Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Mike80
1. div
1. div
Favoritspiller: Søren Skriver

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mike80 » 7. okt 2014, 16:48

Grotesk adfærd af såkaldte klub fans! Glad for at se FCM tage skarp afstand reagere stærkt med 3 års karantæner og hjælp til politi med opklaring..

http://fcm.dk/nyheder/fcm-tager-afstand-fra-fan-vold" onclick="window.open(this.href);return false;

Den slags hører lige så lidt hjemme som smædesange om fodboldspilleres afdøde familie medlemmer, hvilket vel næsten er eneste mere ulækker og krysteragtig opførsel jeg kan erindre i dk. Fankultur gennem tiderne..

Mike

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 7. okt 2014, 17:26

Mike80 skrev:Grotesk adfærd af såkaldte klub fans! Glad for at se FCM tage skarp afstand reagere stærkt med 3 års karantæner og hjælp til politi med opklaring..

http://fcm.dk/nyheder/fcm-tager-afstand-fra-fan-vold" onclick="window.open(this.href);return false;

Den slags hører lige så lidt hjemme som smædesange om fodboldspilleres afdøde familie medlemmer, hvilket vel næsten er eneste mere ulækker og krysteragtig opførsel jeg kan erindre i dk. Fankultur gennem tiderne..

Mike
JA! Eller smædesange om Riddersholm ala "Riddersholm, du vinder aldrig guld!". Fy for satan!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. okt 2014, 18:21

sulakvelidze skrev:
FCM præsenterede i går et nyt stort underskud, og klubben forventer næste år et underskud i nærheden af 40 millioner ud af en omsætning på 80 mio. Det er selvfølgelig helt vilde tal, men når man har prostitueret sig til en rig milliardær i udlandet og ikke behøver indtægter overhovedet, betyder det jo ikke det store for dem. Som de nok også selv tænker: Ingen kvaler, Benham betaler!

Men der er jo i princippet heller ikke noget nyt i det. FCM har i årevis levet et liv i vildt overforbrug. Mens en klub som AaB har indset, at den vej ikke er farbar og endda vist, at man godt kan geare ned for udgifterne, budgettere forsigtigt og alligevel vinde titler, har FCM valgt, at eneste vej frem er at bruge endnu flere af de penge, de ikke selv kan skaffe. Så desperate er de efter succes, at de hellere sælger sig selv til fremmede end forsøge at opnå succes på hårdt arbejde og talentudvikling - the AaB way. Indtil videre har de prostitueret sig til milliardærer i Indien og England. Mit bud er, at når det engelske eventyr en dag er forbi, faldbyder de sig til rigmænd i Qatar og lignende steder for at kunne fortsætte tilværelsen som luksusluder.

Det vildeste er dog, at det sker helt uden protester fra den menige FCM-mand. Jeg kan selvfølgelig have overset noget, men jeg har ikke hørt antydning af det ramaskrig, jeg med sikkerhed tør garantere ville være blandt AaB-tilhængere, hvis AaB en dag fandt på at sælge sig selv til udlandet. Der er mange forskelle på FCM og AaB. Dette er en af dem.
Hov hov, pas nu på med at fordreje tallene så de ikke harmonerer med realiteterne, ellers kommer FCM Kent bare efter dig!

Du glemmer jo helt at tage med at der også er en bagatel af en engangsudgift, som er kompensation for at løbe fra tidligere indgåede aftaler, til deres indiske ex-sugardaddy på 10,4 mio.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 7. okt 2014, 19:45

sulakvelidze skrev:
Super Hansen skrev:
dyhrmaN skrev:
556 skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 138646.ece

Klassens frække dreng slår til igen….
Det er første gang at jeg hører at FCM-tilskuere deltager i tilskueruroligheder og så vælger de at gennembanke en kvindelig kontrollør og så endda fra en lille amatørklub som nok ikke har haft meget mandskab til at bakke hende op i situationen.

Bravo FCM!

http://media.giphy.com/media/QIPEV0HWAiXVm/giphy.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
DNA og vindermentalitet!
Tjaaa. det er vel ulvens lod, at gå efter det svage led. Py for pokker...

Det er vist bare nordjysk jantelov, der viser sig her. Styr nu jeres misundelse og mindreværd over for FCM!

In other news:

FCM præsenterede i går et nyt stort underskud, og klubben forventer næste år et underskud i nærheden af 40 millioner ud af en omsætning på 80 mio. Det er selvfølgelig helt vilde tal, men når man har prostitueret sig til en rig milliardær i udlandet og ikke behøver indtægter overhovedet, betyder det jo ikke det store for dem. Som de nok også selv tænker: Ingen kvaler, Benham betaler!

Men der er jo i princippet heller ikke noget nyt i det. FCM har i årevis levet et liv i vildt overforbrug. Mens en klub som AaB har indset, at den vej ikke er farbar og endda vist, at man godt kan geare ned for udgifterne, budgettere forsigtigt og alligevel vinde titler, har FCM valgt, at eneste vej frem er at bruge endnu flere af de penge, de ikke selv kan skaffe. Så desperate er de efter succes, at de hellere sælger sig selv til fremmede end forsøge at opnå succes på hårdt arbejde og talentudvikling - the AaB way. Indtil videre har de prostitueret sig til milliardærer i Indien og England. Mit bud er, at når det engelske eventyr en dag er forbi, faldbyder de sig til rigmænd i Qatar og lignende steder for at kunne fortsætte tilværelsen som luksusluder.

Det vildeste er dog, at det sker helt uden protester fra den menige FCM-mand. Jeg kan selvfølgelig have overset noget, men jeg har ikke hørt antydning af det ramaskrig, jeg med sikkerhed tør garantere ville være blandt AaB-tilhængere, hvis AaB en dag fandt på at sælge sig selv til udlandet. Der er mange forskelle på FCM og AaB. Dette er en af dem.
Midtjyllands administrerende direktør, Hans Krabbe skrev:Vi tager det her topalvorligt, og derfor er der også flere års udelukkelse på vej til dem, der står bag handlingen. Vi vil simpelthen ikke stå model til det her.
Topalvorligt - fordi alvorligt ikke er dækkende. Og undskyld mig, men nu har kvinden jo selv valgt dette bierhverv hvor denne risiko kan finde sted. Er der virkelig forskel fra om det var en kvinde eller en mand? De gange vores mandlige kalkuner har fået på kraven, har der ikke været noget som helst skriveri.

Ligestilling? :S
- Winning doesn't really matter as long as you win.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 7. okt 2014, 20:06

Der vil altid blive kigget mere skævt til en flok fyre der banker en kvinde end hvis de banker en mand. Mon ikk det er helt naturligt med vores beskytter gen, hvor kvinden som udgangspunkt har sværere ved at forsvare sig.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 7. okt 2014, 21:01

Flower skrev:
sulakvelidze skrev:
Super Hansen skrev:
dyhrmaN skrev:
556 skrev:

Det er første gang at jeg hører at FCM-tilskuere deltager i tilskueruroligheder og så vælger de at gennembanke en kvindelig kontrollør og så endda fra en lille amatørklub som nok ikke har haft meget mandskab til at bakke hende op i situationen.

Bravo FCM!

http://media.giphy.com/media/QIPEV0HWAiXVm/giphy.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
DNA og vindermentalitet!
Tjaaa. det er vel ulvens lod, at gå efter det svage led. Py for pokker...

Det er vist bare nordjysk jantelov, der viser sig her. Styr nu jeres misundelse og mindreværd over for FCM!

In other news:

Midtjyllands administrerende direktør, Hans Krabbe skrev:Vi tager det her topalvorligt, og derfor er der også flere års udelukkelse på vej til dem, der står bag handlingen. Vi vil simpelthen ikke stå model til det her.
Topalvorligt - fordi alvorligt ikke er dækkende. Og undskyld mig, men nu har kvinden jo selv valgt dette bierhverv hvor denne risiko kan finde sted. Er der virkelig forskel fra om det var en kvinde eller en mand? De gange vores mandlige kalkuner har fået på kraven, har der ikke været noget som helst skriveri.

Ligestilling? :S
Ja, det er godt nok et mysterium, at pressen skriver om det, når en flok danske Green Street wannabes overfalder en kvindelig kontrollør.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 8. okt 2014, 11:09

Fra bold.dk http://www.bold.dk/nyt/fcm-beloenner-ta ... rig-aftale

"Men vi tror meget på ham, siger cheftræner Glen Riddersholm til klubbens hjemmeside og tilføjer:
- Han har noget af det, som vi virkelig leder efter og mangler i dansk fodbold. Hans ærgerrighed er enorm, og forskellen på Jonas og mange andre er, at han ikke bare siger tingene - han gør også noget ved dem. Hans vindergen er hans største spidskompetence, og han indeholder mange af de kvaliteter, som vi sætter pris på her i FCM."

Selvfølgelig er vindermentalitet hans spidskompetence.
Så kan han sidde op ad stolpen på et tomt stadion et sted i Danmark og nusse Glenns isse, når FCM igen smider guldet væk til sidst...

Eller mere Jeppe K'sk - er det her to pikke, der bare støder op ad hinanden? Wlaah wlaah wlaahh?? A-hahahaha

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 8. okt 2014, 21:14

dyhrmaN skrev: Eller mere Jeppe K'sk - er det her to pikke, der bare støder op ad hinanden? Wlaah wlaah wlaahh?? A-hahahaha
Øh, jeg er helt lost?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 8. okt 2014, 21:41

limey skrev:
dyhrmaN skrev: Eller mere Jeppe K'sk - er det her to pikke, der bare støder op ad hinanden? Wlaah wlaah wlaahh?? A-hahahaha
Øh, jeg er helt lost?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 9. okt 2014, 19:11

556 skrev:

Bravo FCM!

Nu vil jeg nødig tage dem i forsvar. Men hvis kontrollørene i den pågældende situation, har arbejdet efter samme fremgangsmåde som man så på Vesttribunen imod FCK, var det også kun et spørgsmål om tid før enten fans eller kontrollører kom til skade.

Nu ved jeg også godt vi helst skal hade dem mest muligt i denne tråd (Og generelt). Men man skal måske også huske på Ekstrabladet ikke er den mest troværdige kilde. De elsker jo at udstille alle, der bare kunne finde på, at sætte deres fødder en gang imellem på et superliga stadion, som voldspsykopater.

Er de gået direkte efter at smadre en kontrolløer, kvinde eller ej, så er de absolut lige så store bonderøve som man havde regnet med.

seamann

Indlæg af seamann » 10. okt 2014, 00:16

PeterS skrev:
Nu vil jeg nødig tage dem i forsvar. Men hvis kontrollørene i den pågældende situation, har arbejdet efter samme fremgangsmåde som man så på Vesttribunen imod FCK, var det også kun et spørgsmål om tid før enten fans eller kontrollører kom til skade.

Nu ved jeg også godt vi helst skal hade dem mest muligt i denne tråd (Og generelt). Men man skal måske også huske på Ekstrabladet ikke er den mest troværdige kilde. De elsker jo at udstille alle, der bare kunne finde på, at sætte deres fødder en gang imellem på et superliga stadion, som voldspsykopater.

Er de gået direkte efter at smadre en kontrolløer, kvinde eller ej, så er de absolut lige så store bonderøve som man havde regnet med.
Du er helt væk. Har de slået ud efter nogen, kontrollør eller andre, er det i buret med idioterne. Og kan man ikke følge anvisningerne på stadion, så bliv venligst væk. Så simpelt er det.

PeterS
Allstar
Allstar

Indlæg af PeterS » 10. okt 2014, 07:30

seamann skrev:
PeterS skrev:

Du er helt væk. Har de slået ud efter nogen, kontrollør eller andre, er det i buret med idioterne. Og kan man ikke følge anvisningerne på stadion, så bliv venligst væk. Så simpelt er det.
Beklager Poul Madsen, jeg tror bare ikke på al din sensations journalistik og bare æder det råt som resten af tv danskerne.

Hvor skriver jeg noget der modsiger dit indlæg?

seamann

Indlæg af seamann » 10. okt 2014, 09:32

PeterS skrev:
seamann skrev:
PeterS skrev:

Beklager Poul Madsen, jeg tror bare ikke på al din sensations journalistik og bare æder det råt som resten af tv danskerne.

Her:
"Men hvis kontrollørene i den pågældende situation, har arbejdet efter samme fremgangsmåde som man så på Vesttribunen imod FCK, var det også kun et spørgsmål om tid før enten fans eller kontrollører kom til skade."
-----

Ligningen er simpel. Der burde slet ikke være behov for kontrollører - endsige politi - til fodboldkampe. Nu findes der ikke længere neutrale afsnit på stadions, og det er sørgeligt at det er blevet sådan. Hvorfor kan en FCK og Brøndby fan ikke sidde ved siden af hinanden og se en fodboldkamp? Hvorfor accepteres det at en flok (et eller andet grimt) vælter sig i alkohol og opfører sig som (et eller andet grimt) på danske stadions? Få dem ud af fodbolden, de er udelukkende til skade.

PeterS
Allstar
Allstar

Indlæg af PeterS » 10. okt 2014, 10:41

seamann skrev:
PeterS skrev:
seamann skrev:
PeterS skrev:

Her:
"Men hvis kontrollørene i den pågældende situation, har arbejdet efter samme fremgangsmåde som man så på Vesttribunen imod FCK, var det også kun et spørgsmål om tid før enten fans eller kontrollører kom til skade."
Så er jeg åbenbart "helt væk" for jeg kan fortsat ikke se hvor jeg skriver det er iorden og slå på kontrollører, med fans eller fans af modstanderholdet. Jeg tror du ser spøgelser.

Men jeg er slet ikke i tvivl om, at med de arbejdsmetoder kontrollørerne af og til bruger, så kommer enten de eller fans til skade. Akkurat som man så til FCK kampen, hvor der heldigvis kun var tale om skræmmer og hjernerystelse.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 14. okt 2014, 12:53

I programmet "00'erne tur/retur: 2006" på DR1 vises der et klip fra VM i Tyskland. Klippet er om fire danskere som har taget turen til Tyskland selv om Danmark ikke med. De er alle i klædt abekostumer og én af disse aber er....... Claus Steinlein!

Edit: Programmet er desværre ikke på DR's hjemmeside længere, men de har lige vist genudsendelsen i fjernsynet.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 14. okt 2014, 13:26

Corona skrev:I programmet "00'erne tur/retur: 2006" på DR1 vises der et klip fra VM i Tyskland. Klippet er om fire danskere som har taget turen til Tyskland selv om Danmark ikke med. De er alle i klædt abekostumer og én af disse aber er....... Claus Steinlein!

Edit: Programmet er desværre ikke på DR's hjemmeside længere, men de har lige vist genudsendelsen i fjernsynet.
Billede
Bum

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. okt 2014, 15:25

jernskjorten skrev:
Corona skrev:I programmet "00'erne tur/retur: 2006" på DR1 vises der et klip fra VM i Tyskland. Klippet er om fire danskere som har taget turen til Tyskland selv om Danmark ikke med. De er alle i klædt abekostumer og én af disse aber er....... Claus Steinlein!

Billede
Bum
Et ualmindeligt smukt foto... udsendelsen er iøvrigt stadig tilgængelig, og Steinlein dukker frem efter ca. 6 minutter, uhyggeligt ømt!

http://www.dr.dk/tv/se/00-erne-tur-retu ... retur-2006#!/" onclick="window.open(this.href);return false;

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 19. okt 2014, 15:59

Jeg tror, vi skal vænne os til tanken om, at kongerne af kav muligvis løber med det ...

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 19. okt 2014, 16:25

Den dommer fra FCM-SIF har nogen store fejl hver gang han dømmer Superliga. Skræmmende at en mand skal have lov til at ødelægge adskillige Superliga kampe. Sagt med midtjysk tolkning var det et ufortjent sejr, stærkt præget af banens mest kampafgørende var på FCMs hold.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 24. okt 2014, 23:43

http://imgur.com/Y7jYAhp" onclick="window.open(this.href);return false;

FM er næsten FOR realistisk nogle gange. Svarmulighed nummer 2 kan jo ikke siges mere korrekt :D
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar