Jeg tror du tror jeg har en eller andet agenda her. Det har jeg ikke. Jeg skriver bare at Kents facon er meget nordjysk og meget ukoebenhavnsk, uagtet den kommune han er foedt i, eller den dialekt han taler med. Det er ikke for at skabe et modsaetningsforhold, men der er vel intet kontroversielt i at paastaa at der helt generelt er forskel paa folk, afhaengigt af hvor de kommer fra?Elvis lever skrev:Der er intet skabs whatsoever over Kent. Kent er en vaskeægte KØBENHAVNER. Den eneste grund til at udnævne ham, som skabs- det ene eller andet, er behovet for at skabe et kunstigt modsætningsforhold til København.MHJ skrev:Kent er en kaempe skabsnordjyde, og passer fantastisk heroppe. Jeg er samtidig sikker paa tanken er gengaeldt og med mindre han er blevet rastloes, eller har andre mere spaendende projekter i baghaanden, saa er der ingen grund til at sige farvel til ham. Han virker som en traener der aldrig bliver maet, men ogsaa en traener der forventer fremgang, og hvis Gaarde ikke kan love dette, saa tror jeg ikke han gider. Samtidig har han vist at han har tillid til vores ungdomsarbejde og forstaar at bruge de spillere vi udvikler, og det er saa afsindigt vigtigt i en klub der ikke kan (eller skal!!!!) konkurrere paa importsiden.
Jeg tror han forlaenger, og bliver i mange aar frem, og bliver den mest succesfulde traener i AaB's historie (det er han vel allerede). Men gud hvor var jeg sur da vi ansatte den betondefensive knoldesparker i sin tid.
edit: pointen var bare at han passer godt in med de spillere han traener, og det miljoe han faerdes i. Han er vellidt, og respekteret. Tryllerik ville vaere modsaetningen her (og den stereotype Koebenhavner, om du kan lide det eller ej), og han ville naeppe passe saa godt ind, og ville naeppe have saa let ved spillernes respekt.