Ville det være meget anderledes hvis Hobro ikke havde succes?Hinrup85 skrev:Det største problem som jeg ser det er, at med Hobros succes, som jeg ikke regner med fortsætter, så vil FCM eller BIF være primære kandidater til mesterskabet med AaB og FCK's tab af point efter Europa kampe.
Hobro i Superligaen - godt eller skidt for AaB?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: Hobro i Superligaen - godt eller skidt for AaB?
Janteloven eksisterer IKKE!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er et utroligt godt spørgsmål.Køllen I Møllen skrev:Ville det være meget anderledes hvis Hobro ikke havde succes?Hinrup85 skrev:Det største problem som jeg ser det er, at med Hobros succes, som jeg ikke regner med fortsætter, så vil FCM eller BIF være primære kandidater til mesterskabet med AaB og FCK's tab af point efter Europa kampe.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Muligvis ikke, men i en lige liga hvor der er store overraskelser, så vil jeg tro at de "store" hold som ikke spiller i Europa har en klar fordel.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Hobros succes kommer ikke bag på mig. Jeg har hele tiden haft tiltro til hobroenserne. De har en meget dygtig træner samt en god sportschef, som får det optimale ud af lidt. Før sæsonstart sagde jeg at Hobro ikke rykker ned og med 4 runder spillet har de imponeret alt og alle.
Hobro er rigtig godt organiseret med 4 blokken centralt (Justesen, Egholm, M. Thomsen og J. Damborg). Offensivt er de hurtige kantspillere og angribere meget giftige i Hobros kontraangreb.
Lidt tankevækkende statistik i Superliga regi:
Hobro:
1 kamp i Parken: 1 sejr og målscore 3-0
AaBs seneste 11 Superligakampe i Parken:
1 uafgjort og 10 nederlag, målscore 1-30
Jeg var i eftermiddags i Hjørring hvor jeg overværede Hjørring mod Roskilde. Hjørring vandt uden besvær 2-0 og fører nu 1. division. Ove C. bygger videre på Kusks fundament og fremtiden ser spændende ud for hjemmeholdet. De har forstærket sig solidt i transfervinduet med Jesper Christiansen, Chris Sørensen og Ken Fagerberg. Især Fagerberg ligner en gevinst
Hjørring imponerede mig mod et svagt Roskilde hold, jeg kunne ha' stået på mål. Tror ikke at Jesper C. havde en eneste redning. Hjørring bygger stille og roligt på og som jeg skrev før sæsonstart så går der ikke mange sæsoner før Hjørring er repræsenteret i Superligaen. De har fået en snu træner som ved hvad der kræves for at rykke op på sigt.
C. Rye var ikke i Hjørrings trup til dagens kamp, mens "sneglen" (JKS) faktisk gjorde det ganske udmærket for hjemmeholdet.
Hobro er rigtig godt organiseret med 4 blokken centralt (Justesen, Egholm, M. Thomsen og J. Damborg). Offensivt er de hurtige kantspillere og angribere meget giftige i Hobros kontraangreb.
Lidt tankevækkende statistik i Superliga regi:
Hobro:
1 kamp i Parken: 1 sejr og målscore 3-0
AaBs seneste 11 Superligakampe i Parken:
1 uafgjort og 10 nederlag, målscore 1-30
Jeg var i eftermiddags i Hjørring hvor jeg overværede Hjørring mod Roskilde. Hjørring vandt uden besvær 2-0 og fører nu 1. division. Ove C. bygger videre på Kusks fundament og fremtiden ser spændende ud for hjemmeholdet. De har forstærket sig solidt i transfervinduet med Jesper Christiansen, Chris Sørensen og Ken Fagerberg. Især Fagerberg ligner en gevinst
Hjørring imponerede mig mod et svagt Roskilde hold, jeg kunne ha' stået på mål. Tror ikke at Jesper C. havde en eneste redning. Hjørring bygger stille og roligt på og som jeg skrev før sæsonstart så går der ikke mange sæsoner før Hjørring er repræsenteret i Superligaen. De har fået en snu træner som ved hvad der kræves for at rykke op på sigt.
C. Rye var ikke i Hjørrings trup til dagens kamp, mens "sneglen" (JKS) faktisk gjorde det ganske udmærket for hjemmeholdet.
- Provst i Brovst
- Allstar

Hobro og SIF rykker ned.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Og med den sidste bemærkning betyder det muligvis, at guldet ender på vestegnen, for fcm har jo stadig chancen for europæisk.Hinrup85 skrev:Det største problem som jeg ser det er, at med Hobros succes, som jeg ikke regner med fortsætter, så vil FCM eller BIF være primære kandidater til mesterskabet med AaB og FCK's tab af point efter Europa kampe.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
seamann
I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
- Provst i Brovst
- Allstar

Ja, der var enighed at DM var et mellemværende mellem BIF, FCM og FCK hvor FCK og tildels FCM var den store favorit.seamann skrev:I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
- Køllen I Møllen
- Allstar

https://mobile.twitter.com/CB19761976/s ... 4400159744" onclick="window.open(this.href);return false;seamann skrev:I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Hvad fanden mener han med "du finder ikke en insider"???Køllen I Møllen skrev:https://mobile.twitter.com/CB19761976/s ... 4400159744" onclick="window.open(this.href);return false;seamann skrev:I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
hvilket vel heller ikke er helt ved siden af?!Provst i Brovst skrev:Ja, der var enighed at DM var et mellemværende mellem BIF, FCM og FCK hvor FCK og tildels FCM var den store favorit.seamann skrev:I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
lynge er gud!
Jeg forstår ikke Dan Hammer kan kalde niveauet i ligaen for dårligere de år hvor FCK ender med færre point.
For mig og se tyder det netop på en stærkere liga at ét hold ikke blæser derud af med noget der minder om maximum point, men rent faktisk bliver matchet nogenlunde, med hvad der iforhold til økonomiske differencer ligger indenfor mulighedens grænser.
For mig og se tyder det netop på en stærkere liga at ét hold ikke blæser derud af med noget der minder om maximum point, men rent faktisk bliver matchet nogenlunde, med hvad der iforhold til økonomiske differencer ligger indenfor mulighedens grænser.
- Provst i Brovst
- Allstar

12mand skrev:hvilket vel heller ikke er helt ved siden af?!Provst i Brovst skrev:Ja, der var enighed at DM var et mellemværende mellem BIF, FCM og FCK hvor FCK og tildels FCM var den store favorit.seamann skrev:I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard

- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg tolket det som at en insider er en der har forstand på det. Altså ham selv inkl. Og at jeg bare er en "udefra" som ikke aner en klap om det. Tror det er det han mener og får overbragt noget arrogant.sulakvelidze skrev:Hvad fanden mener han med "du finder ikke en insider"???Køllen I Møllen skrev:https://mobile.twitter.com/CB19761976/s ... 4400159744" onclick="window.open(this.href);return false;seamann skrev:I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
Er ikke med på hvorfor i gider bruge tid på at diskutere FCK og Ståle med en mand der har skrevet en 300 sider lang bog der dybest set bare er en kærlighedserklæring til en skaldet nordmand?
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
"Efter pausen diskuterer vi styrkeforholdet mellem Brøndby og FCK", hørte jeg, der blev sagt, og jeg tænkte, at det for en gangs skyld var fair nok, når de to hold skulle møde hinanden i næste runde. Det københavnske derby er jo en stor begivenhed.seamann skrev:I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
Men jeg tjekkede kampprogrammet og opdagede til min forbavselse, at de slet ikke skal møde hinanden i næste runde. Hvorfor i alverden skal de så stå og diskuterer styrkeforholdet mellem to hold fra den nederste halvdel af tabellen? Er det kun Viasat, der ikke har opdaget, at Det Nye Firma som duopol er stendødt og så oven i købet efter et 0-3 nederlag hjemme mod en oprykker?
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
-
seamann
Fabbe skrev:"Efter pausen diskuterer vi styrkeforholdet mellem Brøndby og FCK", hørte jeg, der blev sagt, og jeg tænkte, at det for en gangs skyld var fair nok, når de to hold skulle møde hinanden i næste runde. Det københavnske derby er jo en stor begivenhed.seamann skrev:I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
Men jeg tjekkede kampprogrammet og opdagede til min forbavselse, at de slet ikke skal møde hinanden i næste runde. Hvorfor i alverden skal de så stå og diskuterer styrkeforholdet mellem to hold fra den nederste halvdel af tabellen? Er det kun Viasat, der ikke har opdaget, at Det Nye Firma som duopol er stendødt og så oven i købet efter et 0-3 nederlag hjemme mod en oprykker?
Nå, vi ser nok snart slikhår og skaldepande i studiet for at diskutere styrkeforholdet mellem AaB og Hobro.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Ja, det var også min tolkning, men jeg tænkte, at den alligevel var så langt ude, at det måtte være noget, jeg misforstod. For det var da en utrolig arrogant og fuldstændig umotiveret dum udtalelse. Kun en arrogant klovn med storhedsvanvid kan finde på at udråbe sig selv som insider i et forsøg på at få ret i en diskussion, der handler om holdninger.Køllen I Møllen skrev:Jeg tolket det som at en insider er en der har forstand på det. Altså ham selv inkl. Og at jeg bare er en "udefra" som ikke aner en klap om det. Tror det er det han mener og får overbragt noget arrogant.sulakvelidze skrev:Hvad fanden mener han med "du finder ikke en insider"???Køllen I Møllen skrev:https://mobile.twitter.com/CB19761976/s ... 4400159744" onclick="window.open(this.href);return false;seamann skrev:I samme boldbane nævnte dagens kommentator i 1. Halvleg at Jonas Dal skulle i studiet i aften (et program, der vist hed frispark?) for nu havde de jo lige mødt BIF og FCK, så han kunne diskutere deres indbyrdes styrkeforhold.Provst i Brovst skrev:Glæder mig til den her bliver sluppet ud mellem sidebenene: "Og så skal man vel heller ikke glemme at her midt i al jubelrusen, det er at det er altså en ufattelig billig 3-0 sejr" - Michael Gravgaard
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Der fik Hobro lige dødsdommen...
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 082957.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 082957.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Nogle der hørte pressen på p3 I går? Med ham Hobro-tilhængeren som var stensikker på de vandt mesterskabet og at United ville få prygl i næste sæson.
Det var fandme sjovt!
Det var fandme sjovt!
1 2 3 Jimmy er en mur!