Ja jeg er gammel og gnaven og forstår sikkert ikke en skid, men var det ikke en eller anden der kunne lave en mere sober/voksen/whatever hyldest sang til Nicklas? Jeg kan simpelthen ikke synge om vold og kokain.A_Strandfelt skrev:Det var bare vold og kokain-sangen. Tror bare, han bed mærke i, at det var ham, der blev sunget til lige efter slutfløjt.Flower skrev:Hvad blev der sunget efter kampen? Jeg var på vej i bilen efter slutfløjtA_Strandfelt skrev:En mand med følelserne uden på tøjet for tiden.
Nicklas Helenius
Re: Sv: Nicklas Helenius
Re: Nicklas Helenius
En hjørnesparksbold bliver sparket til bageste målstolpe hvor målmanden forsøger at gribe, men taber bolden, og bolden falder for en AaB fod som sparker mod mål hvor den bliver pareret, og ender for Helenius fødder som sparker den ind.Valsted skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/nicklas-hel ... 0/112/1513
Nogen som var til stede, og derfor kan beskrive målet?
Uden tvivl vigtigt for selvtilliden, det lavere niveau til trods.
Alle succesoplevelser, store som små, gælder i kampen for at genfinde tidligere niveau.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
A_Strandfelt
- Allstar

Helenius synes den er sjov og føler samtidig, at den støtter ham. Så tjener sangen vist sit formål ganske godt.fish skrev:Ja jeg er gammel og gnaven og forstår sikkert ikke en skid, men var det ikke en eller anden der kunne lave en mere sober/voksen/whatever hyldest sang til Nicklas? Jeg kan simpelthen ikke synge om vold og kokain.
Der findes allerede et udmærket alternativ:A_Strandfelt skrev:Helenius synes den er sjov og føler samtidig, at den støtter ham. Så tjener sangen vist sit formål ganske godt.fish skrev:Ja jeg er gammel og gnaven og forstår sikkert ikke en skid, men var det ikke en eller anden der kunne lave en mere sober/voksen/whatever hyldest sang til Nicklas? Jeg kan simpelthen ikke synge om vold og kokain.
Heleeeeeenius - scor et mål - scor et mål! (og mens man synger "scor et mål", laver man en nærmest lodret sparkebevægelse med sin ene fod op mod sin hånd)..
Det er muligt, at den ikke er så fandens udbredt endnu.
Jeg er stadig gammel og gnaven og synes det er noget mærkeligt noget at synge. Alligevel må jeg indrømme at jeg sang med i aftenA_Strandfelt skrev:Helenius synes den er sjov og føler samtidig, at den støtter ham. Så tjener sangen vist sit formål ganske godt.fish skrev:Ja jeg er gammel og gnaven og forstår sikkert ikke en skid, men var det ikke en eller anden der kunne lave en mere sober/voksen/whatever hyldest sang til Nicklas? Jeg kan simpelthen ikke synge om vold og kokain.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Onside har søndag aften et indslag om Helenius' problemer.
Opfordrer også alle til at se Onside i aften hvor der er fokus på bla Helenius.
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
En bid af det her:duncan88 skrev:Opfordrer også alle til at se Onside i aften hvor der er fokus på bla Helenius.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... r-helvede/" onclick="window.open(this.href);return false;
Respekt
-
A_Strandfelt
- Allstar

Desuden reklamerede Viasat for et program, der skulle sendes d. 17/10 efter Hobro-kampen. "Nicklas' nedtur". Så er det måske også ved at blive lidt for meget. Det var et fint interview, men de har vist dækket hans historie nu.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Fanme uhyggeligt.JacobKoustrup skrev:En bid af det her:duncan88 skrev:Opfordrer også alle til at se Onside i aften hvor der er fokus på bla Helenius.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... r-helvede/" onclick="window.open(this.href);return false;
Respekt
Repekt for Helenius' mod. Respekt.
Jeg nægter at se Onside - var der mere end det hér, eller var det hele indslaget?
Bienvenu Bassogog!
-
A_Strandfelt
- Allstar

Det der var hele indslaget, hvorefter værten snakkede lidt om emnet med Grønkjær.astonvilla skrev:Fanme uhyggeligt.JacobKoustrup skrev:En bid af det her:duncan88 skrev:Opfordrer også alle til at se Onside i aften hvor der er fokus på bla Helenius.
Respekt
Jeg nægter at se Onside - var der mere end det hér, eller var det hele indslaget?
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det var hele indslaget igår, men der blev samtidigt teaset for et program på tv3sport1 efter hobrokampem. Så mon ikke der kommer noget mere dybdegående på det tidspunkt.A_Strandfelt skrev:Det der var hele indslaget, hvorefter værten snakkede lidt om emnet med Grønkjær.astonvilla skrev:Fanme uhyggeligt.JacobKoustrup skrev:En bid af det her:duncan88 skrev:Opfordrer også alle til at se Onside i aften hvor der er fokus på bla Helenius.
Respekt
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
http://nordjyske.dk/nyheder/politi--hel ... aign=sport" onclick="window.open(this.href);return false;
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Uanset hvor meget politiet har SET, bliver han ikke dømt til at betale noget som helst hvis ikke de har en måling, right?
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
svendpoulsen
- 2. div

Uanset om der er målinger eller ej - så er det SKIDEDUMT at prøve på en copy af Bendtner. betal nu de penge helenius, og kør ordentligt fremover, både for din egen og din families skyld.
Idiotisk og dumt
Betal og videre
Betal og videre
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det skulle man ikke tro, men man ved aldrig i dagens Danmark.Flower skrev:Uanset hvor meget politiet har SET, bliver han ikke dømt til at betale noget som helst hvis ikke de har en måling, right?
Fight the power, Nicklas!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
2 betjentes vidne-udsagn vejer tungtProvst i Brovst skrev:Det skulle man ikke tro, men man ved aldrig i dagens Danmark.Flower skrev:Uanset hvor meget politiet har SET, bliver han ikke dømt til at betale noget som helst hvis ikke de har en måling, right?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Åh ja, den mørkeblå magiske dragt.634 skrev:2 betjentes vidne-udsagn vejer tungtProvst i Brovst skrev:Det skulle man ikke tro, men man ved aldrig i dagens Danmark.Flower skrev:Uanset hvor meget politiet har SET, bliver han ikke dømt til at betale noget som helst hvis ikke de har en måling, right?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Kan kun bekæmpes med en flot hat af sølvpapirProvst i Brovst skrev:Åh ja, den mørkeblå magiske dragt.634 skrev:2 betjentes vidne-udsagn vejer tungtProvst i Brovst skrev:Det skulle man ikke tro, men man ved aldrig i dagens Danmark.Flower skrev:Uanset hvor meget politiet har SET, bliver han ikke dømt til at betale noget som helst hvis ikke de har en måling, right?