Potentiel Superligastrejke
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Potentiel Superligastrejke
Tiden går og håbet forsvinder eller hvad?
Ender det med konflikt så håber jeg at jeg står op til nyheden i morgen om, at AaBs spillertrup følger FCKs gode eksempel og vil spille strejke eller ej.
Ender det med konflikt så håber jeg at jeg står op til nyheden i morgen om, at AaBs spillertrup følger FCKs gode eksempel og vil spille strejke eller ej.
Måske har jeg ikke lige fået læst nok om det hele, men jeg tænkte lige på i dag... har nogen spekuleret i eller skrevet om, om UEFA kan finde på at gå ind at sanktionere danske klubber, hvis det kommer så vidt, at der stilles med amatørhold i de europæiske turneringer? Udelukke holdene i værste fald. For miskredit af spillet og deres turneringer, eller hvad pokker det nu kan kaldes.
Løser det her sig ikke så vi kan spille i Europa så håber jeg satme, at den endelige løsning indebærer, at Mads Øland og øvrige kvindfolk fra SFs forhandlerteam får lov til at kravle en ærsrunde til pibekoncerter på samtlige stadions. Hvor er det lille ækle væsen bare modbydeligt at se på. Tænk, at en fodboldnation skal ødelægges fordi den gnom ikke var god nok.
EDIT: TV2 News' rapporter meddeler, at det bliver enten eller ifht. om der bliver konflikt eller ej og ikke nogen mellemløsning.
EDIT: TV2 News' rapporter meddeler, at det bliver enten eller ifht. om der bliver konflikt eller ej og ikke nogen mellemløsning.
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
TV2 sporten melder live fra forligsinstitutionen, at det bliver enten eller...
Ingen midlertidig løsning.
Ingen midlertidig løsning.
Farvel til ChL. Det var nok den bedste mulighed vi får de næste 10 år for at bide os for alvor fast i toppen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

Det lyder ikke godt hvis det er rigtigt. Tvivler på at de bliver enige.thomasjn skrev:Løser det her sig ikke så vi kan spille i Europa så håber jeg satme, at den endelige løsning indebærer, at Mads Øland og øvrige kvindfolk fra SFs forhandlerteam får lov til at kravle en ærsrunde til pibekoncerter på samtlige stadions. Hvor er det lille ækle væsen bare modbydeligt at se på. Tænk, at en fodboldnation skal ødelægges fordi den gnom ikke var god nok.
Så er det goodbye CL. Så kan FCK sole sig i opmærksomheden og selv score den store market pool
Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
En VW UP ser sådan ud: https://www.google.dk/search?q=vw+polo& ... p&tbm=isch" onclick="window.open(this.href);return false;Farmer skrev:Det var en VW UP, så hvis der er nogen der kender lidt til køretøjerne i truppen, så kunne det måske hjælpealithebeast skrev:Det kunne vel også være en fra trænerteamet eller ledelsen, der ville hive lidt i løgene på på SF.sulakvelidze skrev:Jeg synes, vi skal videre ud af denne tangent. Alene for spekulationernes skyld, for det er da en sindssyg spændende information, du giver os. Det er nøjagtig så godt som en transfertråd kl. 23.55 med Bendtner set i Jomfru Ane Gade sammen med årets talent i Somalia.Farmer skrev:Med fare for at komme til at lyde som "Manden i lufthavnen".
Aalborg Centrum for 20 minutter siden.
En bil kommer trillende forbi med en person der har AaB-polo på hvor jeg lige netop når at høre ordet "strejke" i forbifarten. Jeg tænker at det er radionyhederne eller lignende. Bilen parkerer længere nede af gaden og da jeg går forbi den kan jeg høre personen snakker i telefonen over bilens anlæg med vinduerne åben. Der bliver sagt noget i stil med "Nu hvor der efter al sandsynlighed ikke kommer en aftale i aften" mens jeg går forbi bilen. Da jeg 10 minutter senere kommer gående forbi igen holder bilen stadig ind og der bliver sagt noget i stil med "Nu har vi/jeg gjort så meget for dig.."
Jeg så ikke hvem den unge mand var og kunne heller ikke genkende stemmen på ham han snakkede med, men det lød som en mand på 30-40 år der talte i et meget bestemt toneleje. Det virker HELT vanvittigt at man sidder og snakker over bilens anlæg om sådan noget, men ikke desto mindre er historien god nok.
Men der mangler lidt info:
Var fyren i bilen med sikkerhed ikke en AaB-spiller? Eller kunne du bare ikke se ham rigtigt og ved det derfor ikke?
Hvis det var en AaB-spiller i bilen, kan vi på forhånd udelukke Patrick K, Würtz, Augu og Risgård, da de jo er i København. Det kan heller ikke være Spalvis og Ahlmann. Eller Jönsson og Gilli Sørensen. Hvem er der så tilbage, som "nogen" har gjort så meget for? Og kan vi være sikre på, at "nogen" er Spillerforeningen?Det lignede en mørkhåret person. Men ruderne var en anelse mørke. Nu hørte jeg kun 3-4 sætninger mens jeg gik forbi, det havde været for creepy at stoppe op. Men det var personen i røret der var fremme i skoene.
Jeg vil klart skyde på det var en AaB spiller, da jeg tidligere har set spillere i den slags polo før kampe.
Uden at være den store bilkender, så udelukker det i mine øjne også tidligere udlandsproffer som Enevoldsen og Helenius. Med de tideligere udelukkede spillere, og antagelsen om, at han er mørkhåret (eller i hvert fald ikke lyshåret), er vi vel nede på, at føreren af bilen kan være Jakob Blåbjerg, Viktor Ahlmann, Henrik Dalsgaard, Nicolai Larsen, Kenneth Emil, Mathias Wichmann, Anders K Jakobsen, Søren Frederiksen eller Nicolaj Thomsen? Hvem af dem kan "nogen" have gjort meget for?
Og hvis vi antager, at "nogen" er Spillerforeningen, må "nu har vi gjort så meget for dig" vel betyde, at spilleren i bilen har tænkt sig at gå imod Spillerforeningens ønske? Det udelukker i mine øjne også de helt unge og efterlader efter min vurdering de mere hårdføre, som samtidig har mest på spil i forhold til CL-oplevelsen. Vi er dermed snart så langt henne, at vi skal finde ud af, om fx Anders K eller Kenneth Emil kører i VW UP?
Jeg drøftede for lidt siden min analyse med min nabo, som er en skarp herre. Han gav mig dette blik, som jeg nu forsøger at tolke:

Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hvis strejken bliver afblæst køber jeg en trøje påtrykt WAR 4E. Sande legender.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
sulakvelidze skrev:En VW UP ser sådan ud: https://www.google.dk/search?q=vw+polo& ... p&tbm=isch" onclick="window.open(this.href);return false;Farmer skrev:Det var en VW UP, så hvis der er nogen der kender lidt til køretøjerne i truppen, så kunne det måske hjælpealithebeast skrev:Det kunne vel også være en fra trænerteamet eller ledelsen, der ville hive lidt i løgene på på SF.sulakvelidze skrev:Jeg synes, vi skal videre ud af denne tangent. Alene for spekulationernes skyld, for det er da en sindssyg spændende information, du giver os. Det er nøjagtig så godt som en transfertråd kl. 23.55 med Bendtner set i Jomfru Ane Gade sammen med årets talent i Somalia.Farmer skrev:Med fare for at komme til at lyde som "Manden i lufthavnen".
En bil kommer trillende forbi med en person der har AaB-polo på hvor jeg lige netop når at høre ordet "strejke" i forbifarten. Jeg tænker at det er radionyhederne eller lignende. Bilen parkerer længere nede af gaden og da jeg går forbi den kan jeg høre personen snakker i telefonen over bilens anlæg med vinduerne åben. Der bliver sagt noget i stil med "Nu hvor der efter al sandsynlighed ikke kommer en aftale i aften" mens jeg går forbi bilen. Da jeg 10 minutter senere kommer gående forbi igen holder bilen stadig ind og der bliver sagt noget i stil med "Nu har vi/jeg gjort så meget for dig.."
Jeg så ikke hvem den unge mand var og kunne heller ikke genkende stemmen på ham han snakkede med, men det lød som en mand på 30-40 år der talte i et meget bestemt toneleje. Det virker HELT vanvittigt at man sidder og snakker over bilens anlæg om sådan noget, men ikke desto mindre er historien god nok.
Var fyren i bilen med sikkerhed ikke en AaB-spiller? Eller kunne du bare ikke se ham rigtigt og ved det derfor ikke?
Hvis det var en AaB-spiller i bilen, kan vi på forhånd udelukke Patrick K, Würtz, Augu og Risgård, da de jo er i København. Det kan heller ikke være Spalvis og Ahlmann. Eller Jönsson og Gilli Sørensen. Hvem er der så tilbage, som "nogen" har gjort så meget for? Og kan vi være sikre på, at "nogen" er Spillerforeningen?Det lignede en mørkhåret person. Men ruderne var en anelse mørke. Nu hørte jeg kun 3-4 sætninger mens jeg gik forbi, det havde været for creepy at stoppe op. Men det var personen i røret der var fremme i skoene.
Jeg vil klart skyde på det var en AaB spiller, da jeg tidligere har set spillere i den slags polo før kampe.
Uden at være den store bilkender, så udelukker det i mine øjne også tidligere udlandsproffer som Enevoldsen og Helenius. Med de tideligere udelukkede spillere, og antagelsen om, at han er mørkhåret (eller i hvert fald ikke lyshåret), er vi vel nede på, at føreren af bilen kan være Jakob Blåbjerg, Viktor Ahlmann, Henrik Dalsgaard, Nicolai Larsen, Kenneth Emil, Mathias Wichmann, Anders K Jakobsen, Søren Frederiksen eller Nicolaj Thomsen? Hvem af dem kan "nogen" have gjort meget for?
Og hvis vi antager, at "nogen" er Spillerforeningen, må "nu har vi gjort så meget for dig" vel betyde, at spilleren i bilen har tænkt sig at gå imod Spillerforeningens ønske? Det udelukker i mine øjne også de helt unge og efterlader efter min vurdering de mere hårdføre, som samtidig har mest på spil i forhold til CL-oplevelsen. Vi er dermed snart så langt henne, at vi skal finde ud af, om fx Anders K eller Kenneth Emil kører i VW UP?
Jeg drøftede for lidt siden min analyse med min nabo, som er en skarp herre. Han gav mig dette blik, som jeg nu forsøger at tolke:
Thomsen køre rundt i en hvid VW Up.
-
frederikshavneren
- Allstar

FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
SF er da fløjtende ligeglad med hvad der er bedst for dansk fodbold, de vil hvad der er bedst for deres medlemmer, det har de dokumenterede med al tydelighed flere gange. Der ud over nævner du nogle profiler. Det vil være endnu lettere at nævne de første 50 udlændinge af tvivlsom kvalitet eller decideret fiaskoer, som har trådt græsset fladt i landets divisionsrækker. Tror du virkelig at det er det SF ønske? At de optager pladsen for deres medlemmer fordi der "er bedre for dansk fodbold"? Så må FCK, da de havde tre danskere i startopstillingen, være et stort skridt på vejen og drømmen en copypaste af den engelske liga, hvor City på en god dag har en englænder på græs.hje1980 skrev:Så du sammenligner polsk arbejdskraft med kvalitet som Ståle, Jönsson, Elmander, Zuma, Nomwhete osv...NIN den fromme skrev:Enig. Det svarer lidt til at fagbevægelsen var bekymret for, at arbejdsgiverne ikke kan tiltrække polskMHJ skrev:Jeg kan ikke få det til at hænge sammen at SF skulle bekymre sig om hvorvidt klubberne skulle kan tiltrække spillere udefra. Faktisk er tværtom, da import skaber konkurence for de spillere SF repræsenterer og dermed udsulter dem. Ikke at dine informationer er forkerte, jeg kan bare ikke få logikken til at hænge sammen.hje1980 skrev:Har en semi-troværdig kilde som bekræfter at strejken KUN omfatte kampe i DBU regi, grundet at en evt. strejke vil ramme de spillere (fortrinsvis udlændige) hårdt der IKKE er medlem af SP og dermed skabe et troværdighedsproblem i fremtiden at tiltrække disse - især hvis det kan ramme dem på den store internationale scene.Freddie skrev:En reporter uden for døren i forligsinstitutionen meddelte for minutter siden, at AaB, FCK og FC Midtjylland uanset forhandlingerne i øvrigt vil få lov til at spille kampene i Europa som normalt.
