Steaua Bukarest - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af AllanPedersen » 18. sep 2014, 23:16

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
AllanPedersen skrev:
duncan88 skrev:Elsker de her tråde når de røde taber, så vågner alle medgangs fans op.. fedt fedt fedt
Du er så blæst.. du tror det at være en rigtig fan betyder man ikke må kritisere når holdet spiller skidt.
Tror du vi havde vundet mesterskabet sidste år, hvis ikke man reagerede på de dårlige resultater?.

Du lyder som den type der i sit arbejde nægter at modtage kritik og derfor aldrig vil blive bedre til det du laver
Burger King?

jeg er 1000x mere fan end dig, fordi jeg stiller krav og forventninger til de folk der skal bære vores logo på trøjen.
Hvis det stod til dig kunne det være blinde høns.
Og du tænker at opnå hvad med dine forventninger?
Hvis fans var ligeglade høns.. så var der ingen klubben skulle stå til ansvar for...
forstår du slet ikke det? tror du fans er uden påvirkning på fodbolden?

Spillerne selv siger det betyder uendeligt meget når fansene bakker dem op, det gør også noget den anden vej.
Det er ikke mere end et par dage siden at arbejdsnes landsbank ændrede deres logo på brøndby trøjerne
For at holde bif fans glade.

Hvis ikke vi brokker os over de her kampe og resultater.. hvrfor skulle spillerne så ikke være ligeglade?
Forstår slet ikke din tankegang.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 18. sep 2014, 23:17

Slowbilleder af straffesparket røber i øvrigt efter min mening, at vampyren smider sig. Se hvordan han nærmest smider sine ben bagud for at lande fladt på mavsen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 18. sep 2014, 23:18

Når vi nu besejrer portugiserne om to uger så er vi med igen. Ja det virker absurd at skrive det når vi lige er blevet revet midt over, men kampen var som dag og nat. Vi spillede godt og havde fortjent at føre ved pausen. Kollapset efter pausen må derimod give anledning til selvransagelse.

STE
2. div
2. div

Indlæg af STE » 18. sep 2014, 23:21

AllanPedersen skrev:
STE skrev:Tjaa. Jeg tror, jeg vælger at se fremad. Som flere siger, så er det et middelmådigt hold, vi taber til i dag. Det røde kort smadrer os - mere er det ikke at sige til det.

Målscoren er selvfølgelig helt i skoven, så der skal point på kontoen. Minimum 7 på hjemmebane, så kan der stadig være en mulighed.
Vi valgte også at se fremad ved APOEL kampen.. hvornår er vi fremme?

Helt seriøst.. vores 2. halvleg i dag er den største nedsmeltning jeg har set AaB foretage sig de sidste 5-6 år.
Så det med at se frem synes jeg er ret skræmmende at gøre.. for vi bliver ikke bedre og bedre lige pt.
Efter APOEL spillede vi strålende imod FCK, som jeg ser som et bedre hold. Vi smelter fuldstændigt sammen i dag, ja, og nej, det er ikke i orden. Men jeg ser stadig 3 hjemmekampe med gode muligheder for point.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 18. sep 2014, 23:22

Jeg er fortrøstningsfuld, de spillede fandeme godt indtil klappen gik ned.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 18. sep 2014, 23:23

AllanPedersen skrev:
mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
AllanPedersen skrev:
duncan88 skrev:Elsker de her tråde når de røde taber, så vågner alle medgangs fans op.. fedt fedt fedt
Du er så blæst.. du tror det at være en rigtig fan betyder man ikke må kritisere når holdet spiller skidt.
Tror du vi havde vundet mesterskabet sidste år, hvis ikke man reagerede på de dårlige resultater?.

Du lyder som den type der i sit arbejde nægter at modtage kritik og derfor aldrig vil blive bedre til det du laver
Burger King?

jeg er 1000x mere fan end dig, fordi jeg stiller krav og forventninger til de folk der skal bære vores logo på trøjen.
Hvis det stod til dig kunne det være blinde høns.
Og du tænker at opnå hvad med dine forventninger?
Hvis fans var ligeglade høns.. så var der ingen klubben skulle stå til ansvar for...
forstår du slet ikke det? tror du fans er uden påvirkning på fodbolden?

Spillerne selv siger det betyder uendeligt meget når fansene bakker dem op, det gør også noget den anden vej.
Det er ikke mere end et par dage siden at arbejdsnes landsbank ændrede deres logo på brøndby trøjerne
For at holde bif fans glade.

Hvis ikke vi brokker os over de her kampe og resultater.. hvrfor skulle spillerne så ikke være ligeglade?
Forstår slet ikke din tankegang.
Eh, mener du at spillerne er ligeglade hvis vi ikke brokker os, eller hvordan mener du det haenger sammen? Serioest, jeg foelger dig ikke, altsaa, overhovedet.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 18. sep 2014, 23:24

Nikolaj Larsen klart vores vigtigste mand!

Et fuldstændig hjernedødt rødt kort og så kollapser hele holdet!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 18. sep 2014, 23:26

Kent siger det i post-match interviewet så pænt som han kan: AaB har simpelthen ikke kvaliteten på alle parametre. Jeg kigger særligt på angrebet (ikke Enevoldsen, ham den anden...), og forsvaret.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2014, 23:26

Provst i Brovst skrev:Jeg er fortrøstningsfuld, de spillede fandeme godt indtil klappen gik ned.
Ja, det er ikke nogen katastrofe, bare den ikke sætter sig i superligaen.

Vi er ikke engang helt væk i EL, men vi skal selvfølgelig præstere bedre i de næste kampe.

...men lige nu er det satme træls, og spiller jeg lige så dårligt golf i morgen og til klubmesterskaber i weekenden - og skulle vi tabe i superligaen også. Så står den altså på en længere fængselsstraf, hvis jeg bliver taget for det jeg finder på for at afreagere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. sep 2014, 23:27

frederikshavneren skrev:Når vi nu besejrer portugiserne om to uger så er vi med igen. Ja det virker absurd at skrive det når vi lige er blevet revet midt over, men kampen var som dag og nat. Vi spillede godt og havde fortjent at føre ved pausen. Kollapset efter pausen må derimod give anledning til selvransagelse.

Øhm... Jeg er enig. Vildt nok!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2014, 23:28

Funky skrev:Kent siger det i post-match interviewet så pænt som han kan: AaB har simpelthen ikke kvaliteten på alle parametre. Jeg kigger særligt på angrebet (ikke Enevoldsen, ham den anden...), og forsvaret.
Enig. Jeg tror vi bliver et stærkere hold med AK på bænken. Jeg tror mere på Helenius - også i hans nuværende form. De to sammen synes jeg ikke ser ud til at virke.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2014, 23:29

Pastorius skrev: ...men lige nu er det satme træls, og spiller jeg lige så dårligt golf i morgen og til klubmesterskaber i weekenden - og skulle vi tabe i superligaen også. Så står den altså på en længere fængselsstraf, hvis jeg bliver taget for det jeg finder på for at afreagere.
Nu kommer konen ned fra førstesalen - hvad er det nu taksten for hustruvold er?
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 18. sep 2014, 23:30

Det var en ond skæbne, men tror faktisk stadig på mange point i puljespillet.

Vi spiller altså rigtig fint, men mangler at prikke den ind. Det sidste skridt tager inden næste kamp.
- FlæskeFrank

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 18. sep 2014, 23:31

Med Carsten på mål besejrer vi næppe de portugisere, han har slet ikke niveauet
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. sep 2014, 23:32

Hvem var det nu der skaffede os i Europa cuppen med sine 2 mål, jeg kan sgu ikke huske det?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 18. sep 2014, 23:34

Poker-One-Kenobi skrev:Hvem var det nu der skaffede os i Europa cuppen med sine 2 mål, jeg kan sgu ikke huske det?
^
Hvad fanden kan vi bruge det til i aften

martin pedersen spillede godt mod manchester UNited.. skal han presse ahlmann af holdet?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 18. sep 2014, 23:35

Skal man kigge lidt på en af grundene til hvorfor det gik så galt, så spiller Steaua og vi begge meget offensiv bold, vi gør absolut ikke nok for at forhindre dem i at smadre os , selvom de er uhyggeligt skarpe efter det røde kort, men skal vi kigge på hvorfor det gik så galt har det noget med spillestilen at gøre, sammen med den mentale faktor. Hvis vi havde haft noget mere kvalitet i vores afslutninger, og havde de fået et eller andet mærkværdigt rødt kort (som om det sker med en russisk dommer i rumænien), så kunne vi også have vundet med et par stykker. Det var en absurd kamp. Truppen må videre, det er jo ikke sådan at vi så ringe som resultatet bevidner, der var flere mange gode momenter i 1. halvleg, selvom det altoverskyggende er at vi faldte komplet sammen

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 18. sep 2014, 23:36

Jeg synes egentlig den her kamp frem/udstiller vores spil meget fint: angreb er vores bedste forsvar, men når angrebet ikke slår mønt af sine kæmpechancer og dermed ikke definerer kampen, ja så har vi tyndt hold.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 18. sep 2014, 23:36

Pastorius skrev:
Pastorius skrev: ...men lige nu er det satme træls, og spiller jeg lige så dårligt golf i morgen og til klubmesterskaber i weekenden - og skulle vi tabe i superligaen også. Så står den altså på en længere fængselsstraf, hvis jeg bliver taget for det jeg finder på for at afreagere.
Make love, not war.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 18. sep 2014, 23:36

Pastorius skrev:
Du siger bare, at hun kan li' det, og at det er noget, i leger, så går polisen igen. Til gengæld ringer EB nok for at få lov at lave en artikel om jer.

Besvar