Det får smilet frem tråden
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Det får smilet frem tråden
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
...at der nu kun er 5 døgn til jeg sidder på flyet på vej til Monza til den årlige pilgrimsfærd til Motorsportens Mekka.
I år endda med dansk deltagelse.
(Og så kan de Islændinge fanme godt se af at få stoppet den askesky!)
I år endda med dansk deltagelse.
(Og så kan de Islændinge fanme godt se af at få stoppet den askesky!)
Bienvenu Bassogog!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
http://www.information.dk/507779" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska' vi hak'?
Re: Sv: Det får smilet frem tråden
Hvor er det godt! Tak for deleren!MrBangDK skrev:Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Et er at indlægget er ufrivilligt morsomt, men det ændrer jeg ikke ved problematikken. Som ikke-bilejer vil jeg hellere have 12XCopenhagen Classic Grand Prix med tilhørende forurening end et fucking ironman. Mage til usympatisk og egoistisk gruppering skal man sgu lede længe efter.fish skrev:Hvor er det godt! Tak for deleren!MrBangDK skrev:Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
Når man først har prøvet at blive nægtet at krydse en ca. 6 meter bred offentlig vej, gående, fordi en fucking amatør ironman befinder omkring 300 meter længere nede af samme vej, så må de gerne pisse af til Herning eller Herlev.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
- MrBangDK
- Allstar

Jeg anfægter ikke irritationsmomentet... Jeg synes blot, som dig, at hans bitterhed er alt for vild...Elvis lever skrev:Et er at indlægget er ufrivilligt morsomt, men det ændrer jeg ikke ved problematikken. Som ikke-bilejer vil jeg hellere have 12XCopenhagen Classic Grand Prix med tilhørende forurening end et fucking ironman. Mage til usympatisk og egoistisk gruppering skal man sgu lede længe efter.fish skrev:Hvor er det godt! Tak for deleren!MrBangDK skrev:Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
Når man først har prøvet at blive nægtet at krydse en ca. 6 meter bred offentlig vej, gående, fordi en fucking amatør ironman befinder omkring 300 meter længere nede af samme vej, så må de gerne pisse af til Herning eller Herlev.
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Usympatisk og egoistisk? Du må have spist det samme som den ignorante, asociale, egoistiske nar der har skrevet artiklen. Hvis I vil have fred og ro og ikke bryder jer om mennesker så flyt til Herning eller Læsø.Elvis lever skrev:Et er at indlægget er ufrivilligt morsomt, men det ændrer jeg ikke ved problematikken. Som ikke-bilejer vil jeg hellere have 12XCopenhagen Classic Grand Prix med tilhørende forurening end et fucking ironman. Mage til usympatisk og egoistisk gruppering skal man sgu lede længe efter.fish skrev:Hvor er det godt! Tak for deleren!MrBangDK skrev:Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

Bare ikke send dem til Herlev!Køllen I Møllen skrev:Usympatisk og egoistisk? Du må have spist det samme som den ignorante, asociale, egoistiske nar der har skrevet artiklen. Hvis I vil have fred og ro og ikke bryder jer om mennesker så flyt til Herning eller Læsø.Elvis lever skrev:Et er at indlægget er ufrivilligt morsomt, men det ændrer jeg ikke ved problematikken. Som ikke-bilejer vil jeg hellere have 12XCopenhagen Classic Grand Prix med tilhørende forurening end et fucking ironman. Mage til usympatisk og egoistisk gruppering skal man sgu lede længe efter.fish skrev:Hvor er det godt! Tak for deleren!MrBangDK skrev:Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
Ska' vi hak'?
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Jo, hvis der havde været tale om et arrangement. Jeg har ladet mig fortælle, at der sidste år var 14 arrangementer, som forhindrede beboere der hvor jeg bor i at køre ud af bydelen. Hvis din indkørsel havde være spærret 14 gange sidste år, var du faldet død om.Køllen I Møllen skrev:Usympatisk og egoistisk? Du må have spist det samme som den ignorante, asociale, egoistiske nar der har skrevet artiklen. Hvis I vil have fred og ro og ikke bryder jer om mennesker så flyt til Herning eller Læsø.Elvis lever skrev:Et er at indlægget er ufrivilligt morsomt, men det ændrer jeg ikke ved problematikken. Som ikke-bilejer vil jeg hellere have 12XCopenhagen Classic Grand Prix med tilhørende forurening end et fucking ironman. Mage til usympatisk og egoistisk gruppering skal man sgu lede længe efter.fish skrev:Hvor er det godt! Tak for deleren!MrBangDK skrev:Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Og netop derfor har han ikke været så hjernedød at bosætte sig så ulækkert et sted.Elvis lever skrev:Jo, hvis der havde været tale om et arrangement. Jeg har ladet mig fortælle, at der sidste år var 14 arrangementer, som forhindrede beboere der hvor jeg bor i at køre ud af bydelen. Hvis din indkørsel havde være spærret 14 gange sidste år, var du faldet død om.Køllen I Møllen skrev:Usympatisk og egoistisk? Du må have spist det samme som den ignorante, asociale, egoistiske nar der har skrevet artiklen. Hvis I vil have fred og ro og ikke bryder jer om mennesker så flyt til Herning eller Læsø.Elvis lever skrev:Et er at indlægget er ufrivilligt morsomt, men det ændrer jeg ikke ved problematikken. Som ikke-bilejer vil jeg hellere have 12XCopenhagen Classic Grand Prix med tilhørende forurening end et fucking ironman. Mage til usympatisk og egoistisk gruppering skal man sgu lede længe efter.fish skrev:Hvor er det godt! Tak for deleren!MrBangDK skrev:Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
Hader København!
Junior på 9 (ifm Agger): "far, hvad vil du helst? Være konge på et lortehold eller lort på et kongehold. "
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Fuldkomne guldkorn på stribe. Fornøjelse at læse, uanset præferencer ift. ekstrem-motionfish skrev:Hvor er det godt! Tak for deleren!MrBangDK skrev:Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
Lindmark / Vendelbokartellet
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, helt sikkert. Eller også havde bare glædet mig over at bo et sted hvor der er sådanne arrangementer.Elvis lever skrev:Jo, hvis der havde været tale om et arrangement. Jeg har ladet mig fortælle, at der sidste år var 14 arrangementer, som forhindrede beboere der hvor jeg bor i at køre ud af bydelen. Hvis din indkørsel havde være spærret 14 gange sidste år, var du faldet død om.Køllen I Møllen skrev:Usympatisk og egoistisk? Du må have spist det samme som den ignorante, asociale, egoistiske nar der har skrevet artiklen. Hvis I vil have fred og ro og ikke bryder jer om mennesker så flyt til Herning eller Læsø.Elvis lever skrev:Et er at indlægget er ufrivilligt morsomt, men det ændrer jeg ikke ved problematikken. Som ikke-bilejer vil jeg hellere have 12XCopenhagen Classic Grand Prix med tilhørende forurening end et fucking ironman. Mage til usympatisk og egoistisk gruppering skal man sgu lede længe efter.fish skrev:Hvor er det godt! Tak for deleren!MrBangDK skrev:Bitterhed og indestængt vrede, når det er allerbedst!!
- astonvilla
- Allstar

Jeg fik luftet min nye AaB trøje på Monza i dag til træningen.
Det førte nye venskaber med sig, da 3 gutter fra Stockholm kom over og fik en fodboldsnak. De var AIKere, men med forbavsende stort kendskab til AaB.
Skide hyggeligt og sjovt.
Det førte nye venskaber med sig, da 3 gutter fra Stockholm kom over og fik en fodboldsnak. De var AIKere, men med forbavsende stort kendskab til AaB.
Bienvenu Bassogog!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Gnagger? De er rotter allesammenastonvilla skrev:Jeg fik luftet min nye AaB trøje på Monza i dag til træningen.
- astonvilla
- Allstar

De var nu søde.Køllen I Møllen skrev:Gnagger? De er rotter allesammenastonvilla skrev:Jeg fik luftet min nye AaB trøje på Monza i dag til træningen.
Har været sammen med nogle Finnere i dag.
De er til gengæld sindssyge!!
Bienvenu Bassogog!
Hvordan kombinerer man motorsport med massivt misbrug af vodka og klamme svedekasser?astonvilla skrev:De var nu søde.Køllen I Møllen skrev:Gnagger? De er rotter allesammenastonvilla skrev:Jeg fik luftet min nye AaB trøje på Monza i dag til træningen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- astonvilla
- Allstar

Det går helt fint!jonas386 skrev:Hvordan kombinerer man motorsport med massivt misbrug af vodka og klamme svedekasser?astonvilla skrev:De var nu søde.Køllen I Møllen skrev:Gnagger? De er rotter allesammenastonvilla skrev:Jeg fik luftet min nye AaB trøje på Monza i dag til træningen.
Men i morgen skal vi alle være skarpe.
Selv finnerne. De drikker godt nok tæt!
Bienvenu Bassogog!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Lord Bendtner.: