Never forgetMortenHumbolt skrev:MHJ
Er du sød at fjerne billedet af Gravgaard fra din signatur?
Jeg får det fysisk dårligt, hver gang jeg ser hans ansigt...
AaB Dansk mester 2013/2014 Billeder, videoer og kommentarer
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB Dansk mester 2013/2014 Billeder, videoer og kommenta
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
banjobouner skrev:Ændret til google search, det kan der vel ikke være noget galt iTrickster skrev:Jep, men skriv en privatbesked til ham i stedet - det er vel ikke lovligt at kaste rundt med 'tvivlsomme' sider her på debatside? :-)
Hey Banjo
Kozmo skrev:Så er den oppe, endelig spred ordet!
Jeg blev lige nødt til at se din fremragende video igen Kozmo, det er et stykke fantastisk smukt arbejde! der virkelig fortjener meget ros! super arbejde med musik, video og audio!
Hvis jeg skal komme med lidt kritik (og her taler vi uendelig micro my lidt) så tricker det min OCD at du "looper" din underlægnings musik, selve musikken/kompositionen er lige i øjet. MEN kun én gang.
MEN mange gange tak for en fed video!
Guld? igen, igen...!
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Kent Nielsen på P1 i morges. Ikke så meget nyt, bare lidt reflektioner på sidste sæson.
http://www.dr.dk/radio/ondemand/p1/p1-morgen-773/#!/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: I finder indslaget i højre side kl. 6:49.
http://www.dr.dk/radio/ondemand/p1/p1-morgen-773/#!/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: I finder indslaget i højre side kl. 6:49.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Kan den ikke lægges op igen?Fantomas skrev:Idéen til videoen kom af, at der var en, der skrev, at Kent er glad for Motorhead. Det fik mig til at tænke: Så skal der sgu laves en hyldest med noget Motorhead. Og det blev så den her video.Køllen I Møllen skrev:Ace of spades er cool. Jeg får dog ondt i hovedet af at se alle målene så hurtigt. Lidt mere "forspil" ville være lækkertProvst i Brovst skrev:Det er så fed en video! Godt valg af musik, der er lige så hurtige som videoen. Det fungerer godt at den er så kort og actionpacked. Ace of Spades skulle være intro musik til CHL kampene.Fantomas skrev:Alle mål i ligaen. Musikken er Motorhead, fordi Kent skulle være fan.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det var satans. Jeg læste dit indlæg i morges fra mobilen, og der var ingen problemer med videoen, så jeg undrede mig lidt. Men det var selvfølgelig, fordi jeg var logget ind på min Google-konto.Provst i Brovst skrev:Kan den ikke lægges op igen?Fantomas skrev:Idéen til videoen kom af, at der var en, der skrev, at Kent er glad for Motorhead. Det fik mig til at tænke: Så skal der sgu laves en hyldest med noget Motorhead. Og det blev så den her video.Køllen I Møllen skrev:Ace of spades er cool. Jeg får dog ondt i hovedet af at se alle målene så hurtigt. Lidt mere "forspil" ville være lækkertProvst i Brovst skrev:Det er så fed en video! Godt valg af musik, der er lige så hurtige som videoen. Det fungerer godt at den er så kort og actionpacked. Ace of Spades skulle være intro musik til CHL kampene.Fantomas skrev:Alle mål i ligaen. Musikken er Motorhead, fordi Kent skulle være fan.
Jeg kan ikke uploade den til Youtube igen uden at få ørerne i maskinen, for idioterne, der har ophavsretten til musikken, har blokeret den for i hvert fald danske IP-adresser. Den kan ses med Hola Unblocker eller andre VPN-løsninger, men nu har jeg også oploadet den til Vimeo (der går lige ca. 45 minutter, til den er klar). Jeg har også smidt den på Mega: https://mega.co.nz/#!HI8iGAyQ!P14Dd3oAe ... r88cy3uX4E" onclick="window.open(this.href);return false;
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Fantastisk. En Jeppe C til digFantomas skrev:Det var satans. Jeg læste dit indlæg i morges fra mobilen, og der var ingen problemer med videoen, så jeg undrede mig lidt. Men det var selvfølgelig, fordi jeg var logget ind på min Google-konto.Provst i Brovst skrev:Kan den ikke lægges op igen?Fantomas skrev:Idéen til videoen kom af, at der var en, der skrev, at Kent er glad for Motorhead. Det fik mig til at tænke: Så skal der sgu laves en hyldest med noget Motorhead. Og det blev så den her video.Køllen I Møllen skrev:Ace of spades er cool. Jeg får dog ondt i hovedet af at se alle målene så hurtigt. Lidt mere "forspil" ville være lækkertProvst i Brovst skrev:Det er så fed en video! Godt valg af musik, der er lige så hurtige som videoen. Det fungerer godt at den er så kort og actionpacked. Ace of Spades skulle være intro musik til CHL kampene.Fantomas skrev:Alle mål i ligaen. Musikken er Motorhead, fordi Kent skulle være fan.
Jeg kan ikke uploade den til Youtube igen uden at få ørerne i maskinen, for idioterne, der har ophavsretten til musikken, har blokeret den for i hvert fald danske IP-adresser. Den kan ses med Hola Unblocker eller andre VPN-løsninger, men nu har jeg også oploadet den til Vimeo (der går lige ca. 45 minutter, til den er klar). Jeg har også smidt den på Mega: https://mega.co.nz/#!HI8iGAyQ!P14Dd3oAe ... r88cy3uX4E" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Jeg skulle måske lige huske linket til Vimeo.
https://vimeo.com/103017521
Edit: Okay, nu er videoen klar på Vimeo, og konverteringsprocessen har fucket med den.
https://vimeo.com/103017521
Edit: Okay, nu er videoen klar på Vimeo, og konverteringsprocessen har fucket med den.
Er der en som ligger inde med billedet fra sidste sæson hvor står noget i retningen af "double Aa" og hvor Aalborg tårnet er på?
Nogen der ved, om der er planer om en officiel DVD ?
AaB - ingen lige - ingen over !
Hvis der var det, var den allerede kommet. Sådan en DVD skulle ud hurtigst muligt mens folk var i eufori.McQwai skrev:Nogen der ved, om der er planer om en officiel DVD ?
Venter i stedet spændt på Jeppe Curths video
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Så vil jeg hellere glæde mig til Don Lynge bogen kommerHanga skrev:Hvis der var det, var den allerede kommet. Sådan en DVD skulle ud hurtigst muligt mens folk var i eufori.McQwai skrev:Nogen der ved, om der er planer om en officiel DVD ?
Jeg kontaktede AaB omkring en eventuel produktion af en guldfilm, men fik desværre følgende svar:
________________________________________________________________-
Der bliver desværre ikke produceret en DVD/Bluray fra seneste sæson.
Det skyldes dels, at omkostningerne herved er ret store (ift. rettigheder fra TV-stationerne og produktion), dels at alle højdepunkter fra de enkelte kampe ligger online, hvorfor vi ikke forventer at kunne sælge ret mange film hvis vi valgte at lave en DVD/Bluray.
Venlig hilsen / Kind regards
Bjarne Hansen
Boder & Merchandise Koordinator
________________________________________________________________-
Der bliver desværre ikke produceret en DVD/Bluray fra seneste sæson.
Det skyldes dels, at omkostningerne herved er ret store (ift. rettigheder fra TV-stationerne og produktion), dels at alle højdepunkter fra de enkelte kampe ligger online, hvorfor vi ikke forventer at kunne sælge ret mange film hvis vi valgte at lave en DVD/Bluray.
Venlig hilsen / Kind regards
Bjarne Hansen
Boder & Merchandise Koordinator
Naturligvis. Men håbede alligevel på, de tænkte i julehandel-taktik.Hanga skrev:Hvis der var det, var den allerede kommet. Sådan en DVD skulle ud hurtigst muligt mens folk var i eufori.McQwai skrev:Nogen der ved, om der er planer om en officiel DVD ?
AaB - ingen lige - ingen over !
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Når det kommer til merchandise og AaB er der intet som helst taktisk inde over.McQwai skrev:Naturligvis. Men håbede alligevel på, de tænkte i julehandel-taktik.Hanga skrev:Hvis der var det, var den allerede kommet. Sådan en DVD skulle ud hurtigst muligt mens folk var i eufori.McQwai skrev:Nogen der ved, om der er planer om en officiel DVD ?
Det er en håbløs amatør butik når det kommer til det element.
Der er virkelig nogle lavt hængende frugter som nemt kan plukkes dér.
Og det tror jeg faktisk også at Gaarde er ved at se på sammen med salgsafdelingen. Der er jo netop ansat ny salgschef:
http://www.aabsport.dk/media/626250/b_r ... ._2014.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvilket kunne være en indikation på at nu må der altså ske noget.
Personligt har jeg selv været i kløerne på salg derude, pga fejl på fejl på fejl i ordrer. Det er super søde i salg, men det er kaotisk og inkompetent det der foregår.
Sikkert derfor der er et skifte på salgschef siden når det kommer til stykket.
Ærgerligt med DVD'en. Jeg ved sku aldrig hvad jeg skal ønske mig til jul - det havde da været en sten-sikker på listen. Øv.
Bienvenu Bassogog!
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Var der ikke et elektronisk spørgeskema eller sådan noget fra AaB's merchandiseafdeling for nylig? Jeg mener at huske, at jeg svarede på et eller andet kort tid efter mesterskabet.astonvilla skrev:Når det kommer til merchandise og AaB er der intet som helst taktisk inde over.McQwai skrev:Naturligvis. Men håbede alligevel på, de tænkte i julehandel-taktik.Hanga skrev:Hvis der var det, var den allerede kommet. Sådan en DVD skulle ud hurtigst muligt mens folk var i eufori.McQwai skrev:Nogen der ved, om der er planer om en officiel DVD ?
Og det tror jeg faktisk også at Gaarde er ved at se på sammen med salgsafdelingen. Der er jo netop ansat ny salgschef:
http://www.aabsport.dk/media/626250/b_r ... ._2014.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Personligt har jeg selv været i kløerne på salg derude, pga fejl på fejl på fejl i ordrer. Det er super søde i salg, men det er kaotisk og inkompetent det der foregår.
Ærgerligt med DVD'en. Jeg ved sku aldrig hvad jeg skal ønske mig til jul - det havde da været en sten-sikker på listen. Øv.
Ja, det er ærgerligt, at der ikke kommer en mesterskabs-dvd. Med hensyn til højdepunkter er jeg dog rigeligt underholdt af AaB's fremragende kamparkiv. Jeg kan ikke rose ham, der klipper sammendrag sammen, nok. Dog ville jeg ønske, at der på de kampe uden tv-kommentator (er det på grund af noget med rettigheder?) også var et link, så man kunne vælge at få kommentatorerne med. Det er nu også god underholdning at se højdepunkterne fra forårets FCM-kampe uden kommentator.
http://fodbold.aabsport.dk/kampe/kamparkiv.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Det er super med de lange sammendrag, men hvor kunne man dog ønske sig at de var på Youtube, eller tilgængeligt på andre måder hvor man kan lave en playliste. Det er godt nok bøvlet, når man har kastet sig på sofaen for at se sammendrag for en hel sæson, efter hvert klip skal hoppe tilbage, vælge næste kamp, og først derefter kan starte næste klip.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Det er TV-producenten der selv fjerner kommentatorsporet, inden de afleverer kampen til AaB. Det er primært C-More der plejer at gøre det. AaB vil helst have kommentatorsporet med.sulakvelidze skrev: Var der ikke et elektronisk spørgeskema eller sådan noget fra AaB's merchandiseafdeling for nylig? Jeg mener at huske, at jeg svarede på et eller andet kort tid efter mesterskabet.
Ja, det er ærgerligt, at der ikke kommer en mesterskabs-dvd. Med hensyn til højdepunkter er jeg dog rigeligt underholdt af AaB's fremragende kamparkiv. Jeg kan ikke rose ham, der klipper sammendrag sammen, nok. Dog ville jeg ønske, at der på de kampe uden tv-kommentator (er det på grund af noget med rettigheder?) også var et link, så man kunne vælge at få kommentatorerne med. Det er nu også god underholdning at se højdepunkterne fra forårets FCM-kampe uden kommentator.
http://fodbold.aabsport.dk/kampe/kamparkiv.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
De fleste kampe er uploadet til youtube, i hvert fald sejrene, så må du selv lave en playliste :-)Jesper Schmidt skrev:Det er super med de lange sammendrag, men hvor kunne man dog ønske sig at de var på Youtube, eller tilgængeligt på andre måder hvor man kan lave en playliste. Det er godt nok bøvlet, når man har kastet sig på sofaen for at se sammendrag for en hel sæson, efter hvert klip skal hoppe tilbage, vælge næste kamp, og først derefter kan starte næste klip.
https://www.youtube.com/user/weedsmokingbastard/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Ikke godt nok, når jeg vil ligge stendød på sofaen en hel aften, og nyde HELE 2014 AaB's sæson uden at bevæge en eneste fiber i min kropTrickster skrev:
De fleste kampe er uploadet til youtube, i hvert fald sejrene, så må du selv lave en playliste :-)
https://www.youtube.com/user/weedsmokingbastard/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er i hvert fald på kanten af det pinlige. En mesterskabssæson i sig selv er stort - og skriger på en DVD; men en double-sæson(!) og så får man ikke muligheden for at sætte en skive i afspilleren...astonvilla skrev:Når det kommer til merchandise og AaB er der intet som helst taktisk inde over.McQwai skrev:Naturligvis. Men håbede alligevel på, de tænkte i julehandel-taktik.Hanga skrev:Hvis der var det, var den allerede kommet. Sådan en DVD skulle ud hurtigst muligt mens folk var i eufori.McQwai skrev:Nogen der ved, om der er planer om en officiel DVD ?
Men der skal jo også produceres keyhangers og musemåtter til den omfattende webshop.