Tager bønderne skabet så tror jeg grundlæggende, at de vil opleve det samme problem som os selv med den svære sæson efter. De har endnu mindre erfaring i at vinde på trods af alt Glens vinderbavl og de vil få nøglespillere som vil videre + den store udfordring at håndtere en europæisk kampagne. På den ene side vil jeg tro det er sundt for dansk fodbold, at FCK ikke vinder mesterskabet flere år i træk, men endnu et trofæ til Østerbro vil næsten være at foretrække fremfor at se Glen og Bak Bach fejre guld.Yankee skrev:Jeg ser det lige omvendt. FCK har satset stort på at vinde netop dette mesterskab fordi det vil være uhørt at gå igennem fire sæsoner med kun ét vundet mesterskab for dem. Problemet for dem er at FCM har en noget stærkere og noget bredere trup, der simpelthen bare er den klart bedste landet lige nu. Sidste år var deres trup for smal og det kostede dem mesterskabet. Men i det store perspektiv er FCM simpelthen landets stærkeste fodboldklub og vil for mig være favorit til mesterskabet i 2015/16 også.
Superliga 2014/2015
Re: Superliga 2014/2015
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Midtjyllands europæiske kampagner plejer at slutte allerede i en gang i juli, så det er ikke noget de skal bruge vildt med energi på.thomasjn skrev:Tager bønderne skabet så tror jeg grundlæggende, at de vil opleve det samme problem som os selv med den svære sæson efter. De har endnu mindre erfaring i at vinde på trods af alt Glens vinderbavl og de vil få nøglespillere som vil videre + den store udfordring at håndtere en europæisk kampagne. På den ene side vil jeg tro det er sundt for dansk fodbold, at FCK ikke vinder mesterskabet flere år i træk, men endnu et trofæ til Østerbro vil næsten være at foretrække fremfor at se Glen og Bak Bach fejre guld.Yankee skrev:Jeg ser det lige omvendt. FCK har satset stort på at vinde netop dette mesterskab fordi det vil være uhørt at gå igennem fire sæsoner med kun ét vundet mesterskab for dem. Problemet for dem er at FCM har en noget stærkere og noget bredere trup, der simpelthen bare er den klart bedste landet lige nu. Sidste år var deres trup for smal og det kostede dem mesterskabet. Men i det store perspektiv er FCM simpelthen landets stærkeste fodboldklub og vil for mig være favorit til mesterskabet i 2015/16 også.
Hader København!
Hobro ligner et hold som har tabt fusen fuldstændigt.
Pusten?Salle17 skrev:Hobro ligner et hold som har tabt fusen fuldstændigt.
Jeg tror de rykker ned!
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Synes egentlig FCM har fortjent mesterskabet mere end Ståle's sammenkøbte cafedrenge. Er ikke vild med Glenn, men har sgu respekt for det arbejde de laver dernede med deres talenter og de har holdt sig i toppen et par år i træk nu. Desuden vil det fryde mig at holde mesterskabet væk fra pralrøvene i FCK og BIF 2 år i træk 
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!Gamling skrev:Synes egentlig FCM har fortjent mesterskabet mere end Ståle's sammenkøbte cafedrenge. Er ikke vild med Glenn, men har sgu respekt for det arbejde de laver dernede med deres talenter og de har holdt sig i toppen et par år i træk nu. Desuden vil det fryde mig at holde mesterskabet væk fra pralrøvene i FCK og BIF 2 år i træk
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Det mener du jo ikke.le Cid skrev: Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!
Det er meget tæt på!limey skrev:Det mener du jo ikke.le Cid skrev: Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Nu og da kan man blive overrasket på områder hvor det sådan set ikke burde være muligt. Om det er livsbekræftende eller sørgeligt, handler vel i bund og grund om hvilket ben man først har fået ud af sengen. I hvert fald lykkedes det mig i går (og søndag) at studse over først en også to artikler om at Brøndby ville have hævn over Hobro. Første gang i en af Københavner aviserne, men næste gang i det nordjyske avis flagskib. Nysgerrighed blev derfor konverteret til et klik med musen. Grunden til denne aktion var, at jeg sad i al min naivitet og tænkte, at kampen mellem Vestegnen og opkomlingene fra det jyske var blevet fremrykket af en eller anden årsag. Det måtte jo være svaret, siden medierne omtalte en kamp som skal finde sted om en uge allerede nu. Men nej, den spilles fortsat søndag. Nyheden var altså blot, at Brøndby vil have hævn efter deres nederlag sidst. Eller måske mere korrekt: Brøndby var nyheden. Ak ja. Man kan stadig narres.
P.S. Tryk ALDRIG på links med Brøndby og bla bla bla. I know. Men nu undrede jeg mig og det vejede åbenbart mest. Så går der tyve år igen, før jeg laver den fejl.
http://www.blogspotmoviemadness.blogspot.dk/
Mit motorsägen spaßt man nicht!
Hollywood Chainsaw Hookers.
P.S. Tryk ALDRIG på links med Brøndby og bla bla bla. I know. Men nu undrede jeg mig og det vejede åbenbart mest. Så går der tyve år igen, før jeg laver den fejl.
Hollywood Chainsaw Hookers.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
http://www.bt.dk/superligaen/dette-supe ... dommerfejl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg kan slet ikke genkende, at AaB åbenbart har fået foræret fire point. Jeg synes snarere at AaB har mistet point pga. dommerne.
Hvilke kendelser til AaB's fordel taler vi om her?
Straffesparket mod fck kan sagtens forsvares.
Straffesparket mod bønderne var ikke 'kampafgørende', som BT formulerer det, så det tæller ikke med i statistikken. Hvad mangler jeg?
Gentleman Finn, du plejer at kunne huske fejlkendelser i mod AaB. Du må gerne skrive dem her.
:-)
Jeg kan slet ikke genkende, at AaB åbenbart har fået foræret fire point. Jeg synes snarere at AaB har mistet point pga. dommerne.
Hvilke kendelser til AaB's fordel taler vi om her?
Straffesparket mod fck kan sagtens forsvares.
Straffesparket mod bønderne var ikke 'kampafgørende', som BT formulerer det, så det tæller ikke med i statistikken. Hvad mangler jeg?
Gentleman Finn, du plejer at kunne huske fejlkendelser i mod AaB. Du må gerne skrive dem her.
:-)
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Jeg må indrømme, at jeg også er tæt derhenne af. Ikke fordi, jeg ser dem som kæmpe ærkekonkurrent eller fordi jeg hader dem. Men for mig er klubbens politik ødelæggende for charmen ved fodbold og her tænker jeg faktisk i næsten alle mulige henseender; Det er en klub, som er politisk skabt på en måde, hvor man har nedgjort dele af Ikast's tilhængere, ved at flytte fodbolden til en helt anden by. Den her klub af denne størrelse, er, i min verden slet ikke noget Herning har gjort sig fortjent til sportsligt. Ikast var jo den førende klub. Det er bare politik, og politik og sport skal (så vidt muligt) holdes fra hinanden. Så er det en klub som skriger til himlen på at være symbolet på falsk reklame. De promovere deres talentfabrik til at være den bedste i landet og det er den rent faktuelt bare ikke. Det er "sorry to say" Brøndby's. Samtidig med det har den været på kanten med loven i forhold til at skrive kontrakter med mindreårige. Den falske reklame, kan man sige for så vidt er harmløs, for de som kan gennemskue det, men det kan mange børn og unge ikke, og her synes jeg det er helt forkert at narre disse unge mennesker. Derudover kan man argumentere for at klubben knapt er dansk. En del af deres koncept gøres ud fra en connection til Afrika, mens de har en udenlandsk ejer, som har tænkt, det danske fodboldmarked sikkert er sjovt. Og det her er nok lige under lavmålet, men så har de en træner og en anfører.... Det behøver jeg vel ikke forklare.le Cid skrev:Det er meget tæt på!limey skrev:Det mener du jo ikke.le Cid skrev: Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!
Så på samme måde, som jeg ikke ønsker succes til det Red Bull, som har ødelagt Austria Salzburg eller at jeg håber, at Leipzig tager turen helt ned igen hvor de hører til, så har jeg det også derhen af med Midtjylland, som i øvrigt har taget deres FC-navn, i manglende respekt for andre klubber som eksempelvis Silkeborg, der er mindst ligeså midtjysk, og som historisk set er en større og mere vindende klub. Det her med Midtjylland er bare kommet så tæt på nu. Denne ekstreme pragmatik, hvor man er helt ligeglad med at sælge ud af stolthed for at få succes, havde jeg længe håbet var noget der hørte udlandet til, og ja, det afskyer jeg bare.
Og den her pragmatiske kynisme, har de så en træner, som åbent reklamere for, ja nærmest er stolt af. Jeg kunne blive ved....
Længe leve arbejderklassen!
Er det ikke "had til fcm" tråden? Ligner noget jeg tidligere er faldet over i den tråd..Danni skrev:Jeg må indrømme, at jeg også er tæt derhenne af. Ikke fordi, jeg ser dem som kæmpe ærkekonkurrent eller fordi jeg hader dem. Men for mig er klubbens politik ødelæggende for charmen ved fodbold og her tænker jeg faktisk i næsten alle mulige henseender; Det er en klub, som er politisk skabt på en måde, hvor man har nedgjort dele af Ikast's tilhængere, ved at flytte fodbolden til en helt anden by. Den her klub af denne størrelse, er, i min verden slet ikke noget Herning har gjort sig fortjent til sportsligt. Ikast var jo den førende klub. Det er bare politik, og politik og sport skal (så vidt muligt) holdes fra hinanden. Så er det en klub som skriger til himlen på at være symbolet på falsk reklame. De promovere deres talentfabrik til at være den bedste i landet og det er den rent faktuelt bare ikke. Det er "sorry to say" Brøndby's. Samtidig med det har den været på kanten med loven i forhold til at skrive kontrakter med mindreårige. Den falske reklame, kan man sige for så vidt er harmløs, for de som kan gennemskue det, men det kan mange børn og unge ikke, og her synes jeg det er helt forkert at narre disse unge mennesker. Derudover kan man argumentere for at klubben knapt er dansk. En del af deres koncept gøres ud fra en connection til Afrika, mens de har en udenlandsk ejer, som har tænkt, det danske fodboldmarked sikkert er sjovt. Og det her er nok lige under lavmålet, men så har de en træner og en anfører.... Det behøver jeg vel ikke forklare.le Cid skrev:Det er meget tæt på!limey skrev:Det mener du jo ikke.le Cid skrev: Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!
Så på samme måde, som jeg ikke ønsker succes til det Red Bull, som har ødelagt Austria Salzburg eller at jeg håber, at Leipzig tager turen helt ned igen hvor de hører til, så har jeg det også derhen af med Midtjylland, som i øvrigt har taget deres FC-navn, i manglende respekt for andre klubber som eksempelvis Silkeborg, der er mindst ligeså midtjysk, og som historisk set er en større og mere vindende klub. Det her med Midtjylland er bare kommet så tæt på nu. Denne ekstreme pragmatik, hvor man er helt ligeglad med at sælge ud af stolthed for at få succes, havde jeg længe håbet var noget der hørte udlandet til, og ja, det afskyer jeg bare.
Og den her pragmatiske kynisme, har de så en træner, som åbent reklamere for, ja nærmest er stolt af. Jeg kunne blive ved....
Hvorfor mener du Brøndby har præsteret bedre på talentdelen? Fcms første årgang på akademiet var Oliseh, Reid og Kjær årgangen og jeg mener hverken Brøndby efter eller fra samme årgang har kunne præstere at udvikle spillere i den kaliber, men gør mig gerne klogere...
Mike
Brøndby har produceret Daniel Agger, Thomas Kahlenberg, Pierre-Emilie Højbjerg, Andreas Christensen, Jannik Vestergaard, Daniel Wass, Nicolai Boilesen, Mike Jensen og er virkelig dygtige til talenter generelt. Kig på deres hold p.t.Mike80 skrev:Er det ikke "had til fcm" tråden? Ligner noget jeg tidligere er faldet over i den tråd..Danni skrev:Jeg må indrømme, at jeg også er tæt derhenne af. Ikke fordi, jeg ser dem som kæmpe ærkekonkurrent eller fordi jeg hader dem. Men for mig er klubbens politik ødelæggende for charmen ved fodbold og her tænker jeg faktisk i næsten alle mulige henseender; Det er en klub, som er politisk skabt på en måde, hvor man har nedgjort dele af Ikast's tilhængere, ved at flytte fodbolden til en helt anden by. Den her klub af denne størrelse, er, i min verden slet ikke noget Herning har gjort sig fortjent til sportsligt. Ikast var jo den førende klub. Det er bare politik, og politik og sport skal (så vidt muligt) holdes fra hinanden. Så er det en klub som skriger til himlen på at være symbolet på falsk reklame. De promovere deres talentfabrik til at være den bedste i landet og det er den rent faktuelt bare ikke. Det er "sorry to say" Brøndby's. Samtidig med det har den været på kanten med loven i forhold til at skrive kontrakter med mindreårige. Den falske reklame, kan man sige for så vidt er harmløs, for de som kan gennemskue det, men det kan mange børn og unge ikke, og her synes jeg det er helt forkert at narre disse unge mennesker. Derudover kan man argumentere for at klubben knapt er dansk. En del af deres koncept gøres ud fra en connection til Afrika, mens de har en udenlandsk ejer, som har tænkt, det danske fodboldmarked sikkert er sjovt. Og det her er nok lige under lavmålet, men så har de en træner og en anfører.... Det behøver jeg vel ikke forklare.le Cid skrev:Det er meget tæt på!limey skrev:Det mener du jo ikke.le Cid skrev: Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!
