Røde kort giver én spilledags karantæne og sådan har det altid været i så godt som alle turneringer.
I Superligaen kører man dog også med et point-system, hvor et rødt kort koster 24 point. Det vil i mange tilfælde betyde at man også overskrider én af karantæne-grænserne og derfor får en spilledag mere - altså to i alt.
Steaua Bukarest - AaB
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Steaua Bukarest - AaB
Måske misforstår jeg helt, men karantæne i europæiske turneringer afhænger også af forseelsens karakter og kan sagtens give mere end 1 dag hvis disciplinærudvalget vurderer det nødvendigt. Men standard er det 1 dag (som måske bare er hvad du mener).Yankee skrev:Røde kort giver én spilledags karantæne og sådan har det altid været i så godt som alle turneringer.
I Superligaen kører man dog også med et point-system, hvor et rødt kort koster 24 point. Det vil i mange tilfælde betyde at man også overskrider én af karantæne-grænserne og derfor får en spilledag mere - altså to i alt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er så i dag vi bliver klogereHalil skrev:Jeg er iøvrigt enig med doukas.Pastorius skrev:Når vi møder en modstander som de fleste af os kender meget lidt til, så ville det nu være rart at få et forhåndskendskab til dem. Men der skal selvfølgelig være noget kvalitet bag. Hvis det bliver Peter Kjær, Elkær og kompgani der bare fyrer mundgylle af, kan det være ligegyldigt. Det kræver at nogen sætter sig ordenligt ind i hvem vi skal møde og - i modsætning til Apoel-kampene - giver os et nogenlunde realistisk billede af vores chancer, i stedet for blot at konstatere at de er en nemmere modstander end den sværeste vi kunne trække og så bør vi nok være favoritter.Halil skrev:Gider i se optakt?
Jeg gider ikke.
Well, 6'erens optakt på PL kan være fine(selvom det er voldsomt begrænset, hvor meget jeg har set), men jeg føler ikke ligefrem jeg bliver klogere. Alt for ofte er kvaliteten af helvedes til. Det er spild af tid imø.
Optakt imellem to kampe kan næppe blive særligt uddybende, da der, helt naturligt, ikke er meget tid at arbejde med. Særligt, når reklamer m.m. skal have sendetid.
Sidste år havde kanal 9 nogle udemærkede optakter til den tidligere kamp. Det vælger jeg at tro, at de også har i år.
Og selvfølgelig sender kanal 6 ikke en times optakt til en kl. 21 kamp, hvis det var fck(vi skal være realistiske - bif kommer ikke i gruppespillet lige foreløbigt...). Der er ikke tid til lortet.
http://instagram.com/p/tpONaQp6sx/" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
De løste det så ved at flytte AaB over på Canal 9. Så lidt AaB-optakt bliver der - parallelt med FCK-optakten på 6'eren. Men FCK måtte i hvert fald ikke nøjes med 5 minutters optakt.Pastorius skrev:Det er så i dag vi bliver klogereHalil skrev:Jeg er iøvrigt enig med doukas.Pastorius skrev:Når vi møder en modstander som de fleste af os kender meget lidt til, så ville det nu være rart at få et forhåndskendskab til dem. Men der skal selvfølgelig være noget kvalitet bag. Hvis det bliver Peter Kjær, Elkær og kompgani der bare fyrer mundgylle af, kan det være ligegyldigt. Det kræver at nogen sætter sig ordenligt ind i hvem vi skal møde og - i modsætning til Apoel-kampene - giver os et nogenlunde realistisk billede af vores chancer, i stedet for blot at konstatere at de er en nemmere modstander end den sværeste vi kunne trække og så bør vi nok være favoritter.Halil skrev:Gider i se optakt?
Jeg gider ikke.
Well, 6'erens optakt på PL kan være fine(selvom det er voldsomt begrænset, hvor meget jeg har set), men jeg føler ikke ligefrem jeg bliver klogere. Alt for ofte er kvaliteten af helvedes til. Det er spild af tid imø.
Optakt imellem to kampe kan næppe blive særligt uddybende, da der, helt naturligt, ikke er meget tid at arbejde med. Særligt, når reklamer m.m. skal have sendetid.
Sidste år havde kanal 9 nogle udemærkede optakter til den tidligere kamp. Det vælger jeg at tro, at de også har i år.
Og selvfølgelig sender kanal 6 ikke en times optakt til en kl. 21 kamp, hvis det var fck(vi skal være realistiske - bif kommer ikke i gruppespillet lige foreløbigt...). Der er ikke tid til lortet.
http://instagram.com/p/tpONaQp6sx/" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Der var også mere AaB optakt end 5 minutter på 6'eren.
Så ikke kanal 9's optakt.
Så ikke kanal 9's optakt.
Uden Synd Ingen Frelse