Ikke mindst når der nu forsøges så ihærdigt, at tegne et så bredt billede af Kuhns trænererfaringer og gerning som overhovedet muligt. Når det så er sagt, så kunne han være et spændende valg, når AaB ikke til enighed med Kent om en forlængelse. Spørgsmålet er selvfølgelig, om Kuhn kan og evner, at transformere sig om fra spillernes ven til cheftræner rollen og nok så vigtigt, har han noget nyt at bringe til klubben og holdet? Jeg synes personligt han skal have chancen, medmindre selvfølgelig, Gaarde og co. sidder med nogle kort på hånden som vi og offentligheden ikke har kendskab til.Poker-One-Kenobi skrev:Den eneste reelle erfaring han har, er under 2 år i en stilling som han ender med at løbe fra i utide. Det er ikke rigtigt et problem for mig, men det er da ikke uforståeligt hvis andre bekymrer sig lidt.Yankee skrev:Jeg forstår simpelthen ikke hvad argumentet mod Allan Kuhn er. Sidst han tog over som cheftræner gik det fantastisk. Hvad er det for nogle kompetencer han mangler?
- Han har P-licens og altså den højeste uddannelse herhjemme.
- Han har erfaring som toptræner med over 50 Superliga-kampe og 4 Champions League-kampe som cheftræner.
- Han har erfaring fra over otte sæsoner som assistenttræner for AaB.
- Han har været med til at vinde to Danmarksmesterskaber og stået i fire pokalfinaler.
Hvilken anden træner har sådan et CV? Hvem kan matche hans erfaring - ikke mindst i forhold til at vinde titler?
Dertil kan du så lægge de bløde argumenter:
- Han er ekstremt vellidt i klubben.
- Han gør sig utrolig godt i pressen, overfor fans og overfor sponsorer.
- Han har spillernes ubetingede tillid og loyalitet fra dag 1.
- Han vil kunne videreføre den nuværende strategi og bringe endnu flere af vores egne knægte ind på førsteholdet.
Jeg kan simpelthen ikke se nogle rationelle argumenter for, hvorfor Allan Kuhn ikke skulle være det perfekte valg som cheftræner i AaB. Jeg kan faktisk ikke komme på nogen dansk træner, jeg hellere ville have på posten - udover Pylle, selvfølgelig.
Kent Nielsen
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Kent Nielsen
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Han har ikke selv udelukket det, selvom det, som artiklen også nævner, ofte er udlagt sådan.NIN den fromme skrev:Ikke mindst når der nu forsøges så ihærdigt, at tegne et så bredt billede af Kuhns trænererfaringer og gerning som overhovedet muligt. Når det så er sagt, så kunne han være et spændende valg, når AaB ikke til enighed med Kent om en forlængelse. Spørgsmålet er selvfølgelig, om Kuhn kan og evner, at transformere sig om fra spillernes ven til cheftræner rollen og nok så vigtigt, har han noget nyt at bringe til klubben og holdet? Jeg synes personligt han skal have chancen, medmindre selvfølgelig, Gaarde og co. sidder med nogle kort på hånden som vi og offentligheden ikke har kendskab til.Poker-One-Kenobi skrev:Den eneste reelle erfaring han har, er under 2 år i en stilling som han ender med at løbe fra i utide. Det er ikke rigtigt et problem for mig, men det er da ikke uforståeligt hvis andre bekymrer sig lidt.Yankee skrev:Jeg forstår simpelthen ikke hvad argumentet mod Allan Kuhn er. Sidst han tog over som cheftræner gik det fantastisk. Hvad er det for nogle kompetencer han mangler?
- Han har P-licens og altså den højeste uddannelse herhjemme.
- Han har erfaring som toptræner med over 50 Superliga-kampe og 4 Champions League-kampe som cheftræner.
- Han har erfaring fra over otte sæsoner som assistenttræner for AaB.
- Han har været med til at vinde to Danmarksmesterskaber og stået i fire pokalfinaler.
Hvilken anden træner har sådan et CV? Hvem kan matche hans erfaring - ikke mindst i forhold til at vinde titler?
Dertil kan du så lægge de bløde argumenter:
- Han er ekstremt vellidt i klubben.
- Han gør sig utrolig godt i pressen, overfor fans og overfor sponsorer.
- Han har spillernes ubetingede tillid og loyalitet fra dag 1.
- Han vil kunne videreføre den nuværende strategi og bringe endnu flere af vores egne knægte ind på førsteholdet.
Jeg kan simpelthen ikke se nogle rationelle argumenter for, hvorfor Allan Kuhn ikke skulle være det perfekte valg som cheftræner i AaB. Jeg kan faktisk ikke komme på nogen dansk træner, jeg hellere ville have på posten - udover Pylle, selvfølgelig.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... gerne-igen
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Sv: Kent Nielsen
Jeg har ikke fundet linket. Jeg læste det ellers for ikke så længe siden, det kan I så tro på eller ej.Kristian skrev:Vil også meget gerne se det link?Provst i Brovst skrev:Jeg venter gerne.frederikshavneren skrev: Han har også udtalt det for ikke så længe siden, men jeg har ikke lige tid til at finde linket.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Uanset hvad så har Kuhn ikke lagt skjul på, at han på et tidspunkt gerne vil være cheftræner igen.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg har set det samme som frk.havneren. Hvis det betyder noget.
I en af kampene i tv da kommentatorerne snakkede om Kent Nielsen snart have udløb nævnte de også at kuhn gerne ville være træner igen.
Jeg synes træner-trioen ser perfekt ud lige nu.
Poul Erik som ikke skal beskæftige sig med medierne, og Kent klarer medierne fint synes jeg, og trives tilsyneladende fint med at ligge afstand til spille-truppen i flere situationer, hvorimod Allan går mere tæt på spillerne uden at være den meget kyniske leder.
Håber det kan fortsætte, ellers må Lars Søndergaard være den oplagte afløser.
Poul Erik som ikke skal beskæftige sig med medierne, og Kent klarer medierne fint synes jeg, og trives tilsyneladende fint med at ligge afstand til spille-truppen i flere situationer, hvorimod Allan går mere tæt på spillerne uden at være den meget kyniske leder.
Håber det kan fortsætte, ellers må Lars Søndergaard være den oplagte afløser.
Han har erfaring fra over otte år som assistenttræner i AaB, hvor vi har vundet to mesterskaber, stået i tre pokalfinaler og spillet 40 (!) europæiske kampe.Poker-One-Kenobi skrev:Den eneste reelle erfaring han har, er under 2 år i en stilling som han ender med at løbe fra i utide. Det er ikke rigtigt et problem for mig, men det er da ikke uforståeligt hvis andre bekymrer sig lidt.
Selv Ove Christensen er jo uerfaren i forhold til Allan Kuhn når det kommer til at vinde titler, spille finaler og præstere på europæisk niveau. Og netop dén erfaring var jo guld værd i sidste sæson, eksempelvis.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Ja, og det gør ham til en virkelig erfaren assistenttræner. Men han har næsten ingen erfaring som cheftræner, og sådan er det, man kan jo sige at han selv klart signalerede at der er en kæmpe forskel i f.eks arbejdsbyrden da han rendte fra jobbet i FCM. Som sagt, hvis han mener famillien er mere klar på at han bliver cheftræner nu, end de var for et par år siden, ville jeg være tryg ved ham, men jeg forstår samtidigt godt hvis andre er mere forbeholdne.Yankee skrev:Han har erfaring fra over otte år som assistenttræner i AaB, hvor vi har vundet to mesterskaber, stået i tre pokalfinaler og spillet 40 (!) europæiske kampe.Poker-One-Kenobi skrev:Den eneste reelle erfaring han har, er under 2 år i en stilling som han ender med at løbe fra i utide. Det er ikke rigtigt et problem for mig, men det er da ikke uforståeligt hvis andre bekymrer sig lidt.
Selv Ove Christensen er jo uerfaren i forhold til Allan Kuhn når det kommer til at vinde titler, spille finaler og præstere på europæisk niveau. Og netop dén erfaring var jo guld værd i sidste sæson, eksempelvis.
Men hvad er det for nogle kvalifikationer eller egenskaber, han mangler? Hvad er det for en konkret erfaring han mangler? Han har altså været Superliga-cheftræner i sammenlagt to år, så det er jo ikke fordi han ikke kender til presset eller jobfunktionerne.Poker-One-Kenobi skrev:Ja, og det gør ham til en virkelig erfaren assistenttræner. Men han har næsten ingen erfaring som cheftræner, og sådan er det, man kan jo sige at han selv klart signalerede at der er en kæmpe forskel i f.eks arbejdsbyrden da han rendte fra jobbet i FCM. Som sagt, hvis han mener famillien er mere klar på at han bliver cheftræner nu, end de var for et par år siden, ville jeg være tryg ved ham, men jeg forstår samtidigt godt hvis andre er mere forbeholdne.
Jeg er meget spændt på, hvilket realistisk træneremne, der kan matche Allan Kuhns erfaring. Næsten alle andre skandinaviske klubber ville give deres højre arm for at få Kuhn ind som cheftræner.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Udgangspunktet må vel være, at vi for alt i verden skal forsøge at forlænge med Kent Nielsen. Jeg er ikke vild med hans melding om, at han efterhånden har været her længe, men håber, at det bare er et udtryk for forhandlingstaktik. Det er trods alt kun fire år, og han var syv år i Horsens, så måske er det mere et signal til Allan Gaarde om, at han ikke skal tage en forlængelse for givet. At der skal lidt flere lønkroner på kontrakten, hvilket i den grad også vil være fortjent. Eller at spillerbudgettet skal vokse.
Hvis jeg prøver at se det fra Kent Nielsens synspunkt, er der meget, der taler for AaB. I modsætning til lignende klubber er AaB i fin stand økonomisk. Spillermaterialet er spændende og ligner noget, der kan kulminere om en sæson eller to. Nøjagtigt som det var tilfældet med sidste sæsons trup, der også var igennem et par år med svingende resultater, før det hele peakede. Med de mange unge talenter på vej mod et gennembrud og mulighed for at forstærke sig med rutine udefra, er der så meget at bygge videre på, at det må friste en mand med ambitioner. Geografisk er Aalborg også fint for Kent Nielsen, og mentalitetsmæssigt findes der vel ikke et bedre match end Kent Nielsen og AaB/Nordjylland.
Jeg kan slet ikke se det for mig, at han skifter til OB, Randers, Nordsjælland eller andre klubber i Superligaen. Måske kunne man forestille sig, at han kunne lokkes til en tilbagevenden til Brøndby for at rette op på sin historie der. Men jeg tvivler. Eneste danske klub, jeg kunne forestille mig, han ville være interesseret i at skifte til, er AGF - men der er timingen så ikke på plads med Morten Wieghorst et halvt år inde i en dyr kontrakt.
Så hvis der ikke er bud udefra, som kan lokke Kent Nielsen og familien ud af Danmark, og hvis DBU og landsholdet ikke kalder, må det blive AaB igen. Fra min side er det ønsketænkning, men det tror jeg egentlig også, at det er for Kent Nielsen selv.
Hvis jeg prøver at se det fra Kent Nielsens synspunkt, er der meget, der taler for AaB. I modsætning til lignende klubber er AaB i fin stand økonomisk. Spillermaterialet er spændende og ligner noget, der kan kulminere om en sæson eller to. Nøjagtigt som det var tilfældet med sidste sæsons trup, der også var igennem et par år med svingende resultater, før det hele peakede. Med de mange unge talenter på vej mod et gennembrud og mulighed for at forstærke sig med rutine udefra, er der så meget at bygge videre på, at det må friste en mand med ambitioner. Geografisk er Aalborg også fint for Kent Nielsen, og mentalitetsmæssigt findes der vel ikke et bedre match end Kent Nielsen og AaB/Nordjylland.
Jeg kan slet ikke se det for mig, at han skifter til OB, Randers, Nordsjælland eller andre klubber i Superligaen. Måske kunne man forestille sig, at han kunne lokkes til en tilbagevenden til Brøndby for at rette op på sin historie der. Men jeg tvivler. Eneste danske klub, jeg kunne forestille mig, han ville være interesseret i at skifte til, er AGF - men der er timingen så ikke på plads med Morten Wieghorst et halvt år inde i en dyr kontrakt.
Så hvis der ikke er bud udefra, som kan lokke Kent Nielsen og familien ud af Danmark, og hvis DBU og landsholdet ikke kalder, må det blive AaB igen. Fra min side er det ønsketænkning, men det tror jeg egentlig også, at det er for Kent Nielsen selv.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Jeg tror Kent forlænger, men at han får nogen klausuler indført i kontrakten som gør det nemt for ham at komme videre, hvis det rigtige tilbud fra udlandet dukker op.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hvem siger han mangler kvalifikationer eller egenskaber? Ikke mig, ihvertfald. Jeg påpeger blot at hans eneste erfaring som cheftræner endte i et afbrudt samleje hvor grunden dengang hed, at det var umuligt for ham at kombinere stillingen med famillielivet. Det vil det jo stadigvæk være, selvom det sikkert hjælper lidt at bo og arbejde i samme by.Yankee skrev:Men hvad er det for nogle kvalifikationer eller egenskaber, han mangler? Hvad er det for en konkret erfaring han mangler? Han har altså været Superliga-cheftræner i sammenlagt to år, så det er jo ikke fordi han ikke kender til presset eller jobfunktionerne.Poker-One-Kenobi skrev:Ja, og det gør ham til en virkelig erfaren assistenttræner. Men han har næsten ingen erfaring som cheftræner, og sådan er det, man kan jo sige at han selv klart signalerede at der er en kæmpe forskel i f.eks arbejdsbyrden da han rendte fra jobbet i FCM. Som sagt, hvis han mener famillien er mere klar på at han bliver cheftræner nu, end de var for et par år siden, ville jeg være tryg ved ham, men jeg forstår samtidigt godt hvis andre er mere forbeholdne.
Jeg er meget spændt på, hvilket realistisk træneremne, der kan matche Allan Kuhns erfaring. Næsten alle andre skandinaviske klubber ville give deres højre arm for at få Kuhn ind som cheftræner.
Hvorfra har du viden om hvad skandinaviske topklubber brænder for af træneremner, iøvrigt? Skal vi opgive på forhånd, da klubber som FCK, Malmø FF og Rosenborg stensikkert vil signe ham, ved først givne lejlighed?
Ingen ved jo hvad klubberne ønsker. Faktum er dog at Kent har ydet et fantastisk stykke arbejde og det ville være mere end oplagt hvis de bedre klubber i Sverige og Norge har et øje på manden der skaffede The Double med et ungt lokalt hold som samtidig spillede attraktiv fodbold.Poker-One-Kenobi skrev:Hvem siger han mangler kvalifikationer eller egenskaber? Ikke mig, ihvertfald. Jeg påpeger blot at hans eneste erfaring som cheftræner endte i et afbrudt samleje hvor grunden dengang hed, at det var umuligt for ham at kombinere stillingen med famillielivet. Det vil det jo stadigvæk være, selvom det sikkert hjælper lidt at bo og arbejde i samme by.Yankee skrev:Men hvad er det for nogle kvalifikationer eller egenskaber, han mangler? Hvad er det for en konkret erfaring han mangler? Han har altså været Superliga-cheftræner i sammenlagt to år, så det er jo ikke fordi han ikke kender til presset eller jobfunktionerne.Poker-One-Kenobi skrev:Ja, og det gør ham til en virkelig erfaren assistenttræner. Men han har næsten ingen erfaring som cheftræner, og sådan er det, man kan jo sige at han selv klart signalerede at der er en kæmpe forskel i f.eks arbejdsbyrden da han rendte fra jobbet i FCM. Som sagt, hvis han mener famillien er mere klar på at han bliver cheftræner nu, end de var for et par år siden, ville jeg være tryg ved ham, men jeg forstår samtidigt godt hvis andre er mere forbeholdne.
Hvorfra har du viden om hvad skandinaviske topklubber brænder for af træneremner, iøvrigt? Skal vi opgive på forhånd, da klubber som FCK, Malmø FF og Rosenborg stensikkert vil signe ham, ved først givne lejlighed?
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Ud fra denne artikel ligner det en forlængelse: http://www.bt.dk/superligaen/udloeb-nae ... eres-snart" onclick="window.open(this.href);return false;
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Du skal læse Yankees indlæg igen, det er åbenbart Allan Kuhn som de skandinaviske topklubber vil have, og slet ikke Kent Nielsen.Forza skrev:Ingen ved jo hvad klubberne ønsker. Faktum er dog at Kent har ydet et fantastisk stykke arbejde og det ville være mere end oplagt hvis de bedre klubber i Sverige og Norge har et øje på manden der skaffede The Double med et ungt lokalt hold som samtidig spillede attraktiv fodbold.Poker-One-Kenobi skrev:Hvem siger han mangler kvalifikationer eller egenskaber? Ikke mig, ihvertfald. Jeg påpeger blot at hans eneste erfaring som cheftræner endte i et afbrudt samleje hvor grunden dengang hed, at det var umuligt for ham at kombinere stillingen med famillielivet. Det vil det jo stadigvæk være, selvom det sikkert hjælper lidt at bo og arbejde i samme by.Yankee skrev:Men hvad er det for nogle kvalifikationer eller egenskaber, han mangler? Hvad er det for en konkret erfaring han mangler? Han har altså været Superliga-cheftræner i sammenlagt to år, så det er jo ikke fordi han ikke kender til presset eller jobfunktionerne.Poker-One-Kenobi skrev:Ja, og det gør ham til en virkelig erfaren assistenttræner. Men han har næsten ingen erfaring som cheftræner, og sådan er det, man kan jo sige at han selv klart signalerede at der er en kæmpe forskel i f.eks arbejdsbyrden da han rendte fra jobbet i FCM. Som sagt, hvis han mener famillien er mere klar på at han bliver cheftræner nu, end de var for et par år siden, ville jeg være tryg ved ham, men jeg forstår samtidigt godt hvis andre er mere forbeholdne.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Sådan tolker jeg det også, men Kent ønsker sikkert at vide klubbens fremtidige sportslige ambitioner før han eventuelt forlænger.sulakvelidze skrev:Ud fra denne artikel ligner det en forlængelse: http://www.bt.dk/superligaen/udloeb-nae ... eres-snart" onclick="window.open(this.href);return false;
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Kent får bygget godt på CV'et.
Først redder han en synkende skude(2010-2011), så bringer han os frem som doublevindere(2014). Endelig viser han evner ud i europæisk fodbold(noget f.eks. Hjulmand og Glen mangler).
At jeg så måske har svært ved at se, hvem som skulle nappe ham. Men det er ikke Cv'et som udelukker ham.
Hvis ikke han forlænger med os, så er det et projekt, som tager ham. F.eks. som AGF. Et sted, hvor der er et projekt og arbejdsro. Jeg kan ikke i DK se et alternativ, med den succes i AaB er genrejsning af Vejle eller føre SønderJyskE længere frem nok ikke attraktive nok.
Først redder han en synkende skude(2010-2011), så bringer han os frem som doublevindere(2014). Endelig viser han evner ud i europæisk fodbold(noget f.eks. Hjulmand og Glen mangler).
At jeg så måske har svært ved at se, hvem som skulle nappe ham. Men det er ikke Cv'et som udelukker ham.
Hvis ikke han forlænger med os, så er det et projekt, som tager ham. F.eks. som AGF. Et sted, hvor der er et projekt og arbejdsro. Jeg kan ikke i DK se et alternativ, med den succes i AaB er genrejsning af Vejle eller føre SønderJyskE længere frem nok ikke attraktive nok.
Jeg vil gerne være med til hylde Kent alt det den kan trække han er fantastisk som træner for AaB og vi har meget at takke ham for – AaB og Kent er et match made in heaven.
MEN, når vi gisner på om han kan finde på at kaste sig over andre klubber der trænger til genrejsning, så skal vi tænke på at han langt fra alene har genrejst AaB. Jeg ved godt jeg stikker hovedet langt frem og blotter nakken for sværdet når jeg mener at en stor del æren og hyldesten skal tilfalde den strategi som den meget udskældte ledelse udarbejdede tilbage i slutningen af 00´erne.
Hvor man ikke blot lavede en varm luft rød tråd om hvordan AaB skulle spille og udvikle talenter som så mange andre - men rent faktisk satte handling bag. Det betyder at AaB i dag har et fantastisk elite ungdomsarbejde hvor alle holdene fra u13 spiller efter samme mønstre og at man virkelig gør et kæmpe arbejde i at finde de nordjyske talenter og få dem klubben.
Det betyder faktisk at den træner vi skal have – hvis ikke det bliver Kent skal være en der skal kunne arbejde under de vilkår og rammer som nu er hele klubbens grundlag for det der foregår på græsset. Det leder derfor tilbage til, at det med genrejse en klub ikke har særligt meget med træneren at gøre, men organisationen bag – altså pånær hvis ejeren er fra Arabien.
Jeg håber Kent forlænger – big time, men hvis ikke så træder Kuhn til.
MEN, når vi gisner på om han kan finde på at kaste sig over andre klubber der trænger til genrejsning, så skal vi tænke på at han langt fra alene har genrejst AaB. Jeg ved godt jeg stikker hovedet langt frem og blotter nakken for sværdet når jeg mener at en stor del æren og hyldesten skal tilfalde den strategi som den meget udskældte ledelse udarbejdede tilbage i slutningen af 00´erne.
Hvor man ikke blot lavede en varm luft rød tråd om hvordan AaB skulle spille og udvikle talenter som så mange andre - men rent faktisk satte handling bag. Det betyder at AaB i dag har et fantastisk elite ungdomsarbejde hvor alle holdene fra u13 spiller efter samme mønstre og at man virkelig gør et kæmpe arbejde i at finde de nordjyske talenter og få dem klubben.
Det betyder faktisk at den træner vi skal have – hvis ikke det bliver Kent skal være en der skal kunne arbejde under de vilkår og rammer som nu er hele klubbens grundlag for det der foregår på græsset. Det leder derfor tilbage til, at det med genrejse en klub ikke har særligt meget med træneren at gøre, men organisationen bag – altså pånær hvis ejeren er fra Arabien.
Jeg håber Kent forlænger – big time, men hvis ikke så træder Kuhn til.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kent er en kaempe skabsnordjyde, og passer fantastisk heroppe. Jeg er samtidig sikker paa tanken er gengaeldt og med mindre han er blevet rastloes, eller har andre mere spaendende projekter i baghaanden, saa er der ingen grund til at sige farvel til ham. Han virker som en traener der aldrig bliver maet, men ogsaa en traener der forventer fremgang, og hvis Gaarde ikke kan love dette, saa tror jeg ikke han gider. Samtidig har han vist at han har tillid til vores ungdomsarbejde og forstaar at bruge de spillere vi udvikler, og det er saa afsindigt vigtigt i en klub der ikke kan (eller skal!!!!) konkurrere paa importsiden.
Jeg tror han forlaenger, og bliver i mange aar frem, og bliver den mest succesfulde traener i AaB's historie (det er han vel allerede). Men gud hvor var jeg sur da vi ansatte den betondefensive knoldesparker i sin tid.
Jeg tror han forlaenger, og bliver i mange aar frem, og bliver den mest succesfulde traener i AaB's historie (det er han vel allerede). Men gud hvor var jeg sur da vi ansatte den betondefensive knoldesparker i sin tid.
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Der er intet skabs whatsoever over Kent. Kent er en vaskeægte KØBENHAVNER. Den eneste grund til at udnævne ham, som skabs- det ene eller andet, er behovet for at skabe et kunstigt modsætningsforhold til København.MHJ skrev:Kent er en kaempe skabsnordjyde, og passer fantastisk heroppe. Jeg er samtidig sikker paa tanken er gengaeldt og med mindre han er blevet rastloes, eller har andre mere spaendende projekter i baghaanden, saa er der ingen grund til at sige farvel til ham. Han virker som en traener der aldrig bliver maet, men ogsaa en traener der forventer fremgang, og hvis Gaarde ikke kan love dette, saa tror jeg ikke han gider. Samtidig har han vist at han har tillid til vores ungdomsarbejde og forstaar at bruge de spillere vi udvikler, og det er saa afsindigt vigtigt i en klub der ikke kan (eller skal!!!!) konkurrere paa importsiden.