Potentiel Superligastrejke
Re: Potentiel Superligastrejke
Det bliver næste krav i aftalen. Vent og se.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Så er der nyt https://twitter.com/PaddyKr2" onclick="window.open(this.href);return false;
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
og der blev fred
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
- Tifosa9000
- Drenge

Hell motherfucking yes! Hvis Augo kan tweete "mission accomplished", kan jeg sove trygt igen!
Det kan du også uden han tweeter det. Retov har netop sagt til Tv2 News at en ny aftale er i stand.Tifosa9000 skrev:Hell motherfucking yes! Hvis Augo kan tweete "mission accomplished", kan jeg sove trygt igen!
LAD FESTEN BEGYNDE.
Det Champions League bliver svært, men må ikke glippe. Søvn til profilerne.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Sådan! Sikke et drama, skønt at parterne blev enige.Elvis lever skrev:og der blev fred
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Herligt herligt herligt. Kan vi så komme videre..,
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Dejligt! Så kan vi koncentrere os om noget der er vigtigere.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Var der noget der var vigtigere i går en det?????Chb9000 skrev:Dejligt! Så kan vi koncentrere os om noget der er vigtigere.
Nej vel?
Hvorfor er Claus Thomsen så ikke sikker på at konflikten er løst?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 966566.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 966566.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Måske EBs sensationshungrende vinkel??Brent skrev:Hvorfor er Claus Thomsen så ikke sikker på at konflikten er løst?
http://m.jyllands-posten.dk/sport/ECE69 ... -afblaest/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska' vi hak'?
Nej nej, først skal vi høre på begge parter sælge overenskomsten som en sejr.Chb9000 skrev:Dejligt! Så kan vi koncentrere os om noget der er vigtigere.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Reglerne er de samme begge veje, så principielt er der vel ingen forskel på om en spiller (eller flere) meldte sig ud af spillerforeningen fordi de ville spille fodbold, og på om AaB meldte sig ud af deres organisation. Jeg medgiver at der var en del sarkasme og provokation i mit indlæg... deraf ordvalg som trylleslag.doukas skrev:Lød ellers til at være en genial plan "som ved trylleslag kunne få AaB-spillerne berettiget til at spille" fremlagt af JS.Pastorius skrev:Mjae, det gør det ikke. Så skulle AaB selvstændigt lave overenskomst med spillerforeningen også, før det ville have en effekt.doukas skrev: Jeg forstår det stadigvæk ikke. Er det rigtig forstået, som du lægger op til, at hvis AaB bare meldte sig ud af DF, så behøver spillerne ikke at strejke?
Anyway, fuck lortet... det er en dejlig dag for AaB og dansk fodbold!
Der er vel en forskel når overenskomsten er opsagt. Så er parterne vel frie til at gøre hvad de vil - men det er rigtig det er utænkeligt at der vil blive gået enegang af både arbejdsgiver og lønmodtagere.Jesper Schmidt skrev:Reglerne er de samme begge veje, så principielt er der vel ingen forskel på om en spiller (eller flere) meldte sig ud af spillerforeningen fordi de ville spille fodbold, og på om AaB meldte sig ud af deres organisation. Jeg medgiver at der var en del sarkasme og provokation i mit indlæg... deraf ordvalg som trylleslag.doukas skrev:Lød ellers til at være en genial plan "som ved trylleslag kunne få AaB-spillerne berettiget til at spille" fremlagt af JS.Pastorius skrev:Mjae, det gør det ikke. Så skulle AaB selvstændigt lave overenskomst med spillerforeningen også, før det ville have en effekt.doukas skrev: Jeg forstår det stadigvæk ikke. Er det rigtig forstået, som du lægger op til, at hvis AaB bare meldte sig ud af DF, så behøver spillerne ikke at strejke?
Anyway, fuck lortet... det er en dejlig dag for AaB og dansk fodbold!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Claus Thomsen kalder det en kort overnskomst - lad farcen begynde igen til jul :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Retov sagde 5 år!Pastorius skrev:Claus Thomsen kalder det en kort overnskomst - lad farcen begynde igen til jul :-)
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Rygterne siger at den nye overenskomst er skruet sådan sammen at forlænget spilletid fremover betragtes som overarbejde. Det vil, ifølge mine kilder, udløse en ekstra udbetaling på 50.000kr i timen for superligaspillerne!! Dertil kommer feriepenge af beløbet. Dette betyder i praksis at en klub som Hobro vil gå konkurs hvis de ryger i forlænget spilletid i pokalturneringen. Ret grotesk.
Tror spillerforeningen trak det længste strå...
Janteloven eksisterer IKKE!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Til gengæld er de ansat på jobløn, så Kent råder over dem 24/7. Praktisk når der skal laves havearbejde... Det går under teambuilding.Køllen I Møllen skrev:Rygterne siger at den nye overenskomst er skruet sådan sammen at forlænget spilletid fremover betragtes som overarbejde. Det vil, ifølge mine kilder, udløse en ekstra udbetaling på 50.000kr i timen for superligaspillerne!! Dertil kommer feriepenge af beløbet. Dette betyder i praksis at en klub som Hobro vil gå konkurs hvis de ryger i forlænget spilletid i pokalturneringen. Ret grotesk.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Deraf kan der allerede nu konkluderes at AaB skal spille CL-kval i 2019.MrBangDK skrev:Retov sagde 5 år!Pastorius skrev:Claus Thomsen kalder det en kort overnskomst - lad farcen begynde igen til jul :-)
(Er du sikker på Retov kender forskel på år og måneder?)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert