Vi kan spille et super forår og så ved man aldrig. Lad nu vær med at male fanden på væggen.Hovedet skrev:Der er vel ingen, der i ramme alvor kan forestille sig, at AaB vinder medaljer i denne sæson? Vi er tættere på nedrykningsstregen end på medaljer ved efterårets slutning - endda meget tættere på, såfremt FCV vinder i morgen!fish skrev:+1Kristian skrev:Hva så med at hente Randers. Der er masser af point at hente i foråret.Hovedet skrev:Nederlaget betyder, at vi endegyldigt har udspillet vores rolle i toppen af Superligaen, og at vi reelt har et betydningsløst forår, der venter i forhold til Superligaen. Vi henter selvfølgelig ikke 9 point på FCK.
Efterårssæsonen har været en kæmpeskuffelse og kan kun reddes delvist i land af avancement i Europa League.
Slap kommentar
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Betydningsløst forår? Hold nu op...
Bevares, der er stadig en 4. plads at spille om, men der er godt nok mange om buddet, og det er dæleme svært at hidse sig voldsomt op over. Jeg vil fastholde, at efter de 2 nederlag til FCM og FCK er medaljer et lukket kapitel, som det vil kræve et mirakuløst godt forår at åbne op igen.
vi havde vel 7 point op til FCM inden foråret og slutter som mestre. Du burde vide bedre efter sikkert mange år på stadion, at det ikke er slut endnu.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk