Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af troelsh » 15. aug 2014, 10:51

white splash skrev:
troelsh skrev:Håber bestemt vi skriver med en vb, der kan gå direkte ind i start 11'eren inden kampen mod apoel, alt respekt til blåbjerg der har gjort det hæderligt specielt defensivt men det vil øge vores chancer for cl gruppespil betragteligt med en klasse spiller på den vb
Kan en ny VB godt nå at blive registreret til de kampe?
Uden at være sikker, mener jeg det er muligt op til 24 timer før kampstart

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 15. aug 2014, 10:55

troelsh skrev:
white splash skrev:
troelsh skrev:Håber bestemt vi skriver med en vb, der kan gå direkte ind i start 11'eren inden kampen mod apoel, alt respekt til blåbjerg der har gjort det hæderligt specielt defensivt men det vil øge vores chancer for cl gruppespil betragteligt med en klasse spiller på den vb
Gælder det ikke kun u19 spillere? Mener at de skulle indsende en liste til Uefa, med spillere som man kan benytte. Mener at denne liste er afsendt.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 15. aug 2014, 11:02

white splash skrev:
troelsh skrev:
white splash skrev:
Gælder det ikke kun u19 spillere? Mener at de skulle indsende en liste til Uefa, med spillere som man kan benytte. Mener at denne liste er afsendt.
Jo du har ret, deadline for registrering af nye spillere var i mandags

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen

Indlæg af white splash » 15. aug 2014, 11:22

troelsh skrev:
white splash skrev:
troelsh skrev:
white splash skrev:
Jo du har ret, deadline for registrering af nye spillere var i mandags
:P

Den eneste U19 VB, jeg lige kan komme i tanke om, der kan træde direkte ind i startopstillingen er Luke Shaw. Han er desværre skadet.... :(
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 15. aug 2014, 13:42

JacobKoustrup
1. div
1. div
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af JacobKoustrup » 15. aug 2014, 13:46

Sauer skrev:
Det kommer meget bag på mig, at vi leder efter endnu en offensivspiller, men spændende er det!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 15. aug 2014, 13:53

JacobKoustrup skrev:
Sauer skrev:
Det kommer meget bag på mig, at vi leder efter endnu en offensivspiller, men spændende er det!
Han skriver, han ikke ved noget om konkrete forhandlinger, men blot at AaB holder øje på markedet. Desuden gætter han på, at det er breddespillere, man kigger på.

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 15. aug 2014, 15:26

Sauer skrev:
JacobKoustrup skrev:
Sauer skrev:
Han skriver, han ikke ved noget om konkrete forhandlinger, men blot at AaB holder øje på markedet. Desuden gætter han på, at det er breddespillere, man kigger på.
I den forbindelse er jeg lidt ked af at vi ikke hentede Jonas Hebo i Hvidovre. Måske en udenlandsk lottokupon kunne være en mulighed via prøvetræning. Der må være spillere ledige med er vist niveau.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 16. aug 2014, 15:40

Kunne ham her være en mulighed?

http://www.bold.dk/nyt/alexander-j-afvi ... ben-for-dk" onclick="window.open(this.href);return false;

Teknisk stærk spiller lyder det til, hvis han er OK skolet fra PSV, kunne vi godt være stedet hvor han fik chancen. Nogen der kender noget til ham?
Aalborg BK 1885!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 16. aug 2014, 15:52

Søgaard skrev:Kunne ham her være en mulighed?

http://www.bold.dk/nyt/alexander-j-afvi ... ben-for-dk" onclick="window.open(this.href);return false;

Teknisk stærk spiller lyder det til, hvis han er OK skolet fra PSV, kunne vi godt være stedet hvor han fik chancen. Nogen der kender noget til ham?
Nej tak. Han blev super hyped pga han var med i det der Laudrup og Høgh (mener jeg det hed) og fordi han lignede Ronaldinho. Jovist, han var da teknisk stærk, men han var absolut ikke noget specielt, og har heller ikke været det siden. Problemet dengang var at han var så fysisk underlegen at han overhovedet ikke kunne bruge sine tekniske færdigheder, og samtidig havde han ikke farten til at han bare kunne kompensere for det af den vej.
Reelt set virker han ikke til at være noget specielt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 16. aug 2014, 16:02

jonas386 skrev:

Nej tak. Han blev super hyped pga han var med i det der Laudrup og Høgh (mener jeg det hed) og fordi han lignede Ronaldinho. Jovist, han var da teknisk stærk, men han var absolut ikke noget specielt, og har heller ikke været det siden. Problemet dengang var at han var så fysisk underlegen at han overhovedet ikke kunne bruge sine tekniske færdigheder, og samtidig havde han ikke farten til at han bare kunne kompensere for det af den vej.
Jeg kender ham ikke. Kan godt se de skriver noget Ronaldinho-ævl, men jeg forholder mig til, at han er ung og har været på kontrakt i PSV samt spiller med på det egyptiske U20-hold. Det du skriver er "dengang". Det er ikke udviklet siden? Han ser da noget større ud og løber da ikke baglæns i eksempelvis denne video https://www.youtube.com/watch?v=iH6UdlXRx6Y" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er da noget teknik at bygge på...
Aalborg BK 1885!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 16. aug 2014, 16:14

Søgaard skrev:
jonas386 skrev:

Jeg kender ham ikke. Kan godt se de skriver noget Ronaldinho-ævl, men jeg forholder mig til, at han er ung og har været på kontrakt i PSV samt spiller med på det egyptiske U20-hold. Det du skriver er "dengang". Det er ikke udviklet siden? Han ser da noget større ud og løber da ikke baglæns i eksempelvis denne video https://www.youtube.com/watch?v=iH6UdlXRx6Y" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er da noget teknik at bygge på...
Det har Dennis Rommedahl jo også været :D
Han var ganske rigtigt med på det egyptiske u-20 landshold, og var med til at vinde det afrikanske u-20 mesterskab, men det betyder altså ikke det store. Han fik dårligt spilletid, og har heller ikke rigtigt fået spilletid på andet end ungdomsholdet i Holland. Han har, såvidt jeg lige husker, forsøgt at få en kontrakt i Sverige, men det blev vist ikke til noget.
Han kan selvfølgelig godt have udviklet sig, men jeg tvivler stærkt på han har niveauet eller talentet til superligaen. Det er hvertfald ikke meget der tyder på det sådan som jeg ser det.

Når det så er sagt så spiller han også en position hvor vi vel egentlig er dækket meget godt ind. Thomsen, Jönsson, Børsting, Thrane, Ene, Bruhn og tildels Wichmann og Ahlmann kan alle spille på kanterne, jeg synes det vil være lidt voldsomt at hente en lottokupon ind her. Havde han nu spillet venstre back kunne jeg se ideen.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 16. aug 2014, 16:53

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 16. aug 2014, 17:41

doukas skrev:
Ja det var jo en ganske klar melding fra Gaarde. Spændende og se hvem de kan tiltrække!!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 16. aug 2014, 17:42

Tyskeren skrev:
doukas skrev:
Ja det var jo en ganske klar melding fra Gaarde. Spændende og se hvem de kan tiltrække!!
Hvad sagde han? Havde ikke mulighed for at se det.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 16. aug 2014, 17:44

jonas386 skrev:
Tyskeren skrev:
doukas skrev:
Hvad sagde han? Havde ikke mulighed for at se det.
At man regnede indtil Ahlmans skade med at man var slut med transfer, men man nu klart kiggede efter en VB, og spurgt om hvilken type: "En der er god nok" - man køber ikke bare for at købe.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 16. aug 2014, 21:08

Skriv for pokker med Lasse Nielsen!
JA jeg ved godt han ikke er venstre back.
Men den plads kan Patrick vikariere på.
Synes bestemt Blåbjerg gør det yderst fornuftigt.
Tilgengæld ser vores midterforsvar både utroligt usikkert ud og ikke mindst UFATTELIGT langsomt ud!!

Har slet ikke tal på de gange bolden er smidt væk af en midterforsvar de sidste par kampe!!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 16. aug 2014, 21:53

Det virker fornuftigt at hente et par breddespillere. Gaarde og træner teamet må kunne se at holdet allerede nu virker lidt slidt. Vi skal resten af efteråret spille 8 benhårde europæiske kampe, det kommer til at trække store veksler på truppen.

Vi skal heldigvis spille langt flere kampe end de fleste øvrige suppe hold, men hvis skadesfrekvensen fortsætter så skal der nyt blod til. Der er allerede trætheds tegn at spore og det må sætte tanker igang

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 16. aug 2014, 21:55

Gaarde6 skrev:Skriv for pokker med Lasse Nielsen!
JA jeg ved godt han ikke er venstre back.
Men den plads kan Patrick vikariere på.
Synes bestemt Blåbjerg gør det yderst fornuftigt.
Tilgengæld ser vores midterforsvar både utroligt usikkert ud og ikke mindst UFATTELIGT langsomt ud!!

Har slet ikke tal på de gange bolden er smidt væk af en midterforsvar de sidste par kampe!!
Lasse ga' tydeligt udtryk for i vinters at han ikke gad AaB/suppen mere. Han havde svært ved at finde motivationen og det til trods for, at vi overvintrede i topstriden.

Soren
1. div
1. div

Indlæg af Soren » 16. aug 2014, 21:58

Sauer skrev:
Det vil give mening, hvis vi kan få en venstrefodet offensivspiller

Låst