Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 5. okt 2014, 20:56
andreasaab89 skrev:Kæmpe ros til drengene idag. Bortset fra KEP's hjerneblødning og AK's kæmpeafbrænder i første halvleg har de virkelig virkelig spillet flot idag.
Forholdsvis enig. Efter en rodet start fik vi gang i spillet, men det er godt nok træls at tabe til et middelmådigt Brøndby hold. Holdet viste udmærket takter og det tilmed uden det centrale maskinrum.
Alligevel så tabte vi og pt. kan vi glemme alt om topstriden. Vi har pt. 7 point op til en medaljeplads, mens der kun er 3 point ned til stregen. Fokus skal derfor være så hurtigt som muligt at lægge afstand til nedrykningsstregen.
Btw: KEP gør klogt i ikke at læse denne kamptråd...
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
KEP trænger virkelig til en tur på bænken. Jeg har større tillid til de to unge backups!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Kristian
- Allstar

frederikshavneren skrev:andreasaab89 skrev:Kæmpe ros til drengene idag. Bortset fra KEP's hjerneblødning og AK's kæmpeafbrænder i første halvleg har de virkelig virkelig spillet flot idag.
Forholdsvis enig. Efter en rodet start fik vi gang i spillet, men det er godt nok træls at tabe til et middelmådigt Brøndby hold. Holdet viste udmærket takter og det tilmed uden det centrale maskinrum.
Alligevel så tabte vi og pt. kan vi glemme alt om topstriden. Vi har pt. 7 point op til en medaljeplads, mens der kun er 3 point ned til stregen. Fokus skal derfor være så hurtigt som muligt at lægge afstand til nedrykningsstregen.
Btw: KEP gør klogt i ikke at læse denne kamptråd...
Guldet er væk, men top 4 er bestemt ikke væk. Vi skal slet ikke drømme om den top. Vi skal sørge for at ramme en stime med det spil her, så skal der skal ske ting og sager inden jul.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
-
degn
- 1. div

- Geografisk sted: nordjylland
Provst i Brovst skrev:KEP trænger virkelig til en tur på bænken. Jeg har større tillid til de to unge backups!
Jeg har mere tillid til at sætte rengøringskonen på banen istedet for kep
-
Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Vi har et halvt hold skadet, det vil sige de spillere som spiller idag, er dem som skal danne reserver for holdet når de andre er klar.
Satme god modstand de gav...
Jönsson, Würtz, Enevoldsen, Kristensen, Spalvis og Ahlmann - sæt dem på holdet i topform, så havde vi også slået Brøndby idag :-)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
MHJ skrev:Ja, det kunne vaere cool at proeve med Blaabjerg eller Kasper P i stedet for KEP, men han er eftersigende Kents dengse, saa det har lange udsigter.
Eftersigende debatside.dk - det er jo pinligt.
KEP har ofte været på bænken.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Oldager skrev:Agger lever sig virkelig ind i rollen som brøndbysvin ...
Enormt præcist beskrevet. Og Milton har alle dage været et svin.
Lindmark / Vendelbokartellet
-
jensemand57
- Allstar

Rendestensvinet Agger, skal ikke være glemt, når han og hans slæng kommer til Aalborg. Han skal mærke en frygt, som han ikke har oplevet før, han skal føle, at det vil være nødvendigt med politieskort.
-
seamann
Provst i Brovst skrev:KEP trænger virkelig til en tur på bænken. Jeg har større tillid til de to unge backups!
AK kan tage plads ved siden af ham.
Thomsen og Augo gjorde det godt på midtbanen, Helenius var god og Dalsgaard er ved at være der.
-
seamann
jensemand57 skrev:Rendestensvinet Agger, skal ikke være glemt, når han og hans slæng kommer til Aalborg. Han skal mærke en frygt, som han ikke har oplevet før, han skal føle, at det vil være nødvendigt med politieskort.
Welcome to hell!
-
awnaw
- 2. div

jensemand57 skrev:politieskort
Det lyder ellers frækt. Troede ikke polisen ydede den slags service.
-
Funky
- Allstar

awnaw skrev:jensemand57 skrev:politieskort
Gad vide hvad det går ud på? Blide strøg med staven?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jensemand57
- Allstar

Funky skrev:awnaw skrev:jensemand57 skrev:politieskort
I ved sgu hvad jeg mener.
-
Funky
- Allstar

jensemand57 skrev:Funky skrev:awnaw skrev:jensemand57 skrev:politieskort
I ved sgu hvad jeg mener.
Ja, men vores version er sjovere, og tager forhåbentlig gassen lidt af den lovede guerrilla-krig.

"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Nestor
- 1. div

Men hvorfor får Søren Frederiksen ikke chancen i stedet for AK, som igen i dag viser, at han ikke har Superliganiveau?
Spillet fuldstændig blank til en friløber med ingen Brøndbyfolk indenfor 15 meter, OG SÅ FALDER HAN NÆSTEN I BOLDEN!!! SUK.
KEP vil jeg slet ikke kommentere.
Ellers egentlig en OK kamp af de fleste i dag. Andreas Bruhn greb ENDELIG chancen. Godt at se.
Hvis vi nu bare havde den der skarpe angriber...

-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
seamann skrev:jensemand57 skrev:Rendestensvinet Agger, skal ikke være glemt, når han og hans slæng kommer til Aalborg. Han skal mærke en frygt, som han ikke har oplevet før, han skal føle, at det vil være nødvendigt med politieskort.
Welcome to hell!
Netop. Jeg er sikker på Agger melder sig skadet til den kamp. Det blivet et sandt helvede i Aalborg i forhold til hvad han nogensinde har oplevet i England.
-
Funky
- Allstar

Nestor skrev:Men hvorfor får Søren Frederiksen ikke chancen i stedet for AK, som igen i dag viser, at han ikke har Superliganiveau?
Spillet fuldstændig blank til en friløber med ingen Brøndbyfolk indenfor 15 meter, OG SÅ FALDER HAN NÆSTEN I BOLDEN!!! SUK.
KEP vil jeg slet ikke kommentere.
Ellers egentlig en OK kamp af de fleste i dag. Andreas Bruhn greb ENDELIG chancen. Godt at se.
Hvis vi nu bare havde den der skarpe angriber...

Enig. Jeg synes Kent har givet lang nok line til KEP og AK. Det er selvfølgelig lidt problematisk med AK, fordi han rent faktisk er blevet BEDRE i opspillet, men for s... han er altså uskarp. Ind med SF.
-
AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
Bortset fra det ene kampafgørende øjeblik tabte vi igen kampen på, at vi ikke har nogen angribere med det rette niveau lige nu.
Som det står nu, skal alle midler bruges på at undgå nedrykning. Silkeborg er vel storfavoritter til den ene plads, men med vores manglende offensiv er vi vel lige nu bedste bud på en mednedrykker. Det tror jeg bare desværre ikke er gået op for folk i klubben, hvor man ikke ligner nogen, der kæmper for overlevelse.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
Kunji
- Allstar

- Geografisk sted: Hjørring
Ahlmann virkede for første gang rigtig interessant, da han kom ind til sidst.
Ud med KEP og ud med AK. Ind med Kasper/Blåbjerg og Ahlmann. Please.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
Bortset fra det ene kampafgørende øjeblik tabte vi igen kampen på, at vi ikke har nogen angribere med det rette niveau lige nu.
Som det står nu, skal alle midler bruges på at undgå nedrykning. Silkeborg er vel storfavoritter til den ene plads, men med vores manglende offensiv er vi vel lige nu bedste bud på en mednedrykker. Det tror jeg bare desværre ikke er gået op for folk i klubben, hvor man ikke ligner nogen, der kæmper for overlevelse.
Endnu et intetsigende indlæg... Hvor mange herinde forsvarer KEP?
Ska' vi hak'?