CL og Europe League 2014/15 - danske hold
Re: CL og Europe League 2014/15 - danske hold
5 min og Kjøwenhawnerne er bagud, på passivt forsvarsspil.
Wow det sejler i begge ender 8½ min - Zanka på hjørne 1-1.
Kun 12 min spillet, 2-1 til FcK efter indirekte frispark.
Wow det sejler i begge ender 8½ min - Zanka på hjørne 1-1.
Kun 12 min spillet, 2-1 til FcK efter indirekte frispark.
Hehe, 8 minutter skulle de så bruge til at vende det igen. Imponerende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det var da en vild start, man må hellere blive hængende på zdf.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Sikke en skrigeorgasme Grønkjær kan lukke ud.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Se den på ZDF.Brodernumsi skrev:Sikke en skrigeorgasme Grønkjær kan lukke ud.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Han er en klovn.Brodernumsi skrev:Sikke en skrigeorgasme Grønkjær kan lukke ud.
Janteloven eksisterer IKKE!
Re: Sv: CL og Europe League 2014/15 - danske hold
Kunne thygesen da osse da vi spillede eller Werge sidste gang vi kvalificeret. De herre i boksen må godt skrige når det er europa:-)Brodernumsi skrev:Sikke en skrigeorgasme Grønkjær kan lukke ud.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Kontakt:
X 10Køllen I Møllen skrev:Han er en klovn.Brodernumsi skrev:Sikke en skrigeorgasme Grønkjær kan lukke ud.
Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
Jeg var ikke klar over, at Severus Snape var blevet træner for Leverkusen!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Koefficent listen bliver bedre, hvorfor vores muligheder for europa bliver bedre i fremtiden, og det er med til at gøre ligaen stærkere.le Cid skrev:Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Så du mener simpelthen at det er bedre, end at vi hiver 20-30 millioner ekstra, skulle FCK ikke kvalificere sig?jonas386 skrev:Koefficent listen bliver bedre, hvorfor vores muligheder for europa bliver bedre i fremtiden, og det er med til at gøre ligaen stærkere.le Cid skrev:Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
Det ser sgu da ikke godt ud for dem. De har fået to mål på to dødbolde, men ellers intet haft. De bliver smadret i Tyskland pg tvivler egentlig også på at de vinder i aften.jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
Jaa, 2-2, sådan!
Fuck København og alle andre danske hold i Europa. Under intet godt for danske hold i Europa, udover os selv. Alt andet er underligt synes jeg.
Ja. Det gør jeg. Hvis både FCK og AaB ryger i ChL, så får vi flere koefficent point, og derved vil det være lettere for bl.a. os at komme i europa i fremtiden, og derved tjene mere end de 20 mil vi evt går glip af i år.NIN den fromme skrev:Så du mener simpelthen at det er bedre, end at vi hiver 20-30 millioner ekstra, skulle FCK ikke kvalificere sig?jonas386 skrev:Koefficent listen bliver bedre, hvorfor vores muligheder for europa bliver bedre i fremtiden, og det er med til at gøre ligaen stærkere.le Cid skrev:Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
Selvom 20 millioner da bestemt ikke er sådan at kimse ad.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
10 fugle på taget......jonas386 skrev:Ja. Det gør jeg. Hvis både FCK og AaB ryger i ChL, så får vi flere koefficent point, og derved vil det være lettere for bl.a. os at komme i europa i fremtiden, og derved tjene mere end de 20 mil vi evt går glip af i år.NIN den fromme skrev:Så du mener simpelthen at det er bedre, end at vi hiver 20-30 millioner ekstra, skulle FCK ikke kvalificere sig?jonas386 skrev:Koefficent listen bliver bedre, hvorfor vores muligheder for europa bliver bedre i fremtiden, og det er med til at gøre ligaen stærkere.le Cid skrev:Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
Hader København!
Men det er ikke så relevant, de er på vej ud igen ser det ud til.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Og hvis vi bliver nr. 5 i ligaen i år? Så kan vi glæde os over evt. FCM og FCN næste år? Og håbe på, at koefficent point konton måske og vhis ser godt ud, når vi engang skal i Europa igen? Det er alternativ tækning. Jeg snupper single status i CL any day!jonas386 skrev:Ja. Det gør jeg. Hvis både FCK og AaB ryger i ChL, så får vi flere koefficent point, og derved vil det være lettere for bl.a. os at komme i europa i fremtiden, og derved tjene mere end de 20 mil vi evt går glip af i år.NIN den fromme skrev:Så du mener simpelthen at det er bedre, end at vi hiver 20-30 millioner ekstra, skulle FCK ikke kvalificere sig?jonas386 skrev:Koefficent listen bliver bedre, hvorfor vores muligheder for europa bliver bedre i fremtiden, og det er med til at gøre ligaen stærkere.le Cid skrev:Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
Vi skulle da meget gerne, mener jeg, ende på europa pladserne i årNIN den fromme skrev:Og hvis vi bliver nr. 5 i ligaen i år? Så kan vi glæde os over evt. FCM og FCN næste år? Og håbe på, at koefficent point konton måske og vhis ser godt ud, når vi engang skal i Europa igen? Det er alternativ tækning. Jeg snupper single status i CL any day!jonas386 skrev:Ja. Det gør jeg. Hvis både FCK og AaB ryger i ChL, så får vi flere koefficent point, og derved vil det være lettere for bl.a. os at komme i europa i fremtiden, og derved tjene mere end de 20 mil vi evt går glip af i år.NIN den fromme skrev:Så du mener simpelthen at det er bedre, end at vi hiver 20-30 millioner ekstra, skulle FCK ikke kvalificere sig?jonas386 skrev:Koefficent listen bliver bedre, hvorfor vores muligheder for europa bliver bedre i fremtiden, og det er med til at gøre ligaen stærkere.le Cid skrev:Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.