O.k. det er Boerge Bach der er skurken. Kan vi saa komme videre, din argumentresistente landsbytosse?AaB 85 95 99 08 skrev:Det var så den kamp. Det kommer vi ikke tilbage fra. Endnu engang ren alibifodbold offensivt. AaB har ikke været igennem deres mål efter de første tyve minutter. Vi skaber ingen chancer og er ifølge kommentatoren også set hold med klart færrest afslutninger i denne sæson. Meget sigende.
Vi må erkende, at vi for alvor er nedrykningsfavoritter både bedømt på spil og stilling. Der skal snart handles og placeres et ansvar.
AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg håber ikke for nogen spillere, at de bliver skadet. Men håber dog snart, at KEP af en anden årsag snart bliver forhindret i at spille. Man sidder og holder vejret hver gang, han er i nærheden af bolden.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Ja vi kan jo ikke fyre hele holdet.
Så må Kent vige pladsen.
Noget skal der ske.
Ellers følger vi med Silkeborg ned.
Hold kæft det er pinligt at se på det her.
Og så er der endda pisse koldt.
Så må Kent vige pladsen.
Noget skal der ske.
Ellers følger vi med Silkeborg ned.
Hold kæft det er pinligt at se på det her.
Og så er der endda pisse koldt.
Bienvenu Bassogog!
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
argumentresistente....sjovt ord men findes det? eller findes det bare nu?
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
Ro på, gutter.
Jeg håber vi får betaling, på et eller andet tidspunkt, for at give Børsting og Bruhn spilletid nu - for nøj, hvor er de ringe/anonyme.
Jeg håber vi får betaling, på et eller andet tidspunkt, for at give Børsting og Bruhn spilletid nu - for nøj, hvor er de ringe/anonyme.
AaB - ingen lige - ingen over !
Så skal der andre boller på suppen....Børsting allerede ud for Thomsen.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
At vi er det hold, der afslutter klart mindst, er det rimeligt håndgribeligt. Hvordan håndterer du det argument? Og afstiver det din selvtillid, at du kan kalde meddebattører for tosse?MHJ skrev:O.k. det er Boerge Bach der er skurken. Kan vi saa komme videre, din argumentresistente landsbytosse?AaB 85 95 99 08 skrev:Det var så den kamp. Det kommer vi ikke tilbage fra. Endnu engang ren alibifodbold offensivt. AaB har ikke været igennem deres mål efter de første tyve minutter. Vi skaber ingen chancer og er ifølge kommentatoren også set hold med klart færrest afslutninger i denne sæson. Meget sigende.
Vi må erkende, at vi for alvor er nedrykningsfavoritter både bedømt på spil og stilling. Der skal snart handles og placeres et ansvar.
Fodbold skal ses med hjertet!
Helenius og AK... Tror de kan spille indtil juleaften uden at score!
Nogle der ved om ak og helenius er på banen?
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Måske han bare mener at det er for tidligt at konkluderer på en dobbeltsæsson der først er færdigspillet først i juni.....efter ti min mod Hobro.....3 måneder før forårssæsonnens kamprogram......måske? 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har bevaret dine nonsensindlaeg uden at du har fundet det passende at forholde dig til mine argumenter, eller revideret dit synspunkt blot en smule. Du har et aerinde, og du har haft det lige siden du oprettede din profil, nemlig at inkriminere Gaarde paa mere eller mindre gennemskuelig vis.AaB 85 95 99 08 skrev:At vi er det hold, der afslutter klart mindst, er det rimeligt håndgribeligt. Hvordan håndterer du det argument? Og afstiver det din selvtillid, at du kan kalde meddebattører for tosse?MHJ skrev:O.k. det er Boerge Bach der er skurken. Kan vi saa komme videre, din argumentresistente landsbytosse?AaB 85 95 99 08 skrev:Det var så den kamp. Det kommer vi ikke tilbage fra. Endnu engang ren alibifodbold offensivt. AaB har ikke været igennem deres mål efter de første tyve minutter. Vi skaber ingen chancer og er ifølge kommentatoren også set hold med klart færrest afslutninger i denne sæson. Meget sigende.
Derfor er du (ikke en tosse, men) beviseligt argumentresistent, og aabenlyst en landsbytosse. Du er ogsaa en hest der spiller martyr, men lad os ikke blive ved.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Nogen der ved, om de får noget at arbejde med?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Kan I huske, hvordan det var at have angribere? Jeg husker det som værende lækkert. Næsten ligeså lækkert som en målfarlig midtbane, der også kreerer chancer. I det mindste har vi minderne. Minderne om flydende angrebsspil..
For helvede hvor spiller de langsomt. Kom nu !!! Lad nu være med at stoppe op Helenius, så langsom er du sku da heller ikke!
Aalborg BK 1885!
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Nul afslutninger inden for rammen efter 44 minutter. Det er det, Kent kunne klemme ud af dem på en landskampspause. Er det ham, der er ved at være stenen i skoen?
Fodbold skal ses med hjertet!
-
andreasaab89
- Allstar

Prøv at se AK og Helenius hvem husker vores kampe sidste år hvor vi havde Spalvis og Jönsson 
Jeg kan godt huske forskel.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Og Ahlmann og kusk ej at forglemmeandreasaab89 skrev:Prøv at se AK og Helenius hvem husker vores kampe sidste år hvor vi havde Spalvis og Jönsson
-
andreasaab89
- Allstar

Helenius har lavet 3 mål hvoraf 2 er på straffe. AK har brændt et hav af chancer og midtbanen har slet ikke scoret endnu.
AaB er min trosretning
Dalsgaard sætter outstanding bundniveau idag. Hold nu kæft, han har vel nærmest ikke haft en eneste vellykket aflevering, dribling eller et fornuftigt indlæg.
Virkelig elendig præstation indtil nu - ikke bare af Dalsgaard, men af hele holdet. 45 minutter på hjemmebane uden en - ja, bare EN eneste fornuftig afslutning. SØRGELIGT!!
Virkelig elendig præstation indtil nu - ikke bare af Dalsgaard, men af hele holdet. 45 minutter på hjemmebane uden en - ja, bare EN eneste fornuftig afslutning. SØRGELIGT!!
Kom nu igang AaB!!!
Det tror jeg ikke. Det kunne også være...eller.......måske.....sandsynligvis.......også det.....osv osv. Du vælger bare det du lige synes, uden at argumentere. Selvfølgelig.AaB 85 95 99 08 skrev:Nul afslutninger inden for rammen efter 44 minutter. Det er det, Kent kunne klemme ud af dem på en landskampspause. Er det ham, der er ved at være stenen i skoen?
AaB i hjertet