Den næste er nok mere til FC Rødvin.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
Superliga 2014/2015
-
seamann
Re: Superliga 2014/2015
Haha højest sandsynligtseamann skrev:Den næste er nok mere til FC Rødvin.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
Re: Sv: Superliga 2014/2015
Glæder mig til at se odds på at FCM smider det igen. Øretæve i pokal og suppe at gå til vinter pause på..Maglau skrev:Og hvad vil du sige med det ?nik skrev:Det ser efterhånden ret posetivt ud for FC.M. De er stadigvæk godt kørende, det er fuld fortjent de ligger nr 1. De bliver ikke nemme at hente til foråret
Jeg er også beæret af at vi kan få lov til at spille i samme liga som dem. Vi må lægge os fladt på maven af beundring for den fantastiske klub som FCM er.
"Kun" 8 point foran. Mærkeligere ting er sket
De kan nemt smide det. Jeg tror 100 % at de smider 8 point til FCK ud af 48 point.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Sv: Superliga 2014/2015
Ja, FCK hentede f.eks. 7 point på FCM sidste år.fish skrev:Glæder mig til at se odds på at FCM smider det igen. Øretæve i pokal og suppe at gå til vinter pause på..Maglau skrev:Og hvad vil du sige med det ?nik skrev:Det ser efterhånden ret posetivt ud for FC.M. De er stadigvæk godt kørende, det er fuld fortjent de ligger nr 1. De bliver ikke nemme at hente til foråret
Jeg er også beæret af at vi kan få lov til at spille i samme liga som dem. Vi må lægge os fladt på maven af beundring for den fantastiske klub som FCM er.
"Kun" 8 point foran. Mærkeligere ting er sket
Hun passer vil meget godt på stereotypen for en BIF fan, sådan rent intelligensmæssigt.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det bedste er at der er to hold i suppen der absolut ikke kan holde til at mesterskabet smutter, FCK og FCM, så uanset hvordan det ender, vil det være en ulykke for mindst en af dem, måske begge to.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Du mener lidt ligesom dit indlæg passer meget godt en anden stereotype, nemlig hvordan de mindst intelligente indlæg på internettet ofte ledsages af mangel på korrekt brug af det danske sprog?Brent skrev:Hun passer vil meget godt på stereotypen for en BIF fan, sådan rent intelligensmæssigt.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
EDIT: Når det er sagt, vil jeg gerne medgive at det bestemt ikke var noget kønt syn, og bestemt heller ikke virkede særlig gennemtænkt, at landets statsminister toner frem på skærmen iført en klubs merchandise.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Kristian skrev:De kan nemt smide det. Jeg tror 100 % at de smider 8 point til FCK ud af 48 point.
Jeg vil elske det

Du mener, lidt ligesom dit indlæg passer meget godt på en anden stereotyp. Nemlig hvordan de mindst intelligente indlæg på internettet ofte ledsages af mangel på korrekt brug af det danske sprog.Jesper Schmidt skrev:Du mener lidt ligesom dit indlæg passer meget godt en anden stereotype, nemlig hvordan de mindst intelligente indlæg på internettet ofte ledsages af mangel på korrekt brug af det danske sprog?Brent skrev:Hun passer vil meget godt på stereotypen for en BIF fan, sådan rent intelligensmæssigt.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
Jeg synes, at du som debattør skal kunne kigge dig selv i spejlet, når du retter på andres sprog. Det er en ommer!
- Provst i Brovst
- Allstar

Arendt skrev:Du mener, lidt ligesom dit indlæg passer meget godt på en anden stereotyp. Nemlig hvordan de mindst intelligente indlæg på internettet ofte ledsages af mangel på korrekt brug af det danske sprog.Jesper Schmidt skrev:Du mener lidt ligesom dit indlæg passer meget godt en anden stereotype, nemlig hvordan de mindst intelligente indlæg på internettet ofte ledsages af mangel på korrekt brug af det danske sprog?Brent skrev:Hun passer vil meget godt på stereotypen for en BIF fan, sådan rent intelligensmæssigt.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
Jeg synes, at du som debattør skal kunne kigge dig selv i spejlet, når du retter på andres sprog. Det er en ommer!

- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Når nu juntaen er gået på ferie, må jeg så ikke anmode dig om at slette indlægget, så vi kan holde politik ude af debatsiden, jf. reglerne?Brent skrev:Hun passer vil meget godt på stereotypen for en BIF fan, sådan rent intelligensmæssigt.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
- Provst i Brovst
- Allstar

I 2003 var hun FCK fan.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
Hun har alle dage været en vendekåbe af rang.Provst i Brovst skrev:I 2003 var hun FCK fan.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
Det lugter lidt af, at du prøver at fremprovokere en debat for for eller imod vores statsminister. Lad det nu ligge.Brent skrev:Hun har alle dage været en vendekåbe af rang.Provst i Brovst skrev:I 2003 var hun FCK fan.troelsh skrev:Vores statsminister er Brøndby fanhttp://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 970791.jpg
Hvad enten man kan lide Thorning eller ej, kan de fleste AaB fans nok blive enige om, at det er nedern at se hende i Brøndbytrøje.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jeg rettede skam ikke på hans sprog, eller udnævnte mig selv til nogen form for sprogpoliti, men tak fordi du agerede stavekontrol for mig. Jeg forsøgte bare at sige indlægget var uintelligent, men gøre det med et vist glimt i øjet. At jeg så selv nosser lidt rundt med ordene er selvfølgelig lidt ærgeligt (og indrømmet, ufrivilligt morsomt), men meningen med mit indlæg er vel stadig til at få øje på?Arendt skrev:
Du mener, lidt ligesom dit indlæg passer meget godt på en anden stereotyp. Nemlig hvordan de mindst intelligente indlæg på internettet ofte ledsages af mangel på korrekt brug af det danske sprog.
Jeg kunne selvfølgelig også bare have skrevet ligeud, at jeg synes det er dumt og ikke særligt givtigt for debattonen her på siden at benytte en situation som denne til slet skjult at blande politik ind i det hele, og komme med den slags oneliners som næsten er nationen værdigt.
Men det er noteret, og jeg skal hjertens gerne fremover lade juntaen tage stilling til hvor grænserne går, før jeg gør mig selv til grin
Vi kan begge være enige om, at det intet har med debatten at gøre, hvorvidt Helle Thorning er Brøndby eller FCK-fan. Jeg er ligeledes også glad for, at du valgte ikke at bruge en sætning, som kunne stamme fra Nationens sidste nyhed. De har lidt for meget fart på derinde. Det ville ikke klæde dette debatforum.Jesper Schmidt skrev:Jeg rettede skam ikke på hans sprog, eller udnævnte mig selv til nogen form for sprogpoliti, men tak fordi du agerede stavekontrol for mig. Jeg forsøgte bare at sige indlægget var uintelligent, men gøre det med et vist glimt i øjet. At jeg så selv nosser lidt rundt med ordene er selvfølgelig lidt ærgeligt (og indrømmet, ufrivilligt morsomt), men meningen med mit indlæg er vel stadig til at få øje på?Arendt skrev:
Du mener, lidt ligesom dit indlæg passer meget godt på en anden stereotyp. Nemlig hvordan de mindst intelligente indlæg på internettet ofte ledsages af mangel på korrekt brug af det danske sprog.
Jeg kunne selvfølgelig også bare have skrevet ligeud, at jeg synes det er dumt og ikke særligt givtigt for debattonen her på siden at benytte en situation som denne til slet skjult at blande politik ind i det hele, og komme med den slags oneliners som næsten er nationen værdigt.
Men det er noteret, og jeg skal hjertens gerne fremover lade juntaen tage stilling til hvor grænserne går, før jeg gør mig selv til grinSå kan vi jo samtidig lade Brent komme tilbage til hans øvrige trollerier...
Jeg glæder mig rigtig meget til dette transfervindue på debatsiden, fordi jeg er helt sikker på, at Brent kan bidrage med nogle helt ekstraordinære gode rygter om nye spillere i AaB trøjen. De rygter har han hørt fra en, som kender spilleren tæt på. Jeg vil rigtig gerne have den kilde, Brent!
Herudover er jeg glad for din selvironi. Det klæder alle
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Som jeg nævnte krummede jeg skam også tæer over at se landets statsminister reklamere for en dansk klub på nationalt tv, jeg synes ikke det hører nogen steder hjemme, uanset om det så er Brøndby eller FCK, eller om det er Helle Thorning eller hvilken som helst anden som gør det i egenskab af at være landets øverste folkevalgte leder. Jeg synes det rent principielt er skruphamrende forkert, og decideret dumt.Arendt skrev:Vi kan begge være enige om, at det intet har med debatten at gøre, hvorvidt Helle Thorning er Brøndby eller FCK-fan. Jeg er ligeledes også glad for, at du valgte ikke at bruge en sætning, som kunne stamme fra Nationens sidste nyhed. De har lidt for meget fart på derinde. Det ville ikke klæde dette debatforum.Jesper Schmidt skrev:Jeg rettede skam ikke på hans sprog, eller udnævnte mig selv til nogen form for sprogpoliti, men tak fordi du agerede stavekontrol for mig. Jeg forsøgte bare at sige indlægget var uintelligent, men gøre det med et vist glimt i øjet. At jeg så selv nosser lidt rundt med ordene er selvfølgelig lidt ærgeligt (og indrømmet, ufrivilligt morsomt), men meningen med mit indlæg er vel stadig til at få øje på?Arendt skrev:
Men det er noteret, og jeg skal hjertens gerne fremover lade juntaen tage stilling til hvor grænserne går, før jeg gør mig selv til grinSå kan vi jo samtidig lade Brent komme tilbage til hans øvrige trollerier...
Jeg glæder mig rigtig meget til dette transfervindue på debatsiden, fordi jeg er helt sikker på, at Brent kan bidrage med nogle helt ekstraordinære gode rygter om nye spillere i AaB trøjen. De rygter har han hørt fra en, som kender spilleren tæt på. Jeg vil rigtig gerne have den kilde, Brent!
Herudover er jeg glad for din selvironi. Det klæder alle
Men det kan man godt være utilfreds med, uden at man behøver gøre det til en slet skjult provokation med politiske undertoner. Det var unødvendigt, og uden tvivl meget bevidst. Det var udelukkende det jeg sigtede på.
Jeg ser ligeledes frem til hvordan vi forhåbentlig går en agurketid i møde hvor Brent på bedste "vor-mand-i-lufthavnen-maner" kommer med masser af rygter fra pålidelige kilder, det skal nok blive smukt!
Jeg har svært ved at se det odiøse i, at en person opvokset på Vestegnen skulle være fan af den lokale fodboldklub.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det er der som sådan ikke noget problem med. Det der overrasker flest er vel at hun udtalte at hun var FcK fan for nogle år siden.le Cid skrev:Jeg har svært ved at se det odiøse i, at en person opvokset på Vestegnen skulle være fan af den lokale fodboldklub.