4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20.45
Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20
Vores centerforsvar er katastrofalt dårligt. Reelt set er Apoel blevet snydt for i hvert fald to friløbere. Vi spiller slet, slet ikke som et hold. Det er så forfærdeligt, at vi skal ryge ud mod sådan et ordinært hold, med den uhyggelige bagtanke, at vi selv bare er endnu dårligere. Thomsen og AK har været helt væk. Børsting har været en af de bedre, selvom han har kostet et mål. Ene har haft vores eneste hæderlige forsøg. Helenius skal på banen og jeg stemmer for, at enten Børsting eller Thomsen ryger ud, så Ene kommer ned på kanten. AK har været helt væk, men det er sgu nok alligevel ham vi skal håbe på??? Efter et kvarter må Dalle ind og redde kastanjerne ud af ilden for os. Han plejer i det mindste at vise lidt vildskab....... Et mål og vi er med igen. Men indrømmet, jeg tror ikke rigtig på det. For mange af vores spillere rammer ikke dagen. Og så mangler vi i den grad Ahlmann, så vi kunne få nogle kvalitetsindlæg.
Kan slet ikke kende AaB i det her efterår!!
Det må være nemt at være træner for vores modstandere i øjeblikket.
Pres AaB! Ikke helhjertet med bare en anelse.
De personlige fejl står i kø og vi bliver straffet gang på gang på gang!
9 ud af 10 gange vores modstandere går bare halvhjertet frem smider vi bolden væk.
Enten en aflevering som ikke rammer medspilleren. Eller endnu værre end bold lige i føderene af en modstander.
Det er SINDSSYG frustrerende
MEN tror sgu stadig på vi kan banke 2 ind i anden halvleg.
Er mere i tvivl om vi kan undgå fejl som giver modstanderen flere mål!
Det må være nemt at være træner for vores modstandere i øjeblikket.
Pres AaB! Ikke helhjertet med bare en anelse.
De personlige fejl står i kø og vi bliver straffet gang på gang på gang!
9 ud af 10 gange vores modstandere går bare halvhjertet frem smider vi bolden væk.
Enten en aflevering som ikke rammer medspilleren. Eller endnu værre end bold lige i føderene af en modstander.
Det er SINDSSYG frustrerende
MEN tror sgu stadig på vi kan banke 2 ind i anden halvleg.
Er mere i tvivl om vi kan undgå fejl som giver modstanderen flere mål!
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Vi kan håbe på miraklet, men uanset hvad.... Vi er for naive og usikre, har ikke den mentalitet der skal til og vi har INTET at gøre i CL om så vi ender med at være med i bowlen!
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Ind med Helenius fra starten af anden halveg, vi mangler en opspilsstation
AaB - the Nordic gateway to Europe
Er det bare mig der er helt væk, men var det ikke Børsting der dummede sig for hårdt ved 1-0???
Jeg kommer bare i tvivl, når folk skamroser ham..
Bevares, en ung spiller skal ikke afskrives på grund af fejl, men synes til gengæld det er svært at rose ham, efter en halvleg, hvor han koster et mål ved manglende koncentration..
Jeg kommer bare i tvivl, når folk skamroser ham..
Bevares, en ung spiller skal ikke afskrives på grund af fejl, men synes til gengæld det er svært at rose ham, efter en halvleg, hvor han koster et mål ved manglende koncentration..
Den køber jegPastorius skrev:Nå - nu er der i hvert fald ikke noget at være nervøse over.
Frem over stepperne. Attack, attack.
Ind med Dalle og Helenius. Et frækt bud kunne være for Blåbjerg og AK.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Kunne godt have brugt de 100 mio+ .. Øv
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det siger meget om kampen, at man kårer manden der kostede det første mål som bedste mand :-)Maglau skrev:Børsting klart bedste AaBer. Wurtz, KEP og Risgård som burde være dem der bærer holdet er faldet sammen.
AK..........
Børsting ud??? WHAT THE FUCK!
PK og børsting ud, Helenius og dalle ind
Skal man finde ET eller andet hjernedødt-lalleglad-jeg-spiser-valium-agtigt at sige, så må det være, at deres mål nr. 2 ikke gør den STORE forskel; missionen efter 1-0 var alligevel at skulle score 2 for at gå videre.
Nej, det virkede faktisk ikke helt overbevisende, kan jeg godt høre...
Nej, det virkede faktisk ikke helt overbevisende, kan jeg godt høre...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det siger måske mere om vurderingens kvalitet...Klaus skrev:Det siger meget om kampen, at man kårer manden der kostede det første mål som bedste mand :-)Maglau skrev:Børsting klart bedste AaBer. Wurtz, KEP og Risgård som burde være dem der bærer holdet er faldet sammen.
AK..........
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
2 mål af Helenius!!! Bare for at lukke snotten på en af sidens "debattører"
Ska' vi hak'?
Han taber bolden en dribling mens wurtz står og sover på indlægget.Klaus skrev:Det siger meget om kampen, at man kårer manden der kostede det første mål som bedste mand :-)Maglau skrev:Børsting klart bedste AaBer. Wurtz, KEP og Risgård som burde være dem der bærer holdet er faldet sammen.
AK..........
Ok så har vi med Børsting ude opgivet at skabe noget offensivt.
AaB - BIF 13/4 2014
facepalm...Maglau skrev:Han taber bolden en dribling mens wurtz står og sover på indlægget.Klaus skrev:Det siger meget om kampen, at man kårer manden der kostede det første mål som bedste mand :-)Maglau skrev:Børsting klart bedste AaBer. Wurtz, KEP og Risgård som burde være dem der bærer holdet er faldet sammen.
AK..........
Ok så har vi med Børsting ude opgivet at skabe noget offensivt.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Så finder han blot noget andet.MrBangDK skrev:2 mål af Helenius!!! Bare for at lukke snotten på en af sidens "debattører"
Okay, jeg var negativ efter 1. halvleg, men starten af 2. halvleg har da været en katastrofe... Har oplægget været, at vores forsvar skal trække tempo ud, for så at sparke en høj bold?
Hvis ja, så er det udført til UG
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Det skal han være velkommen til, en AaB Overraskelse kan altid brugesMrBangDK skrev:2 mål af Helenius!!! Bare for at lukke snotten på en af sidens "debattører"
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Vi er ikke just kommet godt ud fra anden halveg feck vi er ringe
AaB - the Nordic gateway to Europe
Det er jo bare samme kampbillede, som vi vel er vant til fra de sidste ligakampe.Dalbjerg skrev:Okay, jeg var negativ efter 1. halvleg, men starten af 2. halvleg har da været en katastrofe... Har oplægget været, at vores forsvar skal trække tempo ud, for så at sparke en høj bold?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: