Arh...der har ikke været helt de samme friløbere. Så lad os da sige 2-1Pastorius skrev:Vi kunne lige så godt have været bagud 2-0. Vores forsvar er mindst lige så sløjt som deres.Hinrup85 skrev:Skaderne vælter ned over os - nu er KEP også ramt.
Vi skulle have været foran 2-0 på nuværende tidspunkt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Steaua Bukarest - AaB
Re: Steaua Bukarest - AaB
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jensemand57
- Allstar

Den dommer er sgu farlig for AaB.
Vi formår bare ikke at score på klare friløbere, og vi er faldet tilbage til det vi så på Cypern, hvor vi taber midtbanen, og overlader langt det meste til vores modstander. Så jeg indrømmer jeg er ved at være lidt bekymret for kampen, for vi laver nogle ret voldsomme fejl i vores opspil.Funky skrev:Arh...der har ikke været helt de samme friløbere. Så lad os da sige 2-1Pastorius skrev:Vi kunne lige så godt have været bagud 2-0. Vores forsvar er mindst lige så sløjt som deres.Hinrup85 skrev:Skaderne vælter ned over os - nu er KEP også ramt.
EDIT: Og nåja, Dalsgaard skal til at melde sig ind i kampen, specielt med SF på den anden back. Dalsgaard har vel knap været over midterlinjen endnu.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Problemet lige netop nu er, at vi ikke har noget opspil. Pasningerne er for dårlige, og rumænerne har desuden bare hævet niveauet.Frygah skrev:Vi formår bare ikke at score på klare friløbere, og vi er faldet tilbage til det vi så på Cypern, hvor vi taber midtbanen, og overlader langt det meste til vores modstander. Så jeg indrømmer jeg er ved at være lidt bekymret for kampen, for vi laver nogle ret voldsomme fejl i vores opspil.Funky skrev:Arh...der har ikke været helt de samme friløbere. Så lad os da sige 2-1Pastorius skrev:Vi kunne lige så godt have været bagud 2-0. Vores forsvar er mindst lige så sløjt som deres.Hinrup85 skrev:Skaderne vælter ned over os - nu er KEP også ramt.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Fedt at man kan høre AaB delegationen dernede råbe på gutterne 
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Søren Frederiksens kolde venstreben? Er han ikke venstrefodet?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Godkendt 1st halvleg vil jeg sige.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Fin, fin, fin kamp af de røde glanser!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Og?Oldager skrev:Søren Frederiksens kolde venstreben? Er han ikke venstrefodet?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Godkendt, men det lugter ikke af sejr. Slet ikke med de friløbere vi har misbrugt. Frygter at 30 sek. manglende koncentration pludselig koster os..
Kom så!
Kom så!
Aalborg BK 1885!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Ærgeligt vi ikke er foran efter 1. halvleg på Nikolaj Thomsens friløber 
- Erasmus Montanus
- Allstar

Helenius havde nok banket de friløbere ind, men han havde nok ødelagt opspillet. Fin fø'rste halvleg, men vi burde være foran. Gorters skade ødelægger en del, desværre. Selvom jeg er stor fan af Dalle, så har han altså godt nok spillet en skidt halvleg. Wichmann er anonym, men han har vist heller ikke haft mange muligheder for at spille Dalle i dybden.
Jeg synes faktisk Wich har spillet ganske fint og 'modent', som det vist hedder. Dalle, ja, ikke så godt, men det er vel næsten også for meget at ønske sig et stabilt højt niveau fra ham på nuværende tidspunkt. Helenius havde aldrig løbet de chancer op, som Thomsen og Ene har brændt, og AaB har ikke haft så meget etableret angrebsspil, som han ville kunne markere sig i.Oldager skrev:Helenius havde nok banket de friløbere ind, men han havde nok ødelagt opspillet. Fin fø'rste halvleg, men vi burde være foran. Gorters skade ødelægger en del, desværre. Selvom jeg er stor fan af Dalle, så har han altså godt nok spillet en skidt halvleg. Wichmann er anonym, men han har vist heller ikke haft mange muligheder for at spille Dalle i dybden.
Vi har åbenbart ikke lært endnu, at man skal være effektive i de her kampe. Skammeligt at vi ikke kommer foran efter en fantastisk indledning på kampen. Vi skaber i mine øjne 2 100% chancer og dertil en række ret store chancer.
Der er masser af plads at søge dybt i, så Nicklas kunne være en god indskiftning i dag.
Der er masser af plads at søge dybt i, så Nicklas kunne være en god indskiftning i dag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Erasmus Montanus
- Allstar

Kommentatoren var meget begejstret for SFs venstrefodsindlæg, selvom han åbenbart er højrefodet. Der er jo en grund til han kan bruges på venstre back. Han afleverer også konstant med venste. Lidt pedantisk, sry.Pastorius skrev:Og?Oldager skrev:Søren Frederiksens kolde venstreben? Er han ikke venstrefodet?
Jeg var sarkastisk. Selv hvis han er venstrebenet, ville det være ok at kalde det hans kolde venstreben.Oldager skrev:Kommentatoren var meget begejstret for SFs venstrefodsindlæg, selvom han åbenbart er højrefodet. Der er jo en grund til han kan bruges på venstre back. Han afleverer også konstant med venste. Lidt pedantisk, sry.Pastorius skrev:Og?Oldager skrev:Søren Frederiksens kolde venstreben? Er han ikke venstrefodet?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Aaaarh.....Pastorius skrev:Jeg var sarkastisk. Selv hvis han er venstrebenet, ville det være ok at kalde det hans kolde venstreben.Oldager skrev:Kommentatoren var meget begejstret for SFs venstrefodsindlæg, selvom han åbenbart er højrefodet. Der er jo en grund til han kan bruges på venstre back. Han afleverer også konstant med venste. Lidt pedantisk, sry.Pastorius skrev:Og?Oldager skrev:Søren Frederiksens kolde venstreben? Er han ikke venstrefodet?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det kan blive starten på noget rigtig godt. Når spillet er bedst er det minimum på forårsniveau.
- FlæskeFrank
Haha. Hvornår er du blevet så aggressiv? Det er nye tider, Pastorius.Pastorius skrev:Jeg var sarkastisk. Selv hvis han er venstrebenet, ville det være ok at kalde det hans kolde venstreben.Oldager skrev:Kommentatoren var meget begejstret for SFs venstrefodsindlæg, selvom han åbenbart er højrefodet. Der er jo en grund til han kan bruges på venstre back. Han afleverer også konstant med venste. Lidt pedantisk, sry.Pastorius skrev:Og?Oldager skrev:Søren Frederiksens kolde venstreben? Er han ikke venstrefodet?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.