AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af thomasjn » 13. okt 2014, 23:12

Freddie skrev:AaB har hele tiden sagt, at ligaen har førsteprioritet, men det er jo ikke det samme, som at sende andetholdet til Kiev. Det drejer sig om at vi få fundet nøglen til de hold, der spiller med 8 defensive spillere i god organisation. Det er for øvrigt samme skisma de fleste bedre fodboldhold i Europa prøver at finde modtræk mod, senest set mod Island i U21-kampen i fredags.
Mit bud er hurtigere offensivt spil, et ordentligt lokum at sigte efter i feltet, og sikkert forsvarsspil. Ellers må vi selv stille os ned i forsvaret som vores modstandere, og håbe, at det vil lokke dem frem på banen.
thomasjn skrev:Et AaB-hold på hjemmebane som forsøger at vende en krise mod et kontrahold fra en mindre klub. Det synes jeg vi har set før mange gange uden resultatet har været særligt godt. Samtidig har Hobro ligesom os chancen for at få ladet op igen, hvilket nok er vigtigt for deres deltidsproffer. Vil ikke være overasket, hvis vi bedste DBU-stil har overtag, men få chancer og kommer bagud på Hobros ene chance og må tage den derfra.

Håber, at staben i pausen har arbejdet med at få makkerparret Helenius/AK til at virke bedre. Derudover må vi håbe, at Würtz og Risgård er helt klar igen og vi har en fit højrekant, helst Børsting eller evt. Ene, hvis han er ved at finde formen (tror ikke rigtigt på det endnu). Wichmann skal bare ikke være kant og jeg er ikke overbevist om Andos kvaliteter endnu.

Derudover må superligakampene i den kommende tid have højere prioritet end Europa og pokalen. Det er vigtigere vi kommer i gang igen med ligaen og bliver tophold igen i denne sæson så vi kan etablere os som topklub i dansk fodbold.
2. holdet til Kiev - måske ikke helt, men om nøvendigt ja. Vi så hvordan det gik sidst, hvor man satsede på europa og solgte ligaen (2008/2009). Ja vi fik et eventyr i Europa, men alt andet gik i opløsning og det tog os flere år at komme tilbage. Hvad med man denne gang i stedet gik ambitiøst efter at blive en etableret topklub? Så kan vi satse på et europæisk eventyr når vi har trup/økonomi til turneringer.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 14. okt 2014, 00:42

thomasjn skrev:
Freddie skrev:AaB har hele tiden sagt, at ligaen har førsteprioritet, men det er jo ikke det samme, som at sende andetholdet til Kiev. Det drejer sig om at vi få fundet nøglen til de hold, der spiller med 8 defensive spillere i god organisation. Det er for øvrigt samme skisma de fleste bedre fodboldhold i Europa prøver at finde modtræk mod, senest set mod Island i U21-kampen i fredags.
Mit bud er hurtigere offensivt spil, et ordentligt lokum at sigte efter i feltet, og sikkert forsvarsspil. Ellers må vi selv stille os ned i forsvaret som vores modstandere, og håbe, at det vil lokke dem frem på banen.
thomasjn skrev:Et AaB-hold på hjemmebane som forsøger at vende en krise mod et kontrahold fra en mindre klub. Det synes jeg vi har set før mange gange uden resultatet har været særligt godt. Samtidig har Hobro ligesom os chancen for at få ladet op igen, hvilket nok er vigtigt for deres deltidsproffer. Vil ikke være overasket, hvis vi bedste DBU-stil har overtag, men få chancer og kommer bagud på Hobros ene chance og må tage den derfra.

Håber, at staben i pausen har arbejdet med at få makkerparret Helenius/AK til at virke bedre. Derudover må vi håbe, at Würtz og Risgård er helt klar igen og vi har en fit højrekant, helst Børsting eller evt. Ene, hvis han er ved at finde formen (tror ikke rigtigt på det endnu). Wichmann skal bare ikke være kant og jeg er ikke overbevist om Andos kvaliteter endnu.

Derudover må superligakampene i den kommende tid have højere prioritet end Europa og pokalen. Det er vigtigere vi kommer i gang igen med ligaen og bliver tophold igen i denne sæson så vi kan etablere os som topklub i dansk fodbold.
2. holdet til Kiev - måske ikke helt, men om nøvendigt ja. Vi så hvordan det gik sidst, hvor man satsede på europa og solgte ligaen (2008/2009). Ja vi fik et eventyr i Europa, men alt andet gik i opløsning og det tog os flere år at komme tilbage. Hvad med man denne gang i stedet gik ambitiøst efter at blive en etableret topklub? Så kan vi satse på et europæisk eventyr når vi har trup/økonomi til turneringer.
Vi kommer jo aldrig til at have en trup som decideret er gearet efter at spille i Europa, fordi vi aldrig vil komme til at være regelmæssigt i Europa. Vi kan ikke geare budgettet og spillertruppen til at få medaljer hver eneste år, det er der simpelthen ikke økonomisk grundlag for. Vi er nød til at acceptere at de næste 7 år sikkert kommer til at hedde 5 gange 3-7 og så måske 2 gange 1-2. Vi skal satse på der igen kommer en gylden årgang som den der lige er kommet i årgang 91 (Helenius, Kusk, Wichmann, Thelander, Larsen, Ahlamann)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 14. okt 2014, 08:30

Alexis skrev:Vi kommer jo aldrig til at have en trup som decideret er gearet efter at spille i Europa, fordi vi aldrig vil komme til at være regelmæssigt i Europa. Vi kan ikke geare budgettet og spillertruppen til at få medaljer hver eneste år, det er der simpelthen ikke økonomisk grundlag for. Vi er nød til at acceptere at de næste 7 år sikkert kommer til at hedde 5 gange 3-7 og så måske 2 gange 1-2. Vi skal satse på der igen kommer en gylden årgang som den der lige er kommet i årgang 91 (Helenius, Kusk, Wichmann, Thelander, Larsen, Ahlamann)
Det er ikke ret meget, som skal til. Hvis vi kvalificerer os gruppespillet 1-2 gange, så er vi seedet i kvalifikationen efterfølgende og derfor får en langt lettere adgang til Europa. Nu har det jo været svært for os at kvalificere os til Europa og til gruppespillet. Men hvis jeg husker ret, så var vi seedet hele vejen til gruppespillet, da vi røg ud til Sarajevo.
Det kræver selvfølgelig, at vi kvalificerer os til Europa hvert år. Det bør dog være muligt vurderet på modstanderne. Jeg tror ikke, at vi skal vinde ret meget mere i år, før vi er seedet frem til runden før playoff(dog kun i EL). Så utopisk er det ikke, men kan nemt være konen-med-æggene-snakken.

Tilbage til Hobro. Selvom Hobro har haft 14 dages pause, så tror jeg stadig, at sæsonen er for hård for dem. Det viste FCM i sidste runde, hvor de var slidte. Jeg tror de øvrige superligahold har afkodet Hobro og de derfor i den kommende periode taber en del kampe - det kan hurtigt blive surt for dem. Men vi er også nød til at slå dem, hvis vi skal have et tåleligt efterår.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 14. okt 2014, 09:07

Jeg ser rigtig meget frem til denne kamp.
Det bliver en god oplevelse og det først ægte Nordjyske clash i Superligaens historie.
Grande.

En opstilling efter min smag:

Det er udenfor diskussion at KEP skal bænkes - subsidiært på tribunen. Han koster point i forfærdelig mange kampe. Når vi ikke scorer så ofte kan vi ikke have ham til at rende rundt og koge. I sidste sæson betød det ikke så meget - så rendte Kusk/Thomsen bare op og genererede et par mål til os. Det sker ikke i denne sæson - derfor er det ud med KEP. Alt andet vil være vanvid og vil få mig personligt til at tvivle på Kents evner.

Jeg er lidt i tvivl omkring HB. Dalsgaard er jo god - men vi spillede jo nogle fantastiske kampe sidste sæson med netop PK på den plads. Måske han skal have den tilbage. Jeg tror det.

Jeg er faktisk lidt ked af der ikke er plads til Augo, som kæmpede så smukt mod Brøndby. Men der er plads til Ene. Hvis han ellers er klar ovenpå fodskaden så skal han altså ind og bevise noget...nu! Det kunne passende være på fredag.

Victor starter inde. AK er gået kold. Jeg tror vi nok ser hans egentlige niveau lige nu - det er naturligvis op og ned med angriberne og lige nu peger pilen kun nedad for AK. Derfor bænk og en startmulighed til Victor, som jeg synes har set meget spændende ud.

Vi ses til fest på Stadion. Håber der kommer mange op fra Hobro og bidrager til denne.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 14. okt 2014, 09:30

Vi har lukket 9 mål ind i 10 kampe. Hvorfor er det folk er så forhippede på at lave vores forsvar om i tide og utide?

Og Victor Ahlmann... Sidst han startede spillede han jo en forfærdelig første halvleg, hvor han bogstaveligt talt ikke rørte bolden de første 15 minutter. Da han blev flået ud efter 55 minutter var det ikke et sekund for tidligt. Jeg forstår virkelig ikke at han skulle have "set meget spændende ud". Han har jo ikke engang haft et skud på mål? AK kommer trods alt til en række fine målchancer, og så skal han nok begynde at sparke dem ind før eller siden. Hellere én, der brænder chancer, end én, der slet ikke kommer til chancer.

Personligt ville jeg gerne se denne opstilling:

Med to kanter, der kan trække ind i banen og give rum på ydersen vil vi blive rigtigt farlige. Nøglen mod Hobro er at komme på ydersiden af deres backs og få gang i vores indlægsspil. Det kan vi få med Gorter og Dalsgaard. Derudover skal vi investere mere i indløb i feltet og have bedre afslutninger på. Det kan Enevoldsen og Kristensen levere.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 14. okt 2014, 09:36

Med den spillemæssige fremgang, som vi især så mod Pestegnens "helte", vil det være ret skuffende, hvis ikke vi kan sætte 3 point ind på kontoen fredag - specielt når man også betragter modstanderens modsatrettede formkurve!

Jeg forestiller mig, at forsvaret forbliver det samme - vores offensiv er simpelthen bedre med Dalsgaard på backen, og det er alligevel næppe denne kamp, hvor vi får ekstra brug for PK's deffensive kvaliteter. Ligeledes har jeg svært ved at se for mig, at Kent skulle ofre KEP, uagtet at han har kostet en del i det deffensive. Vi har trods alt stadig et af ligaens bedste forsvar, hvis vi kigger på målscoren.

Efter Enevoldsen er begyndt at nette seriøst på andetholdet, ville det være oplagt at sende ham ind i opstillingen. Om det skal være på bekostning af Børsting på fløjen, eller AK i angrebet, kan jeg ikke helt beslutte mig for. Alternativt kunne han sættes på venstre fløj - og så kunne Thomsen ligge som hængende angriber bag Helenius, som ligner en spiller i klar fremgang!

Kom så drenge - det er nu, toget kører mod toppen!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 14. okt 2014, 09:57

le Cid skrev:Med den spillemæssige fremgang, som vi især så mod Pestegnens "helte", vil det være ret skuffende, hvis ikke vi kan sætte 3 point ind på kontoen fredag - specielt når man også betragter modstanderens modsatrettede formkurve!

Jeg forestiller mig, at forsvaret forbliver det samme - vores offensiv er simpelthen bedre med Dalsgaard på backen, og det er alligevel næppe denne kamp, hvor vi får ekstra brug for PK's deffensive kvaliteter. Ligeledes har jeg svært ved at se for mig, at Kent skulle ofre KEP, uagtet at han har kostet en del i det deffensive. Vi har trods alt stadig et af ligaens bedste forsvar, hvis vi kigger på målscoren.

Efter Enevoldsen er begyndt at nette seriøst på andetholdet, ville det være oplagt at sende ham ind i opstillingen. Om det skal være på bekostning af Børsting på fløjen, eller AK i angrebet, kan jeg ikke helt beslutte mig for. Alternativt kunne han sættes på venstre fløj - og så kunne Thomsen ligge som hængende angriber bag Helenius, som ligner en spiller i klar fremgang!

Kom så drenge - det er nu, toget kører mod toppen!!!
Jeg tror du har ret mht PK vs. Dalsgaard. Jeg kan sku bare godt li PK på den back. Men dine argumenter holder kan jeg jo godt se.

Men jeg synes det er forkert at stille det op som at Kent skulle ofre KEP. KEP har sku selv lagt hovedet på blokken - og det for lang tid siden. Enhver anden træner ville have svinget øksen for meget lang tid siden. Men nu må det høre op. Netop pga vore offensive mangler som jeg nævner. For lukker ganske vist få mål ind (ikke takket være KEP, nok mere pga Thelander og Nikolaj som har været outstanding) MEN vi scorer altså også færre end langt de fleste. En målscore på 9-9 efter 10 runder taler jo sit tydelige sprog for hvor dyre KEPs konstante koks er. Over and out med ham - lad Kasper få chancen.

Der er også et yderligere aspekt i alt dette. Et som jeg da håber Kent har for øje: Hvis han bliver ved med at give KEP så ubegribelig lang line på trods af elendige præstationer, der nærmer sig det arrogante i sin udtryksform - så lukker det fuldstændig luften ud af den boblende motivation i de spillere som står lige bagved klar til at springe om bord på 1. holdstoget.
Kent siger jo så til dem at de bare kan sætte sig ned og tage det med ro og vente på skader og karantæner. Ligegyldigt hvor ringe de som er på banen præsterer.
Det er jo de-motiverende i meget høj grad.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 14. okt 2014, 10:18

quote] 2. holdet til Kiev - måske ikke helt, men om nøvendigt ja. Vi så hvordan det gik sidst, hvor man satsede på europa og solgte ligaen (2008/2009). Ja vi fik et eventyr i Europa, men alt andet gik i opløsning og det tog os flere år at komme tilbage. Hvad med man denne gang i stedet gik ambitiøst efter at blive en etableret topklub? Så kan vi satse på et europæisk eventyr når vi har trup/økonomi til turneringer.[/quote]

Man spiller en hel sæson for at komme i Europa, og så skulle vi vælge at sparre spillere - gu skal vi da røv.

Her er lidt fakta:

De næste 58 dage frem mod vinterpausen skal vi spille 12 betydende kampe, eller med andre ord en kamp hver 4,8 dag. Til den opgave råder Kent og Kuhn - i et øjebliksbillede over 21 markspillere, hvis vi ser bort fra de langtidsskadede - samt to målmænd. Det er hård kost, men hvis vi klapper hesten og sammenligner med andre sportsgrene som håndbold og ishockey, så er det heller ikke vildere.

Point mod Hobro og SIF er ligeså meget værd, som point mod BIF eller FCK fordi alle hold i ligaen smider point mod hinanden efter et fuldstændigt uforudsigeligt mønster. Så selvfølgelig skal vi ikke spare nogen, men spille med stærkeste opstilling hver gang og så leve med, at der gradvist bliver tyndet ud i truppen i takt med, at spillere går ned med overbelastning og skader. Det er for øvrigt svært at se gevinsten - på både kort og langt sigt - ved at stille op med de yderste mandater i truppen i Kiev og blive rundbarberet, så vores klub kan blive til grin herhjemme og i udlandet og enhver form for spirende selvtillid og tro på egne evner blive hevet ud af spillerne, særligt de unge som skal sluses ind omkring startelveren.

Næ, tag det som mænd og skrald igennem i hver eneste kamp, så må vi sætte vores lid til, at Kent og Kuhn kan blande kortene løbende i takt med, at det tynder ud i spillebrikkerne, men det er jo sådan set også det, at de bliver lønnet for. Der bliver brug for alle spillere i truppen med det program, som vi står overfor, men Gaarde betaler jo heller ikke deres løn af velgørenhed, men netop fordi, at man har en tro på, at de ældre spillere holder niveau og at udviklingsspillerne kan løfte sig.

Mine halvsæson mål er følgende:
- at vi holder snor i top 3 i superligaen, så der er noget at spille for til foråret (pt. 7 point op til Randers)
- at vi er med i pokalen til foråret
- at vi indtil sidste runde spiller med om andenpladsen i vores Europa League-pulje (hjemmekampen mod Steaua er umiddelbart nøglekampen samtidig med, at vi skal have et point mere end Steaua mod enten Dynamo eller Rio Ave).
In verbis simus faciles

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 14. okt 2014, 10:19

Så du mener, at man kan sikre sig mod en verdensomspændende økonomisk krise ved at sende AaBs 2.-hold til Kiev? Hvis det er vejen frem, vil jeg måske foretrække at sende danmarksserieholdet i stedet for!

Jeg vil dog hævde, at at når man er nr. 1 i landet, vil det bedste man kan opnå være status quo med indbygget sikkerhed for vigende resultater over tid. Man kan bare se på historien hvis man ikke kan forestille sig det. End ikke FCK eller Brøndby med al den støtte og back up de har fået fra dommerside, union, sponsorer, aktionærer, presse er fortsat som evige mestre. Det gør AaB så nok heller ikke. Derfor vil jeg foretrække, at vi ikke skaber os som om vi tror vi er københavnere, og tager tingene som de kommer.

Min holdning er, at selvfølgelig kan vi skal spille i Europa og ligaen. Uanset at de modstandere der er kommet op af hatten ikke er højprofilerede skal vi selvfølgelig stille op med det bedste vi har. Vi tager jo også gerne mod pengene, og så er det god gammel skik i Nordjylland, at man gør sit bedste.
thomasjn skrev:

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 14. okt 2014, 10:34

Hobro kommer for at spille kontra. Derfor synes jeg man skal overveje Blåbjerg i stedet for Kasper P., som Thelanders makker, da det virker til han har lidt mere fart i fødderne. Også derfor Dalsgaard skal med i stedet for PK, der ellers gør det godt. Jeg tror ikke der bliver mange overlap hvis de står med 11 bag bolden, men der skal nok være brug for en til at løbe Antipas ind. Thomsen og Ene på kanterne, da jeg tror de er skarpest til den slags kontrolleret spil vi skal køre. Børsting kunne også være fin i stedet for Ene, men kunne godt tænke mig at få Ene i omdrejninger. Det er lidt synd at smide Børsting og Ando på bænken, efter fine takter i BIF-kampen - og for så vidt også Augo. Så vi har fået noget bredde på truppen, nu skal vi til at præstere.

Vi har mange gange spillet skidt mod hold der spiller som Hobro, fordi vi ikke er i stand til at åbne det. Håber AK, Helen og Ris kan få fundet nogle rum inde i feltet. Scorer vi først, tror jeg det bliver en røvfuld til Hobro fordi de ikke aner hvad de så skal - scorer de først, kan det blive en langgaber af defensiv forestilling, måske med et par ekstra kontra-kasser til Hobro i slutfasen og dermed en røvfuld til os. 3-0 til et af holdene. Kom så lige med nogle mål og noget koldblodighed AK og Helen!
Aalborg BK 1885!

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 14. okt 2014, 10:56

Kent bænket aldrig KEP, de har et Rommedahl/Morten Olsen forhold. Lige meget hvor mange fejl han laver har han pladsgaranti i forsvaret, så den snak kan vi godt droppe
AaB - the Nordic gateway to Europe

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 14. okt 2014, 11:07

Spændende flere mener at KEP skal ofres fordi offensiven er dårlig... Der er sgu meget en forsvarsspiller skal klare.

Men når nogen nu vil sende reserveholdet til Kiev, så kan vi vel blive enige om, at KEP er selvskreven til den kamp :D

Enevoldsen bør starte på kanten med Thomsen. Eneste undskyldning vil være Børstings fysik, hvor han så tager pladsen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 14. okt 2014, 23:39

Kan ikke se tingene blive bedre medmindre Jönsson får en mirakelkur og bliver klar igen til på fredag. Hvor skal målene, gennembruddene og udfordringerne ellers komme fra? Thomsen er den eneste som prøver de samme ting som Jönsson, negativitisme eller ej.

