Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Hajen skrev:doukas skrev:Lad ungdomsholdet eller reserverne spille resten af kampene i EL. Der er no chance for at gå videre efter sådan en fadæse.
Jøsses hvor jeg træt af at man lade sig ydmyge gang på gang i Europa.
Hold nu kæft en sølle omgang supporters der er på debatsiden i aften....
Ja, gu' er det ved at blive pinligt (nu 0-5), men inden den første scoring kunne den ha' stået på både 2 og 3-0, og så havde selv samme debatside svømmet over med superlativer og gæt på, hvem vi kunne rende i når vi havde vundet puljen.........
av av, nu 0-6
Luk dog røven.. ærlig talt...
Du omtaler et scenarie der ikke er sket...
Ja hvis AaB var foran 3-0 .. så ville vi rose dem..
Men vi går fra 0-0 til 0-6 på 20 minutter...
Det er intet andet end til grin.. det er pinligt, og taberagtigt..
Det er slet ikke klubben værdigt, og de have en utrolig dårlig smag i munden.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
For helvede. Det er jo ikke Real Madrid! Det er et ganske ordinært hold, det ryster mig at man kollapser på denne måde.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Kristian
- Allstar

Kommer til at kan ses i superligaen det her også. Det her europa tager livet af de her spillere. Dann hvor skidt.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
-
Salle17
- Allstar

Pinligt..
- Lad bare dommerdagsprofetierne komme. Lad mig læg ud KENT RAUS..
Nej jeg mener det selvfølgelig ikke.
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Vi har intet at gøre i europa når man kan falde sammen på denne her måde.
Pinligt ud over alle grænser.
Nøøøj hvor jeg savner sidste sæson!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Dalbjerg
- Allstar

Klaus skrev:Vi spiller godt den første time, men er igen igen ufatteligt ineffektive foran mål. !00 procents chancer til Enevoldsen, Thomsen og AK. Et fremtragende skud fra Ene reddet på vej ind. Så får Wichmann ikke dækket op for et indlæg og Nikolaj Larsen lader af uransaglige grunde indlægget sejle i mål. Så bliver Larsen nervøs, laver et klodset straffespark og får et rødt kort, der måske nok er hårdt dømt, men også er 100 procent selvforskyldt. Nu får vi så røvfuld i en kamp vi burde have vundet. Centerforsvaret er gået på ferie og der er almindelig opløsning... Eneste mand, der ikke har været impliceret i nogle af målene er rent faktisk Søren Frederiksen...
Det her er fandme pinligt, pinligt, pinligt og endnu mere pinligt.
Så nu mener at Larsen skulle have haft det første mål???
Du er ikke fodboldspiller på seriøst plan, kan jeg regne ud, fordi den der, der har han ikke en chance...
Han har lavet en del lort i dag, men hvordan fanden kan man mene, at han kan gøre noget der..
-
AllanPedersen
- Allstar

HVORFOR FANDEN bliver SØren Frederiksen valgt til holdet i stedet for Blåbjerg..
Frederiksen får ikke engang forlænget sin kontrakt og er ude af klubben om 3 måneder
Samtidig har han ikke spillet en kamp siden pokal finalen!!!
Det er jo forfærdeligt det her!"
-
Kristian
- Allstar

Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.
-
Funky
- Allstar

Jeg kan slet ikke finde nogen undskyldning for, at man på den måde bare lader være med at kæmpe. 6-0 handler ikke en skid om forskel i kvalitet, det handler om, at spillerne oppe i hovederne er HELT forkert skruet sammen. FC Thorshavn (eller hvad helvede de hedder) havde sgu ikke lagt sig ned på den måde. Nej hvor er det dog herre-hamrende pinligt.
Jeg har nævnt det før, men jeg mener altså, at det her nu helt åbenlyse mentale sammenbrud har været under opsejling i et stykke tid. Kent står og råber og skriger af holdet som aldrig før, men det har tilsyneladende ikke nogen positiv effekt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
andreasaab89
- Allstar

Vi skal fokusere ALT på superligaen nu
Vi har ikke holdet (og endnu mindre mentaliteten) til at spille i 2 tuneringer.
Ingen af de rutinerede spillere rykker op i holdet i modgang, alle falder sammen.
Vi skal få så mange point i ligaen som muligt nu resten af efteråret. Vores konkurrenter til sølv og bronche er henholdsvis 0 og 2 point efter os.
Europa League (ihvertfald udekampene) skal være reserveholdet.
Jeg har det også sådan at når de leverer sådan fortjener de ikke engang at spille europa men skal have lov at træske rundt på Hobro stadion.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
fish
- Superliga

Skuffede at vi ikke formår at erkende at den er tabt ved 2-0 og bare lukke ned.
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det er jo sygt at man har lukket 13 mål i 3 kampe imod Dila Gori, APOEL og et ganske harmløst Steaua hold. Hvad fanden sker der?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Dalbjerg skrev:Klaus skrev:Vi spiller godt den første time, men er igen igen ufatteligt ineffektive foran mål. !00 procents chancer til Enevoldsen, Thomsen og AK. Et fremtragende skud fra Ene reddet på vej ind. Så får Wichmann ikke dækket op for et indlæg og Nikolaj Larsen lader af uransaglige grunde indlægget sejle i mål. Så bliver Larsen nervøs, laver et klodset straffespark og får et rødt kort, der måske nok er hårdt dømt, men også er 100 procent selvforskyldt. Nu får vi så røvfuld i en kamp vi burde have vundet. Centerforsvaret er gået på ferie og der er almindelig opløsning... Eneste mand, der ikke har været impliceret i nogle af målene er rent faktisk Søren Frederiksen...
Det her er fandme pinligt, pinligt, pinligt og endnu mere pinligt.
Så nu mener at Larsen skulle have haft det første mål???
Du er ikke fodboldspiller på seriøst plan, kan jeg regne ud, fordi den der, der har han ikke en chance...
Han har lavet en del lort i dag, men hvordan fanden kan man mene, at han kan gøre noget der..
Ok, så synes jeg AaB skal til at afslutte fra midt på modstanderens bane halvdel, man må ikke kunne score så langt ude fra. KATASTROFE kamp af Larsen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
AllanPedersen
- Allstar

Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.
Det skal du lige forklare mig Kristian det her?!...
Fordi som jeg ser det så har Trænerne skabt en startopstilling og en taktik der giver os overtage det første 50 minutter..
og sender os ud i 100% chancer hvor AaB burde have scoret en 2-3 mål
Så hvordan er det trænerne der fejler og ikke spillerne
-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Synes jeg læste et eller andet sted at Færøerne og Nordirland snart rykker over Danmark på UEFAs rangliste, med de her resultater rykker vi bare længere og længere ned. Dybt skuffende resultat i aften :-(
Dansk klubfodbold er ikke hvad det har været. Snart er vores gode resultater fra 09/10 ikke med i UEFAs regnskab.
Undrer mig ikke hvis der kun kommer 6000 tilskuere til de 3 EL kampe på hjemmebane og det her resultat hjælper ikke på interessen.
-
Kristian
- Allstar

doukas skrev:Det er jo sygt at man har lukket 13 mål i 3 kampe imod Dila Gori, APOEL og et ganske harmløst Steaua hold. Hvad fanden sker der?
Måske det bare er en indikation på at Kent ikke formår at spille europæisk bold. Hamren formåede at lave en taktil hvor AaB kunne være med. Det kan det her hold bare slet ikke.
-
AllanPedersen
- Allstar

Kristian skrev:doukas skrev:Det er jo sygt at man har lukket 13 mål i 3 kampe imod Dila Gori, APOEL og et ganske harmløst Steaua hold. Hvad fanden sker der?
Måske det bare er en indikation på at Kent ikke formår at spille europæisk bold. Hamren formåede at lave en taktil hvor AaB kunne være med. Det kan det her hold bare slet ikke.
Du fatter jo ikke en pind... slet ikke,
Kom dog med nogle argumenter.. hvorfor er det taktikken der fejler!?
HAR VI IKKE! hele spillet de første 50 minutter?
har vi ikke kæmpe.. KÆMPE chancer foran målet.
Er det Kent eller er det spillerne der misser friløberne?
Mener du han skulle have lavt en taktik, hvor vi i stedet for 6x100% chancer havde fået 9-10 stykker?
Forklar dit synspunkt
-
AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Kristian skrev:Det er satme ikke kun spillerne det her, også trænerteamet der fejler big time.
Ja, de her internationale kollaps må og skal have nogle konsekvenser. Hvis vi rejser hjem og lader som om, intet var sket, oven på det tredje store europæiske kollaps på kort tid, og det største af dem alle, viser vi os først for alvor som en taber-klub. Det her skal have nogle konsekvenser for at sende et signal.
Der skal både kigges på Kent, Kuhn, sundhedssektoren og Gaarde (som jeg håber har mere end travlt med at finde en transferering angriber efter at han gamblede, da Spalvis blev skadet).
Fodbold skal ses med hjertet!
-
AllanPedersen
- Allstar

Elscorpio skrev:Synes jeg læste et eller andet sted at Færøerne og Nordirland snart rykker over Danmark på UEFAs rangliste, med de her resultater rykker vi bare længere og længere ned. Dybt skuffende resultat i aften :-(
Dansk klubfodbold er ikke hvad det har været. Snart er vores gode resultater fra 09/10 ikke med i UEFAs regnskab.
Undrer mig ikke hvis der kun kommer 6000 tilskuere til de 3 EL kampe på hjemmebane og det her resultat hjælper ikke på interessen.
Vores gode resultater er allerede ude, det var i 08/09 vi spillede champions league...
Og de tæller ikke længere med..