4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Fantomas
Junior
Junior
Geografisk sted: 8000

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Fantomas » 20. aug 2014, 22:29

NIN den fromme skrev:
Fantomas skrev:Det positive er, at de godt nok ikke er gode, så der må selv med uafgjort være fine muligheder for at gå videre.
Selvfølgelig er der fine muligheder, det frustrerende er blot, at havde vi været på 80% af sidste års niveau, havde vi vundet 3-0 uden at få sved på panden. Kampen mangler tempo og intensivitet. Det minder jo nu og da om en sommerkamp. Det vi var så fantastisk gode til sidste år, var vores evne til at flytte bolden hurtigt og skaffe os plads og chancer selv i små rum. Nu er det på tværs, bagud og på tværs igen også giver vi altså vores modstandere chancer ud af ingenting.
Helt enig. Det er tempoet, der mangler. Det offensive sidder slet ikke i skabet som i sidste sæson.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 20. aug 2014, 22:32

NIN den fromme skrev:
Fantomas skrev:Det positive er, at de godt nok ikke er gode, så der må selv med uafgjort være fine muligheder for at gå videre.
Selvfølgelig er der fine muligheder, det frustrerende er blot, at havde vi været på 80% af sidste års niveau, havde vi vundet 3-0 uden at få sved på panden. Kampen mangler tempo og intensivitet. Det minder jo nu og da om en sommerkamp. Det vi var så fantastisk gode til sidste år, var vores evne til at flytte bolden hurtigt og skaffe os plads og chancer selv i små rum. Nu er det på tværs, bagud og på tværs igen også giver vi altså vores modstandere chancer ud af ingenting.
Prøv også at se, hvor ringe vi faktisk har været til at servere brugbare bolde for vores angribere. Kusk mangler, Ahlmann mangler, Thomsen er ikke skarp, Wurtz er ikke skarp, PK er forsvundet ud af kampen. Nøjj det er godtnok en trist 2. halvleg, de har præsteret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 20. aug 2014, 22:33

I det 89 minut bruger vi 1 minut på at spille den rundt i forsvaret. Så gider man jo heller ikke.

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 20. aug 2014, 22:34

Skidt præstation. Intet mindre. Lavt tempo, ingen ideer og meget lidt offensiv kvalitet. En dag som i dag savner vi virkelig Kusk. Det kan sagtens være, at det stadig ender med avancement, for modstanderen er absolut ikke skræmmende, men Apoel er nok heller ikke skræmt af os. Jeg kommer til at gå skuffet i seng.

Pippo
Superliga
Superliga
Geografisk sted: København

Indlæg af Pippo » 20. aug 2014, 22:34

Det er nu tredje kamp i træk, at der går Magnus Person i den. Hvorfor stiller vi os så langt ned, når vi kommer foran?? Det gjorde vi ikke sidste sæson. Der havde jagtet scoring nummer 2. Pis resultat mod et pis-hold!!!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 20. aug 2014, 22:35

Reyad skrev:Skidt præstation. Intet mindre. Lavt tempo, ingen ideer og meget lidt offensiv kvalitet. En dag som i dag savner vi virkelig Kusk. Det kan sagtens være, at det stadig ender med avancement, for modstanderen er absolut ikke skræmmende, men Apoel er nok heller ikke skræmt af os. Jeg kommer til at gå skuffet i seng.
Det har ikke været noget festfyrværkeri, nej. Hold kæft en ringe gang bold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 20. aug 2014, 22:35

Jeg tror aldrig jeg har set hold spille bolden så meget på tværs - selv ikke Barca når det er værst. De virker totalt ligeglade med hvor vigtig kampen er. Fucking pinligt
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 20. aug 2014, 22:35

Vi holder nogenlunde niveauet fra de sidste superligakampe, og det er en skam. Vi har alt for svaert ved at spille os igennem til chancer, og efter APOEL lukkede ned for vores backs har vi intet haft. Det er rent FCV-taktik de koerer, og det magter vi aabenbart ikke.

Skuffet smiley
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 20. aug 2014, 22:35

Og hvorfor er det, at vi overhovedet ikke kan præstere i anden halvleg. Så vinder man sgu ikke mange foldboldkampe.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 20. aug 2014, 22:35

Funky skrev:
NIN den fromme skrev:
Prøv også at se, hvor ringe vi faktisk har været til at servere brugbare bolde for vores angribere. Kusk mangler, Ahlmann mangler, Thomsen er ikke skarp, Wurtz er ikke skarp, PK er forsvundet ud af kampen. Nøjj det er godtnok en trist 2. halvleg, de har præsteret.
Jeg tror (håber?) vi går videre, men jeg skal ærlig indrømme, at jeg er rystet over vi ikke kan/evner at skabe mere mod et hold der er så dårlig som det vi har set. Vi spiller om en CL billet!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. aug 2014, 22:36

gravballe skrev:I det 89 minut bruger vi 1 minut på at spille den rundt i forsvaret. Så gider man jo heller ikke.
Du ved godt der også er en returkamp, ikke?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Sydamerikaneren
2. div
2. div
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Sydamerikaneren » 20. aug 2014, 22:37

AaB gad ikke og ville hellere skuffe os fans. Længere er den ikke.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Kontakt:

Indlæg af NIN » 20. aug 2014, 22:39

Køllen I Møllen skrev:
gravballe skrev:I det 89 minut bruger vi 1 minut på at spille den rundt i forsvaret. Så gider man jo heller ikke.
Du ved godt der også er en returkamp, ikke?
Hvad har det med en returkamp at gøre, at vi spiller på tværs så meget, at Morten Olsen kommer i bukserne? Og når vi så spiller frem ad kommer der en lang aflevering i ingenmandsland.

Ala
1. div
1. div

Indlæg af Ala » 20. aug 2014, 22:39

Så ruller debatside.dk igen. 1. halvleg var altså ikke så dårlig som nogle herinde gør den til. Det er som sædvanligt dommedagsprofetier der kendetegner debatsiden og gerne uden noget egentlig indhold.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. aug 2014, 22:40

APOEL er ikke noget at være bange for på udebane. Bare fordi der står en masse græske avekatte og skaber sig på tribunerne skal de jo stadig stille samme hold som idag.
Vi kan godt tage derned og spille os videre.
Deres ultra-defensive spil idag passede os ikke godt men det spiller de vel ikke på hjemmebane??

Vi kunne ikke lukke dem op idag men mulighederne er der altså stadig.

45-55 kan jeg godt mande mig op til at give os (selvom 40-60 nok er mere rigtigt).
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen

Indlæg af Brodernumsi » 20. aug 2014, 22:41

Game Over! De' slut! Vi går konkurs og det er tydeligt med vilje vi taber! AaB er lårt....lige indtil vi vinder 1-0 på Cypern. :aabfan:
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 20. aug 2014, 22:41

Sydamerikaneren skrev:AaB gad ikke og ville hellere skuffe os fans. Længere er den ikke.
Det er arvegodset fra Wæhler-tiden.

andreasaab89
Allstar
Allstar

Indlæg af andreasaab89 » 20. aug 2014, 22:42

Køllen I Møllen skrev:APOEL er ikke noget at være bange for på udebane. Bare fordi der står en masse græske avekatte og skaber sig på tribunerne skal de jo stadig stille samme hold som idag.
Vi kan godt tage derned og spille os videre.
Deres ultra-defensive spil idag passede os ikke godt men det spiller de vel ikke på hjemmebane??

Vi kunne ikke lukke dem op idag men mulighederne er der altså stadig.

45-55 kan jeg godt mande mig op til at give os (selvom 40-60 nok er mere rigtigt).
Imponerende hvis de kan få grækere til at tage helt til Cypern for at støtte dem.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Chb9000
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Kasper Risgaard

Indlæg af Chb9000 » 20. aug 2014, 22:43

Der er bestemt stadig gode muligheder for avancement.
Nu har vi en uge til af forberede os, skræmmende er de ikke.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 20. aug 2014, 22:43

Ala skrev:Så ruller debatside.dk igen. 1. halvleg var altså ikke så dårlig som nogle herinde gør den til. Det er som sædvanligt dommedagsprofetier der kendetegner debatsiden og gerne uden noget egentlig indhold.
Jeg kan godt leve uden alle mishagsytringer mod spillerne herinde, men uanset hvor ok foerste halvleg var, saa har vi ikke vist noget der lugter af en saeson som sidste aar. Skuffet!
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar