Jeg synes ikke jeg har noget, jeg har svært ved at forstå.. Jeg retter min harme mod spillerforeningen. Det gør jeg fordi, de krav jeg har hørt de ønsker, synes jeg ikke høre nogen steder hjemme. Et enkelt af kravene, mener jeg direkte stiller dem selv og hele fodbolddanmark dårligere og divisionsforeningen her bare prøver at tale dem til fornuft. Jeg gør det fordi, de vil risikere at gøre Danmark til grin i Europa. Jeg gør det fordi, jeg synes de har et ansvar overfor fans, som spillerforeningen agere som om de er totalt ligeglad med. Jeg har i hvert fald ikke i en eneste sætning hørt dem tale om andre end dem selv. Jeg gør det fordi jeg slet ikke kan sætte mig ind i at man vil ødelægge ikke alene sin klubs muligheder, men samtidig sin egens. Jeg gør det fordi, jeg mener, de vilkår spillere har i både superliga, 1.division og 2.division er overdådigt gode. Jeg vil i hvert fald selv meget gerne stå i deres sted helt uden at forlange noget som helst udover den løn og diverse man kan blive enig om i en forhandling, når en kontrakt strikkes sammen. Så vil jeg også være fri for at pisse på en million fans, der ligger liv og sjæl i at gøre fodbold federe for bla. spillerne...! Spillerne er jo allerede blevet tilbudt forbedringer på en lang række områder. Samtidig mistænker jeg spillerforeningen for direkte at være flove over deres krav. Det er i hvert fald meget sparsommeligt, hvad de vil ud med.Gnu skrev:Ret din harme mod divisionsforeningen. Det er alene dem, som har udløst denne konflikt ved at opsige overenskomsten på det mest idiotiske tidspunkt, de overhovedet kunne vælge.Danni skrev:FCK, AaB og FCM bliver holdt som gidsler, men læg dertil en million eller to fodboldfans. Hvis jeg lige skal se lidt egoistisk på det og tage udgangspunkt i mig selv, så har jeg som sæsonkortholder i mange år fandme ikke fortjent at blive behandlet sådan her. Jeg har lagt mine penge primært i AaB, men også alle andre steder, når der er rejst på udebane og det er tider som denne vi er i rent fodboldmæssigt lige nu, der har holdt mig oppe, når det er gået skidt. Når der så er dejlige tider på banen, så skal en flok fornærmet folk ikke komme, at ødelægge det af, for de mange fans, der er med til at betale gildet. Den spillerforening kan for min skyld rende ad helvede til. Det her er ikke et almindeligt arbejdsmarked. Her er fans at tage hensyn til. I massevis! Det er muligt, at de stadig når til enighed, men optakten og forberedelsen til kampene er delvist ødelagt alligevel og hvis de ikke når til enighed, så bliver jeg decideret ondskabsfuld!
Hvorfor er det så svært at forstå?
De kunne ikke finde ud af at sende et anbefalet brev i rette tid og nu står de så med klunkerne i skruestikken. Ris til egen røv.
Potentiel Superligastrejke
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Re: Potentiel Superligastrejke
Længe leve arbejderklassen!
Hvorfor ikke fremhæve Jimmy og David som ville spille for os sidste gang????? Ingen grund til at blande de uringule ind i det herBrent skrev:Jeg har stor respekt for spillerne, men min respekt for dufter som dug fra solen hvis de støtter en "fag" forening, der der bevidst ønsker at ødelægge AaB's mulighed for at kommer i cl, når de sidder med nøglen til at udskyde konflikten. Så håber jeg vi har spillere, der har lige så store nosser som Per og Danton havde i sin tid.MR er den rigtige vinder skrev:Det her er så en af de få gange, jeg overvejer min støtte til AaB. Aldrig på grund af spillerne eller resultater - men udelukkende på grund af de fans, der sidder her på debatsiden og udgyder en total mangel på respekt for vores spillere!
