Fuldstaendig enig. Tag konflikten og fjern det fagforenings pamperi fra sporten.astonvilla skrev:Nu skal jeg jo passe på at der ikke kommer en gnu efter mig - men det kunne tænkes at hænge sammen med, at "arbejderklassen" i denne sag fuldstændig har mistet jordforbindelsen og agerer helt og aldeles usmageligt.BoT skrev:Jeg elsker, at AaB fans i adskillige slagsange markerer sig som tilhørende arbejderklassen. Når der så kommer en faglig konflikt stiller hovedparten (i hvert fald herinde) sig straks på arbejdsgiversiden.
Hvordan kan Fagforeningen kræve andel i arbejdsgivernes omsætning (bemærk, ikke engang overskud, men omsætning!)?
Det er jo så virkelighedsfjernt som noget kan være.
Dermed får de jo også en fuldstændig skævvredet konkurrencefordel. Alle spillere skal være medlem af den nuværende spillerforening - ellers får de ikke andel i sponsorindtægterne. Bum.
Såfremt der kommer en alternativ fagforening på banen - en Spillerforening Version 2 - så kan du godt melde dig ind i den...meeen du får IKKE andel i de lækre sponsorindtægter ovre i den nye fagforening.
Altså et et-parti-system, kreeret af kamp-kommunisten Øland.
Og så i alles påhør og åsyn.
ALT håb er ude. Konflikten kommer. Og jeg har det sku snart ok med det.
Vi glemmer alt om CL - træls som det måtte være. Men klubberne skal bare køre denne her HELT til ende. Vi spiller bare i EL med vores amatører - og de spillere der udviser lidt mod og mandshjerte og stiller op alligevel.
Få fjernet disse planøkonomiske visioner fra mit syn og kør konflikten ud resten af sæsonen.
Så starter vi på en frisk næste år.
Farvel og tak. Att DF: Gi Jer ikke en tomme mere.
Hvis SF lykkedes ender dansk fodbold med at blive ligesaa ukonkurrencedygtig som det danske arbejdsmarked og dermed har vi ikke noget at lave i Europa alligevel. Tag konflikten og test hvor laenge spillerne synes det er fedt at gaa glip af deres liv's chance for fodbold paa 1. klasse, og loen.