Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
De værste der kan vinde guld er uden tvivl bif og fcm!
Jeg faktisk helt afslappet på trods af jeg ikke valgte at lægge mig fladt ned og nikke blot fordi du skrev et indlæg der ikke var direkte FCM kritisk? -Det et debatforum.. Og hvis du nu arbejde lidt med den puls ting du fremhæver vil du måske opdage at man godt have en holdning uden at være en ophidset knægt i forsvarsposition?!Kunji skrev:Gud jøsses.Mike80 skrev:Jim Larsen: Ja, han har præsteret stort i ligaen før og derfor med samme forudsætning som Elmander, Cornelius, Enevoldsen, Helenius m.f. Tidligere stjerner hentet i dette vindue! Bare med den forskel at han også spiller glimrende..Kunji skrev:Ang. Benthams system og spillerindkøb. Jeg tror, at selv Per Rud vidste på forhånd, at Jim Larsen og Tim Sparv ville blive gode spillere i ligaen. Vi taler om en spiller, der har præsteret stort i ligaen før samt i Rosenborg, mens han så gled lidt ud i glemslen i Brügge. Tim Sparv har vel over 30 landskampe for Finland, og han har også gjort sig i semikendte klubber.Mike80 skrev:Olsson, Urena, Sparv og Jim larsen er de spillere vi har hentet efter Benhams system og IMO alle spillere som har vist deres værd i ligaen.
Kristoffer Olsson har gjort sig på de forskellige svenske U-landshold, og han spillede i Arsenal. Jeg synes ikke, at han fremstår som nogen stor profil hos jer, men han er bestemt en interessant ung spiller. Som forventet. Men I har jo også kun lånt ham. Var I sikker på ham, havde I købt ham i første omgang. Men I venter og ser tiden an. Fornuftigt, men ikke overbevisende, når du skal tale for et fantastisk scouting system.
Urena havde jeg aldrig hørt om. Men igen synes jeg heller ikke, at han fremstår som noget specielt. Og det er igen samme historie med leje fremfor køb.
Giv det nu lige et par transfervinduer, før du falder i svime. Det er ikke overbevisende endnu, om end det heller ikke har fejlet. Jeg er med Yankee. I har ikke hentet guldet udefra denne sæson. Det er i høj grad jeres setup fra sidste sæson, som giver jer guldet.
Urena: Der skal åbenbart en del til at imponere i Nordjylland? 2 mål og 2 assist samt en trukket straffespark i knap 3 kampe er absolut godkendt i min verden?! Men det jo også bare statistik.. http://www.superstats.dk/maal/plus-assist" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg falder ikke i svime over Benham! Men et nyt system er naturligvis spændende at analysere på for en FCM mand og jeg mener klart at vi med Sparv, Jim Larsen, Olson samt Urena har præsteret det bedste vindue af alle i ligaen! Og det uden at bruge en formue.. Vi har iøvrigt også sagt farvel til 2 profiler (Juelsgaard og Løssl) som også skulle erstattes forud for sæsonen, så jeg forstår ikke retorikken med at vi nu via Benhams pengetilførsel har stået så meget mere fordelagtigt en feks. Jer?! Jeg tror desuden ikke at vores 4 har været en meget større udgift en jeres Enevoldsen, Helenius, Rasmus Jøhnson og Corter ligesom i jo kun har sagt farvel til Kusk og derved faktisk har holdt på én profil mere end Benhams millioner kunne præstere i FCM?! -Sys det ligner en dårlig Nordjysk undskyldning for dårligt transfer arbejde af Gaarde...
Mike
Selv når man ikke kritiserer FCM, så ryger du stadig i forsvarsposition. Slap nu lidt, knægt.
Jim Larsen har jo også præsteret i udlandet. Det har hverken Cornelius eller Helenius. De har begge været flops af forskellige årsager. "Jojo, men jeg sys, at Elmander har præsteret i udlandet!!??!##". Korrekt, Mike. Men Elmander er 33 år gammel og langt fra fordums styrke. Jim Larsen var et sikkert (og godt) køb.
Jeg er ikke imponeret af Urena endnu. Lad ham nu præstere i flere kampe, og så kan vi snakke om det. Måske er han et scoop, måske er han ikke. Og han har deltaget i 8 kampe. Det er jo ikke 3. Du kan jo for pokker ikke bare tælle spilletid med det formål at gøre din sag bedre. Selvom du gerne vil vælge præcis de præmisser, der gør din sag stærk. Vær nu lidt objektiv. Det er set tusind gange før, at spillere kan præstere voldsomt i en kort periode for så at falde sammen.
I har præsteret et fint vindue. Der er ikke nogen, der har sagt andet. Men måske skyldes det ikke jeres FM-database. I har ikke hentet noget, som har overrasket. I har hentet kendte spillere med undtagelse af Urena. Og der er ingen, der er ude på at forsvare et Gaarde-vindue. Blot forklare dig realiteterne, inden du spasser helt ud. Og lad nu være med at gætte på, hvad spillerne har kostet at hente. Du har ligeså lidt anelse som os andre.
Du er jo uden for pædagogisk rækkevidde. Det er ganske uappetitligt at diskutere med en, der tager alt som et angreb. Brug lidt tid på at få pulsen ned, drop 97% af dine !!?!, og så kan det være, at du bliver taget bare lidt mere seriøst. Hvordan kan du have det så hårdt, når det hele går så godt for jer lige nu?
Woosah..
Det lidt vildt for mig at høre du ser Jim Larsen som en langt mere sikkert og godt profilkøb foran spillere som: Antonson, Elmander, Helenius, Enevoldsen, Per Nielson, Semb Berge m.f. Jeg ville umiddelbart vurdere at fodbold dk. På forhånd generelt havde set de nævnte som minimum spillere fra samme hylde som Jim Larsen? Men du åbenbart af en anden holdning og det fair nok.
Urena: Stop!?? Manden har spillet 264 minutter sammenlagt med 6 sene indhop.. Så ja, det da ganske klart, at manden skal bedømmes ud fra netop den præmis og ikke bare tillægges 8 kampe 2 mål, 2 assist som du åbenbart mener er mere målbart.. Det har sgu intet med at jeg skal vælge præmisser, men her må du kigge indad og påtage dig lidt af den manglende objektivitet du skyder mig i skoen?! Det muligt du har ret i at han ikke præstere om 15 kampe og derved ikke fortsætter de stabile takter, men det han har vist indtil nu har været mere end godkendt og at han har været match afgørende med 6-8 FCM point til forskel i 264 minutters spilletid er selvsagt mere end godkendt for en ny spiller i klubben...
Kendte spillere? Ok?! -Igen må jeg erklære mig lettere uenig.. Hverken Sparv, Olsson eller Urena kan da umuligt være mere kendte spillere for fodbold dk. En den række af spillere jeg fremhæver ovenfor? Det kan du ikke seriøst mene...
Mike
nik skrev:Når nu vi ret sikkert ikke genvinder guldet, ja gør det ikke så meget at FC.M vinder det, heller dem end FC.K eller Brøndby
Du er jo bindegal.
Da hellere FCM end et eller andet random københavnsk holdZee skrev:De værste der kan vinde guld er uden tvivl bif og fcm!
Haha. Du er satme spild af tid.Mike80 skrev:Jeg faktisk helt afslappet på trods af jeg ikke valgte at lægge mig fladt ned og nikke blot fordi du skrev et indlæg der ikke var direkte FCM kritisk? -Det et debatforum.. Og hvis du nu arbejde lidt med den puls ting du fremhæver vil du måske opdage at man godt have en holdning uden at være en ophidset knægt i forsvarsposition?!Kunji skrev:Gud jøsses.Mike80 skrev:Jim Larsen: Ja, han har præsteret stort i ligaen før og derfor med samme forudsætning som Elmander, Cornelius, Enevoldsen, Helenius m.f. Tidligere stjerner hentet i dette vindue! Bare med den forskel at han også spiller glimrende..Kunji skrev:Ang. Benthams system og spillerindkøb. Jeg tror, at selv Per Rud vidste på forhånd, at Jim Larsen og Tim Sparv ville blive gode spillere i ligaen. Vi taler om en spiller, der har præsteret stort i ligaen før samt i Rosenborg, mens han så gled lidt ud i glemslen i Brügge. Tim Sparv har vel over 30 landskampe for Finland, og han har også gjort sig i semikendte klubber.Mike80 skrev:Olsson, Urena, Sparv og Jim larsen er de spillere vi har hentet efter Benhams system og IMO alle spillere som har vist deres værd i ligaen.
Kristoffer Olsson har gjort sig på de forskellige svenske U-landshold, og han spillede i Arsenal. Jeg synes ikke, at han fremstår som nogen stor profil hos jer, men han er bestemt en interessant ung spiller. Som forventet. Men I har jo også kun lånt ham. Var I sikker på ham, havde I købt ham i første omgang. Men I venter og ser tiden an. Fornuftigt, men ikke overbevisende, når du skal tale for et fantastisk scouting system.
Urena havde jeg aldrig hørt om. Men igen synes jeg heller ikke, at han fremstår som noget specielt. Og det er igen samme historie med leje fremfor køb.
Giv det nu lige et par transfervinduer, før du falder i svime. Det er ikke overbevisende endnu, om end det heller ikke har fejlet. Jeg er med Yankee. I har ikke hentet guldet udefra denne sæson. Det er i høj grad jeres setup fra sidste sæson, som giver jer guldet.
Urena: Der skal åbenbart en del til at imponere i Nordjylland? 2 mål og 2 assist samt en trukket straffespark i knap 3 kampe er absolut godkendt i min verden?! Men det jo også bare statistik.. http://www.superstats.dk/maal/plus-assist" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg falder ikke i svime over Benham! Men et nyt system er naturligvis spændende at analysere på for en FCM mand og jeg mener klart at vi med Sparv, Jim Larsen, Olson samt Urena har præsteret det bedste vindue af alle i ligaen! Og det uden at bruge en formue.. Vi har iøvrigt også sagt farvel til 2 profiler (Juelsgaard og Løssl) som også skulle erstattes forud for sæsonen, så jeg forstår ikke retorikken med at vi nu via Benhams pengetilførsel har stået så meget mere fordelagtigt en feks. Jer?! Jeg tror desuden ikke at vores 4 har været en meget større udgift en jeres Enevoldsen, Helenius, Rasmus Jøhnson og Corter ligesom i jo kun har sagt farvel til Kusk og derved faktisk har holdt på én profil mere end Benhams millioner kunne præstere i FCM?! -Sys det ligner en dårlig Nordjysk undskyldning for dårligt transfer arbejde af Gaarde...
Mike
Selv når man ikke kritiserer FCM, så ryger du stadig i forsvarsposition. Slap nu lidt, knægt.
Jim Larsen har jo også præsteret i udlandet. Det har hverken Cornelius eller Helenius. De har begge været flops af forskellige årsager. "Jojo, men jeg sys, at Elmander har præsteret i udlandet!!??!##". Korrekt, Mike. Men Elmander er 33 år gammel og langt fra fordums styrke. Jim Larsen var et sikkert (og godt) køb.
Jeg er ikke imponeret af Urena endnu. Lad ham nu præstere i flere kampe, og så kan vi snakke om det. Måske er han et scoop, måske er han ikke. Og han har deltaget i 8 kampe. Det er jo ikke 3. Du kan jo for pokker ikke bare tælle spilletid med det formål at gøre din sag bedre. Selvom du gerne vil vælge præcis de præmisser, der gør din sag stærk. Vær nu lidt objektiv. Det er set tusind gange før, at spillere kan præstere voldsomt i en kort periode for så at falde sammen.
I har præsteret et fint vindue. Der er ikke nogen, der har sagt andet. Men måske skyldes det ikke jeres FM-database. I har ikke hentet noget, som har overrasket. I har hentet kendte spillere med undtagelse af Urena. Og der er ingen, der er ude på at forsvare et Gaarde-vindue. Blot forklare dig realiteterne, inden du spasser helt ud. Og lad nu være med at gætte på, hvad spillerne har kostet at hente. Du har ligeså lidt anelse som os andre.
Du er jo uden for pædagogisk rækkevidde. Det er ganske uappetitligt at diskutere med en, der tager alt som et angreb. Brug lidt tid på at få pulsen ned, drop 97% af dine !!?!, og så kan det være, at du bliver taget bare lidt mere seriøst. Hvordan kan du have det så hårdt, når det hele går så godt for jer lige nu?
Woosah..
Det lidt vildt for mig at høre du ser Jim Larsen som en langt mere sikkert og godt profilkøb foran spillere som: Antonson, Elmander, Helenius, Enevoldsen, Per Nielson, Semb Berge m.f. Jeg ville umiddelbart vurdere at fodbold dk. På forhånd generelt havde set de nævnte som minimum spillere fra samme hylde som Jim Larsen? Men du åbenbart af en anden holdning og det fair nok.
Urena: Stop!?? Manden har spillet 264 minutter sammenlagt med 6 sene indhop.. Så ja, det da ganske klart, at manden skal bedømmes ud fra netop den præmis og ikke bare tillægges 8 kampe 2 mål, 2 assist som du åbenbart mener er mere målbart.. Det har sgu intet med at jeg skal vælge præmisser, men her må du kigge indad og påtage dig lidt af den manglende objektivitet du skyder mig i skoen?! Det muligt du har ret i at han ikke præstere om 15 kampe og derved ikke fortsætter de stabile takter, men det han har vist indtil nu har været mere end godkendt og at han har været match afgørende med 6-8 FCM point til forskel i 264 minutters spilletid er selvsagt mere end godkendt for en ny spiller i klubben...
Kendte spillere? Ok?! -Igen må jeg erklære mig lettere uenig.. Hverken Sparv, Olsson eller Urena kan da umuligt være mere kendte spillere for fodbold dk. En den række af spillere jeg fremhæver ovenfor? Det kan du ikke seriøst mene...
Mike
Jeg har bedre ting at lave end at diskutere med en, der tilsyneladende enten ikke kan læse eller helt bevidst lægger ord i munden på sin moddebattør. Du svarer på ting, som slet ikke har været en del af debatten hidtil, du bringer spillere ind, som intet har med sagen at gøre, du mener, at Semb Berge (Ganske få kampe for Norge, Odd i hele sin karriere) er mere kendt end Sparv (over 30 kampe for Finland, har spillet i Tyskland og Holland).
Lige lidt hjælp, Mike: Diskussionen går på, om FCM har profiteret af deres database hidtil. Det mener jeg ikke, da 3/4 spillere uden tvivl er kendte af samtlige sportsdirektører i dansk fodbold, såfremt de har bare lidt fodboldfaglighed (her falder Per Rud nok fra). Men det bliver uden tvivl spændende fremover.
Mike, det er jo helt sort. Kent var da trods alt velformuleret og forholdsvis objektiv sammenlignet med dig. Lav du bare diskussionen om til noget andet, som du bedre kan finde rundt i. Det er ligemeget for mig. Du er alligevel blokeret nu.
Jamen det da også en måde at komme videre uden at komme med yderligere modsvar til debatten.. Vi hentede alle superstjernerne mens andre klubber nøjedes med Enevoldsen, Helenius osv...Kunji skrev:Haha. Du er satme spild af tid.Mike80 skrev:Jeg faktisk helt afslappet på trods af jeg ikke valgte at lægge mig fladt ned og nikke blot fordi du skrev et indlæg der ikke var direkte FCM kritisk? -Det et debatforum.. Og hvis du nu arbejde lidt med den puls ting du fremhæver vil du måske opdage at man godt have en holdning uden at være en ophidset knægt i forsvarsposition?!Kunji skrev:Gud jøsses.Mike80 skrev:Jim Larsen: Ja, han har præsteret stort i ligaen før og derfor med samme forudsætning som Elmander, Cornelius, Enevoldsen, Helenius m.f. Tidligere stjerner hentet i dette vindue! Bare med den forskel at han også spiller glimrende..Kunji skrev:Ang. Benthams system og spillerindkøb. Jeg tror, at selv Per Rud vidste på forhånd, at Jim Larsen og Tim Sparv ville blive gode spillere i ligaen. Vi taler om en spiller, der har præsteret stort i ligaen før samt i Rosenborg, mens han så gled lidt ud i glemslen i Brügge. Tim Sparv har vel over 30 landskampe for Finland, og han har også gjort sig i semikendte klubber.Mike80 skrev:Olsson, Urena, Sparv og Jim larsen er de spillere vi har hentet efter Benhams system og IMO alle spillere som har vist deres værd i ligaen.
Mike
Woosah..
Mike
Jeg har bedre ting at lave end at diskutere med en, der tilsyneladende enten ikke kan læse eller helt bevidst lægger ord i munden på sin moddebattør. Du svarer på ting, som slet ikke har været en del af debatten hidtil, du bringer spillere ind, som intet har med sagen at gøre, du mener, at Semb Berge (Ganske få kampe for Norge, Odd i hele sin karriere) er mere kendt end Sparv (over 30 kampe for Finland, har spillet i Tyskland og Holland).
Lige lidt hjælp, Mike: Diskussionen går på, om FCM har profiteret af deres database hidtil. Det mener jeg ikke, da 3/4 spillere uden tvivl er kendte af samtlige sportsdirektører i dansk fodbold, såfremt de har bare lidt fodboldfaglighed (her falder Per Rud nok fra). Men det bliver uden tvivl spændende fremover.
Mike, det er jo helt sort. Kent var da trods alt velformuleret og forholdsvis objektiv sammenlignet med dig. Lav du bare diskussionen om til noget andet, som du bedre kan finde rundt i. Det er ligemeget for mig. Du er alligevel blokeret nu.
Tak for indput:)
Mike
Re: Sv: Hvorfor hade FCM 2
Selv tak, skrid så med digMike80 skrev:
Jamen det da også en måde at komme videre uden at komme med yderligere modsvar til debatten.. Vi hentede alle superstjernerne mens andre klubber nøjedes med Enevoldsen, Helenius osv...
Tak for indput:)
Mike
Enevoldsen og Helenius er store flops i det her efterår , det kan der ikke herske meget tvivl om
De har ikke leveret , om de kommer til det i foråret , kan man godt tvivle lidt på
Hellere FCM end FCK til at vinde guld
FCM spiller godt og har et fremragende hold
Det er dem , der skal miste guldet
De har ikke leveret , om de kommer til det i foråret , kan man godt tvivle lidt på
Hellere FCM end FCK til at vinde guld
FCM spiller godt og har et fremragende hold
Det er dem , der skal miste guldet
Men hvorfor blande Helenius og Enevoldsen ind i det? De er vel ikke hentet efter Benhams system? Jeg er med på pointen i at Sparv og Larsen har gjort det godt i ligaen og Helenius/Enevoldsen ikke har været videre prangende, men Kunji har da en pointe i at ingen af de hentede spillere er fundet ud af ingenting, selv jeg som helt almindelig fan kendte til Sparv, Larsen og lidt Olsson. Sparv er en spiller jeg ville have elsket at se i AaB, men har aldrig tænkt ham som et realistisk emne da han er et rimelig profileret navn ifht suppen.Vi hentede alle superstjernerne mens andre klubber nøjedes med Enevoldsen, Helenius osv...
Nej, de ikke hentet efter Benhams database og det netop derfor jeg sammenligner! Retorikken herinde er, at FCM i forbindelse med transfervinduet blot har hentet sikre kendte spillere, og derfor intet har med Benhams scouting system at gøre.. Alle sportsdirektører i DK. kendte Sparv, Olson, Urena og Jim Larsen og derfor kan deres umiddelbare succes på holdet slet ikke krediteres Benhams database! Min påstand er så Helenius, Enevoldsen, Antonsen m.f. er i min verden alle burde være mindst lige så kendte og store navne blandt de danske sportdirektører! Men mange af disse andre kendte spillere har ikke præsteret så den en dum påstand at sige at det sikre transfers bare fordi de kendte spillere i direktør kredse...jonas386 skrev:Men hvorfor blande Helenius og Enevoldsen ind i det? De er vel ikke hentet efter Benhams system? Jeg er med på pointen i at Sparv og Larsen har gjort det godt i ligaen og Helenius/Enevoldsen ikke har været videre prangende, men Kunji har da en pointe i at ingen af de hentede spillere er fundet ud af ingenting, selv jeg som helt almindelig fan kendte til Sparv, Larsen og lidt Olsson. Sparv er en spiller jeg ville have elsket at se i AaB, men har aldrig tænkt ham som et realistisk emne da han er et rimelig profileret navn ifht suppen.Vi hentede alle superstjernerne mens andre klubber nøjedes med Enevoldsen, Helenius osv...
