Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
-
Kontakt:
andreasaab89 skrev:Mr. Larsen skrev:andreasaab89 skrev:Mr. Larsen skrev:Selvfølgelig endnu et gult kort til AaB, vi er ligaens mest fair play spillende hold, men sjovt nok skal en evnesvag dommeren lige fordoble vores antal af kort i denne sæson idag fordi han ikke er sin opgave voksen, det er kraftedme en dommer fede nar !
Augo lavede da et gigantisk gult kort der?
Wurtz i første var også ok
og hvis risgaard og ene har brokket sig som dommeren har vurderet har deres også været ok
Både Risgaard og Würtz´s kort kommer af frustrationer over dommeren der ikke er sin opgave voksen.
Gomez har været et regulært svin i hele kampen og burde være udvist allerede i 1 halvleg, hvor er den røde tråd spørger jeg bare???
sagen er den at du sviner dommerne fordi han giver gule kort til AaB. Men satmlige gule kort vi har fået idag har været helt ok.
Gu er det ej iorden, hvis du gir det ene hold lov til at ta fat så skal du også samtidig gi det andet lov ellers dømmer du ikke fair det er jo lige præcis det som har været problemet.
Der har været flere grimme tacklinger bagfra og albuer i ryggen men INGEN kort til fiskerne, det jo til grin helt vildt !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Vi mangler Dalsgård, Thelander, Ahlmann, Thomsen, Spalvis og Jönnsson.
Børsting, Bruhn, Blåbjerg skulle slet ikke have været med i de her kampe men gør det ganske fremragende.
Nu stopper I kraftedeme det piveri herinde, det er til at få lange klodser af.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Frygah
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:Vi mangler Dalsgård, Thelander, Ahlmann, Thomsen, Spalvis og Jönnsson.
Børsting, Bruhn, Blåbjerg skulle slet ikke have været med i de her kampe men gør det ganske fremragende.
Nu stopper I kraftedeme det piveri herinde, det er til at få lange klodser af.
Enig. Den er hjemme!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Hvordan fanden kan der ikke være frispark når vi har en spillet der vender på hovedet?????
-
Funky
- Allstar

andreasaab89 skrev:Mr. Larsen skrev:andreasaab89 skrev:Mr. Larsen skrev:Selvfølgelig endnu et gult kort til AaB, vi er ligaens mest fair play spillende hold, men sjovt nok skal en evnesvag dommeren lige fordoble vores antal af kort i denne sæson idag fordi han ikke er sin opgave voksen, det er kraftedme en dommer fede nar !
Augo lavede da et gigantisk gult kort der?
Wurtz i første var også ok
og hvis risgaard og ene har brokket sig som dommeren har vurderet har deres også været ok
Både Risgaard og Würtz´s kort kommer af frustrationer over dommeren der ikke er sin opgave voksen.
Gomez har været et regulært svin i hele kampen og burde være udvist allerede i 1 halvleg, hvor er den røde tråd spørger jeg bare???
sagen er den at du sviner dommerne fordi han giver gule kort til AaB. Men satmlige gule kort vi har fået idag har været helt ok.
Det er vel rimeligt nok at forvente fairness og linie i dommerens vurderinger. Hvis sådan en klump som Gomez skal gå fra banen i dag uden kort, så burde han bare have lukket øjne og ører ved samtlige situationer hvor en AaB'er fik kort.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
andreasaab89
- Allstar

Dommeren har været rigtig ringe idag. Men alle vores gule kort har været ok. Så dem kan vi ikke brokke os over.
Men det er virkelig en af de dårligste dommerpræstationer jeg har set længe
Og enig med Køllen. Syntes faktisk vi gør det ok taget alle de forudsætninger i begtragtning. Folk forventer vi skifter halvdelen af mesterskabsholdet ud og genvinder mesterskabet

AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
Califfen
- Allstar

- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Synes vi har været jævnt ringe i dag
-
KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
-
Kontakt:
Er Blåbjerg venstrebenet??
AaB fan since 1991

-
Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
-
Kontakt:
andreasaab89 skrev:Dommeren har været rigtig ringe idag. Men alle vores gule kort har været ok. Så dem kan vi ikke brokke os over.
Og enig med Køllen. Syntes faktisk vi gør det ok taget alle de forudsætninger i begtragtning. Folk forventer vi skifter halvdelen af mesterskabsholdet ud og genvinder mesterskabet

Ja sgu da
Vi har jo høje forventninger på baggrund af de seneste sæsons spil og resultater :-)
Jeg er vildt frustreret over at vores angribere ikke kan holde på bolden og mister den hvergang Esbjerg går i rykken på dem
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
-
Califfen
- Allstar

KME skrev:Er Blåbjerg venstrebenet??
yea
-
andreasaab89
- Allstar

Supersystem skrev:andreasaab89 skrev:Dommeren har været rigtig ringe idag. Men alle vores gule kort har været ok. Så dem kan vi ikke brokke os over.

Ja sgu da
Vi har jo høje forventninger på baggrund af de seneste sæsons spil og resultater :-)
Jeg er vildt frustreret over at vores angribere ikke kan holde på bolden og mister den hvergang Esbjerg går i rykken på dem
det er fair at have høje forventnigner. Men vi har skiftet 5,5 spiller i forhold til sidste sæson. Det er ikke fair at forvente at de bare genoptager det spudlende spil uden indkøringsproblemer. ihft. sidste sæsons idealopstilling mangler altså Jönsson, spalvis, ahlmann, kusk, thelander, thomsen og en halv würtz
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Hvorfor er vi så udmattede så tidligt på sæsonen? Ja der er mange skader osv. men det er jo hele holdet der ser træt ud. Det er stærkt bekymrende!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Funky
- Allstar

Hanga skrev:Hvorfor er vi så udmattede så tidligt på sæsonen? Ja der er har været mange skader osv. men det er jo hele holdet der ser træt ud. Det er stærkt bekymrende!
Fordi man slet ikke flytter bolden nær så godt som i sidste sæson. Så må man jo løbe mere efter den.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
-
Kontakt:
Kollektiv kollaps. Ender sikkert med at vi kommer i CL, og vi får den syge sæson der, mens vi failer max i ligaen. Who gives a fuck. Jeg er så stolt over sidste sæson, og at man nu har overskud på driften..
Nå ja, og så har jeg fået nutella i dag
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
-
birk
- Allstar

Dårlig kamp
Helinius 0 stjerner
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Naa, men det er vel ok. Vi viste i foerste at der virkelig er noget i det her hold, saa det kan vel ikke gaa helt galt. Men det var skraekkeligt at se hvor meget vi mangler i anden, specielt med henblik paa midtugekampen. Jeg haaber det var fordi de ubevidst konserverede kraefter til kampen mod APOEL, for eller faar vi satme smaek.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Supersystem skrev:Kollektiv kollaps. Ender sikkert med at vi kommer i CL, og vi får den syge sæson der, mens vi failer max i ligaen. Who gives a fuck. Jeg er så stolt over sidste sæson, og at man nu har overskud på driften..
Du kan simpelthen ikke sige "kollektiv kollaps" hvis du har set hvilke spillere vi spiller med!! Det er fandeme direkte idioti!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Califfen
- Allstar

Hvorfor er det vi ikke bare pumper nogle bolde op i angrebet til sidst? Som om vi slet ikke tror på det her til sidst. Selvom der var ved at være etableret noget der lignede et pres en overgang.. Tyndt!
-
Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
-
Kontakt:
Endnu en lorte kamp på hjemmebane, det er simpelthen ikke godt nok det vi leverer i superligaen for tiden !
Og de har ikke noget at gøre med de unge spiller at gøre for både Blåbjerg og Børstning er fremragende på deres position, det er de rutineret folk som ikke leverer på vanligt niveau og næsten taber hovedet i dag pga en inkompetent dommer i form af Michael Johansen som seriøst burde finde sig et nyt job efter i dag.
Pinlig 2 halvleg, det kan ikke passe vi ikke kan spille 2 gode sammenhængende halvleger i træk !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
Dalbjerg
- Allstar

Supersystem skrev:Kollektiv kollaps. Ender sikkert med at vi kommer i CL, og vi får den syge sæson der, mens vi failer max i ligaen. Who gives a fuck. Jeg er så stolt over sidste sæson, og at man nu har overskud på driften..

Kæft, jeg elsker Nordjylland/Aalborg humor og dejligt humør..