Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Geografisk sted: Valby station

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af MrRepsak » 26. aug 2014, 08:52

Helt enig. Kigger man på Superliga klubberne tror jeg ikke FCK, Hobro, EfB, FCN og BIF har haft interesse.
Måske ob,AaB, FCM, Randers , FCV, sif, SE,

Ret beset er det vel kun hos AaB , FCM , FCK, BIF , (EfB) han ikke kan forvente spilletid på MM.

EfB tror jeg dog ikke henter mere uden europæisk. FCK/BIF stiler højere.

Så der FCM og os tilbage.

Ved dog ikke helt hvad jeg tænker om at hente ham, måske fint med lidt ekstra garderobe især når han dækker to positioner, samtidig kan han heller ikke være så dyr i drift. Samt det at havde lidt blod der ikke er fra 9000 er måske heller ikke helt dumt.
Kom så de RØ'E!

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Geografisk sted: Valby station

Indlæg af MrRepsak » 26. aug 2014, 08:53

Helt enig. Kigger man på Superliga klubberne tror jeg ikke FCK, Hobro, EfB, FCN og BIF har haft interesse.
Måske ob,AaB, FCM, Randers , FCV, sif, SE,

Ret beset er det vel kun hos AaB , FCM , FCK, BIF , (EfB) han ikke kan forvente spilletid på MM.

EfB tror jeg dog ikke henter mere uden europæisk. FCK/BIF stiler højere.

Så der FCM og os tilbage.

Ved dog ikke helt hvad jeg tænker om at hente ham, måske fint med lidt ekstra garderobe især når han dækker to positioner, samtidig kan han heller ikke være så dyr i drift. Samt det at havde lidt blod der ikke er fra 9000 er måske heller ikke helt dumt.
Kom så de RØ'E!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 26. aug 2014, 09:05

Tyskeren skrev:Kunne det ikke godt lyde som om at det er AaB han hentyder til:

http://www.bold.dk/nyt/avis-joensson-ha ... sl-klubber" onclick="window.open(this.href);return false;
Han siger han vil spille fast på midtbanen. Der har vi Würtz til den defensive del, han er 30. Kan ikke se den kortsigtede erobring af stampladsen her. Så skulle RW blive solgt, men det tvivler jeg på, han har snildt 2-3 gode sæsoner tilbage med stamplads.

Skulle han ryge til AaB, kunne jeg se potentialet i midterforsvaret. Men det er jo ikke det, Jønsson vil. Thelander kan blive solgt indenfor 1-2 år og KEP kunne han måske godt tage pladsen fra. Self. er der konkurrence fra Blåbjerg og Kasper P., men man må gå ud fra at han kommer foran, hvis vi vælger at hente ham til midterforsvaret.

Men med hans midtbane-udtalelse, tror jeg ikke længere vi er inde i billedet. Augu har udløb til næste sommer, hvor han er 34 og jeg tror han begynder at trappe ned (måske går trænervejen et sted?), hvorfor vi får brug for en ny Würtz backup - men det er ikke umiddebart Jønssons ambition.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 26. aug 2014, 09:11

Søgaard skrev:
Tyskeren skrev:Kunne det ikke godt lyde som om at det er AaB han hentyder til:

http://www.bold.dk/nyt/avis-joensson-ha ... sl-klubber" onclick="window.open(this.href);return false;
Han siger han vil spille fast på midtbanen. Der har vi Würtz til den defensive del, han er 30. Kan ikke se den kortsigtede erobring af stampladsen her. Så skulle RW blive solgt, men det tvivler jeg på, han har snildt 2-3 gode sæsoner tilbage med stamplads.

Skulle han ryge til AaB, kunne jeg se potentialet i midterforsvaret. Men det er jo ikke det, Jønsson vil. Thelander kan blive solgt indenfor 1-2 år og KEP kunne han måske godt tage pladsen fra. Self. er der konkurrence fra Blåbjerg og Kasper P., men man må gå ud fra at han kommer foran, hvis vi vælger at hente ham til midterforsvaret.

Men med hans midtbane-udtalelse, tror jeg ikke længere vi er inde i billedet. Augu har udløb til næste sommer, hvor han er 34 og jeg tror han begynder at trappe ned (måske går trænervejen et sted?), hvorfor vi får brug for en ny Würtz backup - men det er ikke umiddebart Jønssons ambition.

/Søgaard
God analyse, som jeg er meget enig i. Jönsson kan ikke forvente fuld tid på AaB's hold, end of story. Han vil i første ombæring være gardering, og det tvivler jeg på han er tilfreds med, selvom han uden tvivl vil komme i spil en masser af kampe, afhængig af skader, karantæner osv., både i ligaen og måske også i de europæiske kampe. OB må vel være ude af kampen om ham, med deres køb i SønderjyskE?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 26. aug 2014, 09:55

Med fare for at blive haglet ned, men er ham Jens Jönsson ikke uhyggelig overvurderet ???
Mener også ham Salling herinde fra (Som er AGF'er) heller ikke så noget stort lys i ham.
Jeg sad og så de meste af Viborg mod AGF i pokalen og han ligner SLET ikke en spiller som er i nærheden af spilletid for os!!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 26. aug 2014, 15:17

Nu har Würtz og Nicolai Larsen ikke spillet landskampe endnu i dette efterår, men de får ihvertilfald ikke lov til at sove hele formiddagen med landsholdet, så hvile bliver mindre end hvis de var hjemme.

Det giver de to 17 SL, 1-3 pokalkampe, 10 europæiske kampe og nu 2 mulige landskampe(med mulighed for 3 til). Det samme gælder hvis AK eller Helenius bliver udtaget.

Det kan godt være med til at sende Gaarde ud med visadankortet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 27. aug 2014, 10:04

Nu kender vi fremtiden mht om det var den store penge gevinst, som blev hevet hjem.
Det blev det som bekendt ikke, selvom 35 mill bestemt også er lækkert!

Men hvad kommer der NU til at ske?
Jeg kunne godt forestille mig, at Gaarde havde hevet en forstærkning mere ind, hvis vi havde fået den store gevinst.
Men hvad med nu ??

Vi skal spille vildt mange kampe.
Døjer stadig med skader og vi har en trup, hvor tingene ikke fungerer ?

Jeg tror sgu ikke vi sælger nogen her i den sidste uge af vinduet!
Men er truppen som den skal være ??

Hvad havde du gjort, hvis du var Gaarde mht til spillere ind/ud?

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 27. aug 2014, 10:40

Gaarde6 skrev:Nu kender vi fremtiden mht om det var den store penge gevinst, som blev hevet hjem.

Jeg kunne godt forestille mig, at Gaarde havde hevet en forstærkning mere ind, hvis vi havde fået den store gevinst.
Men hvad med nu ??

Ville sørge for at holde hovedet koldt og kigge lidt på afstand på hvordan truppen ser ud.

Undersøge hvordan de skades spillere er, og ellers sørge for at trænere og spillere gør hvad der kan på træningsbanen således spillet og pointen begynder at komme som man håber/forventer.

Håber ikke han går i panik og begynder at købe og sælge i blinde. Tror det eneste man overvejer, at en kort aftale på angrebsfronten.
Ellers tror jeg ikke der kommer til at ske noget de sidste dage her vinduet.

Jo det var en skuffende aften igår... men ingen grund til panik mhs. til indkøbende.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 27. aug 2014, 10:41

Gaarde6 skrev:Nu kender vi fremtiden mht om det var den store penge gevinst, som blev hevet hjem.

Men hvad med nu ??

Hentet en midterforsvar så Kep kan få en pause. Alle andre kan dækkes ind, også angrebet hvor vi får en ny spiller i jönnson, selvom det pt er meget skidt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 27. aug 2014, 11:12

Maglau skrev:

Men hvad med nu ??

Hentet en midterforsvar så Kep kan få en pause. Alle andre kan dækkes ind, også angrebet hvor vi får en ny spiller i jönnson, selvom det pt er meget skidt.
Vi har allerede 4 midterforsvarer i truppen... dog er den backup på backen. Der er ikke plads til en mere...

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Belgien

Indlæg af Jacob » 27. aug 2014, 13:21

hje1980 skrev:
Maglau skrev:

Men hvad med nu ??

Vi har allerede 4 midterforsvarer i truppen... dog er den backup på backen. Der er ikke plads til en mere...
Enig - efter vi har fået Gorter ind på VB (og Dalsgaard igang igen på HB), så er der ikke behov for mere til forsvaret. Angrebet er dog et spørgsmålstegn for mig. Tidligere har jeg sagt at det er nok med RJ der kommer tilbage, men jeg er ikke sikker længere på det - for hvornår er han i omdrejninger til en fuld kamp på et godt niveau? Helenius og AK er pt de eneste vi kan tælle i startopstillingen. Søren Frederiksen er langt væk fra det niveau de to andre har. Spalvis er ude for det meste af sæsonen og V. Ahlmann er nok ikke klar til mere end nogle korte indhop. Resten af forslagene som angribere i den eksisterende trup er - indtil andet bevises - ikke brugbare i længden.
Life is good..... AaB is better!

Rextherunt
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Østjylland

Indlæg af Rextherunt » 27. aug 2014, 15:23

Shh.... Hvis ikke Lucas får spilletid i Ajax, så giver det god mening at leje ham. Han har jo stadigvæk de kreative kvaliteter som vi mangler.. for Ajax har de muligheden for at sende ham ud og få noget spilletid + noget int. erfaring. :)
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 27. aug 2014, 15:58

Jens Jønsson forlænger med AGF

http://www.bold.dk/nyt/joensson-forlaenger-med-agf" onclick="window.open(this.href);return false;

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 27. aug 2014, 16:28

Jønsson forlængelse tyder på, at vi nok var bejleren. Beslutningen falder pudsigt som vi er ude af cl.

Mht. Lucas, så var han bedst på Risgårds plads, så hvis vi lejer ham, er det ikke til kanten.

Mon ikke en angriber, som pludselig er i overskud ude i Europa bliver det eneste, som kan komme i spil. Eller en brasiliansk lottokupon.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 27. aug 2014, 16:33

FlæskeFrank skrev:Jønsson forlængelse tyder på, at vi nok var bejleren. Beslutningen falder pudsigt som vi er ude af cl.

Mht. Lucas, så var han bedst på Risgårds plads, så hvis vi lejer ham, er det ikke til kanten.

Mon ikke en angriber, som pludselig er i overskud ude i Europa bliver det eneste, som kan komme i spil. Eller en brasiliansk lottokupon.
Lucas spillede angriber sammen med Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 27. aug 2014, 17:12

Jeg huskede det så som mere hængende angriber, men pointen var bare, at det ikke var en kantspiller, som vi får.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 27. aug 2014, 17:50

FlæskeFrank skrev:Jønsson forlængelse tyder på, at vi nok var bejleren. Beslutningen falder pudsigt som vi er ude af cl.
Jeg tvivler på Jens Jønsson har så høje tanker om sig selv at han kun vil skifte til en ChL klub. I så fald skal han nok tænke over hvorfor han render rundt i 1. division.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 27. aug 2014, 18:03

jonas386 skrev:
Jeg tvivler på Jens Jønsson har så høje tanker om sig selv at han kun vil skifte til en ChL klub. I så fald skal han nok tænke over hvorfor han render rundt i 1. division.
Tror mere det er AaB der har sagt nej tal nu vi ikke skal i CL, end det er JJ der kun vil til en CL klub....
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 27. aug 2014, 18:47

Brodernumsi skrev:
jonas386 skrev:
Tror mere det er AaB der har sagt nej tal nu vi ikke skal i CL, end det er JJ der kun vil til en CL klub....
Arh, ja, sådan kunne den selvfølgelig også forståes. Jeg tænkte bare det var ham der havde fravalgt os.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 27. aug 2014, 20:37

Jeg tror også Gaarde har ringet og sagt, desværre vi klarer os med dem vi har.
- FlæskeFrank

Låst