Kære ven selv.doukas skrev:Nej, Mike. For min skyld kunne vi gå 15-20-30 år tilbage. Men det ville jo trods alt ikke være retfærdigt idet jeres klub endnu ikke var grundlagt på det tidspunkt. Det er jo netop dig der vil bestemme præmissen ved at holde fast i 2004 - jeg siger blot at det giver mere mening at starte før "FCM netop besluttede talentudvikling var en god ide". Hvis det stod til dig, så var præmissen at talentudviklingen skulle vurderes ud fra de 2 transfervinduer hvor FCM solgte talenter bedst. Men du bliver nød til at se lidt ud over din akademi-næsetip hvis du vil tages bare lidt seriøst.Mike80 skrev:Okay. Det bliver altså mindre barnligt hvis der DIG som istedet bestemmer, sætter præmissen og beslutter det giver mere mening at måle fra 1999 istedet for den periode FCM netop har markedført sig som bedste talentudvikling.. hmm.. Og så et punktum ligefrem?!? Godt så...doukas skrev:Mike, det kan jo ikke være rigtigt at du SKAL bestemme præmissen for denne diskussion. Det er ligesom når børn diskuterer med argumenter alá "det gælder ikke for jeg gjorde mig ikke god" eller "det gælder ikke for jeg var ikke parat". Opstarten af akademiet skal død og pine da ikke være et fixpunkt i en diskussion om hvem der har udmærket sig mest ift. talentudvikling - det er jo plat og useriøst.Mike80 skrev:Så gætter jeg Lyngby!doukas skrev:Gæt en klub Mike.
Morten Nordstrand
Andreas Bjelland
Uffe Bech
Thomas Kristensen
Kim Aabech
Ryan Johnson Laursen
Emil Larsen
Youssuf Poulsen
Nikolaj Larsen
Tobias Mikkelsen
Mikkel Bechmann
Brian Hamalainen
Anders AC Christiansen
Christian Nørgaard
Frederik Sørensen
Gæt en klub i samme periode som FCM har leget med om talentudvikling!
Uffe Bech
Ryan Johnson Laursen
Emil Larsen
Youssuf Poulsen
Nikolaj Larsen
Brian Hamalainen
Anders AC Christiansen
Christian Nørgaard
Frederik Sørensen
Mike
Derimod giver det mere mening hvis vi siger fra 1999 og frem, hvor jeres klub blev grundlagt. Punktum.
Under alle omstændigheder er det vel et temperaments spørgsmål og jeg finder perioden efter akademiet mest målbart! Kan jeg antage at du i den bredde søgning med resultat i Lyngby talenter gennem tiderne, så også mener at FCM de sidste 10 år trodsalt har været førende..?
Mike
Selvfølgelig finder du tiden efter akademiet mest målbart - men husk nu på kære ven, at der altså også var noget der hed FCM og talentudvikling før 2004.
Ved du hvad Mike, jeg vil give dig så meget, som at sige at FCM fra 2004-2010 var førende på talentsiden, tillykke med den titel. Men at de skulle være det lige nu, eller fra 2010-2014 findes der vist ikke noget belæg for.
Jeg ikke sikker på jeg kan trænge igennem men for god ordens skyld gentager jeg lige mig selv! FCM eller jeg har ALDRIG meldt ud at de har været den bedste klub herhjemme gennem tiderne til at producere talenter?! Det ret vigtig du fanger den pointe for det netop den præmis, som gør at vi ikke bare kan kan gå 15-20-30 år tilbage og sammenligne, for efterfølgende at skyde FCM i skoen at de helt galt på den!? FCM har aldrig meldt ud at de har været bedst på talentudvikling før akademiet! Det jeg 100% sikker på FCM IKKE var.. FCM har derimod (Kækt, jovist) proklameret at de siden akademiet indførsel i 2004 har overhalet mange klubber på talentdelen, og i nyere tid er danmarks pt. førende klub på egenudvikling af kvalitetsspillere.. -Og der er dér jeg er enig!
Vi bliver derimod ikke enige og fred være med det;) Tak for saglig debat trods alt..
Mike