Hvorfor får vi flere koefficent point med to hold i CL? Chancen for sejre må være større i EL end i CL, selv for FCK.jonas386 skrev:Ja. Det gør jeg. Hvis både FCK og AaB ryger i ChL, så får vi flere koefficent point, og derved vil det være lettere for bl.a. os at komme i europa i fremtiden, og derved tjene mere end de 20 mil vi evt går glip af i år.NIN den fromme skrev:Så du mener simpelthen at det er bedre, end at vi hiver 20-30 millioner ekstra, skulle FCK ikke kvalificere sig?jonas386 skrev:Koefficent listen bliver bedre, hvorfor vores muligheder for europa bliver bedre i fremtiden, og det er med til at gøre ligaen stærkere.le Cid skrev:Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
Selvom 20 millioner da bestemt ikke er sådan at kimse ad.
CL og Europe League 2014/15 - danske hold
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: CL og Europe League 2014/15 - danske hold
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Alene CL kvalifikation giver mange kvotientpoint. Mener også at CL point giver ekstra...Brodernumsi skrev:Hvorfor får vi flere koefficent point med to hold i CL? Chancen for sejre må være større i EL end i CL, selv for FCK.jonas386 skrev:Ja. Det gør jeg. Hvis både FCK og AaB ryger i ChL, så får vi flere koefficent point, og derved vil det være lettere for bl.a. os at komme i europa i fremtiden, og derved tjene mere end de 20 mil vi evt går glip af i år.NIN den fromme skrev:Så du mener simpelthen at det er bedre, end at vi hiver 20-30 millioner ekstra, skulle FCK ikke kvalificere sig?jonas386 skrev:Koefficent listen bliver bedre, hvorfor vores muligheder for europa bliver bedre i fremtiden, og det er med til at gøre ligaen stærkere.le Cid skrev:Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Alene det at komme i ChL giver så meget at man skal (såvidt jeg husker) vinde 4-5 kampe i EL før det går op, samtidig giver kampene i ChL også point. Så fordelen er til at mærke, også på andre måder end økonomisk. Ellers kunne man jo bare håbe alle danske hold kom i EL.Brodernumsi skrev:Hvorfor får vi flere koefficent point med to hold i CL? Chancen for sejre må være større i EL end i CL, selv for FCK.jonas386 skrev:Ja. Det gør jeg. Hvis både FCK og AaB ryger i ChL, så får vi flere koefficent point, og derved vil det være lettere for bl.a. os at komme i europa i fremtiden, og derved tjene mere end de 20 mil vi evt går glip af i år.NIN den fromme skrev:Så du mener simpelthen at det er bedre, end at vi hiver 20-30 millioner ekstra, skulle FCK ikke kvalificere sig?jonas386 skrev:Koefficent listen bliver bedre, hvorfor vores muligheder for europa bliver bedre i fremtiden, og det er med til at gøre ligaen stærkere.le Cid skrev:Så vi skal dele market pool med dem?jonas386 skrev:Ja, lige præcis. Jeg er ret sikkert på de er lige så begejstrede hvis vi gør det godt i morgen. Det kunne være fedt hvis FCK slog Leverkusen ud, det ser da lovende ud indtil nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Kontakt:
Hvad vi bør og hvad vi gør, er to vidt forskellige ting. En ting er sikkert, kommer vi alene i CL er der mange flere penge til Nordjylland her og nu og ikke engang og måske i fremtiden.Vi skulle da meget gerne, mener jeg, ende på europa pladserne i år
- Brodernumsi
- Allstar

Det giver 4 for groupstage i CL og 2 i EL, en sejr i begge turneringer giver 2 point. Så en sejr mere i EL så er de point tjent ind.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Virkelig? Jeg huskede det som at en sejr i EL gav ½ point, mens ChL gav 2.Brodernumsi skrev:Det giver 4 for groupstage i CL og 2 i EL, en sejr i begge turneringer giver 2 point. Så en sejr mere i EL så er de point tjent ind.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Brodernumsi
- Allstar

Tallene fandt jeg på wikipidia, og de er fra 2013, så det kan være ændret, men ikke så meget.jonas386 skrev:Virkelig? Jeg huskede det som at en sejr i EL gav ½ point, mens ChL gav 2.Brodernumsi skrev:Det giver 4 for groupstage i CL og 2 i EL, en sejr i begge turneringer giver 2 point. Så en sejr mere i EL så er de point tjent ind.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
http://www.uefa.com/memberassociations/ ... ings/club/jonas386 skrev:Virkelig? Jeg huskede det som at en sejr i EL gav ½ point, mens ChL gav 2.Brodernumsi skrev:Det giver 4 for groupstage i CL og 2 i EL, en sejr i begge turneringer giver 2 point. Så en sejr mere i EL så er de point tjent ind.
http://www.uefa.com/memberassociations/ ... index.html
To point for sejr i begge turneringer
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Mystisk dommerkendelse!
...gult kort i et forsøg på at give en albue helt bevist!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det kunne godt have være en marmelademad i stedet for en ostemad.le Cid skrev:Mystisk dommerkendelse!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Salzburg til 2-0!!! Vigtigt.
Kom så med et mål mere til Leverkusen.
Kom så med et mål mere til Leverkusen.
Janteloven eksisterer IKKE!
Ja - siden han dømmer det, så må han jo ha' set det...Provst i Brovst skrev:Det kunne godt have være en marmelademad i stedet for en ostemad.le Cid skrev:Mystisk dommerkendelse!
-
jensemand57
- Allstar

Toyotaen får ikke ben til jorden i FCKs kamp, og han forstår det slet ikke 
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Kontakt:
Zanka er simpelthen den mest overvurderet spiller i nyere historie.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Syntes overhovedet ikke den var saa alvorlig, og da slet ikke efter Toyotaen oejeblikket forinden, havde parkeret sine arme i ryggen paa ham. Gult kort til begge var helt rimeligt.le Cid skrev:Mystisk dommerkendelse!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Brodernumsi
- Allstar

Hold da op FCK bliver kørt rundt. Var det ikke tågehornet Crone der mente at FCK havde større chance mod Leverkusen, end vi har mod Apoel....
Re: Sv: CL og Europe League 2014/15 - danske hold
Hvor står det?Brodernumsi skrev:Hold da op FCK bliver kørt rundt. Var det ikke tågehornet Crone der mente at FCK havde større chance mod Leverkusen, end vi har mod Apoel....
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
I så fald, ser det sateme sort ud i morgen. Fuck it, jeg bliver hjemme!Brodernumsi skrev:Hold da op FCK bliver kørt rundt. Var det ikke tågehornet Crone der mente at FCK havde større chance mod Leverkusen, end vi har mod Apoel....
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Husk han er ekspert. men det er jo ikke ovre endnu...Brodernumsi skrev:Hold da op FCK bliver kørt rundt. Var det ikke tågehornet Crone der mente at FCK havde større chance mod Leverkusen, end vi har mod Apoel....
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Brodernumsi
- Allstar

Re: Sv: CL og Europe League 2014/15 - danske hold
Det var et tweet, det blev linket et eller andet sted herinde.Kristian skrev:Hvor står det?Brodernumsi skrev:Hold da op FCK bliver kørt rundt. Var det ikke tågehornet Crone der mente at FCK havde større chance mod Leverkusen, end vi har mod Apoel....
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk