Ovenstående er for tøser.

riv mærkerne af dem inden du drikker:-)NIN den fromme skrev:Hvilket deprimerende syn at møde i Nordjyske butikker.

Det burde være motivation i sig selv at FCM ligger nr. 1. FCK guldfavoritter min bare *** :-)MHJ skrev:Både FCK og FCM var elendige i dagens kamp. FCK forsøger at spille noget der minder om short passing, men de har slet ikke spillerne til det, og de mangler - stadig!!! - kreative spillere til at åbne modstanderens forsvar. FCM var også dårlige minus deres dødbolde, som bliver en trussel mod de fleste i superligaen. Derudover så Bach Bak båk båk ud til at få en alvorlig skade, selvom det er svært at gennemskue om det overhovedet er en svækkelse for dem.
Uanset, så bør det være en rød klud for vores spillere at det er fucking Glen og Co. der er nummer et. Så hullet op til dem skal fandme bare lukkes!

Jeg ser klart FCM som DM favoritter. De har en god trup og kan nu bedre holde sammen på truppen efter indtoget af de engelske betting penge. Ikast er forståeligt nok bitre over hvad der skete i foråret, de er derfor enormt sultne og motiverede.MHJ skrev:Både FCK og FCM var elendige i dagens kamp. FCK forsøger at spille noget der minder om short passing, men de har slet ikke spillerne til det, og de mangler - stadig!!! - kreative spillere til at åbne modstanderens forsvar. FCM var også dårlige minus deres dødbolde, som bliver en trussel mod de fleste i superligaen. Derudover så Bach Bak båk båk ud til at få en alvorlig skade, selvom det er svært at gennemskue om det overhovedet er en svækkelse for dem.
Uanset, så bør det være en rød klud for vores spillere at det er fucking Glen og Co. der er nummer et. Så hullet op til dem skal fandme bare lukkes!

5 kampe Frede. 5 Kampe.frederikshavneren skrev:Jeg ser klart FCM som DM favoritter. De har en god trup og kan nu bedre holde sammen på truppen efter indtoget af de engelske betting penge. Ikast er forståeligt nok bitre over hvad der skete i foråret, de er derfor enormt sultne og motiverede.MHJ skrev:Både FCK og FCM var elendige i dagens kamp. FCK forsøger at spille noget der minder om short passing, men de har slet ikke spillerne til det, og de mangler - stadig!!! - kreative spillere til at åbne modstanderens forsvar. FCM var også dårlige minus deres dødbolde, som bliver en trussel mod de fleste i superligaen. Derudover så Bach Bak båk båk ud til at få en alvorlig skade, selvom det er svært at gennemskue om det overhovedet er en svækkelse for dem.
Ikast ser stærke ud, men den primære årsag til at jeg tror at de napper guldet er pga. konkurrenterne, som hver især har deres at slås med. I skrivende stund virker det ikke til at vi, FCK, Brøndby eller Esbjerg er stabile nok til at true Ikast.
Den største outsider til titlens tror jeg bliver Farum.
Randers kan jeg ikke helt blive klog på. De er enormt svære at spille imod, men kan man spille udenom deres enorme fysik er de sårbare.

Slå nu koldt vand i blodet Fredrikshavneren det er ALT for tidligt i sæsonen til at bedømme noget som helst, bør jeg nævner hvor KÆMPE stort et forspring midtjylland formåede at formøbler i sidste sæson?frederikshavneren skrev:Jeg ser klart FCM som DM favoritter. De har en god trup og kan nu bedre holde sammen på truppen efter indtoget af de engelske betting penge. Ikast er forståeligt nok bitre over hvad der skete i foråret, de er derfor enormt sultne og motiverede.MHJ skrev:Både FCK og FCM var elendige i dagens kamp. FCK forsøger at spille noget der minder om short passing, men de har slet ikke spillerne til det, og de mangler - stadig!!! - kreative spillere til at åbne modstanderens forsvar. FCM var også dårlige minus deres dødbolde, som bliver en trussel mod de fleste i superligaen. Derudover så Bach Bak båk båk ud til at få en alvorlig skade, selvom det er svært at gennemskue om det overhovedet er en svækkelse for dem.
Ikast ser stærke ud, men den primære årsag til at jeg tror at de napper guldet er pga. konkurrenterne, som hver især har deres at slås med. I skrivende stund virker det ikke til at vi, FCK, Brøndby eller Esbjerg er stabile nok til at true Ikast.
Randers kan jeg ikke helt blive klog på. De er enormt svære at spille imod, men kan man spille udenom deres enorme fysik er de sårbare.

Sæsonen er stadigvæk ung, men der tegner sig allerede et billede. Savnet af Kusk gør ondt, skader samt manglende form gør ar jeg ikke tror på os i guldstriden. Historisk set præsterer vi ikke i suppen i sæsonen efter DM guld.MHJ skrev:5 kampe Frede. 5 Kampe.frederikshavneren skrev:Jeg ser klart FCM som DM favoritter. De har en god trup og kan nu bedre holde sammen på truppen efter indtoget af de engelske betting penge. Ikast er forståeligt nok bitre over hvad der skete i foråret, de er derfor enormt sultne og motiverede.MHJ skrev:Både FCK og FCM var elendige i dagens kamp. FCK forsøger at spille noget der minder om short passing, men de har slet ikke spillerne til det, og de mangler - stadig!!! - kreative spillere til at åbne modstanderens forsvar. FCM var også dårlige minus deres dødbolde, som bliver en trussel mod de fleste i superligaen. Derudover så Bach Bak båk båk ud til at få en alvorlig skade, selvom det er svært at gennemskue om det overhovedet er en svækkelse for dem.
Rolig nu altså, vi startede også vaklende sidste sæson og folk os slet ikke som godt spillende i starten.frederikshavneren skrev:Sæsonen er stadigvæk ung, men der tegner sig allerede et billede. Savnet af Kusk gør ondt, skader samt manglende form gør ar jeg ikke tror på os i guldstriden. Historisk set præsterer vi ikke i suppen i sæsonen efter DM guld.MHJ skrev:5 kampe Frede. 5 Kampe.frederikshavneren skrev:Jeg ser klart FCM som DM favoritter. De har en god trup og kan nu bedre holde sammen på truppen efter indtoget af de engelske betting penge. Ikast er forståeligt nok bitre over hvad der skete i foråret, de er derfor enormt sultne og motiverede.MHJ skrev:Både FCK og FCM var elendige i dagens kamp. FCK forsøger at spille noget der minder om short passing, men de har slet ikke spillerne til det, og de mangler - stadig!!! - kreative spillere til at åbne modstanderens forsvar. FCM var også dårlige minus deres dødbolde, som bliver en trussel mod de fleste i superligaen. Derudover så Bach Bak båk båk ud til at få en alvorlig skade, selvom det er svært at gennemskue om det overhovedet er en svækkelse for dem.
Europa er også en faktor. Ryger Ikast ud til Panathinaikos så spiller vi dette efterår 8 kampe mere end midtjyderne! Det kan i så fald sagtens få betydning. Vi er endnu tidligt i sæsonen, men allerede i sidste lørdags hjemmekamp mod Farum virkede mange af spillerne trætte.
Edit: Jeg accepterer gerne en middelmådig suppe sæson hvis vi i stedet oplever et europæisk eventyr

Vi mangler godt nok Kusk, men vi har altsaa faaet Helenius, faaet gang i AK, faaet Enevoldsen ind, og faaet Jonsson permanent. Og hvad end der er aarsagen til FCM's altid faar lange nedgange i saesonen, er stadig ikke blevet loest. Deres traener er stadig alt for emotionel, og magter ikke at tage toppen af opturshysteriet, og bunden af nedturssortsynet, og ud fra hans udtalelser virker han stadig ikke som nogen stor leder, uagtet hans taktiske evner.frederikshavneren skrev:Sæsonen er stadigvæk ung, men der tegner sig allerede et billede. Savnet af Kusk gør ondt, skader samt manglende form gør ar jeg ikke tror på os i guldstriden. Historisk set præsterer vi ikke i suppen i sæsonen efter DM guld.MHJ skrev:5 kampe Frede. 5 Kampe.frederikshavneren skrev:Jeg ser klart FCM som DM favoritter. De har en god trup og kan nu bedre holde sammen på truppen efter indtoget af de engelske betting penge. Ikast er forståeligt nok bitre over hvad der skete i foråret, de er derfor enormt sultne og motiverede.MHJ skrev:Både FCK og FCM var elendige i dagens kamp. FCK forsøger at spille noget der minder om short passing, men de har slet ikke spillerne til det, og de mangler - stadig!!! - kreative spillere til at åbne modstanderens forsvar. FCM var også dårlige minus deres dødbolde, som bliver en trussel mod de fleste i superligaen. Derudover så Bach Bak båk båk ud til at få en alvorlig skade, selvom det er svært at gennemskue om det overhovedet er en svækkelse for dem.
Europa er også en faktor. Ryger Ikast ud til Panathinaikos så spiller vi dette efterår 8 kampe mere end midtjyderne! Det kan i så fald sagtens få betydning. Vi er endnu tidligt i sæsonen, men allerede i sidste lørdags hjemmekamp mod Farum virkede mange af spillerne trætte.
Edit: Jeg accepterer gerne en middelmådig suppe sæson hvis vi i stedet oplever et europæisk eventyr

FCK skal holde sig langt væk fra Nicolai. Er der noget med at Nicolais far har en tilknytning til KB?Valsted skrev:Jeg giver ikke Stephan Andersen mange kampe i det mål. Hans præstationer kan en klub med de ambitioner ikke være tjent med. Hvad vejer til hans fordel må være hans høje løn. Så bliver snoren lige lidt længere.
Og hvordan kan den iøvrigt kun kaste et gult kort af sig?

Larsen vil være en konge signing for FCK. Billig, dygtig, videresalgs potentiale.frederikshavneren skrev:FCK skal holde sig langt væk fra Nicolai. Er der noget med at Nicolais far har en tilknytning til KB?Valsted skrev:Jeg giver ikke Stephan Andersen mange kampe i det mål. Hans præstationer kan en klub med de ambitioner ikke være tjent med. Hvad vejer til hans fordel må være hans høje løn. Så bliver snoren lige lidt længere.
Hvorfor mener du han vil være billig? Han har vel kontrakt til 2018. Hvorfor skulle AaB sælge ham til en konkurrent for under 15-20 mil? Ja, målmænd er normalt billigere end gennemsnittet, men jeg kan ikke se hvorfor vi skulle sælge en 23-24-årig målmand i periferien af det danske landshold til en direkte konkurrent billigt?Supersystem skrev:Larsen vil være en konge signing for FCK. Billig, dygtig, videresalgs potentiale.frederikshavneren skrev:FCK skal holde sig langt væk fra Nicolai. Er der noget med at Nicolais far har en tilknytning til KB?Valsted skrev:Jeg giver ikke Stephan Andersen mange kampe i det mål. Hans præstationer kan en klub med de ambitioner ikke være tjent med. Hvad vejer til hans fordel må være hans høje løn. Så bliver snoren lige lidt længere.
Jeg vil simpelthen ikke kunne klare at FCM vinder guld. Er egentlig ret ligeglad om hvem ellers det bliver (ud over os selvfølgelig). De er bare så trælse at høre på. Og vi skal nok også huske på at dette er sidste år hvor FCM har chancen for at vinde guld i mange mange år. Swchiakochenco, Izunna, Igboun og Hassan er sandsynligvis væk til sommer, og der kommer ikke nye afrikanere op. Ja de har fået penge til at hente nye spillere, men de kan ikke tiltrække fuldgode erstatninger. Det skal være nu eller aldrig for FCM. Og jeg foretrækker ALDRIG!!frederikshavneren skrev:Jeg ser klart FCM som DM favoritter. De har en god trup og kan nu bedre holde sammen på truppen efter indtoget af de engelske betting penge. Ikast er forståeligt nok bitre over hvad der skete i foråret, de er derfor enormt sultne og motiverede.MHJ skrev:Både FCK og FCM var elendige i dagens kamp. FCK forsøger at spille noget der minder om short passing, men de har slet ikke spillerne til det, og de mangler - stadig!!! - kreative spillere til at åbne modstanderens forsvar. FCM var også dårlige minus deres dødbolde, som bliver en trussel mod de fleste i superligaen. Derudover så Bach Bak båk båk ud til at få en alvorlig skade, selvom det er svært at gennemskue om det overhovedet er en svækkelse for dem.
Det kan jeg bestemt heller ikke. Jeg ser generelt to modsatrettede tendenser blandt tilhængerne i øjeblikket, der måske alligevel hænger sammen: På den ene side en tyrkertro på, at AaB har et overflødighedshorn af unge, uprøvede spillere, der kan erstatte profiler, uden vi behøver at slække på ambitionerne om medaljer - skønt vi i praksis ikke spiller særligt godt. På den anden side en fastholdelse af billedet af AaB som en klub, der står med hatten i hånden og ikke har noget som helst økonomisk råderum. Vort fodboldhold pt. er af flere årsager betydeligt ringere end det, der vandt det danske mesterskab. Til gengæld har vi nu en økonomisk styrke, vi næppe har haft siden slutningen af halvfemserne (med mindre da aktieemissionen er gået helt i fisk, hvad der ikke er nogen grund til at formode).Frygah skrev:Hvorfor mener du han vil være billig? Han har vel kontrakt til 2018. Hvorfor skulle AaB sælge ham til en konkurrent for under 15-20 mil? Ja, målmænd er normalt billigere end gennemsnittet, men jeg kan ikke se hvorfor vi skulle sælge en 23-24-årig målmand i periferien af det danske landshold til en direkte konkurrent billigt?Supersystem skrev:Larsen vil være en konge signing for FCK. Billig, dygtig, videresalgs potentiale.frederikshavneren skrev:FCK skal holde sig langt væk fra Nicolai. Er der noget med at Nicolais far har en tilknytning til KB?Valsted skrev:Jeg giver ikke Stephan Andersen mange kampe i det mål. Hans præstationer kan en klub med de ambitioner ikke være tjent med. Hvad vejer til hans fordel må være hans høje løn. Så bliver snoren lige lidt længere.

Lad være med at drikke dem.Kristian skrev:riv mærkerne af dem inden du drikker:-)NIN den fromme skrev:Hvilket deprimerende syn at møde i Nordjyske butikker.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk