Gider du lige smide et link til det så? Jeg har intet hørt..Halil skrev:Ollebruun:
Internettet og tv kommentatorer.
Nicklas Helenius
Re: Nicklas Helenius
Det kan jeg ikke, da jeg ikke har det ved hånden og jeg ikke gider lede.
Uden Synd Ingen Frelse
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det blevet nævnt af en kommentator i en AaB kamp. Tabte vægt så han vejede 80 kg. Noget fra kylling men ikke salmonella.OlleBruun skrev:Gider du lige smide et link til det så? Jeg har intet hørt..Halil skrev:Ollebruun:
Muligvis det samme som asluttede Wieghorst karriere, men det var kommentatoren noget usikker på.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Det var Dennis Søndergaard der nævnte det under en kamp hvor han var kommentator. En med en Twitter-konto må spørge ham der!Provst i Brovst skrev:Det blevet nævnt af en kommentator i en AaB kamp. Tabte vægt så han vejede 80 kg. Noget fra kylling men ikke salmonella.OlleBruun skrev:Gider du lige smide et link til det så? Jeg har intet hørt..Halil skrev:Ollebruun:
Muligvis det samme som asluttede Wieghorst karriere, men det var kommentatoren noget usikker på.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Har ikke set dette interview delt herinde, så smider det lige her: http://www.6-eren.dk/premierleague/det-var-sv%C3%A6rt" onclick="window.open(this.href);return false;
Helenius fortæller om den svære tid i Villa. Både sportsligt og personligt.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Tak!A_Strandfelt skrev:Har ikke set dette interview delt herinde, så smider det lige her: http://www.6-eren.dk/premierleague/det-var-sv%C3%A6rt" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Fint bette interview.A_Strandfelt skrev:Har ikke set dette interview delt herinde, så smider det lige her: http://www.6-eren.dk/premierleague/det-var-sv%C3%A6rt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det lyder rystende, hvis der ikke er individuel træning. Det er simpelthen ikke godt nok.
Uden Synd Ingen Frelse
Godt interview, som giver god forståelse for,hvorfor han ikke bare bomber løs.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... ius-villa/
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... ius-villa/
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jesus, det sætter sgu det hele lidt i perspektiv. Bare depresionen i sig selv er noget pisse alvorligt noget som kan tage år at komme sig helt over, så når han også har kæmpet med pillemisbrug og sygdom giver det hele mening at han ikke er den samme spiller på banen som da han tog afsted.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det er meget modigt, at han står frem. Stor respekt. Han er helt sikkert en refleksiv person, der menneskeligt har meget at byde på. Jeg er stolt af at være fan af en klub, hvor spillere som Augu og Helenius giver noget af sig selv, og viser den sårbare side af deres personlighed. Det er inspirerende. Både for en 27-årig gut som mig, men også for de yngre fans, der ser en sårbar side af deres idoler. Imponerende.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Helt enig, jeg blev osse stolt af en klub med så meget hjerte.Reyad skrev:Det er meget modigt, at han står frem. Stor respekt. Han er helt sikkert en refleksiv person, der menneskeligt har meget at byde på. Jeg er stolt af at være fan af en klub, hvor spillere som Augu og Helenius giver noget af sig selv, og viser den sårbare side af deres personlighed. Det er inspirerende. Både for en 27-årig gut som mig, men også for de yngre fans, der ser en sårbar side af deres idoler. Imponerende.
-
jensemand57
- Allstar

Det sætter hans præstation lidt i en anden kontekst. Nu skal han ha maks opbakning. Men hvad skal der vælges? Hensyn til Helenius eller resultaterne på banen? Sagt på en anden måde, skal han stadig på bænken, hvis det kan forstærke holdet, eller skal man lade ham spille? Der er jo to hensyn at tage. Helenius og resultaterne. Jeg har tillid til at AaB ved de gør.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Selvfølgelig skal AaB prioritere klubben øverst. Ingen over eller på siden af. Og sådan skal det naturligvis være. Hvordan man så vælger at få det bedste ud af Helenius både som spiller og menneske, må være op til Kent og co. at vurdere. Ud over Helenius' ulykkelige situation, er det vel næppe heller den store overraskelse, at hans "comeback" har ladet vente på sig. Sidestiller vi ham et kort øjeblik med Cornelius, kan man jo se hvor lang tid det tager at genfinde kampform og selvtillid. På trods af, at Corneleius har haft et halvt år mere, er han vel ikke engang 100% endnu.
Stærkt af Nicklas at stille sig frem og fortælle åbenhjertet om sine problemer. Mental sygdom er lidt et tabu, især må det være svært i et testosteron-miljø som fodbold jo er.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
A_Strandfelt
- Allstar

En mand med følelserne uden på tøjet for tiden.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Hvad blev der sunget efter kampen? Jeg var på vej i bilen efter slutfløjtA_Strandfelt skrev:En mand med følelserne uden på tøjet for tiden.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Det var bare vold og kokain-sangen. Tror bare, han bed mærke i, at det var ham, der blev sunget til lige efter slutfløjt.Flower skrev:Hvad blev der sunget efter kampen? Jeg var på vej i bilen efter slutfløjtA_Strandfelt skrev:En mand med følelserne uden på tøjet for tiden.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Puha, en omgang han har været igennem. Tænk at livet kan tage sådan en drejning først og fremmest pga en forbandet lille bakterie. Fra Superligaens måske største angrebsprofil i indledningen af sin udlandskarriere til at kæmpe med det, han har været igennem.
Forhåbentlig er han godt på vej retur. Det er vel både fysisk og mentalt der skal arbejdes. I mine øjne er det helt rigtigt at indvie offentligheden i historien.
Forhåbentlig er han godt på vej retur. Det er vel både fysisk og mentalt der skal arbejdes. I mine øjne er det helt rigtigt at indvie offentligheden i historien.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Bakterier kan være farlige. Et skræk eksempel er det som ramte John Guidetti. Efter en strålende sæson udlånt fra Man City til Feyenoord blev svenskeren efterfølgende ramt af en alvorlig infektion. Han mente selv at det skyldtes under tilberedt kylling. Som jeg husker det var han syg i et års tid el. lign.AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, en omgang han har været igennem. Tænk at livet kan tage sådan en drejning først og fremmest pga en forbandet lille bakterie. Fra Superligaens måske største angrebsprofil i indledningen af sin udlandskarriere til at kæmpe med det, han har været igennem.
Om det er derfor ved jeg ikke, men Guidetti slider stadigvæk med at genfinde niveauet. Forklaringen kan naturligvis også være at han overpræsterede i den hollandske Æresdivision, hvor en del hold sejler defensivt.
http://nordjyske.dk/nyheder/nicklas-hel ... 0/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Nogen som var til stede, og derfor kan beskrive målet?
Uden tvivl vigtigt for selvtilliden, det lavere niveau til trods.
Alle succesoplevelser, store som små, gælder i kampen for at genfinde tidligere niveau.
Nogen som var til stede, og derfor kan beskrive målet?
Uden tvivl vigtigt for selvtilliden, det lavere niveau til trods.
Alle succesoplevelser, store som små, gælder i kampen for at genfinde tidligere niveau.