Min tillid til Helenius kan ligge på et meget lille sted, en del kampe inde i sæsonen, uanset om han ikke spillede hele sidste sæson i England. Han skal bruge 10 chancer for at score 1 mål.

Ene har stadig en del at skulle bevise på 1. holdet, han har været en kæmpe skuffelse indtil videre.

Selvfølgelig skal vi supportere tro på det, men nogle gange må man også se realiteterne i øjnene. Vi har det historisk svært imod betondefensiver og det vil højst sandsynligvis være med parkering af bussen foran målet Hobro stiller op på fredag.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. okt 2014, 00:08

Tja, Ene har vist scoret 5 kasser i to kampe for andetholdet, så han skal vel have chancen igen snart. At have 2 farlige kanter istedet for kun Thomsen gør en kæmpe forskel, også for Thomsen og den plads han har at spille på. Jeg forstår da godt bekymringen, men vi har kæmpet med skader og rokeringer hele efteråret, så det er altså ikke mærkeligt at niveuaet har svinget kraftigt. Men får vi prikket hul på ballonen på fredag, tror jeg faktisk sagtens det kan blive en komfortabel sejr, vi er altså stadigt et væsentligt bedre spillende hold når vores spil ellers hænger sammen.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 15. okt 2014, 02:44

Den her kamp handler simpelthen om at vi skal have offensiven i gang. Intet vil glæde mig mere end en god stor sejr, hvor både Helenius, Ene og Thomsen alle får scoret (også AK, men han er bare pivringe lige nu så det sker ikke). Hvis vi ikke skal hægtes af sup-toppen inden alt for længe skal vi simpelthen til at score nogle mål. Vi kan ikke regne med at forsvaret laver clean sheet hver kamp.
Prøver igen. Det står mig udenfor enhver logik, hvorfor der er et par stykker der hellere ser Kasper P spille end KEP. Vi har gennem det sidste halvandet år haft superligaens bedste defensiv på trods af vi spiller det mest offensive fodbold overhovedet. Se dog lidt på kampene og kig på hvor problemet er. Det handler jo ikke om at KEP alene har kostet 3 mål. Det handler om at AK alene har kostet 5 mål offensivt. At Helenius, AK, Thomsen og Ris alle har kostet 2. Når vi spiller så offensivt som vi går, så kan vi ikke holde til at angriberne brænder så meget som de gør. Hvis i vil undgå forsvarsfejl så må vi længere tilbage på banen og stå. Men så kommer vi jo slet ikke til at score. KEP er flere niveauer over Kasper P og selvfølgelig skal han bliver ved med at spille. Alt andet vil være utopi. Hvis Helenius scorer de næste 10 kampe i træk og så pludselig spiller en dårlig kamp, så skal han da heller ikke på bænken. Har du noget som du er den bedste til, så hold fast i det. Der hvor du skal ændre er hvor du ikke er så god

Among
Junior
Junior

Indlæg af Among » 15. okt 2014, 15:17

Der skulle ikke være en, der ligger inde med to billetter til kampen? Betaler naturligvis for dem. Tribunen er ikke afgørende, omend langsiden vil være at foretrække.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. okt 2014, 15:33

Tjek din PB

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 15. okt 2014, 16:08

Håber det bedste for vores helte, men med den start på sæsonen vi har haft frygter jeg Hobro slagter os på en kontrakniv med vores meget offensive backs (Gorter og Dalsgård)

InsideMa
Miniput
Miniput

Indlæg af InsideMa » 15. okt 2014, 22:33

Hvis nogen brænder inde med to billetter til kampen, må de da gerne smide en besked. Det ville jeg sætte stor pris på, tak.

Papa Justify
Miniput
Miniput
Geografisk sted: Rusland

Indlæg af Papa Justify » 16. okt 2014, 09:09

Hej fra Rusland.
Jeg var på udkig efter noget informartion om dette spil.
Her http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... b-hobro-ik" onclick="window.open(this.href);return false; Aalsborg sejr forudsagt. Hvorfor?
Forudsigelser fra fans?
Sorry for mit sprog, jeg brugte google oversætter)

Besvar