Jeg er også med på Ene fra start, så kan Børsting komme ind i slutningen af kampen, han har ofte virket en anelse flad når vi har ramt de sidste 10 minutter af kampen, og mon ikke han får mere ud af at komme ind til sidst? Han har hvertfald den vilje og arbejdsindsats der tit har manglet i 2. halvleg.
Tror det bliver følgende
Som en anden nævner er det højst sandsynligt samme starter som vi vil spille mod Steua, og jeg tror ikke Kent er klar til at bænke KEP til EL kampe, da han er den af vores defensive spillere med mest erfaring. PK har selvfølgelig også erfaringen, men har i sin AaB tid altid været meget ud og ind af holdet.
Regner med Dalsgaard og Børsting kommer ind i løbet af 2. halvleg
Jeg er dog enig i at flere af pladserne har et mindre spørgsmålstegn udenfor sig. Er Dalsgaard klar til 90 minutter? Er Børsting foran Ene (jeg tror det ikke selv)? Er KEP sikret en startplads efter de sidste par præstationer? Har Gorter overhalet Blåbjerg som har gjort det godt?
Alt i alt kunne opstillingen ligesågodt blive som følger
Jeg tror ikke der bliver for mange ændringer ifht de sidste par kampe, og den første opstilling er nok den jeg ser som den mest sandsynlig.