Hobro i Superligaen - godt eller skidt for AaB?
hobro har nu scoret det første mål i alle deres superligakampe - imponerende.
og et ganske godt mål af antipas må man sige.
lynge er gud!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
I løbet af Hobros 10 første minutter i Parken har de klaret sig bedre end vi har de seneste 10 Superliga kampe i Fælledparken12mand skrev:hobro har nu scoret det første mål i alle deres superligakampe - imponerende.
Squ flot af Hobro at fortsætte stimen, de bliver ikke nemme at slå resten af efteråret
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Nu er de jo nærmest ved at køre FCK over i Parken. Meget tæt på 3-0. Åbent hus i FCK-forsvaret med en halv time tilbage.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Med den måde FCK er startet er det sku ærgerligt AaB ikke har formået at få flere point.
FCM står med gode muligheder i år for at få guldet, jeg troede faktisk de ville være tvunget til at sælge ud.
FCM står med gode muligheder i år for at få guldet, jeg troede faktisk de ville være tvunget til at sælge ud.
-
sulakvelidze
- Allstar

Og så blev det 3-0. Fuck da for ind i helvede, hvor er de vilde!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
0-3 i parken.. Håber at AaB kigger efter... Vi kan intet, når vi er derovre, pokalfinalen trukket fra.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Det er jo Herfølge om igen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det er bare at tage hatten af for Hobros fyraftensproffer, det er jo fuldkommen outstanding det de har gang i for øjeblikket
AaB - the Nordic gateway to Europe
Gad vide hvad deres spillerbudget er
-
sulakvelidze
- Allstar

Det er jo forbløffende at se på: Hobro med et langt, etableret angreb for at presse på for 4-0 i Parken - og være centimeter fra at udnytte det. Jeg indrømmer ærligt, at dét er et scenarie, jeg ikke havde set for mig i Superligaen.
Ham der Mussis er godt nok heller ikke noget at råbe hurra for. Han har vel ikke lavet en eneste god aktion. Stærkt af Hobro.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Wow..
Er du bimmer, jeg er imponeret over det Hobro har gang i.. Hold kæft det er flot. Det ender jo med at de rejser en statue af Antipas i Hobro centrum :-)
Jeg håber, at Hobro tager gulvet, for det ser desværre ud til at FCK og AaB smider dyrebare point bl.a. pga. Europa bold, nye spillere osv.. Intet er afgjort endnu, men på baggrund af AaB og FCK manglende stabilitet, så ser FCM farlige ud.
Er du bimmer, jeg er imponeret over det Hobro har gang i.. Hold kæft det er flot. Det ender jo med at de rejser en statue af Antipas i Hobro centrum :-)
Jeg håber, at Hobro tager gulvet, for det ser desværre ud til at FCK og AaB smider dyrebare point bl.a. pga. Europa bold, nye spillere osv.. Intet er afgjort endnu, men på baggrund af AaB og FCK manglende stabilitet, så ser FCM farlige ud.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Fantastisk af Hobro - de skiller jo FCK totalt ad!
Intet tilfældigt eller heldigt over den sejr, som vel egentlig ender med at være et mål eller to for lille...hvor er det stærkt.
Intet tilfældigt eller heldigt over den sejr, som vel egentlig ender med at være et mål eller to for lille...hvor er det stærkt.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Vi kan jo passende takke Hobro for, at vi nu højst sandsynligt slipper for Zanka, når vi møder FCK om 3 runder.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har hørt at mesterskabet i år ikke bare er billigt til salg (ligesom sidste sæson), det er helt gratis!Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
Janteloven eksisterer IKKE!
-
sulakvelidze
- Allstar

Han får vel ikke tre karantænedage for den udvisning? Man han er da helt sikkert ude i FCK's næste kamp mod FCM. Om det så er en fordel eller ulempe, aner jeg ikke noget om. Jeg har aldrig set det store i ham, men ved ikke, hvem de ellers har. Det er dog næppe nogen med så mange hjerneblødninger som Zanka.A_Strandfelt skrev:Vi kan jo passende takke Hobro for, at vi nu højst sandsynligt slipper for Zanka, når vi møder FCK om 3 runder.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det største problem som jeg ser det er, at med Hobros succes, som jeg ikke regner med fortsætter, så vil FCM eller BIF være primære kandidater til mesterskabet med AaB og FCK's tab af point efter Europa kampe.
jeg vil godt garantere for at brøndby ikk kommer til at vinde mesterskabet - hobro derimod. CL bold på Aalborg stadion i år - hobro næste år.Hinrup85 skrev:Det største problem som jeg ser det er, at med Hobros succes, som jeg ikke regner med fortsætter, så vil FCM eller BIF være primære kandidater til mesterskabet med AaB og FCK's tab af point efter Europa kampe.
lynge er gud!