Jamn vi er enige langt hen af vejen... Vi har et stort potentiale og der ER ved gud mange skader, det ændrer bare ikke på at dagens kamp var himmelråbende elendig især fra vores side. Esbjerg havde fortjent sejren, for de var bare almindeligt ringe...troelsh skrev:Hold da op, folk har virkelig nogle frustrationer de skal af med!Henriksen skrev:En aflysning af de sidste små 80min havde vist været mere værdig for sporten....
Tror det at sidde og glo på græsset på en tom plæne havde fået adrenalinen noget mere op end den åndsforladte omgang knoldesparker-bold man lige har været hovedrystende vidne til!
Jeg syntes der er grund til optimisme, der er et KÆMPE potentiale i vores spillertrup, vi har mulighed for at kvalificere os til champions league.
Manglende kontinuitet grundet mange skader blandet med et hårdt kampprogram har dog sat sine spor.
5. runde. AaB - EFB - HJEMME - Lørdag - 16.08.2014 kl. 18.00
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Re: 5. runde. AaB - EFB - HJEMME - Lørdag - 16.08.2014 kl. 1
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Re: Sv: 5. runde. AaB - EFB - HJEMME - Lørdag - 16.08.2014 k
Altså jeg siger ikke han spiller pisse godt i dag, han har mange gode ting sagde jeg. Både + og -. Pisse ringe er hvis man spiller bolden konstant hen til en modstander. Men det kan vi jo vælge at se forskelligt på.birk skrev:Kristian ikke frustretet
Men hvis du synes han spillede godt , vil jeg mene du har et problem
Vil da gerne se , hvad du mener den dag , han så scorer 2 mål
Han var pisse ringe !!!!!!!!!
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Jeg er enig i at anden halveg var ringe, men det var også tydeligt at vores spillere var trætte, og det er selvfølgelig bekymrende i forhold til APOEL kampen. Første halveg syntes jeg tilgengæld var god langt hen ad vejen, vi virkede klart farligst og kunne med lidt held og en bedre dommer sagtens have ført 2-0.Henriksen skrev:Jamn vi er enige langt hen af vejen... Vi har et stort potentiale og der ER ved gud mange skader, det ændrer bare ikke på at dagens kamp var himmelråbende elendig især fra vores side. Esbjerg havde fortjent sejren, for de var bare almindeligt ringe...troelsh skrev:Hold da op, folk har virkelig nogle frustrationer de skal af med!Henriksen skrev:En aflysning af de sidste små 80min havde vist været mere værdig for sporten....
Tror det at sidde og glo på græsset på en tom plæne havde fået adrenalinen noget mere op end den åndsforladte omgang knoldesparker-bold man lige har været hovedrystende vidne til!
Jeg syntes der er grund til optimisme, der er et KÆMPE potentiale i vores spillertrup, vi har mulighed for at kvalificere os til champions league.
Manglende kontinuitet grundet mange skader blandet med et hårdt kampprogram har dog sat sine spor.
Sjovt nok er alle de EfB spillere, samt deres træner, uenig med dig i. De sagde alle at uafgjort var et fair resultat, selvom de dominerede 2. halvleg, i og med vi styrede de første 45 minutter.Henriksen skrev:Jamn vi er enige langt hen af vejen... Vi har et stort potentiale og der ER ved gud mange skader, det ændrer bare ikke på at dagens kamp var himmelråbende elendig især fra vores side. Esbjerg havde fortjent sejren, for de var bare almindeligt ringe...troelsh skrev:Hold da op, folk har virkelig nogle frustrationer de skal af med!Henriksen skrev:En aflysning af de sidste små 80min havde vist været mere værdig for sporten....
Alt er altså ikke lort.
P.S: Den er hjemme, og velling er bøz.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nu har jeg ellers hørt både Ankersen og Knudsen mene at de fortjente sejren, f.eks. her (Knudsen):Frygah skrev:Sjovt nok er alle de EfB spillere, samt deres træner, uenig med dig i. De sagde alle at uafgjort var et fair resultat, selvom de dominerede 2. halvleg, i og med vi styrede de første 45 minutter.Henriksen skrev:Jamn vi er enige langt hen af vejen... Vi har et stort potentiale og der ER ved gud mange skader, det ændrer bare ikke på at dagens kamp var himmelråbende elendig især fra vores side. Esbjerg havde fortjent sejren, for de var bare almindeligt ringe...troelsh skrev:Hold da op, folk har virkelig nogle frustrationer de skal af med!Henriksen skrev:En aflysning af de sidste små 80min havde vist været mere værdig for sporten....