BoT skrev: Du virker usandsynligt godt inde i forhandlingerne. Kan du ikke komme med nogle flere insider-informationer?
Det ønsker ingen...
arbejdskraft.
Som er med at til højne kvaliteten.
Dansk fodbold har brug for disse, på samme ligne og i samme sammenhæng at de 3 tilbageværende klubber i Europa skal have lov til at afvikle disse kampe, så denne del heller ikke skader dansk fodbold i mange mange mange år fremover...
Nej det kan de ikke sagtens, de kan tabe 3-0 til hobro, Og du undervurderer Bundesligaenfrederikshavneren skrev:FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.
Leverkusen som gik videre fra en gruppe bestående af Man Utd, Shaktar og R. Sociedad i forrige sæson?frederikshavneren skrev:FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.
Din pessimise dækker kun Nordjylland? Der er stor forskel. FCK's største profil blev sendt videre fra fra Leverkrusen. Det illustrerer vel meget godt styrkeforholdet.frederikshavneren skrev:FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.
Selvfølgelig kan de da vinde, men det ville være en stor overraskelse.
http://www.oddschecker.com/football/cha ... sen/winner" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Re: Sv: Potentiel Superligastrejke
Rigtigt vi skal ikke glemme at den tyske liga trods VM titlen er historisk ringe.frederikshavneren skrev:FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.
Er helt sikker på at FCK går videre....
Morten Crone @Morten_Crone · 16 sek
Flere spillere ankommer først til Forligsinstitutionen nu, melder vores mand på stedet. Slutspillet er i gang.
Flere spillere ankommer først til Forligsinstitutionen nu, melder vores mand på stedet. Slutspillet er i gang.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Selvfølgelig kan de sagtens det. Ovenikøbet med højre hånd bundet på ryggen. Os derimod, får en sindsyg svær kamp imod APOEL Nicosia. FCK er et laaaangt bedre hold end os, det har de især bevist de sidste 12-14 mdr.frederikshavneren skrev:FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Den var sort, det er nok ikke ham så :-)PFA skrev:sulakvelidze skrev:En VW UP ser sådan ud: https://www.google.dk/search?q=vw+polo& ... p&tbm=isch" onclick="window.open(this.href);return false;Farmer skrev:Det var en VW UP, så hvis der er nogen der kender lidt til køretøjerne i truppen, så kunne det måske hjælpealithebeast skrev:Det kunne vel også være en fra trænerteamet eller ledelsen, der ville hive lidt i løgene på på SF.sulakvelidze skrev:Jeg synes, vi skal videre ud af denne tangent. Alene for spekulationernes skyld, for det er da en sindssyg spændende information, du giver os. Det er nøjagtig så godt som en transfertråd kl. 23.55 med Bendtner set i Jomfru Ane Gade sammen med årets talent i Somalia.Farmer skrev:Med fare for at komme til at lyde som "Manden i lufthavnen".
Thomsen køre rundt i en hvid VW Up.
Jeg vil klart gætte på spilleren var ung, modparten talte med store ord.
Re: Sv: Potentiel Superligastrejke
Hold nu op, Leverkusen var ok sidste sæson og havde en super hjemmebane. Tysklands nr 4 skal slå Fck udfrederikshavneren skrev:FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.