Hvorfor mener du Brøndby har præsteret bedre på talentdelen? Fcms første årgang på akademiet var Oliseh, Reid og Kjær årgangen og jeg mener hverken Brøndby efter eller fra samme årgang har kunne præstere at udvikle spillere i den kaliber, men gør mig gerne klogere...
Mike
Derudover er jeg enig i, at det burde høre til i Had til FCM tråden.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
Danni
- Landshold

Nu vil jeg ikke lave en kæmpe analyse. Jeg er bare sikker i min sag. Men hvis man kigger på de nuværende landsholdstrupper i U-16, U-17, U-18, U-19, U-20, U-21, så har FCM 8 spillere med, mens Brøndby har 11. AaB har til sammenligning 10. Ser man på truppen på A-landsholdet er der 5 spillere, der har spillet ungdomsbold i Brøndby. FCM har 1. AaB har desværre ingen, men får forhåbentlig Kusk med i den fulde trup. Jeg gider ikke tælle dem alle sammen, men det vil ikke undre mig, hvis Lyngby, Nordsjælland, FCK og Esbjerg er på niveau deromkring. Med andre ord, så er det FCM lukker ud af pral omkring deres talentudvikling bare luft. Der er ingen tegn på, de skulle være bedre end så mange andre klubber i Danmark.Mike80 skrev:Er det ikke "had til fcm" tråden? Ligner noget jeg tidligere er faldet over i den tråd..Danni skrev:Jeg må indrømme, at jeg også er tæt derhenne af. Ikke fordi, jeg ser dem som kæmpe ærkekonkurrent eller fordi jeg hader dem. Men for mig er klubbens politik ødelæggende for charmen ved fodbold og her tænker jeg faktisk i næsten alle mulige henseender; Det er en klub, som er politisk skabt på en måde, hvor man har nedgjort dele af Ikast's tilhængere, ved at flytte fodbolden til en helt anden by. Den her klub af denne størrelse, er, i min verden slet ikke noget Herning har gjort sig fortjent til sportsligt. Ikast var jo den førende klub. Det er bare politik, og politik og sport skal (så vidt muligt) holdes fra hinanden. Så er det en klub som skriger til himlen på at være symbolet på falsk reklame. De promovere deres talentfabrik til at være den bedste i landet og det er den rent faktuelt bare ikke. Det er "sorry to say" Brøndby's. Samtidig med det har den været på kanten med loven i forhold til at skrive kontrakter med mindreårige. Den falske reklame, kan man sige for så vidt er harmløs, for de som kan gennemskue det, men det kan mange børn og unge ikke, og her synes jeg det er helt forkert at narre disse unge mennesker. Derudover kan man argumentere for at klubben knapt er dansk. En del af deres koncept gøres ud fra en connection til Afrika, mens de har en udenlandsk ejer, som har tænkt, det danske fodboldmarked sikkert er sjovt. Og det her er nok lige under lavmålet, men så har de en træner og en anfører.... Det behøver jeg vel ikke forklare.le Cid skrev:Det er meget tæt på!limey skrev:Det mener du jo ikke.le Cid skrev: Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!
Mike
Udmærket had til FCMMike80 skrev:Er det ikke "had til fcm" tråden? Ligner noget jeg tidligere er faldet over i den tråd..Danni skrev:Jeg må indrømme, at jeg også er tæt derhenne af. Ikke fordi, jeg ser dem som kæmpe ærkekonkurrent eller fordi jeg hader dem. Men for mig er klubbens politik ødelæggende for charmen ved fodbold og her tænker jeg faktisk i næsten alle mulige henseender; Det er en klub, som er politisk skabt på en måde, hvor man har nedgjort dele af Ikast's tilhængere, ved at flytte fodbolden til en helt anden by. Den her klub af denne størrelse, er, i min verden slet ikke noget Herning har gjort sig fortjent til sportsligt. Ikast var jo den førende klub. Det er bare politik, og politik og sport skal (så vidt muligt) holdes fra hinanden. Så er det en klub som skriger til himlen på at være symbolet på falsk reklame. De promovere deres talentfabrik til at være den bedste i landet og det er den rent faktuelt bare ikke. Det er "sorry to say" Brøndby's. Samtidig med det har den været på kanten med loven i forhold til at skrive kontrakter med mindreårige. Den falske reklame, kan man sige for så vidt er harmløs, for de som kan gennemskue det, men det kan mange børn og unge ikke, og her synes jeg det er helt forkert at narre disse unge mennesker. Derudover kan man argumentere for at klubben knapt er dansk. En del af deres koncept gøres ud fra en connection til Afrika, mens de har en udenlandsk ejer, som har tænkt, det danske fodboldmarked sikkert er sjovt. Og det her er nok lige under lavmålet, men så har de en træner og en anfører.... Det behøver jeg vel ikke forklare.le Cid skrev:Det er meget tæt på!limey skrev:Det mener du jo ikke.le Cid skrev: Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!
Mike
Side 172 i FCM-had tråden
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Det er en hård konklusion som sulakvelidze er ude i. Jeg tror det er lidt som legendariske Richardo udtrykte det: Jeg tror heller ikke, luderne sælger deres krop på grund af liderlighed, men fordi de er nødt til det. Det samme er vel tilfældet for en klub som spiser deres spillere af med et Happymeal og en lille cola. Kommer der en onkel forbi som gerne vil knalde dem i røven for penge, ja, så er der mad på bordet og creme til lagkagen.dyhrmaN skrev:Udmærket had til FCMMike80 skrev:Er det ikke "had til fcm" tråden? Ligner noget jeg tidligere er faldet over i den tråd..Danni skrev:Jeg må indrømme, at jeg også er tæt derhenne af. Ikke fordi, jeg ser dem som kæmpe ærkekonkurrent eller fordi jeg hader dem. Men for mig er klubbens politik ødelæggende for charmen ved fodbold og her tænker jeg faktisk i næsten alle mulige henseender; Det er en klub, som er politisk skabt på en måde, hvor man har nedgjort dele af Ikast's tilhængere, ved at flytte fodbolden til en helt anden by. Den her klub af denne størrelse, er, i min verden slet ikke noget Herning har gjort sig fortjent til sportsligt. Ikast var jo den førende klub. Det er bare politik, og politik og sport skal (så vidt muligt) holdes fra hinanden. Så er det en klub som skriger til himlen på at være symbolet på falsk reklame. De promovere deres talentfabrik til at være den bedste i landet og det er den rent faktuelt bare ikke. Det er "sorry to say" Brøndby's. Samtidig med det har den været på kanten med loven i forhold til at skrive kontrakter med mindreårige. Den falske reklame, kan man sige for så vidt er harmløs, for de som kan gennemskue det, men det kan mange børn og unge ikke, og her synes jeg det er helt forkert at narre disse unge mennesker. Derudover kan man argumentere for at klubben knapt er dansk. En del af deres koncept gøres ud fra en connection til Afrika, mens de har en udenlandsk ejer, som har tænkt, det danske fodboldmarked sikkert er sjovt. Og det her er nok lige under lavmålet, men så har de en træner og en anfører.... Det behøver jeg vel ikke forklare.le Cid skrev:Det er meget tæt på!limey skrev:Det mener du jo ikke.le Cid skrev: Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!
MikeVil dog mene at, hvis man søger den ultimative beskrivelse af alt hvad man kan have mod FCM, skal søge tilbage en måneds tid, da Mike80 sidst var på besøg. Her var sulakvelidze skarp og denne kommentar burde rammes ind i guld "FCM har rent ud sagt prostitueret sig til penge. "De har trukket bukserne ned, lagt sig på maven med enden i vejret og sagt til fader Benham: ”Kom og tag os, sir! Brug os, som du vil!” Hvor klubben i foråret konkurrerede med AaB om det danske mesterskab, konkurrerer den derfor nu med Brøndby om at være dansk fodbolds største luder".
Hollywood Chainsaw Hookers
Tjaaa... Det meget malerisk ihvertfald! Hvorvidt det skarpt og til indramning er nok mere et spørgsmål øjnene der læser? Fra min stol er det ihvertfald mere "Aalborg havn" end ´"Christiansborg", men så længe man stråler blandt ligesindede..dyhrmaN skrev:Udmærket had til FCMMike80 skrev:Er det ikke "had til fcm" tråden? Ligner noget jeg tidligere er faldet over i den tråd..Danni skrev:Jeg må indrømme, at jeg også er tæt derhenne af. Ikke fordi, jeg ser dem som kæmpe ærkekonkurrent eller fordi jeg hader dem. Men for mig er klubbens politik ødelæggende for charmen ved fodbold og her tænker jeg faktisk i næsten alle mulige henseender; Det er en klub, som er politisk skabt på en måde, hvor man har nedgjort dele af Ikast's tilhængere, ved at flytte fodbolden til en helt anden by. Den her klub af denne størrelse, er, i min verden slet ikke noget Herning har gjort sig fortjent til sportsligt. Ikast var jo den førende klub. Det er bare politik, og politik og sport skal (så vidt muligt) holdes fra hinanden. Så er det en klub som skriger til himlen på at være symbolet på falsk reklame. De promovere deres talentfabrik til at være den bedste i landet og det er den rent faktuelt bare ikke. Det er "sorry to say" Brøndby's. Samtidig med det har den været på kanten med loven i forhold til at skrive kontrakter med mindreårige. Den falske reklame, kan man sige for så vidt er harmløs, for de som kan gennemskue det, men det kan mange børn og unge ikke, og her synes jeg det er helt forkert at narre disse unge mennesker. Derudover kan man argumentere for at klubben knapt er dansk. En del af deres koncept gøres ud fra en connection til Afrika, mens de har en udenlandsk ejer, som har tænkt, det danske fodboldmarked sikkert er sjovt. Og det her er nok lige under lavmålet, men så har de en træner og en anfører.... Det behøver jeg vel ikke forklare.le Cid skrev:Det er meget tæt på!limey skrev:Det mener du jo ikke.le Cid skrev: Jeg ser hellere AaB rykke ned, end at sølvtøjet ender på heden!
MikeVil dog mene at, hvis man søger den ultimative beskrivelse af alt hvad man kan have mod FCM, skal søge tilbage en måneds tid, da Mike80 sidst var på besøg. Her var sulakvelidze skarp og denne kommentar burde rammes ind i guld "FCM har rent ud sagt prostitueret sig til penge. "De har trukket bukserne ned, lagt sig på maven med enden i vejret og sagt til fader Benham: ”Kom og tag os, sir! Brug os, som du vil!” Hvor klubben i foråret konkurrerede med AaB om det danske mesterskab, konkurrerer den derfor nu med Brøndby om at være dansk fodbolds største luder".
Jeg med på at Brøndby har udvikliet mange og store spillere gennem tiderne! Men hvis kriterierene skal gøres bare en smule brugbare er vi vel nød til at se på den periode hvor FCM har haft tilknyttet akademiet og satset på talentudviklingen! Akademiet er fra 2004 altså 10 år gammelt og EFTER Agger og Kahlenberg slog deres folder som ungdomsspillere i Brøndby! (Ellers kunne vi ligeså godt i samme ombæring fremhæve Faxe, Vilfort m.f.) FCM har siden akademiet blandt flere udviklet spillere som: Kjær, Reid, Oliseh, Leon Jessen, Juelsgaard, Albæk, Løssl.. Det alle spillere som man med succes har solgt til udlandet! Der her jeg ser FCM som den store talent vinder de sidste år.. FCM har bevist at de kan udvikle spillere som også kan klare sig internationalt, hvilket feks. står i skærende kontrast til jeres egen talentudvikling, hvor i har udviklet mange gode superlige spillere, men endnu ikke har bevist i har udviklet spillere som kan begå sig internationalt! (Vel også derfor i kan hente jeres profilsalg tilbage i det omfang i gør efter en sæson eller 2)
Boilesen, Piere Emil, Vestergaard er alle store talenter! Men de har også det til fælles at de kun har spillet i Brøndby til de var 17 og derfor ligeså meget i min verden er et produkt af de respektive nuværende klubber! Grønkjær var 18 da i hantede ham i Thisted men har stadig kun hørt at han skulle være et ungdomsprodukt af AaB..
Antal U-landsholdspillere siger ikke meget om talentudvikling i min verden! Agger og jeres egen Kusk var så hvidt jeg ved ikke engang 1. holds spillere på klubplan op gennem ungdomsrækkerne? Talentudvikling måles på det endelige produkt.. FCM har 70% spillere fra Akademiet i deres A trup (Sisto, Izunna, Hassan, Igboun m.f. profiler) De har samtidigt præsteret de mest succesfulde salg gennem den tid akademiet har eksisteret! Jeg sys godt FCM kan bære at få den titel som bedst på talent området pt..
Mike
- jernskjorten
- Allstar

Ja, når I ikke kan få mesterskabstitlen, må I jo gå efter noget andet...Mike80 skrev:... Jeg sys godt FCM kan bære at få den titel som bedst på talent området pt..
Mike

Og "sys"? Virkelig???
-
Danni
- Landshold

Til Mike80
Du mener ikke antal U-landsholdsspillere siger noget om kvaliteten i en ungdomsafdeling (for her er FCM ikke bedre end hverken Brøndby eller AaB og sikkert også andre klubber). Så snakker du om slutprodukt.. Er der et slutprodukt, der er højere end A-landsholdet? Altså der hvor Brøndby har 5 gange så mange med som har spillet i deres ungdomsafdeling som FCM har? Og i dit lange citat-indlæg ovenfor, hvorfor har du der valgt at udelade mit, hvor der var nogle facts i? Siger det ikke det hele? Du prøver at overbevise nogen eller dig selv om noget, som ikke er faktuelt rigtigt. Det er muligt at du, som nogle i FCM sikkert også gør, selv tror at det er rigtigt. Så må i jo gå i den tro...
Du mener ikke antal U-landsholdsspillere siger noget om kvaliteten i en ungdomsafdeling (for her er FCM ikke bedre end hverken Brøndby eller AaB og sikkert også andre klubber). Så snakker du om slutprodukt.. Er der et slutprodukt, der er højere end A-landsholdet? Altså der hvor Brøndby har 5 gange så mange med som har spillet i deres ungdomsafdeling som FCM har? Og i dit lange citat-indlæg ovenfor, hvorfor har du der valgt at udelade mit, hvor der var nogle facts i? Siger det ikke det hele? Du prøver at overbevise nogen eller dig selv om noget, som ikke er faktuelt rigtigt. Det er muligt at du, som nogle i FCM sikkert også gør, selv tror at det er rigtigt. Så må i jo gå i den tro...
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Du mener i modsætning til f.eks. Femi, Kristian Bak, Kolja, Mikkel Thygesen og Jakob Poulsen, som FCM har hentet hjem efter store og glorværdige karrierer i udlandet...Mike80 skrev:FCM har bevist at de kan udvikle spillere som også kan klare sig internationalt, hvilket feks. står i skærende kontrast til jeres egen talentudvikling, hvor i har udviklet mange gode superlige spillere, men endnu ikke har bevist i har udviklet spillere som kan begå sig internationalt! (Vel også derfor i kan hente jeres profilsalg tilbage i det omfang i gør efter en sæson eller 2)
Hvem er de egentlig - de der mange spillere i udvikler som kan klare sig internationalt?
- Er det nogen af jeres utallige afrikanske kæmpetalenter?
- Er det Juelsgård som varmer bænken konstant i en fransk bundklub, eller Løssl, som tilsyneladende kun spiller fordi førstevalget ikke er kampdygtig?
- Er det Leon Jessen, som blev vejet og fundet for let i Kaiserslautern (52 kampe på 3 sæsoner), og nu tåger rundt i Ingolstadt?
Er der flere? Det er der muligvis...
Men ellers må det jo dreje sig om Simon Kjær, Winston Reid og Mads Albæk. Dygtige spillere, men ikke noget voldsomt antal, det kan vi vel godt blive enige om.
EDIT: Hvis vi skal tage et øjebliksbillede af hvordan det går med at begå sig internationalt, med AaB briller på, kunne man vel nævne at Lucas Andersen er fast mand hos Hollands nr.2, at Kasper Kusk er fast mand for Hollands nr. 4, og at Lasse Nielsen er fast mand for Belgiens nr. 2. Desuden løber Ronnie Schwartz rundt i Frankrig, hvor det vel også går noget bedre for ham med at begå sig, end det eksempelvis går for Juelsgård...