4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20.45
Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20
De sover i det forsvar
AAAAAAAAAAAARH Fuck nu af...
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Sådan er jeg også farvet!Supersystem skrev:Måske er jeg farvet, men virker som sådan en typisk kamp, hvor vores spillere bliver slagtet og uden konsekvens - Så snart vi laver det mindste, så er der frispark og kort..
--
Penis
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Rolig nu. Der er for mange hysteriske kællinger på debatside.dk. Vi er jo ikke et Europæisk storhold med uanede midler.Provst i Brovst skrev:Blåbjerg viser også sine svaghedstegn. Var der ikke en hollænder med?
Det er fucking fantastisk det vi har fået ud af spillermaterialet.
Der er masser af tid til at lave tre mål i. Ro på drenge. Den er hjemme.
-
jensemand57
- Allstar

Nøjj hvor man kan for meget ud af vilje
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Enig. Det er dommerens skyldProvst i Brovst skrev:Sådan er jeg også farvet!Supersystem skrev:Måske er jeg farvet, men virker som sådan en typisk kamp, hvor vores spillere bliver slagtet og uden konsekvens - Så snart vi laver det mindste, så er der frispark og kort..
--
Penis
Vi snorksover fuck en pinlig omgang nosseløst trilleri
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Hold da ferie.
Jeg vil se flere afslutninger ffs!
Jeg vil se flere afslutninger ffs!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Jeg tror på Hobro som mestre. Jeg tror i øvrigt Hobro havde givet de her cyprioter mere hård og værdig modstand.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Pinligt pinligt pinligt sådan som vi spiller i dag. Hold kæft det er en skændsel mod et Apoel hold som vi var klart overlegne i sidste kamp. 
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
-
jensemand57
- Allstar

Jubiiii en afslutning.
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Tænk.....den tanke sad jeg med efter 2-0.... Men flot at vi som regerende danske mestre nu er pænt til grin som resten af landets elendige europa-repræsentanterFunky skrev:Jeg tror på Hobro som mestre. Jeg tror i øvrigt Hobro havde givet de her cyprioter mere hård og værdig modstand.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
jensemand57
- Allstar

Funky skrev:Jeg tror på Hobro som mestre. Jeg tror i øvrigt Hobro havde givet de her cyprioter mere hård og værdig modstand.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Vi fortjener ikke at komme i CL hvis vi spiller på det her niveau.
Apoel er et klart bedre og mere rutineret hold over de her 2 kampe uanset hvordan man vender og drejer det.
Skaderne og formen hos nogle spillere har desværre vist sig her i starten af denne sæson med meget svingende resultater.
Apoel er et klart bedre og mere rutineret hold over de her 2 kampe uanset hvordan man vender og drejer det.
Skaderne og formen hos nogle spillere har desværre vist sig her i starten af denne sæson med meget svingende resultater.
Hold da op vi er ringe
-
jensemand57
- Allstar

Drop med at synge vi er mestrene. Det er ikke værdigt
Hey, jeg er kommet på en positiv vinkel: Denne skændsel af en indsats kan KUN gøre, at samtlige EL-modstandere vil undervurdere os groft!
Eller, nåja, undervurdere...
Eller, nåja, undervurdere...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Undskyld mig...formen? Og med al tydelighed også mentaliteten... Den peger på træneren er jeg ked af at sige. Han har med al tydelighed heller ikke magtet denne åbenbart alt for store opgave at sætte sit hold op til en kamp om 150mio mod et cypriotisk so-so hold. Al respekt for alt det KN har udrettet - det her er for amatøragtigt.Elscorpio skrev:Vi fortjener ikke at komme i CL hvis vi spiller på det her niveau.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Godt Kent har et stykke tid at arbejde med det her hold inden kampen mod Silkeborg, saa han kan faa kneppet* noget selvtillid og struktur ind i truppen. Gorter ser forresten spaendende ud, omend han lige skal laere spillestilen og holdkammeraterne at kende.
*havde det vaeret bedre hvis jeg havde skrevet "banket"?
*havde det vaeret bedre hvis jeg havde skrevet "banket"?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus