Superliga 2014/2015
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Superliga 2014/2015
Har lige et spørgsmål/undren nogen her måske kan svare på.
I søndags fejrede BIF 50 års jubilæum, de lavede en stor tifo(ikke imponerende hvis i spørger mig), men BIF spillerne gik på banen efter Silkeborg?.
Jeg troede at holdene skulle følges på banen sammen?, hvis BIF har fået en eller anden form for dispensation grundet jubilæum, hvorfor kunne vi så ikke fejre vores spillere, da vi mødte AGF i sidste sæson?. Vi var blevet mestre, og kunne da godt have brugt, at vores spillere kom på banen alene??
Nogen der kan forklare ?
I søndags fejrede BIF 50 års jubilæum, de lavede en stor tifo(ikke imponerende hvis i spørger mig), men BIF spillerne gik på banen efter Silkeborg?.
Jeg troede at holdene skulle følges på banen sammen?, hvis BIF har fået en eller anden form for dispensation grundet jubilæum, hvorfor kunne vi så ikke fejre vores spillere, da vi mødte AGF i sidste sæson?. Vi var blevet mestre, og kunne da godt have brugt, at vores spillere kom på banen alene??
Nogen der kan forklare ?
-
MR er den rigtige vinder
- Allstar

Bluff - og skide irriterende - stop nu med det pis!Søgaard skrev:Hvis jeg må uddybe, så synes jeg også det er et problem, der illustrer at Thorning som person, ikke rigtig har noget ståsted. Hun er villig til at fremføre hvad end for et synspunkt, hun får at vide af sine spindoktorer, gør hende populær i befolkningen. En letpåvirkelig vendekåbe. I min optik, skal hun lade være med at udtale sig så passioneret om noget hun tydeligvis ikke ved noget om - hun skulle bare være taget afsted uden det store påstyr, hvis det virkelig var noget der havde hendes interesse. Nu blev hendes bluff kaldt og det får da mig til at tænke endnu mere på de ting hun siger og har sagt - Har Helle nogen meninger, som rent faktisk er hendes egne...?Gnu skrev:Du er velkommen til at lufte dine holdninger, men du må regne med, at der bliver spurgt ind til dem. Det er trods alt et debatforum.Hajen skrev:okay, jeg skal fremover holde min mening for mig selv, hvis du samtidig lover, at dine næste 1039 indlæg bliver uden din meningGnu skrev:Hvorfor er det et problem?Hajen skrev: Problemet med Thorning er jo, at hun siger det, som umiddelbart passer bedst i det eneste der interesserer hende, politik !, og så ender det i lidt FCK hist og lidt BIF her, hvilket hun givetvis end ikke selv kan se problemet i
...og det har intet med politik at gøre, men er en snak om personen Thorning, hvis nogle skulle blive stødt. Der findes masser af den slags mennesker i politik.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
C'mon. Hun ville vaere komplet uinteressant hvis hun ikke var politiker, saa det har alt med politik at goere.Søgaard skrev:Hvis jeg må uddybe, så synes jeg også det er et problem, der illustrer at Thorning som person, ikke rigtig har noget ståsted. Hun er villig til at fremføre hvad end for et synspunkt, hun får at vide af sine spindoktorer, gør hende populær i befolkningen. En letpåvirkelig vendekåbe. I min optik, skal hun lade være med at udtale sig så passioneret om noget hun tydeligvis ikke ved noget om - hun skulle bare være taget afsted uden det store påstyr, hvis det virkelig var noget der havde hendes interesse. Nu blev hendes bluff kaldt og det får da mig til at tænke endnu mere på de ting hun siger og har sagt - Har Helle nogen meninger, som rent faktisk er hendes egne...?Gnu skrev:Du er velkommen til at lufte dine holdninger, men du må regne med, at der bliver spurgt ind til dem. Det er trods alt et debatforum.Hajen skrev:okay, jeg skal fremover holde min mening for mig selv, hvis du samtidig lover, at dine næste 1039 indlæg bliver uden din meningGnu skrev:Hvorfor er det et problem?Hajen skrev: Problemet med Thorning er jo, at hun siger det, som umiddelbart passer bedst i det eneste der interesserer hende, politik !, og så ender det i lidt FCK hist og lidt BIF her, hvilket hun givetvis end ikke selv kan se problemet i
...og det har intet med politik at gøre, men er en snak om personen Thorning, hvis nogle skulle blive stødt. Der findes masser af den slags mennesker i politik.
Naar det saa er sagt:
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Jeg er egentlig ligeglad med Thorning. Men hvorfor er det et problem at skifte holdning til det ene eller det andet fodboldhold på en periode over 11 år?Søgaard skrev:Hvis jeg må uddybe, så synes jeg også det er et problem, der illustrer at Thorning som person, ikke rigtig har noget ståsted. Hun er villig til at fremføre hvad end for et synspunkt, hun får at vide af sine spindoktorer, gør hende populær i befolkningen. En letpåvirkelig vendekåbe. I min optik, skal hun lade være med at udtale sig så passioneret om noget hun tydeligvis ikke ved noget om - hun skulle bare være taget afsted uden det store påstyr, hvis det virkelig var noget der havde hendes interesse. Nu blev hendes bluff kaldt og det får da mig til at tænke endnu mere på de ting hun siger og har sagt - Har Helle nogen meninger, som rent faktisk er hendes egne...?Gnu skrev:Du er velkommen til at lufte dine holdninger, men du må regne med, at der bliver spurgt ind til dem. Det er trods alt et debatforum.Hajen skrev:okay, jeg skal fremover holde min mening for mig selv, hvis du samtidig lover, at dine næste 1039 indlæg bliver uden din meningGnu skrev:Hvorfor er det et problem?Hajen skrev: Problemet med Thorning er jo, at hun siger det, som umiddelbart passer bedst i det eneste der interesserer hende, politik !, og så ender det i lidt FCK hist og lidt BIF her, hvilket hun givetvis end ikke selv kan se problemet i
Jeg kan ikke følge dig i, at Thorning er populist. Hun er nok af alle de statsministre Danmark har haft i nyere tid været den, der har turdet gøre flest upopulære ting, tage beslutninger, som pøblen og nationen ikke er enig i og beslutninger, som ikke er taget med henblik på genvalg men beslutninger, som er taget med henblik på at rette op på en presset økonomisk situation.Søgaard skrev:Hvis jeg må uddybe, så synes jeg også det er et problem, der illustrer at Thorning som person, ikke rigtig har noget ståsted. Hun er villig til at fremføre hvad end for et synspunkt, hun får at vide af sine spindoktorer, gør hende populær i befolkningen. En letpåvirkelig vendekåbe. I min optik, skal hun lade være med at udtale sig så passioneret om noget hun tydeligvis ikke ved noget om - hun skulle bare være taget afsted uden det store påstyr, hvis det virkelig var noget der havde hendes interesse. Nu blev hendes bluff kaldt og det får da mig til at tænke endnu mere på de ting hun siger og har sagt - Har Helle nogen meninger, som rent faktisk er hendes egne...?Gnu skrev:Du er velkommen til at lufte dine holdninger, men du må regne med, at der bliver spurgt ind til dem. Det er trods alt et debatforum.Hajen skrev:okay, jeg skal fremover holde min mening for mig selv, hvis du samtidig lover, at dine næste 1039 indlæg bliver uden din meningGnu skrev:Hvorfor er det et problem?Hajen skrev: Problemet med Thorning er jo, at hun siger det, som umiddelbart passer bedst i det eneste der interesserer hende, politik !, og så ender det i lidt FCK hist og lidt BIF her, hvilket hun givetvis end ikke selv kan se problemet i
Da hun ikke har fulgt sine letudtalte valgløfter til dørs, har hun hurtigt af oppositionen og tabloidpressen fået kilstret "løftebryder" på sig - måske med rette - men det vil jeg mene er endnu mere med til at vise, at hun modsat mange andre, særlig den yderste højrefløj, netop ikke kun spiller på de tangenter, der kan vinde stemmer.
Og desuden må vi vel ikke diskutere det her? Men så fik vi lige en fra hver side af sagen, og så er den vel lukket.
De havde søgt om tilladelse til at gøre det og fik lov.9520AaB skrev:Har lige et spørgsmål/undren nogen her måske kan svare på.
Nogen der kan forklare ?
Hvis AaB ikke søgte, så kunne de ikke gøre det
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ig/5360000" onclick="window.open(this.href);return false;
Danmarks mest overvurderet keeper i min tid som fodboldfan føler sig ikke rost nok. Jeg synes den mand mangler selvindsigt. Selvtillid er en god ting men lidt realitetsans er måske også fornuftigt. Manden har flere gange i denne sæson vist kæmpe usikkerhedsmomenter. Statistik betyder IKKE alt i hans tilfælde IMO.
Danmarks mest overvurderet keeper i min tid som fodboldfan føler sig ikke rost nok. Jeg synes den mand mangler selvindsigt. Selvtillid er en god ting men lidt realitetsans er måske også fornuftigt. Manden har flere gange i denne sæson vist kæmpe usikkerhedsmomenter. Statistik betyder IKKE alt i hans tilfælde IMO.
Han var nu et rimelig stort talent da han røg fra AB til Charlton. Men det er jo også nogle år siden.
Men ellers er jeg helt enig. Han laver stadig for mange afgørende fejl og skaber for meget usikkerhed omkring sig.
Randers keeperen har iøvrigt spillet forrygende. Ligaens bedste lige pt uden problemer.
Men ellers er jeg helt enig. Han laver stadig for mange afgørende fejl og skaber for meget usikkerhed omkring sig.
Randers keeperen har iøvrigt spillet forrygende. Ligaens bedste lige pt uden problemer.
Er det ikke lidt blevet sådan en Fodbold FM-sandhed som man skal gentage for at virke som om man har forstand på fodbold (ikke at du ikke har detjonas386 skrev:Han var nu et rimelig stort talent da han røg fra AB til Charlton. Men det er jo også nogle år siden.
Personligt synes jeg Marin Skender er langt bedre.
Det er lidt surt at skrive det, men vil helst have finnen fra Brøndby. Han arbejder med en midbane der ikke kan stoppe en skid og et forsvar som er urimeligt langsomt. Uden ham ville de have 6-7 point mindre.Yankee skrev:Er det ikke lidt blevet sådan en Fodbold FM-sandhed som man skal gentage for at virke som om man har forstand på fodbold (ikke at du ikke har detjonas386 skrev:Han var nu et rimelig stort talent da han røg fra AB til Charlton. Men det er jo også nogle år siden.
Randers keeperen har iøvrigt spillet forrygende. Ligaens bedste lige pt uden problemer.)? Jeg synes slet ikke Kalle Johnsson har været Ligaens bedste målmand, selvom han da afgjort har stået en fin halvsæson.
Personligt synes jeg Marin Skender er langt bedre.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg har ikke været imponeret af finnen i efteråret.Eksil skrev:Det er lidt surt at skrive det, men vil helst have finnen fra Brøndby. Han arbejder med en midbane der ikke kan stoppe en skid og et forsvar som er urimeligt langsomt. Uden ham ville de have 6-7 point mindre.
Uden at have set Randerskampene, så virker det som den bedste i eftråret.
Men enig i, at Skender er langt bedre end han får kredit for, tror dog at han er tæt på topniveau. Folk som Larsen, Stephan og Rhadecky alle kan nå højere end de var i efteråret eller i foråret for den sags skyld..
http://www.bt.dk/superligaen/du-bestemm ... nogensinde" onclick="window.open(this.href);return false;
BT kører en afstemning om de bedste Superligaspillere igennem tiderne. Er ret chokeret over at Jozo Matovac slet ikke er på listen.
BT kører en afstemning om de bedste Superligaspillere igennem tiderne. Er ret chokeret over at Jozo Matovac slet ikke er på listen.
Jeg synes da bestemt han har været den bedste målmand her i efteråret. Både Larsen og Hradesky har haft for mange hjerneblødbinger iløbet af de sidste par måneder til at kunne overvejes.
De 2 andre er muligvis bedre keepere overall,men svenskeren har spillet på et noget højere niveau henover efteråret synes jeg.
De 2 andre er muligvis bedre keepere overall,men svenskeren har spillet på et noget højere niveau henover efteråret synes jeg.
Den der afstemning mister jo sin berettigelse i og med det er folk der skal stemme. Brøndy og FCK har flest fans og derfor bliver deres spillere stemt ind. Alene det at Daniel Agger er nummer 1 i midterforsvaret siger det hele.
Ligeledes har Sisto 11% som bedste kant nogensinde, det er næsten lige så useriøst.
Og mulighederne er jo også helt ude at skide. Man kan stemme på Hradesky, Søren Jochumsen, Martin s Jensen og Lasse Heinze men ikke en spiller som Nikolai Larsen eller Jonas løssl der er bedre måmænd end 3 af de nævnte nogensinde har været.
Ligeledes har Sisto 11% som bedste kant nogensinde, det er næsten lige så useriøst.
Og mulighederne er jo også helt ude at skide. Man kan stemme på Hradesky, Søren Jochumsen, Martin s Jensen og Lasse Heinze men ikke en spiller som Nikolai Larsen eller Jonas løssl der er bedre måmænd end 3 af de nævnte nogensinde har været.
Re: Sv: Superliga 2014/2015
Det er en eller anden nobody praktikant der lige har fået den opgave inden jul.jonas386 skrev:Den der afstemning mister jo sin berettigelse i og med det er folk der skal stemme. Brøndy og FCK har flest fans og derfor bliver deres spillere stemt ind. Alene det at Daniel Agger er nummer 1 i midterforsvaret siger det hele.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Og bare lige for at melde mig i koret mener jeg ganske bestemt at kunne huske at Thomsen selv brændte for AaB og ville AaB mere end AaB ville ham.sulakvelidze skrev:Og så lige en faktuel detalje. Jesper Grønkjær debuterede for AaB's superligahold som 17-årig. Jeg kan ikke huske, om han spillede hele sin ynglingetid eller kun noget af den i AaB, men at påstå, at AaB hentede ham i Thisted som 18-årig er forkert.
Ikke at det betyder det fjerneste i debatten om, hvem der er bedst til talentudvikling.
http://www.kanalfrederikshavn.dk/index. ... f2f14de8c9" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu vi sjældent enig så ret skal være ret og researcen peger på du har ret i begge postulater denne gang:mich1596 skrev:sulakvelidze skrev:Og så lige en faktuel detalje. Jesper Grønkjær debuterede for AaB's superligahold som 17-årig. Jeg kan ikke huske, om han spillede hele sin ynglingetid eller kun noget af den i AaB, men at påstå, at AaB hentede ham i Thisted som 18-årig er forkert.
Ikke at det betyder det fjerneste i debatten om, hvem der er bedst til talentudvikling.
Grønkjær fik debut i AaB d. 21 juni 95 kort tid efter i hentede ham og 1,5 mdr. FØR han faktisk var fyldt 18! Så retfærdigvis skal det korrigeres at i hentede jeres Grønkjær som 17 år og 9 mdr. Og altså ikke 18 år.
Og ja det betyder nok ikke det store i debatten så der har du også ret.
Godt nytår.
Mike
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Foreløbig transfer update:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/vinteren ... uperligaen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/vinteren ... uperligaen" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Send straks en kasse salgs-dvd'er til Kina. Esbjerg har solgt Eddie Gomes for 10-12 af de rigtig lange.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Hvad kan vi så ikke få for KEP? Eddi Gomes har god fysik, men spillemæssigt er han ikke noget særligt.Gnu skrev:Send straks en kasse salgs-dvd'er til Kina. Esbjerg har solgt Eddie Gomes for 10-12 af de rigtig lange.