Lasse Nielsen var også kendt og havde vist niveau! Han blev frasiget via Benham og jeg da meget tilfreds med at man valgte Jim Larsen efterfølgende, da han IMO har præsteret fantastisk og ligner en mand (ligesom) de 3 andre der er fundet præcist til det koncept man ønsker..
Mike
Du er med på at både Helenius og Enevoldsen (der dog har fundet lidt af niveauet igen) har været voldsomt plaget af skader siden de rejste ud, og derfor ikke var så sikre kort som man gerne vil gøre det til. Du har sikkert læst det med Helenius og de mentale problemer han rendte rundt med. Har ikke set nok med FCK til at kunne sige det store om Antonsson selvom jeg kan se han har fået kritik. Dog synes jeg Enevoldsen er på vej tilbage, og begynder at vise ok spil. Men det er ikke så relevant i den her sammenhæng, og det er da muligt at Benhams system er den hellige gral, jeg vil bare gerne, ligesom Kunji, se det præstere over flere transfervinduer. For hvor stor betydning har det rent faktisk haft? Sparv var fast mand både i Groningen og i Tyskland, og har, som nævnt allerede bevist sig på noget højere niveau. Ligesom Larsen har været en profil i både suppen og i Norge. Og ingen af de 2 har, mig bekendt, været plaget helt vildt af skader eller andet i deres karrierer, Sparv har feks spillet 130 kampe over de sidste 4 år ifølge Wiki.Mike80 skrev:Nej, de ikke hentet efter Benhams database og det netop derfor jeg sammenligner! Retorikken herinde er, at FCM i forbindelse med transfervinduet blot har hentet sikre kendte spillere, og derfor intet har med Benhams scouting system at gøre.. Alle sportsdirektører i DK. kendte Sparv, Olson, Urena og Jim Larsen og derfor kan deres umiddelbare succes på holdet slet ikke krediteres Benhams database! Min påstand er så Helenius, Enevoldsen, Antonsen m.f. er i min verden alle burde være mindst lige så kendte og store navne blandt de danske sportdirektører! Men mange af disse andre kendte spillere har ikke præsteret så den en dum påstand at sige at det sikre transfers bare fordi de kendte spillere i direktør kredse...jonas386 skrev:Men hvorfor blande Helenius og Enevoldsen ind i det? De er vel ikke hentet efter Benhams system? Jeg er med på pointen i at Sparv og Larsen har gjort det godt i ligaen og Helenius/Enevoldsen ikke har været videre prangende, men Kunji har da en pointe i at ingen af de hentede spillere er fundet ud af ingenting, selv jeg som helt almindelig fan kendte til Sparv, Larsen og lidt Olsson. Sparv er en spiller jeg ville have elsket at se i AaB, men har aldrig tænkt ham som et realistisk emne da han er et rimelig profileret navn ifht suppen.Vi hentede alle superstjernerne mens andre klubber nøjedes med Enevoldsen, Helenius osv...
Lasse Nielsen var også kendt og havde vist niveau! Han blev frasiget via Benham og jeg da meget tilfreds med at man valgte Jim Larsen efterfølgende, da han IMO har præsteret fantastisk og ligner en mand (ligesom) de 3 andre der er fundet præcist til det koncept man ønsker..
Mike
Der er jo ikke nogen tvivl om at det er gode handler, men der var bare heller ikke meget der tydede på at det ville være spillere der ville have de store problemer med at falde til i ligaen. Og så er det jo også nemmere at falde til på et hold hvor det fungerer, og det må man sige at det har gjort for FCM i år.
Iøvrigt med Sparv, er det rigtigt husket at han skiftede til FCM pga Petter Andersson? Eller husker jeg helt galt?
Hvad var det der stod på et af bannerne i Herning i søndags?
"Det eneste guld i vinder er i traktortræk?"
http://imgur.com/Mta5I1P" onclick="window.open(this.href);return false;
"Det var 12. år i træk DM-trofæet blev hentet hjem til Thy"
Herning - Hurup, Thy: 87,2 kmGetRekted skrev:Hvad var det der stod på et af bannerne i Herning i søndags?
https://www.google.dk/maps/dir/Herning/ ... 56.7513337
Aalborg - Hurup, Thy: 123 km
https://www.google.dk/maps/dir/Aalborg/ ... 56.7513337
Så fordi der er kortere til Herning, er Hurup pludselig en del af midtjylland eller hvad er det du vil vise?larsdahl skrev: Herning - Hurup, Thy: 87,2 km
https://www.google.dk/maps/dir/Herning/ ... 56.7513337
Aalborg - Hurup, Thy: 123 km
https://www.google.dk/maps/dir/Aalborg/ ... 56.7513337
Fra Wiki:
"Byen hører til Thisted Kommune og ligger i Region Nordjylland"
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Endnu en FCM fan der er mere interesseret i AaB og vores supportere end egen klub... 
I har en tråd på 179 sider and counting, KUN omhandlende FCM, så er det vidst ikke mig der interesserer mig mere for AaB end min egen klub...MrBangDK skrev:Endnu en FCM fan der er mere interesseret i AaB og vores supportere end egen klub...
Og så hudt jeg visker så var part 1 endnu længere...
Jeg ville sådan set bare pointere at i måske var ude på et sidespor med jeres tifo ang. traktortræk... Den med at Glen kan låne jeres stolpe gik til gengæld rent igennem nu hvor i er så håbløst langt efter..
God dag, og godt ord igen...
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Den fangede du ikke.. Kan du ikke gå over på jeres eget skodforum og diskutere AaB med dine lidelsesfæller i stedet for herinde? Det begynder sgu at blive lidt trættende..GetRekted skrev:I har en tråd på 179 sider and counting, KUN omhandlende FCM, så er det vidst ikke mig der interesserer mig mere for AaB end min egen klub...MrBangDK skrev:Endnu en FCM fan der er mere interesseret i AaB og vores supportere end egen klub...
Og så hudt jeg visker så var part 1 endnu længere...
Jeg ville sådan set bare pointere at i måske var ude på et sidespor med jeres tifo ang. traktortræk... Den med at Glen kan låne jeres stolpe gik til gengæld rent igennem nu hvor i er så håbløst langt efter..
God dag, og godt ord igen...
Er det et stort problem for dig, at jeg ikke deler de samme holdninger som dig?MrBangDK skrev:
Den fangede du ikke.. Kan du ikke gå over på jeres eget skodforum og diskutere AaB med dine lidelsesfæller i stedet for herinde? Det begynder sgu at blive lidt trættende..
Ville Debatsiden.dk være mere interessant hvis det KUN var AaB fans der var her?
Ulvegraven er fandme så kedelig, der sker aldrig noget (hvilket du nok også selv ved)...
Jeg er ked af at jeg ikke kan køre med på circlejerk-toget i har kørende herinde, men forfanden giv mig da en chance. Jeg kommer ikke farende ud med fakler og høtyve som så mange andre, men stikker bare en smule til jer, er i sure på Midtjylland bare for at være det?
Jeg er meget ked af, hvis i føler jer trådt over tæerne og skal nok lade jer være i fred...
Den med traktortræk har der formentlig ikk været lavet noget som helst research på, og af den helt simple årsag, at for AaB fans er midtjylland heden, marker og traktorer. Så banneret havde intet at gøre med hvorvidt i rent faktisk vandt guld i traktortræk. Du missede totalt pointen, hvis du troede det var en hyldest.
Get Rekted? Circle-jerk?
Vi har vist en ægte internet-kriger her, taget direkte ud af klichéerne fra 4chan, Somethingawful og hvad det ellers hedder.
I øvrigt er der fint plads til fans af andre klubber herinde. Der er både OB og AGF-folk, ligesom der også har været en BIF'er i tidens løb. De formåede dog allesammen at forstå at man som gæst kommer længere med saglige indlæg, uagtet at vi herinde opfører os platte.
Men ja, traktortræk-banneret er så også fejlagtigt lavet, da ikke engang i traktortræk formår man i Herning at vinde?
Vi har vist en ægte internet-kriger her, taget direkte ud af klichéerne fra 4chan, Somethingawful og hvad det ellers hedder.
I øvrigt er der fint plads til fans af andre klubber herinde. Der er både OB og AGF-folk, ligesom der også har været en BIF'er i tidens løb. De formåede dog allesammen at forstå at man som gæst kommer længere med saglige indlæg, uagtet at vi herinde opfører os platte.
Men ja, traktortræk-banneret er så også fejlagtigt lavet, da ikke engang i traktortræk formår man i Herning at vinde?