Jeg husker nu også Kusk, satte et frispark i mål, hjemme imod Viborg, inden vinterpausen sidste år.Hovedet skrev:Under alle omstændigheder er det påfaldende, at vi i en periode på mere end 2 år kun har scoret ét mål på frispark, og at vi i øvrigt stort set heller aldrig scorer efter hjørnespark (en undtagelse var lige de magiske 2 uger i første halvdel af maj, hvor vi scorede mod både FCN, FCK og AGF efter hjørnespark).
Jaja, det er jo gået endda, kunne man indvende, men det er altså temmelig mange "billige" mål, vi mister på den konto. Og Chanko var jo den rene åbenbaring på direkte frispark i forhold til, hvad der findes i vores nuværende trup, indtil han forsvandt helt bag af dansen efter en hæderlig start-
AaB - FC København, søndag d. 30. november 2014
Re: AaB - FC København, søndag d. 30. november 2014
Og det var lige præcis dét mål, jeg hentydede til i indledningen. Værre end mål direkte på frispark (dem er der ganske rigtigt ikke så mange af) er nok, at vi stort set aldrig scorer efter dødbolde. Det gik i sidste sæson, hvor vi var suveræne i det etablerede spil, men er problematisk i år, hvor vi har svært ved at skabe chancer.PeterS skrev:Jeg husker nu også Kusk, satte et frispark i mål, hjemme imod Viborg, inden vinterpausen sidste år.Hovedet skrev:Under alle omstændigheder er det påfaldende, at vi i en periode på mere end 2 år kun har scoret ét mål på frispark, og at vi i øvrigt stort set heller aldrig scorer efter hjørnespark (en undtagelse var lige de magiske 2 uger i første halvdel af maj, hvor vi scorede mod både FCN, FCK og AGF efter hjørnespark).
Jaja, det er jo gået endda, kunne man indvende, men det er altså temmelig mange "billige" mål, vi mister på den konto. Og Chanko var jo den rene åbenbaring på direkte frispark i forhold til, hvad der findes i vores nuværende trup, indtil han forsvandt helt bag af dansen efter en hæderlig start-
Havde ikke lige fået læst hele trådenHovedet skrev:Og det var lige præcis dét mål, jeg hentydede til i indledningen. Værre end mål direkte på frispark (dem er der ganske rigtigt ikke så mange af) er nok, at vi stort set aldrig scorer efter dødbolde. Det gik i sidste sæson, hvor vi var suveræne i det etablerede spil, men er problematisk i år, hvor vi har svært ved at skabe chancer.PeterS skrev:Jeg husker nu også Kusk, satte et frispark i mål, hjemme imod Viborg, inden vinterpausen sidste år.Hovedet skrev:Under alle omstændigheder er det påfaldende, at vi i en periode på mere end 2 år kun har scoret ét mål på frispark, og at vi i øvrigt stort set heller aldrig scorer efter hjørnespark (en undtagelse var lige de magiske 2 uger i første halvdel af maj, hvor vi scorede mod både FCN, FCK og AGF efter hjørnespark).
Lad os bare tage en 2-0 sejr idag, Thelander efter hjørne - Helenius på frispark, ville være ok med mig.
Må indrømme jeg gerne tager mål i etableret spil med også. Faktisk måske helst. Tror dog på et x. 1-1 eller sådan.
Skal vi ikke bare vinde den kamp med min 1 mål, om målet så er skovlet ind med næsen
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
1-1 er et meget godt bud.jonas386 skrev:Må indrømme jeg gerne tager mål i etableret spil med også. Faktisk måske helst. Tror dog på et x. 1-1 eller sådan.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Bekræftet line up:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
Bruhn - Risgård - Würtz - Thomsen
Wichmann
Helenius

Larsen
Wichmann
Helenius
Glad for at vi prøver noget andet end AK og Helenius sammen på toppen.frederikshavneren skrev:Bekræftet line up:
Larsen
Wichmann
Helenius
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det bliver nærmere Thomsen centralt, Wichmann på fløj og Risgaard på top/mellemrummet
Er det hvad, du tror - eller er det noget, Kent siger?Hinrup85 skrev:Det bliver nærmere Thomsen centralt, Wichmann på fløj og Risgaard på top/mellemrummet
Hvorfor ikkeThomsen som offensiv? Er det ikke hans naturlige position? Vi vil vel også gerne have Risgaards vendinger længere tilbage på banen tænker jeg.
Nogen der kan hjælpe med et link?
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det var vurderingerne fra optaktsstudiet.. Om de har det fra trænerteamet ved jeg ikkeSauer skrev:Er det hvad, du tror - eller er det noget, Kent siger?Hinrup85 skrev:Det bliver nærmere Thomsen centralt, Wichmann på fløj og Risgaard på top/mellemrummet
firstrowSTE skrev:Nogen der kan hjælpe med et link?
Re: Sv: AaB - FC København, søndag d. 30. november 2014
Mads Bro Hansen var nu også ganske habil!Kristian skrev:Hvor mange mål scorede chanko lige på frispark. Og hvor mange mål bliver der generalt scoret i superligaen på frispark?frederikshavneren skrev:Helenius på Brømby stadion (efteråret 2012 tror jeg nok). Vi er pinligt dårlige på frispark. Helenius har fået chancen mange gange, men han har været tættere på at skyde bolden ud af stadion end at ramme målet.Elscorpio skrev:Mon vi scorer på en dødbold idag? Og hvor lang tid siden er det egentlig vi har scoret på et frispark?
Kommer næsten til at savne Chanko...
Jeg synes aldrig vi har haft nogen der kunne mønstre frispark, siden mini rendte rundt på banen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Fuck Kehlet, det bliver en kontroversiel kamp af floedebollen.
Puha jeg er aldrig tryg når det er Jakob "røntgensyn" Kehlet der passer fløjten.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Han har i hvert fald ikke lagt særlig godt ud....MHJ skrev:Fuck Kehlet, det bliver en kontroversiel kamp af floedebollen.
Desværre dumt boldtab , flot mål
Flot mål af Corner