Hvorfor hade FCM 2
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Hvorfor hade FCM 2
Ikast ligger lunt i svinget til forårets kampe, det kan der da ikke herske nogen tvivl om. Samtidig har de til gengæld så også alt at tabe. Alt andet end klubbens første mesterskab vil med det forspring de har opbygget nu og ikke mindst set i lyset af sidste års fiasko, hvor alt smuldrede i mudret på den midtjyske pløjemark, være en historisk fiasko i dansk fodbold. Disco Glenn er allerede begyndt yde mentalt førstehjælp og prædike om hvor gode de bliver i foråret og you ain't seen nothin' yet og bla bla. Jeg vil slet ikke afvise af fusionsklubben endelig får en pokal til skabet, men jeg vil til gengæld heller ikke blive overrasket hvis presset endnu engang bider dem i røven og de smider mesterskabet igen-igen. Snakken i medierne og fodbold Danmark vil i Superliga regi hen over vinteren kun handle om én ting, at de allerede er mestre og at forårets kampe kun er en formssag. Det er ikke altid det letteste udgangspunkt at have vundet på forhånd uden at stå med beviset i hånden. Slet ikke når man har været situationen en gang tidligere og oplevet hvor let det hele kan smuldre. Kommer midtjyderne ikke godt fra start, kan optimismen hurtigt veksles til usikkerhed og konverteret til de 10 små cykelister. Der er ingen tvivl om, at nederlaget mod FCK var en spand lunken pis i hovedet på Glen og co. Og det er han mere end nogen anden klar over.

- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Enig - 8 point er ingenting.. To kampe tabte til FCM og to vundne til FCK - så ryster benene på FCM.. Så større favoritter er de altså ikke!Jesper Schmidt skrev:Jeg ser det ikke som mere komfortabelt end at forfølgeren blot skal hente 4-5 point, før de er i en langt mindre presset situation end det førerhold som har haft et forspring på 11 point, og chancen til at gøre det til 14.frederikshavneren skrev:Uagtet nederlaget i Teletubby Arenaen så er Herning-Ikast naturligvis stadigvæk gigantisk guldfavorit. De har et meget komfortabelt forspring på 8 point, og hvis man tager målscoren med så har de reelt et forspring på 9 point.
Det kræver en stor forårsnedtur hvis midtjyderne skal smide et så stort forspring. Derudover har jeg svært ved at forestille mig at FCK samler tæt på maksimumpoint i forårssæsonen, da de skal indhente et så stort forspring har de nærmest ikke råd til svipsere.
De er stadig favoritter, men heller ikke mere end det. Taber FCM den første kamp samtidig med en FCK sejr, vil jeg godt se hvordan de reagerer på det efterfølgende, det vil blive et næsten umenneskeligt pres, specielt med sidste forår i bagagen.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Ikke enig - men næsten. Der mangler dog ét vigtigt element i ligningen du sætter op:Pastorius skrev:For mig er der to mulige udfald i superligaen.
AaB vinder guld eller nogle andre vinder guld.
Det ene udfald er fantastisk og det andet er ad helvede til. Der findes ikke yderligere gradbøjninger.
AaB vinder guld = Fantastisk
Andre vinder guld = Ad helvede til
BIF vinder guld = Please kill me!
Og her vil jeg knytte en yderligere lille rettelse til et ellers helt korrekt statement:astonvilla skrev:Ikke enig - men næsten. Der mangler dog ét vigtigt element i ligningen du sætter op:Pastorius skrev:For mig er der to mulige udfald i superligaen.
Det ene udfald er fantastisk og det andet er ad helvede til. Der findes ikke yderligere gradbøjninger.
BIF/ vinder guld = Please kill me!
BIF/FCM vinder guld = Please kill me!
Ok så.astonvilla skrev:Ikke enig - men næsten. Der mangler dog ét vigtigt element i ligningen du sætter op:Pastorius skrev:For mig er der to mulige udfald i superligaen.
Andre vinder guld [strike]= Ad helvede til
BIF vinder guld[/strike] = Please kill me!
Andre vinder guld ......................
............................ = Please kill me
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Jeg håber du har flere liv end en kat.Pastorius skrev:Ok så.astonvilla skrev:Ikke enig - men næsten. Der mangler dog ét vigtigt element i ligningen du sætter op:Pastorius skrev:For mig er der to mulige udfald i superligaen.
Haha, jeg må på et tidspunkt få set det interview med Ståle vs. DISCO.
Ud fra de citater jeg har læst, så fucker DISCO herligt meget rundt.
Som en skrev herinde på et tidspunkt, så er DISCO så pro fcm og forsvarer alt omkring fcm uanset det idiotiske i det der bliver forsvaret, at han let kan komme til at ligne en idiot. Dumt. Men sådan er det vel at have en vindermentalitet...
Ud fra de citater jeg har læst, så fucker DISCO herligt meget rundt.
Som en skrev herinde på et tidspunkt, så er DISCO så pro fcm og forsvarer alt omkring fcm uanset det idiotiske i det der bliver forsvaret, at han let kan komme til at ligne en idiot. Dumt. Men sådan er det vel at have en vindermentalitet...
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Pastorius skrev:Ok så.astonvilla skrev:Ikke enig - men næsten. Der mangler dog ét vigtigt element i ligningen du sætter op:Pastorius skrev:For mig er der to mulige udfald i superligaen.
Hæ hæ. Ja vi må jo nok være ærlige og indrømme at vi nok ikke kan vinde guld hvert år.
I "mellem-årene" hvor vi så ikke snupper guldet er jeg sådan set fuldstændig ligeglad med hvem der hiver guldet .... så længe det IKKE bliver Brøndby eller AGF.
Sidstnævnte vinder ikke guld i min levetid, så det er jeg fjong omkring - men BIF...uhada...jeg frygter altså jeg skal stå og se dem med pokalen. Om ikke i 2015 så i 2016. Det vil være så forfærdeligt.
Men når AaB ikke hæver flødekanden - så er jeg sku ligeglad med hvem der gør det (og ja, det inkluderer FCM og FCK - de 2 bastard-klubber kan sku ikke få mit pis i kog) så længe det IKKE bliver BIF.
Er der et link til det program? :-PPastorius skrev:Han gjorde også Glenn tydeligt irriteret og nervøs i studiet efter kampen.dyhrmaN skrev:Citat Ståle fra nyhed på bold:
"- Historisk set vakler de jo altid. Men om det sker nu, er jeg mere tvivlende. En gang skal jo være den første. De har en bred trup, og de må jo lære efter at have mislykkes hver gang, både i pokalen og i mesterskabskampen", siger Solbakken.
Det er en så åbenlys sviner! Jeg elsker det!
Ståle har jeg ellers ikke meget tilovers for, men her fik han sku' pluspoints i min bog. Fedt at en mand, der selv er ret opblæst, kan se at FCM er endnu mere opblæste.
Glenn: "Vi fik ikke gummiben sidste år."
Ståle: "Hvis man taber de sidste fire kampe, så er det gummiben."
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... a-live-tv/" onclick="window.open(this.href);return false;
Here ya go!
Here ya go!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Udtalt af Steinlein til bold.dk- Vi har ligget nummer et stort set uafbrudt i 18 måneder -
FCM har selvfølgelig haft et flot efterår, men man skal huske på de floppede både i Europa og pokalen, så det hele har ikke været rosenrødt.
FCK (og vi) har spillet 8 kampe mere end FCM dette efterår. Til foråret skal FCK max spille 4 kampe mere end FCM (i Danmark) og det tror jeg betyder FCK kommer til at hente et højere pointsnit, og jeg er helt sikker på guldkampen bliver meget tæt.
Hvis ikke FCM vinder mesterskabet, så får jeg godt nok ondt af dem. Dog kunne det ikke være mere tragikomisk!
Hvis vi snævert ser på FCM (og det gør vi jo i denne tråd) så er lidt vigtigt at de ikke får mesterskabet. Der er altså mere bid i at rose dem for deres fine pokal i Atlantic Cup, end der er i at håne dem for kun at have fået ét mesterskab.Salle17 skrev:Hvis ikke FCM vinder mesterskabet, så får jeg godt nok ondt af dem. Dog kunne det ikke være mere tragikomisk!
Vi er nødt til at få FCK som mestre for ikke at bryde traditionen med at jyske mestre er og bliver AaB :-)
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
sjovt lille intermezzo mellem Ståle og Glen igår, og jeg synes egentlig det var tydeligt, at de ikke kan li' hinanden, ligesom jeg ikke bryder mig specielt meget om nogen af dem, men her mandag synes jeg alligevel, at Glen vinder stort ved at gøre det hele færdigt (det synes jeg ikke han fik lov til søndag overfor en utrolig arrogant Ståle
http://www.bt.dk/fodbold/nye-stikpiller ... -solbakken" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bt.dk/fodbold/nye-stikpiller ... -solbakken" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Kristian skrev:Vi er nødt til at få FCK som mestre for ikke at bryde traditionen med at jyske mestre er og bliver AaB :-)
Mig bekendt har Silkeborg også vundet superligaen. Det ændrer dog ikke ved, at jeg til enhver tid foretrækker København frem for Herning.
Re: Sv: Hvorfor hade FCM 2
Jow jow, men så lad mig tilføje året 95 og frem til nu:-) det er længe nokSpanky skrev:Kristian skrev:Vi er nødt til at få FCK som mestre for ikke at bryde traditionen med at jyske mestre er og bliver AaB :-)
Mig bekendt har Silkeborg også vundet superligaen. Det ændrer dog ikke ved, at jeg til enhver tid foretrækker København frem for Herning.
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Jeg synes Glen kommer temmelig skidt ud af den, men det kommer selvfølgelig an på hvordan man ser det.. Hvis målet er at piske en stemning op og promovere sig derigennem kan det godt være han gør det fint. Da jeg så interviewet inde i Parken hører jeg ham sige at Ståle altid mener at Ståle's hold har spillet bedst og haft flest chancer. På det punkt synes jeg hr. Riddersholm er den værste af alle. Så sent som 3 dage tidligere hvor de har tabt 3-0 til Esbjerg i pokalen står han og siger om det klokkeklare straffe Esbjerg får, at først er der noget med noget offside (jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad han mener), så er bolden på vej ud over baglinjen (det er den overhovedet ikke), jamen så skal vi måske kigge på om reglerne skal laves om fordi man bliver straffet for hårdt med både rødt kort og straffe (ja, men i dag spiller vi altså efter de her regler og det vidste din spiller vel godt da han tog benene på en mand, der er ved at prikke bolden i mål) og sidst men ikke mindst, var FCM klart bedre end Esbjerg 11 mod 11 (Muligt, men selv 11 mod 11 var i stadig bagud efter et kvarter).Hajen skrev:sjovt lille intermezzo mellem Ståle og Glen igår, og jeg synes egentlig det var tydeligt, at de ikke kan li' hinanden, ligesom jeg ikke bryder mig specielt meget om nogen af dem, men her mandag synes jeg alligevel, at Glen vinder stort ved at gøre det hele færdigt (det synes jeg ikke han fik lov til søndag overfor en utrolig arrogant Ståle
FCM kunne også have vundet inde i parken, som han siger. Hvis FCM skulle have vundet der, kan man sgu vinde mange kampe!
Så det her med gummiben i sidste sæson, det bliver han konfronteret med i studiet hvortil han svarer: Vi fik IKKE gummiben... Kald det hvad du vil, men FCM fik 13 point i de sidste 12 kampe og de tabte de sidste 3 da det spidsede til.
Nu siger han så gu'hjælpe'mig her i interviewet at de vil ikke tale, men lade fødderne tale...!
Det minder lidt om det fænomen der er i folkeskolen med, at man skynder sig at mobbe nogen fordi man godt ved at man selv er udsat, og så ser de andre det måske ikke, hvis der er fokus på en anden. Han ligger bare fokus på nøjagtig de ting han selv er slem til og kommer så i stedet til at gøre opmærksom på dem hos sig selv.
hvis du læser det igen, vil du opdage, at jeg ikke taler om at han vinder søndagens debat, men at han (i hvert fald hos mig) vinder mandag med sine stikpiller i BTDanni skrev:Jeg synes Glen kommer temmelig skidt ud af den, men det kommer selvfølgelig an på hvordan man ser det.. Hvis målet er at piske en stemning op og promovere sig derigennem kan det godt være han gør det fint. Da jeg så interviewet inde i Parken hører jeg ham sige at Ståle altid mener at Ståle's hold har spillet bedst og haft flest chancer. På det punkt synes jeg hr. Riddersholm er den værste af alle. Så sent som 3 dage tidligere hvor de har tabt 3-0 til Esbjerg i pokalen står han og siger om det klokkeklare straffe Esbjerg får, at først er der noget med noget offside (jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad han mener), så er bolden på vej ud over baglinjen (det er den overhovedet ikke), jamen så skal vi måske kigge på om reglerne skal laves om fordi man bliver straffet for hårdt med både rødt kort og straffe (ja, men i dag spiller vi altså efter de her regler og det vidste din spiller vel godt da han tog benene på en mand, der er ved at prikke bolden i mål) og sidst men ikke mindst, var FCM klart bedre end Esbjerg 11 mod 11 (Muligt, men selv 11 mod 11 var i stadig bagud efter et kvarter).Hajen skrev:sjovt lille intermezzo mellem Ståle og Glen igår, og jeg synes egentlig det var tydeligt, at de ikke kan li' hinanden, ligesom jeg ikke bryder mig specielt meget om nogen af dem, men her mandag synes jeg alligevel, at Glen vinder stort ved at gøre det hele færdigt (det synes jeg ikke han fik lov til søndag overfor en utrolig arrogant Ståle
FCM kunne også have vundet inde i parken, som han siger. Hvis FCM skulle have vundet der, kan man sgu vinde mange kampe!
Så det her med gummiben i sidste sæson, det bliver han konfronteret med i studiet hvortil han svarer: Vi fik IKKE gummiben... Kald det hvad du vil, men FCM fik 13 point i de sidste 12 kampe og de tabte de sidste 3 da det spidsede til.
Nu siger han så gu'hjælpe'mig her i interviewet at de vil ikke tale, men lade fødderne tale...!
Det minder lidt om det fænomen der er i folkeskolen med, at man skynder sig at mobbe nogen fordi man godt ved at man selv er udsat, og så ser de andre det måske ikke, hvis der er fokus på en anden. Han ligger bare fokus på nøjagtig de ting han selv er slem til og kommer så i stedet til at gøre opmærksom på dem hos sig selv.
På trods af jeg anser Disco Glenn for en landmand i forklædning som intet har at gøre som cheftræner for en topklub så må jeg give ham ret i mange af hans betragtninger om Ståle. Medierne er bange for at gå til ham og kysser ofte røv på ham.Hajen skrev:hvis du læser det igen, vil du opdage, at jeg ikke taler om at han vinder søndagens debat, men at han (i hvert fald hos mig) vinder mandag med sine stikpiller i BTDanni skrev:Jeg synes Glen kommer temmelig skidt ud af den, men det kommer selvfølgelig an på hvordan man ser det.. Hvis målet er at piske en stemning op og promovere sig derigennem kan det godt være han gør det fint. Da jeg så interviewet inde i Parken hører jeg ham sige at Ståle altid mener at Ståle's hold har spillet bedst og haft flest chancer. På det punkt synes jeg hr. Riddersholm er den værste af alle. Så sent som 3 dage tidligere hvor de har tabt 3-0 til Esbjerg i pokalen står han og siger om det klokkeklare straffe Esbjerg får, at først er der noget med noget offside (jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad han mener), så er bolden på vej ud over baglinjen (det er den overhovedet ikke), jamen så skal vi måske kigge på om reglerne skal laves om fordi man bliver straffet for hårdt med både rødt kort og straffe (ja, men i dag spiller vi altså efter de her regler og det vidste din spiller vel godt da han tog benene på en mand, der er ved at prikke bolden i mål) og sidst men ikke mindst, var FCM klart bedre end Esbjerg 11 mod 11 (Muligt, men selv 11 mod 11 var i stadig bagud efter et kvarter).Hajen skrev:sjovt lille intermezzo mellem Ståle og Glen igår, og jeg synes egentlig det var tydeligt, at de ikke kan li' hinanden, ligesom jeg ikke bryder mig specielt meget om nogen af dem, men her mandag synes jeg alligevel, at Glen vinder stort ved at gøre det hele færdigt (det synes jeg ikke han fik lov til søndag overfor en utrolig arrogant Ståle