Potentiel Superligastrejke
- Søndergaard
- 1. div

Re: Potentiel Superligastrejke
Har denne kronik været delt her? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... erenskomst" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er inde på noget af det Frygah efterspørger.
Jeg er ret sikker på at konflikten får i gang tirsdag, hvis ikke parterne er blevet enige først. Konflikten *er* varslet forlængst. Konflikten varer så lige indtil parterne bliver enige, så faktisk kan det modsatte være tilfældet. At FCK spiller med konfliktholdet, og der så bliver enighed og AaB stiller med fuldt hold. (Men det er ikke ret sandsynligt). Hvis konflikten træder i kraft, så tror jeg ikke divisionsforeningen går på noget som helst kompromis overhovedet.fish skrev:Hvordan er reglerne lige med det der 5 dages varsels gøgl. Er det 5x24 timer eller hvordan. Kan vi ende der at FCK kan spille sin kamp med alle spillere til rådighed hvis man først varsler konflikt fra klokken 23 i aften. Så er der jo under 5 døgn til at kampen må forventes afsluttet?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det gør den da ikke. Det er et partsindlæg. Der er overhovedet ingen journalistik i det.Søndergaard skrev:Har denne kronik været delt her? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... erenskomst" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Søndergaard
- 1. div

Sorry, det var til det sidste afsnit i hans indlæg.
Ah ok. Det er korrekt.Søndergaard skrev:Sorry, det var til det sidste afsnit i hans indlæg.
Lige den del har jeg nu aldrig været i tvivl om. Jeg køber ikke præmissen med at spillerne er højtbetalte, forkælede primadonnaer, og klubberne er de gode idealistiske arbejdsgivere der passer på deres medarbejdere, og det er fans der er ofre her.
Det her er til skade for både klubber, spiller og fans, og ender det i konflikt vil det være dybt inkompetent af begge parter. Der er ingen vindere her - uanset udfaldet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er godt spiller foreningen har Patrick til at true andre spillere, til at følge efter sf...Og skulle nogen kunne finde på det, vil det være ilde set, fortalte AaBs Patrick Kristensen, der er medlem af Spillerforeningens forhandlingsudvalg, onsdag til BT. Som eksempel brugte han den lignende episode fra 2004, hvor Brøndbys Dan Anton Johansen og Per Nielsen agerede 'skruebrækkere'.
- De (Per Nielsen og Dan Anton Johansen, red.) røg jo uden for fællesskabet, og jeg tror da, folk vil handle på samme måde, hvis der er nogen, der vælger ikke at stå sammen med resten af spillerne, sagde han.
jeg har mistet alt respekt for ham, hvis de ødelægge AaB´s cl chance, så håber jeg godt nok klubberne lader denne konfligt køre helt ud, og nægter at give sig en millimeter mere!
Der må være nogen sponsorer som også må være meget utilfredse med det her?
Og aktionærer?
Det er selvdestruktivt det de har gang i! Begge parter...
Og aktionærer?
Hold nu op. Han spiller den rolle han skal spille i den position han sidder i. Det er spillets regler.gravballe skrev:Det er godt spiller foreningen har Patrick til at true andre spillere, til at følge efter sf...Og skulle nogen kunne finde på det, vil det være ilde set, fortalte AaBs Patrick Kristensen, der er medlem af Spillerforeningens forhandlingsudvalg, onsdag til BT. Som eksempel brugte han den lignende episode fra 2004, hvor Brøndbys Dan Anton Johansen og Per Nielsen agerede 'skruebrækkere'.
- De (Per Nielsen og Dan Anton Johansen, red.) røg jo uden for fællesskabet, og jeg tror da, folk vil handle på samme måde, hvis der er nogen, der vælger ikke at stå sammen med resten af spillerne, sagde han.
jeg har mistet alt respekt for ham, hvis de ødelægge AaB´s cl chance, så håber jeg godt nok klubberne lader denne konfligt køre helt ud, og nægter at give sig en millimeter mere!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg er enig i ovenstående. Og det får direkte effekt allerede lørdag, tror jeg.
1. Konflikten er uundgåelig nu (det tror jeg selv min allermest optimistiske ven "Hovedet" vil medgive nu
)
2. Divisionsforeningen skal køre denne konflikt helt ud. Øland sad med alle trumferne men tabte dem på bordet. Nu skal DS ikke bukke for en skid. Tag en konflikt som varer resten af sæsonen.
3. Vi skal spille mod APOEL og i EL med et amatørhold (som jeg vil støtte med hver en fiber)
4. Vi skal derfor allerede på lørdag stille med vores amatørhold mod EB
5. Gaarde må tage en snak med de nuværende proffer vi har om der er nogen som har lyst til at lege med, på trods af SF trusler - og så naturligvis krydre amatørholdet med disse (helte) - PK kan i hvert fald umuligt deltage i kampen mod EB no matter what, da han ikke er i form efter han har gået og lejet Jimmy Hoffa hele ugen i Kjøwnhavn.
Det må være planen. Det kunne være sjovt at være på Hornevej i dag for at se om Kent er i gang med at køre U19 ind - det forventer jeg lidt han er ved.
Jeg støtter klubben og amatørerne (og eventuelle "helte"). Det bliver et sjovt eventyr.
1. Konflikten er uundgåelig nu (det tror jeg selv min allermest optimistiske ven "Hovedet" vil medgive nu
2. Divisionsforeningen skal køre denne konflikt helt ud. Øland sad med alle trumferne men tabte dem på bordet. Nu skal DS ikke bukke for en skid. Tag en konflikt som varer resten af sæsonen.
3. Vi skal spille mod APOEL og i EL med et amatørhold (som jeg vil støtte med hver en fiber)
4. Vi skal derfor allerede på lørdag stille med vores amatørhold mod EB
5. Gaarde må tage en snak med de nuværende proffer vi har om der er nogen som har lyst til at lege med, på trods af SF trusler - og så naturligvis krydre amatørholdet med disse (helte) - PK kan i hvert fald umuligt deltage i kampen mod EB no matter what, da han ikke er i form efter han har gået og lejet Jimmy Hoffa hele ugen i Kjøwnhavn.
Det må være planen. Det kunne være sjovt at være på Hornevej i dag for at se om Kent er i gang med at køre U19 ind - det forventer jeg lidt han er ved.
Jeg støtter klubben og amatørerne (og eventuelle "helte"). Det bliver et sjovt eventyr.
Bienvenu Bassogog!
Hvis sf forhindrer at vi kan stille hold til CL kvalen håber jeg på en lang og udmagrede lockout, gerne resten af sæsonen, så vi kan få fjernet den spillerforeningen fra dansk fodbold og forhåbentlig også smidt Claus Thomsen på porten
AaB - the Nordic gateway to Europe
(Flytter lige hertil).Funky skrev:Er konflikten uundgåelig? Jeg troede de havde indtil midnat i nat til at blive enige...astonvilla skrev:Er der nogen der fortsat har ferie og som har mulighed for at komme på Hornevej og overvære træningen i dag?
Det kunne være interessant!
Da konflikten nu er uundgåelig, så formoder jeg vi stiller med U19/DS på lørdag, så vi kan få et hold stimlet sammen til onsdag.
Spændende. Vi får da oplevet morgendagens talenter.
Vi fans får da noget hjemmearbejde inden kampen. Lutter nye ansigter.
Konflikten er ikke uundgåelig.
De har indtil midnat til at blive enige i forligsinstitutionen. Efterfølgende bakker forligsmanden (eller kvinden i dette tilfælde) ud og overlader det til parterne selv at blive enige. De kan i princippet fortsætte helt så længe de vil, mens konflikten formelt er trådt i kraft.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
Tjaaa. hvad mon Arbejdstilsynet siger til det, det er jo mobning på højt plan, trusler kan evt. også meldes til PolitietPastorius skrev:Hold nu op. Han spiller den rolle han skal spille i den position han sidder i. Det er spillets regler.gravballe skrev:Det er godt spiller foreningen har Patrick til at true andre spillere, til at følge efter sf...Og skulle nogen kunne finde på det, vil det være ilde set, fortalte AaBs Patrick Kristensen, der er medlem af Spillerforeningens forhandlingsudvalg, onsdag til BT. Som eksempel brugte han den lignende episode fra 2004, hvor Brøndbys Dan Anton Johansen og Per Nielsen agerede 'skruebrækkere'.
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Håber virkelig Tifo Kaos og de andres klubbers tifo-folk har noget klar til weekendens kampe i stil med det FCK-fansene præsenterede sidst.
Men alt andet lige må det trods alt være positivt at de nu forhandler på fjerde dag eller hvad det er. Hvis ikke der var noget at komme efter sagde der vil ikke stadigvæk..?
Men alt andet lige må det trods alt være positivt at de nu forhandler på fjerde dag eller hvad det er. Hvis ikke der var noget at komme efter sagde der vil ikke stadigvæk..?
Hey AaB!
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Er det ikke lidt ligesom et spil "kylling" lige nu ?
2 biler der suser mod hinanden med voldsom kraft.
Hvis ingen drejer fra, sker sammenstødet efter planen tirsdag, hvor CL truppen vel definitivt skal udtages.
Herefter er katastrofen en kendsgerning, begge biler er ødelagte, og en meget langvarig konflikt er formentlig en kendsgerning, og selv når de bliver enige, vil meget ikke være som før.
Hvis ingen drejer fra, sker sammenstødet efter planen tirsdag, hvor CL truppen vel definitivt skal udtages.
Herefter er katastrofen en kendsgerning, begge biler er ødelagte, og en meget langvarig konflikt er formentlig en kendsgerning, og selv når de bliver enige, vil meget ikke være som før.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
CL truppen skal vel mappes i morgen (men ja, udtages tirsdag)Reto skrev:Er det ikke lidt ligesom et spil "kylling" lige nu ?
De konfliktramte spillere (som er konfliktramte fra midnat i dag (tak Pastorius og Funky)) skal ikke møde op til træningen i morgen.
Kun de som bryder med SF får adgang til Hornevej.
Kunne være rart med en mand på Hornevej til træningen i morgen derude.
Bienvenu Bassogog!
Mon ikke Divisionsforeningen (trods alt) har en aftale på plads med UEFA om to scenarier til CL-kvalen, så de kan nå at stille med det bedste hold, hvis konflikten når at blive løst inden tirsdag.astonvilla skrev:CL truppen skal vel mappes i morgen (men ja, udtages tirsdag)Reto skrev:Er det ikke lidt ligesom et spil "kylling" lige nu ?
De konfliktramte spillere (som er konfliktramte fra midnat i dag (tak Pastorius og Funky)) skal ikke møde op til træningen i morgen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
Jeg troede først, det var 5 dage fra midnat i aften, altså tirsdag aften næste uge, at konflikten træder i kraft ?astonvilla skrev:CL truppen skal vel mappes i morgen (men ja, udtages tirsdag)Reto skrev:Er det ikke lidt ligesom et spil "kylling" lige nu ?
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Lige et hurtigt spørgsmål:
Ved en konflikt, kører superligaen videre som planlagt? Altså skal kampene så stadig spilles, dog med spillere der ikke er en del af SF?
Ved en konflikt, kører superligaen videre som planlagt? Altså skal kampene så stadig spilles, dog med spillere der ikke er en del af SF?
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
seamann
iflg alt hvad der har været fremme indtil nu, træder konflikten først i kraft fra tirsdag - og inkluderer FCKs kamp tirsdag.
Kampen lørdag spilles med normale hold, da konflikten ikke er trådt i kraft.
Forligsmanden trækker sig ud ved midnat (eller udskyder konflikten igen, hvis hun vurderer at løsning er tæt på). Parterne kan selv forhandle videre (hvis de ellers kan finde ud af det) - lige så længe de lyster, og dermed helt frem til deadline mandag (for udtagelse af FCK trup).
Ovenstående er min opfattelse af situationen - er der nogen, der har anden viden?
Kampen lørdag spilles med normale hold, da konflikten ikke er trådt i kraft.
Forligsmanden trækker sig ud ved midnat (eller udskyder konflikten igen, hvis hun vurderer at løsning er tæt på). Parterne kan selv forhandle videre (hvis de ellers kan finde ud af det) - lige så længe de lyster, og dermed helt frem til deadline mandag (for udtagelse af FCK trup).
Ovenstående er min opfattelse af situationen - er der nogen, der har anden viden?
Jeg tror ikke er nogen udenfor stående som vil være tilfredse med nogle af parterne, hvis det kommer til en konflikt.dyhrmaN skrev:Der må være nogen sponsorer som også må være meget utilfredse med det her?
Og aktionærer?
Det vil være ødelæggende for dansk fodbold generelt, hvis det kommer til en konflikt.
Så kan man have sympati for den ene eller anden part, men intet ændrer på, at begge parter har været nogle idioter, når de ikke kan finde en løsning og dermed ødelægge det for alle.
Det vil være fucking håbløst.
Uden Synd Ingen Frelse