Alt er altså ikke lort.
P.S: Den er hjemme, og velling er bøz.
http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-profil-v ... lvtilliden
Ikke at det er min holdning. Syntes også 1-1 var fair, og jeg tror bare Esbjerg har glemt hvor meget vi dominerede første halvleg.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
http://www.superstats.dk/stilling/runde ... 013%2F2014" onclick="window.open(this.href);return false;
Gir da lidt optimisme i denne stund:-)
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
3 ting kan jeg konkludere ud fra din post.Køllen I Møllen skrev:Du kan simpelthen ikke sige "kollektiv kollaps" hvis du har set hvilke spillere vi spiller med!! Det er fandeme direkte idioti!Supersystem skrev:Kollektiv kollaps. Ender sikkert med at vi kommer i CL, og vi får den syge sæson der, mens vi failer max i ligaen. Who gives a fuck. Jeg er så stolt over sidste sæson, og at man nu har overskud på driften..
Nå ja, og så har jeg fået nutella i dag
1) Du er hvertfald ikke Glenn Riddersholm, han vil ALDRIG tale sådan til folk
2) Du burde benytter dig noget mere af !!. Det er tydeligt, at du har svært ved at kommunikere på skrift
3) Du har det vildt - Af alt hvad jeg skriver formår du at reagere negativt.
Ps. God aften til dig
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Må ærligt indrømme at jeg er lidt skuffet. Ik så meget over resultatet, men mere over spillet. Sidste sæsons flydende kombinationsspil er væk. Nu halter spillet gevaldigt og er slet ikke på sidste sæsons til tider høje niveau. Savnet af Kusk er mærkbart, det har som frygtet påvirket spillet negativt at han er væk. Skaderne til Thomsen og RJ gør det selvfølgelig ikke bedre.
Jeg synes at Børsting og Blåbjerg gør det rigtig godt, det er ikke pga. dem at spillet halter. De rutinerede (KEP, Thelander, Risgård, Würtz) har også været plaget af lidt småskader, det er måske derfor at de ikke kan få spillet til at køre.
Vi startede rimeligt i dag og kom hurtigt foran. Det begyndte dog at krakelere efter en halv times tid. Det er gift at vi smider så mange bolde væk. Det medfører mange store chancer til modstanderen, koster enormt mange kræfter og medfører en stor usikkerhed på holdet når bold omgangen er så dårlig.
Set over hele kampen synes jeg at vi skal være glad for uafgjort. Holdet var helt væk i anden halvleg hvor de sejlede rundt. Det var heldigt at fiskerne ikke scorede på deres store hovedstøds chance i tillægstiden.
Jeg sælger gerne et par suppe kampe hvis de i stedet spiller to brandkampe mod APOEL, men hånden på hjertet som holdet spiller kan jeg slet ikke se os true cyprioterne.
Jeg synes at Børsting og Blåbjerg gør det rigtig godt, det er ikke pga. dem at spillet halter. De rutinerede (KEP, Thelander, Risgård, Würtz) har også været plaget af lidt småskader, det er måske derfor at de ikke kan få spillet til at køre.
Vi startede rimeligt i dag og kom hurtigt foran. Det begyndte dog at krakelere efter en halv times tid. Det er gift at vi smider så mange bolde væk. Det medfører mange store chancer til modstanderen, koster enormt mange kræfter og medfører en stor usikkerhed på holdet når bold omgangen er så dårlig.
Set over hele kampen synes jeg at vi skal være glad for uafgjort. Holdet var helt væk i anden halvleg hvor de sejlede rundt. Det var heldigt at fiskerne ikke scorede på deres store hovedstøds chance i tillægstiden.
Jeg sælger gerne et par suppe kampe hvis de i stedet spiller to brandkampe mod APOEL, men hånden på hjertet som holdet spiller kan jeg slet ikke se os true cyprioterne.
Esbjerg var en betydelig bedre modstander end Nordsjælland. Når Nikolaj så kommer til at droppe et mål, skal vi vel være tilfredse med et enkelt point. Jeg synes, det er positivt, at vi ikke går i total panik og smider det point vi trods alt har ligesom vi gjorde mod Nordsjælland. Nu så jeg kampen på stadion og er dermed ikke velsignet af diverse langsomme gengivelser. Men set fra min stol spillede Blåbjerg vel sin dårligste kamp defensivt til dato. Hans tilbageløb var i bedste fald langsomme, men mere ofte ikke eksisterende specielt i 2. halvleg. Uden at han skal have skylden for målet, er det trods alt også hans mand, der scorer.
Dårligste mand i dag var dog uden tvivl AK. Han er mere end tilgivet en offday på baggrund af tidligere præstationer. Men i dag så man meget tydeligt de mangler han har. Omvendt må man sige, at med en bedre boldmodtagelse og teknik havde han nok også spillet i en højere liga. Men der mangler svar på hvilke alternativer vi har i truppen når vores førstevalg i angrebet ikke slår til.
Kampafgørende i dag er, at Risgård ikke får sit frispark i starten af kampen. Dette manglende frispark skaber frustrationer blandt både spillere og tilskuere. Inden tågen letter har hele vores midtbane fået gult, hvilket betød, at der blev holdt igen resten af kampen. Og mod Esbjerg kan man ikke nøjes med at gå ind i duellerne med 80% som man gjorde i 2. halvleg.
I dag synes jeg, vi så, at Enevoldsen for alvor er på vej tilbage. Timingen bliver bedre og han var vel bedste mand. Samtidigt kan vi glæde os over, at Dalle snart er med igen. Hans speed vil i høj grad pynte på højrekanten. Så helt skidt ser fremtiden nu nok ikke ud...
Dårligste mand i dag var dog uden tvivl AK. Han er mere end tilgivet en offday på baggrund af tidligere præstationer. Men i dag så man meget tydeligt de mangler han har. Omvendt må man sige, at med en bedre boldmodtagelse og teknik havde han nok også spillet i en højere liga. Men der mangler svar på hvilke alternativer vi har i truppen når vores førstevalg i angrebet ikke slår til.
Kampafgørende i dag er, at Risgård ikke får sit frispark i starten af kampen. Dette manglende frispark skaber frustrationer blandt både spillere og tilskuere. Inden tågen letter har hele vores midtbane fået gult, hvilket betød, at der blev holdt igen resten af kampen. Og mod Esbjerg kan man ikke nøjes med at gå ind i duellerne med 80% som man gjorde i 2. halvleg.
I dag synes jeg, vi så, at Enevoldsen for alvor er på vej tilbage. Timingen bliver bedre og han var vel bedste mand. Samtidigt kan vi glæde os over, at Dalle snart er med igen. Hans speed vil i høj grad pynte på højrekanten. Så helt skidt ser fremtiden nu nok ikke ud...
Men for satan hvor var Børsting sej mens han havde luft! 2 gange sætter han 2 mand, og smækker super gode dybe stikninger afsted. Kan han, gennem spilletid og via træning, løfte sit niveau bliver han altså virkelig, VIRKELIG god! Han har ikke det som Kusk har i balance og løb med bolden, men til gengæld har han så mere fysik.
Jeg er fan!
Jeg er fan!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg ser klart Helenius som dagens dårligste. Især i 2. halvleg havde han nogle forfærdelige førsteberøringer og han smed hurtigt bolden væk. Han er slet ikke oppe i omdrejninger, men desværre sidder alternativerne ikke i kø pga. de mange skader.Klaus skrev:Esbjerg var en betydelig bedre modstander end Nordsjælland. Når Nikolaj så kommer til at droppe et mål, skal vi vel være tilfredse med et enkelt point. Jeg synes, det er positivt, at vi ikke går i total panik og smider det point vi trods alt har ligesom vi gjorde mod Nordsjælland. Nu så jeg kampen på stadion og er dermed ikke velsignet af diverse langsomme gengivelser. Men set fra min stol spillede Blåbjerg vel sin dårligste kamp defensivt til dato. Hans tilbageløb var i bedste fald langsomme, men mere ofte ikke eksisterende specielt i 2. halvleg. Uden at han skal have skylden for målet, er det trods alt også hans mand, der scorer.
-
jensemand57
- Allstar

Fair resultat, men frusterende med alle de skader. Et lyspunkt ved skaderne er, at når alle spillerne mere eller mindre bliver klar, har vi fået en bredere og mere rutineret trup samt en bedre bænk.
FCM har 3 point flere i år end sidste år på dette tidspunktKristian skrev:http://www.superstats.dk/stilling/runde ... 013%2F2014
Vi har et mindre.
Så nej, især ikke når kampene er tabt som de er. 2 af kampene burde vi have lukket, personlige fejl og andet gøjl gør vi taber til fcn og kun får 1-1 imod esjberg.. Det er bare ikke godt nok! Så er jeg sådan set lige glad med at vi snart må stille med et b hold, pga skader.
Og så er det skræmmende der stadig intet nyt er om Rasmus Jönsson... Vi trænger i den gad til at få nogle flere af vores spillere klar. Men det ændre ikke på, vi burde have lukket kampen idag, selv om dommeren sejlede rundt. FCN kampen skulle også have været lukket, men i begge kampe falder vi ud i 2 halvej, det er altså skræmmende.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg synes spillerne fortjener ros for at holde hovedet nogenlunde koldt selvom de var underlagt den mest horrible dommerpræstation i dette årti. Jeg har set andre AaB hold gå helt op i limningen under sådanne betingelser.
Dernæst bobler jeg godt nok af begejstring over det Børsting viser. Han er den næste stjerne fra talentfabrikken. Lækker omgang med bolden og giftig i pasningsspillet. Og så arbejder han stenhårdt mens kræfterne rækker. Han arbejder stærkt defensivt også.
Børsting bliver stor. Han får sin ilddåb på onsdag måske.
I den anden ende af skalaen ser jeg Bruhn. Jeg tror ikke på ham. Har set ham i 1 hel kamp og en del indhop. Jeg er ikke imponeret. Endnu i hvert fald. Dårlig første berøring og mange fejlpasninger. Men det der virkelig pisser mig af er hans manglende vilje til at tage returløb. Der er han alt for sløv. I dag var han den friske på midtbanen da han kom ind - men han hang hver gang i returløb. For ringe. Så også Kent gav ham en kæmpe overhaling på den konto. Ikke godkendt. Tror ikke han har det der skal til.
Overordnet set er jeg dog mest bekymret over vores fysiske forfatning. Hvad er det der sker? Vi har haft en hel uges hvile - og stort set ingen kan spille for fuld damp i mere end 60 min. Hvad har ændret sig? Træner de anderledes - og kan det hænge sammen med de mange skader? Jeg er med på vi smider en del bolde væk og derfor skal løbe lidt mere - men det kan ikke være hele forklaringen! Jeg ved ikke hvad der sker. Det er jo ikke kun dem der har døjet med skader som går ned. Det er alle mand.
Med den tilstand vi er i lige nu, med skader og (åbenbart) dårlig form over hele linien kommer vi ikke i CL. Står vi som i de sidste 30 min i dag mod APOEL bliver vi revet midt over. Det er træls - og synes det er svært at finde en forklaring.
Resultatet i dag var fair og acceptabelt, givet vores situation. Kent har et stort stykke arbejde foran sig de kommende uger for at få rettet skuden op. Lige nu peger pilen i den helt forkerte retning. Og så lige på tærsklen til CL drømmen. Det kan vi glemme alt om.
Slutteligt var jeg trist over jeg ikke fik Dalsgaard at se i dag. Det havde jeg set frem til.
Men fandme dejligt vi fik holdt fast i det ene point og ikke smed alle 3 igen.
Dernæst bobler jeg godt nok af begejstring over det Børsting viser. Han er den næste stjerne fra talentfabrikken. Lækker omgang med bolden og giftig i pasningsspillet. Og så arbejder han stenhårdt mens kræfterne rækker. Han arbejder stærkt defensivt også.
Børsting bliver stor. Han får sin ilddåb på onsdag måske.
I den anden ende af skalaen ser jeg Bruhn. Jeg tror ikke på ham. Har set ham i 1 hel kamp og en del indhop. Jeg er ikke imponeret. Endnu i hvert fald. Dårlig første berøring og mange fejlpasninger. Men det der virkelig pisser mig af er hans manglende vilje til at tage returløb. Der er han alt for sløv. I dag var han den friske på midtbanen da han kom ind - men han hang hver gang i returløb. For ringe. Så også Kent gav ham en kæmpe overhaling på den konto. Ikke godkendt. Tror ikke han har det der skal til.
Overordnet set er jeg dog mest bekymret over vores fysiske forfatning. Hvad er det der sker? Vi har haft en hel uges hvile - og stort set ingen kan spille for fuld damp i mere end 60 min. Hvad har ændret sig? Træner de anderledes - og kan det hænge sammen med de mange skader? Jeg er med på vi smider en del bolde væk og derfor skal løbe lidt mere - men det kan ikke være hele forklaringen! Jeg ved ikke hvad der sker. Det er jo ikke kun dem der har døjet med skader som går ned. Det er alle mand.
Med den tilstand vi er i lige nu, med skader og (åbenbart) dårlig form over hele linien kommer vi ikke i CL. Står vi som i de sidste 30 min i dag mod APOEL bliver vi revet midt over. Det er træls - og synes det er svært at finde en forklaring.
Resultatet i dag var fair og acceptabelt, givet vores situation. Kent har et stort stykke arbejde foran sig de kommende uger for at få rettet skuden op. Lige nu peger pilen i den helt forkerte retning. Og så lige på tærsklen til CL drømmen. Det kan vi glemme alt om.
Slutteligt var jeg trist over jeg ikke fik Dalsgaard at se i dag. Det havde jeg set frem til.
Men fandme dejligt vi fik holdt fast i det ene point og ikke smed alle 3 igen.
Bienvenu Bassogog!
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
gravballe skrev:FCM har 3 point flere i år end sidste år på dette tidspunktKristian skrev:http://www.superstats.dk/stilling/runde ... 013%2F2014
Vi har et mindre.
Så nej, især ikke når kampene er tabt som de er. 2 af kampene burde vi have lukket, personlige fejl og andet gøjl gør vi taber til fcn og kun får 1-1 imod esjberg.. Det er bare ikke godt nok! Så er jeg sådan set lige glad med at vi snart må stille med et b hold, pga skader.
Og så er det skræmmende der stadig intet nyt er om Rasmus Jönsson... Vi trænger i den gad til at få nogle flere af vores spillere klar. Men det ændre ikke på, vi burde have lukket kampen idag, selv om dommeren sejlede rundt. FCN kampen skulle også have været lukket, men i begge kampe falder vi ud i 2 halvej, det er altså skræmmende.
Jeg synes, at vi sidste år var rigtig dygtige til at være tålmodige, spille bolden rundt, og holde fokus hele kampen. De kampe jeg har set i år - bl.a. FCN og Esbjerg, virker det til at spillerne bliver stresset, smider en masse bolde væk og går væk fra det spil vi så sidste år. Men det er self forklarligt, når man kigger på at vi har fået skiftet begge kanter ud, som i den grad var afgørende i forhold til opspil sidste sæson
Jeg er stadig pisse optimistisk mht. denne sæson, og jeg ved at vi får medaljer. Den kommende landskampspause kommer til at gøre os godt..
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Enevoldsen sagde i et interview efter kampen at grunden til han rystede på hovedet, da han blev udskiftet, var at havde spillet elendigt. Jeg er tilbøjelig til at give ham ret.
Tror ikke længere det skyldes hverken manglende kamptræning eller fysik. Derimod virker han fuldstændig uden selvtillid og Intet han prøver på fører til andet end en tabt bold
Tror ikke længere det skyldes hverken manglende kamptræning eller fysik. Derimod virker han fuldstændig uden selvtillid og Intet han prøver på fører til andet end en tabt bold
Børsting og Blåbjerg spillede fantastisk, de bliver mere end almindeligt interessante at følge de næste par sæsoner. Jeg tror ikke jeg har set så god en start som den Børsting leverer siden Nikolaj Thomsen. Hans fysik er imponerende, han har ganske vist et par dueller med Jonas Knudsen hvor han kommer til kort, men ellers er han sgu ikke bleg for at gå hårdt ind i en nærkamp for at vinde bolden tilbage. Fedt at se.
Blåbjerg spiller jo bare fremragende igen. Plus han har flere gode offensive aktioner idag. Ærgeligt vi ikke får de 3 point, men der er godt nok også en del positive ting at tage med fra dagens kamp.
Blåbjerg spiller jo bare fremragende igen. Plus han har flere gode offensive aktioner idag. Ærgeligt vi ikke får de 3 point, men der er godt nok også en del positive ting at tage med fra dagens kamp.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Roooooo på!!!
Det var røgslør for APOELS scouts!!!
Ska' vi hak'?
-
jensemand57
- Allstar

MrBangDK skrev:Roooooo på!!!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Der er altså forskel på "idioti" og "idiot" hvis det er det du er forarget over. Beklager mine 3 !!!'er, jeg var ikke ude på at støde nogen...Supersystem skrev:3 ting kan jeg konkludere ud fra din post.Køllen I Møllen skrev:Du kan simpelthen ikke sige "kollektiv kollaps" hvis du har set hvilke spillere vi spiller med!! Det er fandeme direkte idioti!Supersystem skrev:Kollektiv kollaps. Ender sikkert med at vi kommer i CL, og vi får den syge sæson der, mens vi failer max i ligaen. Who gives a fuck. Jeg er så stolt over sidste sæson, og at man nu har overskud på driften..
Nå ja, og så har jeg fået nutella i dag
1) Du er hvertfald ikke Glenn Riddersholm, han vil ALDRIG tale sådan til folk
2) Du burde benytter dig noget mere af !!. Det er tydeligt, at du har svært ved at kommunikere på skrift
3) Du har det vildt - Af alt hvad jeg skriver formår du at reagere negativt.![]()
Ps. God aften til dig
Janteloven eksisterer IKKE!