Du har selvfølgelig ret, det burde jeg have gjortKlaus skrev:Hvorfor ikke fremhæve Jimmy og David som ville spille for os sidste gang????? Ingen grund til at blande de uringule ind i det herBrent skrev:Jeg har stor respekt for spillerne, men min respekt for dufter som dug fra solen hvis de støtter en "fag" forening, der der bevidst ønsker at ødelægge AaB's mulighed for at kommer i cl, når de sidder med nøglen til at udskyde konflikten. Så håber jeg vi har spillere, der har lige så store nosser som Per og Danton havde i sin tid.MR er den rigtige vinder skrev:Det her er så en af de få gange, jeg overvejer min støtte til AaB. Aldrig på grund af spillerne eller resultater - men udelukkende på grund af de fans, der sidder her på debatsiden og udgyder en total mangel på respekt for vores spillere!
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvis det bare alt sammen var forbedringer, stod vi jo nok ikke i den her situation, vel? Divisionsforeningens udspil indeholdt også en lang række forringelser. Husk lige det i din tirade, men det er nok for meget at forlange.Danni skrev:Jeg synes ikke jeg har noget, jeg har svært ved at forstå.. Jeg retter min harme mod spillerforeningen. Det gør jeg fordi, de krav jeg har hørt de ønsker, synes jeg ikke høre nogen steder hjemme. Et enkelt af kravene, mener jeg direkte stiller dem selv og hele fodbolddanmark dårligere og divisionsforeningen her bare prøver at tale dem til fornuft. Jeg gør det fordi, de vil risikere at gøre Danmark til grin i Europa. Jeg gør det fordi, jeg synes de har et ansvar overfor fans, som spillerforeningen agere som om de er totalt ligeglad med. Jeg har i hvert fald ikke i en eneste sætning hørt dem tale om andre end dem selv. Jeg gør det fordi jeg slet ikke kan sætte mig ind i at man vil ødelægge ikke alene sin klubs muligheder, men samtidig sin egens. Jeg gør det fordi, jeg mener, de vilkår spillere har i både superliga, 1.division og 2.division er overdådigt gode. Jeg vil i hvert fald selv meget gerne stå i deres sted helt uden at forlange noget som helst udover den løn og diverse man kan blive enig om i en forhandling, når en kontrakt strikkes sammen. Så vil jeg også være fri for at pisse på en million fans, der ligger liv og sjæl i at gøre fodbold federe for bla. spillerne...! Spillerne er jo allerede blevet tilbudt forbedringer på en lang række områder. Samtidig mistænker jeg spillerforeningen for direkte at være flove over deres krav. Det er i hvert fald meget sparsommeligt, hvad de vil ud med.Gnu skrev:Ret din harme mod divisionsforeningen. Det er alene dem, som har udløst denne konflikt ved at opsige overenskomsten på det mest idiotiske tidspunkt, de overhovedet kunne vælge.Danni skrev:FCK, AaB og FCM bliver holdt som gidsler, men læg dertil en million eller to fodboldfans. Hvis jeg lige skal se lidt egoistisk på det og tage udgangspunkt i mig selv, så har jeg som sæsonkortholder i mange år fandme ikke fortjent at blive behandlet sådan her. Jeg har lagt mine penge primært i AaB, men også alle andre steder, når der er rejst på udebane og det er tider som denne vi er i rent fodboldmæssigt lige nu, der har holdt mig oppe, når det er gået skidt. Når der så er dejlige tider på banen, så skal en flok fornærmet folk ikke komme, at ødelægge det af, for de mange fans, der er med til at betale gildet. Den spillerforening kan for min skyld rende ad helvede til. Det her er ikke et almindeligt arbejdsmarked. Her er fans at tage hensyn til. I massevis! Det er muligt, at de stadig når til enighed, men optakten og forberedelsen til kampene er delvist ødelagt alligevel og hvis de ikke når til enighed, så bliver jeg decideret ondskabsfuld!
De kunne ikke finde ud af at sende et anbefalet brev i rette tid og nu står de så med klunkerne i skruestikken. Ris til egen røv.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Uanset hvad den konflikt handler om, er det essentielle her lige nu, at spillerforeningen vælger at holde de de tre holds trupper (AaB, FCM og FCK) som gidsler ved at bruge de europæiske kampe som trumfkort overfor Divisionsforeningen. Divisionsforeningen har jo tilbudt at man kan udskyde konflikten eller holde de tre mandskaber fri af en lockout. Hvorfor vælger man fra spillerforeningens side, at ødelægge de tre holds forberedelser op til disse for dansk fodbold uhyre vigtige kampe?Gnu skrev:Hvis det bare alt sammen var forbedringer, stod vi jo nok ikke i den her situation, vel? Divisionsforeningens udspil indeholdt også en lang række forringelser. Husk lige det i din tirade, men det er nok for meget at forlange.Danni skrev:Jeg synes ikke jeg har noget, jeg har svært ved at forstå.. Jeg retter min harme mod spillerforeningen. Det gør jeg fordi, de krav jeg har hørt de ønsker, synes jeg ikke høre nogen steder hjemme. Et enkelt af kravene, mener jeg direkte stiller dem selv og hele fodbolddanmark dårligere og divisionsforeningen her bare prøver at tale dem til fornuft. Jeg gør det fordi, de vil risikere at gøre Danmark til grin i Europa. Jeg gør det fordi, jeg synes de har et ansvar overfor fans, som spillerforeningen agere som om de er totalt ligeglad med. Jeg har i hvert fald ikke i en eneste sætning hørt dem tale om andre end dem selv. Jeg gør det fordi jeg slet ikke kan sætte mig ind i at man vil ødelægge ikke alene sin klubs muligheder, men samtidig sin egens. Jeg gør det fordi, jeg mener, de vilkår spillere har i både superliga, 1.division og 2.division er overdådigt gode. Jeg vil i hvert fald selv meget gerne stå i deres sted helt uden at forlange noget som helst udover den løn og diverse man kan blive enig om i en forhandling, når en kontrakt strikkes sammen. Så vil jeg også være fri for at pisse på en million fans, der ligger liv og sjæl i at gøre fodbold federe for bla. spillerne...! Spillerne er jo allerede blevet tilbudt forbedringer på en lang række områder. Samtidig mistænker jeg spillerforeningen for direkte at være flove over deres krav. Det er i hvert fald meget sparsommeligt, hvad de vil ud med.Gnu skrev:Ret din harme mod divisionsforeningen. Det er alene dem, som har udløst denne konflikt ved at opsige overenskomsten på det mest idiotiske tidspunkt, de overhovedet kunne vælge.Danni skrev:FCK, AaB og FCM bliver holdt som gidsler, men læg dertil en million eller to fodboldfans. Hvis jeg lige skal se lidt egoistisk på det og tage udgangspunkt i mig selv, så har jeg som sæsonkortholder i mange år fandme ikke fortjent at blive behandlet sådan her. Jeg har lagt mine penge primært i AaB, men også alle andre steder, når der er rejst på udebane og det er tider som denne vi er i rent fodboldmæssigt lige nu, der har holdt mig oppe, når det er gået skidt. Når der så er dejlige tider på banen, så skal en flok fornærmet folk ikke komme, at ødelægge det af, for de mange fans, der er med til at betale gildet. Den spillerforening kan for min skyld rende ad helvede til. Det her er ikke et almindeligt arbejdsmarked. Her er fans at tage hensyn til. I massevis! Det er muligt, at de stadig når til enighed, men optakten og forberedelsen til kampene er delvist ødelagt alligevel og hvis de ikke når til enighed, så bliver jeg decideret ondskabsfuld!
-
Gnu
- Allstar

Når Divisionsforeningen vil udskyde konflikten og friholde bestemte klubber, er det jo ikke noget stort og generøst tilbud, men et forsøg på at forbedre sin egen forhandlingsposition og forringe Spillerforeningens ditto. Spillerforeningen ville jo være lallende idioter, hvis de gik med på den galej. Det er Divisionsforeningen, der selv har spillet trumferne over i Spillerforeningens hænder ved at opsige overenskomsten på et aldeles håbløst tidspunkt.Brent skrev:Uanset hvad den konflikt handler om, er det essentielle her lige nu, at spillerforeningen vælger at holde de de tre holds trupper (AaB, FCM og FCK) som gidsler ved at bruge de europæiske kampe som trumfkort overfor Divisionsforeningen. Divisionsforeningen har jo tilbudt at man kan udskyde konflikten eller holde de tre mandskaber fri af en lockout. Hvorfor vælger man fra spillerforeningens side, at ødelægge de tre holds forberedelser op til disse for dansk fodbold uhyre vigtige kampe?Gnu skrev:Hvis det bare alt sammen var forbedringer, stod vi jo nok ikke i den her situation, vel? Divisionsforeningens udspil indeholdt også en lang række forringelser. Husk lige det i din tirade, men det er nok for meget at forlange.Danni skrev:Jeg synes ikke jeg har noget, jeg har svært ved at forstå.. Jeg retter min harme mod spillerforeningen. Det gør jeg fordi, de krav jeg har hørt de ønsker, synes jeg ikke høre nogen steder hjemme. Et enkelt af kravene, mener jeg direkte stiller dem selv og hele fodbolddanmark dårligere og divisionsforeningen her bare prøver at tale dem til fornuft. Jeg gør det fordi, de vil risikere at gøre Danmark til grin i Europa. Jeg gør det fordi, jeg synes de har et ansvar overfor fans, som spillerforeningen agere som om de er totalt ligeglad med. Jeg har i hvert fald ikke i en eneste sætning hørt dem tale om andre end dem selv. Jeg gør det fordi jeg slet ikke kan sætte mig ind i at man vil ødelægge ikke alene sin klubs muligheder, men samtidig sin egens. Jeg gør det fordi, jeg mener, de vilkår spillere har i både superliga, 1.division og 2.division er overdådigt gode. Jeg vil i hvert fald selv meget gerne stå i deres sted helt uden at forlange noget som helst udover den løn og diverse man kan blive enig om i en forhandling, når en kontrakt strikkes sammen. Så vil jeg også være fri for at pisse på en million fans, der ligger liv og sjæl i at gøre fodbold federe for bla. spillerne...! Spillerne er jo allerede blevet tilbudt forbedringer på en lang række områder. Samtidig mistænker jeg spillerforeningen for direkte at være flove over deres krav. Det er i hvert fald meget sparsommeligt, hvad de vil ud med.Gnu skrev:Ret din harme mod divisionsforeningen. Det er alene dem, som har udløst denne konflikt ved at opsige overenskomsten på det mest idiotiske tidspunkt, de overhovedet kunne vælge.Danni skrev:FCK, AaB og FCM bliver holdt som gidsler, men læg dertil en million eller to fodboldfans. Hvis jeg lige skal se lidt egoistisk på det og tage udgangspunkt i mig selv, så har jeg som sæsonkortholder i mange år fandme ikke fortjent at blive behandlet sådan her. Jeg har lagt mine penge primært i AaB, men også alle andre steder, når der er rejst på udebane og det er tider som denne vi er i rent fodboldmæssigt lige nu, der har holdt mig oppe, når det er gået skidt. Når der så er dejlige tider på banen, så skal en flok fornærmet folk ikke komme, at ødelægge det af, for de mange fans, der er med til at betale gildet. Den spillerforening kan for min skyld rende ad helvede til. Det her er ikke et almindeligt arbejdsmarked. Her er fans at tage hensyn til. I massevis! Det er muligt, at de stadig når til enighed, men optakten og forberedelsen til kampene er delvist ødelagt alligevel og hvis de ikke når til enighed, så bliver jeg decideret ondskabsfuld!
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Gnu skrev:Når Divisionsforeningen vil udskyde konflikten og friholde bestemte klubber, er det jo ikke noget stort og generøst tilbud, men et forsøg på at forbedre sin egen forhandlingsposition og forringe Spillerforeningens ditto. Spillerforeningen ville jo være lallende idioter, hvis de gik med på den galej. Det er Divisionsforeningen, der selv har spillet trumferne over i Spillerforeningens hænder ved at opsige overenskomsten på et aldeles håbløst tidspunkt.Brent skrev:Uanset hvad den konflikt handler om, er det essentielle her lige nu, at spillerforeningen vælger at holde de de tre holds trupper (AaB, FCM og FCK) som gidsler ved at bruge de europæiske kampe som trumfkort overfor Divisionsforeningen. Divisionsforeningen har jo tilbudt at man kan udskyde konflikten eller holde de tre mandskaber fri af en lockout. Hvorfor vælger man fra spillerforeningens side, at ødelægge de tre holds forberedelser op til disse for dansk fodbold uhyre vigtige kampe?Gnu skrev:Hvis det bare alt sammen var forbedringer, stod vi jo nok ikke i den her situation, vel? Divisionsforeningens udspil indeholdt også en lang række forringelser. Husk lige det i din tirade, men det er nok for meget at forlange.Danni skrev:Jeg synes ikke jeg har noget, jeg har svært ved at forstå.. Jeg retter min harme mod spillerforeningen. Det gør jeg fordi, de krav jeg har hørt de ønsker, synes jeg ikke høre nogen steder hjemme. Et enkelt af kravene, mener jeg direkte stiller dem selv og hele fodbolddanmark dårligere og divisionsforeningen her bare prøver at tale dem til fornuft. Jeg gør det fordi, de vil risikere at gøre Danmark til grin i Europa. Jeg gør det fordi, jeg synes de har et ansvar overfor fans, som spillerforeningen agere som om de er totalt ligeglad med. Jeg har i hvert fald ikke i en eneste sætning hørt dem tale om andre end dem selv. Jeg gør det fordi jeg slet ikke kan sætte mig ind i at man vil ødelægge ikke alene sin klubs muligheder, men samtidig sin egens. Jeg gør det fordi, jeg mener, de vilkår spillere har i både superliga, 1.division og 2.division er overdådigt gode. Jeg vil i hvert fald selv meget gerne stå i deres sted helt uden at forlange noget som helst udover den løn og diverse man kan blive enig om i en forhandling, når en kontrakt strikkes sammen. Så vil jeg også være fri for at pisse på en million fans, der ligger liv og sjæl i at gøre fodbold federe for bla. spillerne...! Spillerne er jo allerede blevet tilbudt forbedringer på en lang række områder. Samtidig mistænker jeg spillerforeningen for direkte at være flove over deres krav. Det er i hvert fald meget sparsommeligt, hvad de vil ud med.Gnu skrev:Ret din harme mod divisionsforeningen. Det er alene dem, som har udløst denne konflikt ved at opsige overenskomsten på det mest idiotiske tidspunkt, de overhovedet kunne vælge.Danni skrev:FCK, AaB og FCM bliver holdt som gidsler, men læg dertil en million eller to fodboldfans. Hvis jeg lige skal se lidt egoistisk på det og tage udgangspunkt i mig selv, så har jeg som sæsonkortholder i mange år fandme ikke fortjent at blive behandlet sådan her. Jeg har lagt mine penge primært i AaB, men også alle andre steder, når der er rejst på udebane og det er tider som denne vi er i rent fodboldmæssigt lige nu, der har holdt mig oppe, når det er gået skidt. Når der så er dejlige tider på banen, så skal en flok fornærmet folk ikke komme, at ødelægge det af, for de mange fans, der er med til at betale gildet. Den spillerforening kan for min skyld rende ad helvede til. Det her er ikke et almindeligt arbejdsmarked. Her er fans at tage hensyn til. I massevis! Det er muligt, at de stadig når til enighed, men optakten og forberedelsen til kampene er delvist ødelagt alligevel og hvis de ikke når til enighed, så bliver jeg decideret ondskabsfuld!
Så du mener det er ok at spillerforeningen med en gang faglig fnidder fnadder om nogle deltidspilleres forhold forhindrer klubberne i at spille europæisk? Fed holdning, du er nok mere Mads Øland fan end AaB fan når det kommer til stykket, held og lykke med din faglige kamp for at forbedre de stakkels stakkels spilleres helt umenneskelige forhold.
Spillerforeningen har, under Mads Ølands kyndige vejledning, udviklet sig fra en spillerorganisation, til en samling gangstere. Feriepenge-sagen fik et fuldkommen grotesk forløb, hvor Øland i sin iver efter opmærksomhed og prestige, kørte sagen helt ud i det totalt umoralske overdrev. Hvis ikke spillerne besinder sig, så ødelægger de dansk fodbold! Jeg tror ikke at der er ret mange fans, der kan følge Spillerforeningens "pistol-for-panden politik".
http://nordjyske.dk/nyheder/kent-nielse ... f6/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;
http://m.bt.dk/superligaen/staale-solba ... ltagningen" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Gnu
- Allstar

Det der er bare for dumt. Nu har jeg mere end en gang forklaret dig, hvem der er skyld i, at vi har konflikten ved at opsige overenskomsten nu. Jeg er ikke i stand til at gøre det mere pædagogisk, beklager.Brent skrev:Så du mener det er ok at spillerforeningen med en gang faglig fnidder fnadder om nogle deltidspilleres forhold forhindrer klubberne i at spille europæisk? Fed holdning, du er nok mere Mads Øland fan end AaB fan når det kommer til stykket, held og lykke med din faglige kamp for at forbedre de stakkels stakkels spilleres helt umenneskelige forhold.
Spillerforeningen har, under Mads Ølands kyndige vejledning, udviklet sig fra en spillerorganisation, til en samling gangstere. Feriepenge-sagen fik et fuldkommen grotesk forløb, hvor Øland i sin iver efter opmærksomhed og prestige, kørte sagen helt ud i det totalt umoralske overdrev. Hvis ikke spillerne besinder sig, så ødelægger de dansk fodbold! Jeg tror ikke at der er ret mange fans, der kan følge Spillerforeningens "pistol-for-panden politik".
Hvis det kommer dertil (og det tror jeg nu stadig ikke) at AaB må stille med U19-spillere mod APOEL, vil jeg være rasende. På Divisionsforeningen.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg vil også være rasende.. men BÅDE på Divisions- og Spillerforeningen...Gnu skrev:Det der er bare for dumt. Nu har jeg mere end en gang forklaret dig, hvem der er skyld i, at vi har konflikten ved at opsige overenskomsten nu. Jeg er ikke i stand til at gøre det mere pædagogisk, beklager.Brent skrev:Så du mener det er ok at spillerforeningen med en gang faglig fnidder fnadder om nogle deltidspilleres forhold forhindrer klubberne i at spille europæisk? Fed holdning, du er nok mere Mads Øland fan end AaB fan når det kommer til stykket, held og lykke med din faglige kamp for at forbedre de stakkels stakkels spilleres helt umenneskelige forhold.
Hvis det kommer dertil (og det tror jeg nu stadig ikke) at AaB må stille med U19-spillere mod APOEL, vil jeg være rasende. På Divisionsforeningen.
Og skal vi så alle ikke bare være venner....
Ska' vi hak'?
-
Gnu
- Allstar

Det kan jeg godt gå med til. Mads Øland har været træls igennem en længere periode, men han kan sit shit modsat Claus Thomsen, som gang på gang udstiller sig selv som en hund i et spil kegler.MrBangDK skrev:Jeg vil også være rasende.. men BÅDE på Divisions- og Spillerforeningen...Gnu skrev:Det der er bare for dumt. Nu har jeg mere end en gang forklaret dig, hvem der er skyld i, at vi har konflikten ved at opsige overenskomsten nu. Jeg er ikke i stand til at gøre det mere pædagogisk, beklager.Brent skrev:Så du mener det er ok at spillerforeningen med en gang faglig fnidder fnadder om nogle deltidspilleres forhold forhindrer klubberne i at spille europæisk? Fed holdning, du er nok mere Mads Øland fan end AaB fan når det kommer til stykket, held og lykke med din faglige kamp for at forbedre de stakkels stakkels spilleres helt umenneskelige forhold.
Og skal vi så alle ikke bare være venner....
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Off-topic: Gnu, nu synes jeg ærlig talt du skal pakke dine ting og skride. Især når du mener vi alle er udenfor pædagoisk rækkevidde allesammen alligevel.Gnu skrev:Det der er bare for dumt. Nu har jeg mere end en gang forklaret dig, hvem der er skyld i, at vi har konflikten ved at opsige overenskomsten nu. Jeg er ikke i stand til at gøre det mere pædagogisk, beklager.Brent skrev:Så du mener det er ok at spillerforeningen med en gang faglig fnidder fnadder om nogle deltidspilleres forhold forhindrer klubberne i at spille europæisk? Fed holdning, du er nok mere Mads Øland fan end AaB fan når det kommer til stykket, held og lykke med din faglige kamp for at forbedre de stakkels stakkels spilleres helt umenneskelige forhold.
Du holder stædigt fast i dine forvaskede one-liners og magter ikke tage turen op i helikopteren og se på det hele med lidt overblik.
Du startede allerede på første side i denne tråd med at kalde mig retarderet og sviner efter sviner er fulgt derpå til alle mulige andre, som forsøger at bringe lidt flere nuancer ind i debatten - senest Brent og Danni.
Det er meget muligt jeg er retarderet - men jeg tror ikke det kan være gælende for alle de andre med-debattører herinde.
Jeg gider i hvert fald ikke se mere på at alle synspunkter som ikke flugter 100% med dine simplificerede grundpiller uden nuancer blot bliver behæftet med "dumt" og personen bag udenfor pædagoisk rækkevidde.
Gnu, vi HAR forstået dit synspunkt. Den fangede vi allerede på side 1. Det er et rigtig godt synspunkt som du har ret til at have.
Men nogle har nogle andre facetter at bringe til debatten. Disse er ikke "dumme" og personerne er ikke udenfor pædagogisk rækkevidde. Det er en debat.
Lad debatten flyde - og bidrag selv med valide synspunkter, ud over one-linere og svinere.
Bienvenu Bassogog!
Fuckin hell, begynder sgu at tvivle på de når i mål http://sporten.tv2.dk/2014-08-13-stadig-ingen-l" onclick="window.open(this.href);return false;øsning-i-spillerkonflikt-fohandlinger-genoptages-klokken-10
Mærkværdige krav, jeg kender ingen andre brancher hvor set står i overenskomsten at de ansatte er sikret en del af virksomhedens indtægter ud over den fyrstlige gage de hæver.
Mere vil have mere
Mærkværdige krav, jeg kender ingen andre brancher hvor set står i overenskomsten at de ansatte er sikret en del af virksomhedens indtægter ud over den fyrstlige gage de hæver.
Mere vil have mere
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg tvivler også stærkt.Brent skrev:Fuckin hell, begynder sgu at tvivle på de når i mål http://sporten.tv2.dk/2014-08-13-stadig-ingen-l" onclick="window.open(this.href);return false;øsning-i-spillerkonflikt-fohandlinger-genoptages-klokken-10
Jeg tror det var Pastorius, der sagde noget i stil med at det er farligt når én mand sidder med alle trumferne på hånden.
Det er det sandeste ord - især når denne mand hedder Mads Øland. Det scenarie kan få mig til at ryste i bukserne, og jeg tror ikke på vi undgår konflikten.
Jeg ser kun 2 udveje:
1.-Øland nyder udsigten og lader konflikten komme, han vil elske det!
2.-DF lader sig r**-p*** big time af SF og giver efter på samtlige punkter og giver yderligere forbedringer dér hvor de allerede har givet indrømmelser.
Jeg tror ikke på 2'eren (bogstavelig talt) - Det er Thomsen og Jungs for stolte til.
Bienvenu Bassogog!
-
Gnu
- Allstar

Det er lidt sødt, at du opfordrer til debat, men samtidig beder mig om at skride. Jeg håber, du kan se paradokset. Må jeg i øvrigt anbefale, at de følger dit eget råd og tager en tur op i helikopteren? Det er jo fx dig, der ganske unuanceret bare stempler spillerne som forkælede, højtbetalte kællinger.astonvilla skrev:Off-topic: Gnu, nu synes jeg ærlig talt du skal pakke dine ting og skride. Især når du mener vi alle er udenfor pædagoisk rækkevidde allesammen alligevel.Gnu skrev:Det der er bare for dumt. Nu har jeg mere end en gang forklaret dig, hvem der er skyld i, at vi har konflikten ved at opsige overenskomsten nu. Jeg er ikke i stand til at gøre det mere pædagogisk, beklager.Brent skrev:Så du mener det er ok at spillerforeningen med en gang faglig fnidder fnadder om nogle deltidspilleres forhold forhindrer klubberne i at spille europæisk? Fed holdning, du er nok mere Mads Øland fan end AaB fan når det kommer til stykket, held og lykke med din faglige kamp for at forbedre de stakkels stakkels spilleres helt umenneskelige forhold.
Du holder stædigt fast i dine forvaskede one-liners og magter ikke tage turen op i helikopteren og se på det hele med lidt overblik.
Du startede allerede på første side i denne tråd med at kalde mig retarderet og sviner efter sviner er fulgt derpå til alle mulige andre, som forsøger at bringe lidt flere nuancer ind i debatten - senest Brent og Danni.
Det er meget muligt jeg er retarderet - men jeg tror ikke det kan være gælende for alle de andre med-debattører herinde.
Jeg gider i hvert fald ikke se mere på at alle synspunkter som ikke flugter 100% med dine simplificerede grundpiller uden nuancer blot bliver behæftet med "dumt" og personen bag udenfor pædagoisk rækkevidde.
Gnu, vi HAR forstået dit synspunkt. Den fangede vi allerede på side 1. Det er et rigtig godt synspunkt som du har ret til at have.
Men nogle har nogle andre facetter at bringe til debatten. Disse er ikke "dumme" og personerne er ikke udenfor pædagogisk rækkevidde. Det er en debat.
Lad debatten flyde - og bidrag selv med valide synspunkter, ud over one-linere og svinere.
Og så er det i øvrigt direkte løgn, at jeg skulle have kaldt dig retarderet. Det passer simpelthen ikke, så lad venligst være med at lyve.
Ja, men det fremgår for pokker da ikke af nogen overenskomst at fagforeningen har krav på halvdelen af det sponsorat som klubberne kan forhandle hjem for deres produkt - det er jo den rene og skære kommunisme. Har man bonusaftaler er det da en del af en individuel forhandling. De fleste spillere har jo iøvrigt allerede bonusaftaler i deres kontrakter i frohold til kvalificering til forskellige turneringer. Det forstår jeg så udemærket at divisionsforeningen ikke vil have stående i en overenskomst.Gnu skrev:Bonus, overskudsdeling, etc. findes da i mange brancher.Brent skrev:Fuckin hell, begynder sgu at tvivle på de når i mål http://sporten.tv2.dk/2014-08-13-stadig-ingen-l" onclick="window.open(this.href);return false;øsning-i-spillerkonflikt-fohandlinger-genoptages-klokken-10
Mere vil have mere
-
Gnu
- Allstar

Ja, jeg kom i tvivl og derfor slettede jeg også indlægget igen.Brent skrev:Ja, men det fremgår for pokker da ikke af nogen overenskomst at fagforeningen har krav på halvdelen af det sponsorat som klubberne kan forhandle hjem for deres produkt - det er jo den rene og skære kommunisme. Har man bonusaftaler er det da en del af en individuel forhandling. De fleste spillere har jo iøvrigt allerede bonusaftaler i deres kontrakter i frohold til kvalificering til forskellige turneringer. Det forstår jeg så udemærket at divisionsforeningen ikke vil have stående i en overenskomst.Gnu skrev:Bonus, overskudsdeling, etc. findes da i mange brancher.Brent skrev:Fuckin hell, begynder sgu at tvivle på de når i mål http://sporten.tv2.dk/2014-08-13-stadig-ingen-l" onclick="window.open(this.href);return false;øsning-i-spillerkonflikt-fohandlinger-genoptages-klokken-10
Mere vil have mere
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er helt uhørt at en fagforening vil have del i en branches indtægt! Jeg tror faktisk at en strejke er mere sandsynlig nu end før. Mads Øland vil have de penge og han er har aldrig tabt noget.
Det er helt uhørt at en fagforening vil have andel i en hel branches primære indtægt. Spillerforeningen er meget ekstrem. Det ender galt. Enten strejke eller også giver klubberne efter! Jeg håber klubberne vælger strejken og vinder!
Det er helt uhørt at en fagforening vil have andel i en hel branches primære indtægt. Spillerforeningen er meget ekstrem. Det ender galt. Enten strejke eller også giver klubberne efter! Jeg håber klubberne vælger strejken og vinder!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Jeg elsker, at AaB fans i adskillige slagsange markerer sig som tilhørende arbejderklassen. Når der så kommer en faglig konflikt stiller hovedparten (i hvert fald herinde) sig straks på arbejdsgiversiden.