Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Arendt » 6. jun 2014, 19:51

MHJ skrev:
Jaja, bruger lige stolpen som bande for at ydmyge målmanden totalt.
Den skulle tydeligvis bare i kassen :aabfan:
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 26. jul 2014, 18:11

Har han fået ny blæk på halsen ?? :|
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 26. jul 2014, 18:19

Mini-p skrev:Har han fået ny blæk på halsen ?? :|
Det ser skrækkeligt ud.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 26. jul 2014, 18:31

Provst i Brovst skrev:
Mini-p skrev:Har han fået ny blæk på halsen ?? :|
Det ser skrækkeligt ud.
Tænker Classic østeuropæisk !
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 26. jul 2014, 19:01

Der står "Riddersholm, du vinder aldrig guld!" på litauisk. I like.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 9. aug 2014, 15:41

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Geografisk sted: Valby station

Indlæg af MrRepsak » 12. aug 2014, 14:00

Nej Nej Nej
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... kadet.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom så de RØ'E!

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 12. aug 2014, 14:05

MrRepsak skrev:Nej Nej Nej
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... kadet.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Har slet ikke overblik over hvor mange tråde de der skader bliver diskuteret i....
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 22. aug 2015, 02:11

Efter at ha' faaet blaest oerene fulde i den sidste uges tid om hvor forfaerdeligt det er at vi i velfaerdsdanmark er alt for menneskelige, og ikke formaar at ruste de danske spillere til den onde onde udlandske fodboldverden, saa syntes jeg det er vaerd at hive denne gamle artikel fra mesterskabssaesonen frem:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... danske-top

Det er muligt vores spillere ikke er saa godt rustet til udlandet som spillere fra andre lande. Det tror jeg egentlig nok de er, men det er da en interessant diskussion. Men der er ogsaa en anden side af historien som denne, som underbygger hvorfor det maaske ogsaa kan vaere en fordel af spillerne ikke saver hinanden ned til traening.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 22. aug 2015, 20:24

Buzz Killington skrev:Efter at ha' faaet blaest oerene fulde i den sidste uges tid om hvor forfaerdeligt det er at vi i velfaerdsdanmark er alt for menneskelige, og ikke formaar at ruste de danske spillere til den onde onde udlandske fodboldverden, saa syntes jeg det er vaerd at hive denne gamle artikel fra mesterskabssaesonen frem:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... danske-top

Det er muligt vores spillere ikke er saa godt rustet til udlandet som spillere fra andre lande. Det tror jeg egentlig nok de er, men det er da en interessant diskussion. Men der er ogsaa en anden side af historien som denne, som underbygger hvorfor det maaske ogsaa kan vaere en fordel af spillerne ikke saver hinanden ned til traening.
PUH! Fik et chock da jeg så Spalvis stå øverst i transfertråden - troede en klub var efter ham!!!
Men dejligt at få genopfrisket artiklen igen, specielt nu hvor der er meget fokus på området. Man udvikler sikkert dygtigere/stærkere spillere, ved blot at lade dem være et nummer - groft sagt, se på den som en vare og ikke et menneske.

Som vi gør i AaB, er der helt klart også grunden til, at vi får så mange forskellige spillere op. Kusk, Bruhn, Lucas Andersen osv. var måske aldrig kommet igennem systemet. De er ikke dem som råber højest, og ville måske blive siet fra i et andet lands system.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 6. sep 2015, 11:18

Et Hjerte - En Klub

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 8. sep 2015, 22:49

Ham der Emil skrev:Fint lille indslag med Spalvis

http://www.6-eren.dk/superliga/det-var- ... -i-mit-liv
Spalvis blev matchvinder i overtiden da Litauen besejrede San Marino 2-1 i EM kvalen.

Gamen

Indlæg af Gamen » 9. sep 2015, 02:29

frederikshavneren skrev:
Ham der Emil skrev:Fint lille indslag med Spalvis

http://www.6-eren.dk/superliga/det-var- ... -i-mit-liv
Spalvis blev matchvinder i overtiden da Litauen besejrede San Marino 2-1 i EM kvalen.
Han brændte også en friløber :-) Heldigt for Litauen, der tillod San Marino at score deres første mål i 14 år på udebane i kval.-turneringerne.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 22. sep 2015, 12:45

Flere klubber skulle angiveligt allerede have forhørt sig om Spalvis i sommers http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/aa ... -i-spalvis
Fortsætter han med at gå målamok så burde vi som minimum kunne få 30 af de lange for ham

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 22. sep 2015, 14:24

troelsh skrev:Flere klubber skulle angiveligt allerede have forhørt sig om Spalvis i sommers http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/aa ... -i-spalvis
Fortsætter han med at gå målamok så burde vi som minimum kunne få 30 af de lange for ham
Af bitter erfaring tror jeg ikke det er realistisk for en AaB spiller.

Tror Gaarde sælger det sekund han ser et tilbud der overstiger 2 mio. euro, desværre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 22. sep 2015, 14:50

selv om vi så fik 40 for ham, så vil man stadig ikke magte at gå ud og hente en direkte erstatning. Jeg håber vi beholder ham en del år endnu, og jeg så godt vi allerede nu forlængede med rasmus Jonsson, imens det er muligt. (Han er begyndt at vise ting igen)..

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 22. sep 2015, 15:30

gravballe skrev:selv om vi så fik 40 for ham, så vil man stadig ikke magte at gå ud og hente en direkte erstatning. Jeg håber vi beholder ham en del år endnu, og jeg så godt vi allerede nu forlængede med rasmus Jonsson, imens det er muligt. (Han er begyndt at vise ting igen)..
Hvis vi sælger ham til 40, vil en direkte erstatning jo også komme op i de luftlag, og ja, sådan en afskrivning kan vi bestemt ikke klare. Derudover er Spalvis jo heller ikke hentet udefra som en erstatning for andre, men er i stedet et produkt af vores ungdomsarbejde, hvilket vi skal blive ved med at pleje. Og til den tid er det ikke umuligt at Seb. Andersen og Opondo, som f.eks. for begyndt at markere sig alvorligt på u19 niveau, er parate til at slå til. Jeg har mindre tiltro til de unge angribere vi har i truppen (og i VFF) pt (udover Spalvis). men hvis Spalvis er her mindst et år endnu, kan de også nå at markere sig.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 11. okt 2015, 12:38

Så skal Spalvis op mod England i dag eller i morgen.

Hvis zweimal Spalvis bliver til double Spalvis, så behøver vi ikke snakke pris på Spalvis, for så kommer de til at byde hinanden over inden Gaarde kan sige til et tilbud.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 11. okt 2015, 12:48

FlæskeFrank skrev:Så skal Spalvis op mod England i dag eller i morgen.

Hvis zweimal Spalvis bliver til double Spalvis, så behøver vi ikke snakke pris på Spalvis, for så kommer de til at byde hinanden over inden Gaarde kan sige til et tilbud.
Det kunne være fedt. Men den landskamp jeg faldt i søvn til for nylig mellem Lithaun og Slovenien, gav ikke mange indikationer på at de formår at sætte Spalvis i scene mod et så godt kørende hold som England.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 24. nov 2015, 08:14

Besvar