Hvorfor hade FCM 2
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Hvorfor hade FCM 2
http://m.bt.dk/tv/go-lir/en-helt-saerli ... ed-pimpong" onclick="window.open(this.href);return false;
Riddersholm er så kikset
Riddersholm er så kikset
Jeg køber simpelthen ikke den der med asberger. Havde det været ADHD, ADD, OCD, Borderline samt diverse bipolare forstyrrelser ville jeg straks tænke på Glenn. Ja, jeg tror lidt på at han har en snert af dem alle - men asberger, no way!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Klart, og hvis vi nu skal vaere saadan lidt smaaserioese, saa minder han i mine oejne om en bestemt type (kompenserende) narcissist.limey skrev:Jeg køber simpelthen ikke den der med asberger. Havde det været ADHD, ADD, OCD, Borderline samt diverse bipolare forstyrrelser ville jeg straks tænke på Glenn. Ja, jeg tror lidt på at han har en snert af dem alle - men asberger, no way!
@wikiSeeks to counteract or cancel out deep feelings of inferiority and lack of self-esteem; offsets deficits by creating illusions of being superior, exceptional, admirable, noteworthy; self-worth results from self-enhancement.
http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissist ... y_disorder
Han har en meget staerk mindrevaerdsfoelelse, men forsoeger hele tiden at overbevise sig selv og omverdenen om at det ikke passer. Derfor reagerer han ogsaa vildt staerkt naar illusionen brister og bliver helt euforisk naar han har success.
Bevis 1: Alt det snak om vinderkultur og hvor meget han hader middelmaadighed.
Bevis 2: Han er saa ufatteligt bange for at tabe at a) ikke vil lade sine boern vinde i ludo, og b) er villig til at snyde, for at bibeholde illusionen om at han er en vinder.
Bevis 3: Han har nogle kaempe foelesesudsving paa success og fiasko (loebetur med flagstang, og tuderi i maal).
Bevis 3: En saa grim person skal nok ha' nogle selvvaerdsproblemer der stammer fra nogle barndoms/pubertets -traumer.
Med det forbehold at jeg er vildt farvet af at jeg bare ikke kan udstaa manden eller den klub han repraesenterer
Der er ikke noget i denne tråd der er farvet. Alt er 100% neutralt.Med det forbehold at jeg er vildt farvet af at jeg bare ikke kan udstaa manden eller den klub han repraesenterer
Klub?MHJ skrev:Med det forbehold at jeg er vildt farvet af at jeg bare ikke kan udstaa manden eller den klub han repraesenterer
http://www.bt.dk/superligaen/stort-inte ... kideballer" onclick="window.open(this.href);return false;
Endnu et interview med Disco fyldt med floskler og store ord om hans kompetencer. Den mand har satme stor tiltro til sine egne evner.
Endnu et interview med Disco fyldt med floskler og store ord om hans kompetencer. Den mand har satme stor tiltro til sine egne evner.
Re: Sv: Hvorfor hade FCM 2
De kalder sig jo også Jyllands københavner mentalitet dernede, så det er egentlig ikke så mærkeligt at han prøver hans machopis:-) lad ham nu bare.Forza skrev:http://www.bt.dk/superligaen/stort-inte ... kideballer
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Skal love for at det kortvarige økonomiske mådehold i Herning-Ikast er pist forsvundet efter den engelske sugardaddys indtog i klubben. Iflg. denne artikel har Ikast netop købt en svensk målmand for 5,5 mill . kr. http://m.bt.dk/superligaen/fc-midtjylla ... nye-profil" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikast går åbenbart all in i jagten på mesterskabet.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Når de har pengene, ville andet også være bagstræberisk.frederikshavneren skrev:Skal love for at det kortvarige økonomiske mådehold i Herning-Ikast er pist forsvundet efter den engelske sugardaddys indtog i klubben. Iflg. denne artikel har Ikast netop købt en svensk målmand for 5,5 mill . kr. http://m.bt.dk/superligaen/fc-midtjylla ... nye-profil" onclick="window.open(this.href);return false;
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
De har vel netop ikke pengene. Problemet er jo, at de aldrig har præsteret noget i Europa og ligesom de danske mestre(lad det ikke blive Glen-boys!) allerede indtræder i 2. runde den kommende sæson, nr. 2 indtræder i EL og altså ikke i CL.jernskjorten skrev:Når de har pengene, ville andet også være bagstræberisk.frederikshavneren skrev:Skal love for at det kortvarige økonomiske mådehold i Herning-Ikast er pist forsvundet efter den engelske sugardaddys indtog i klubben. Iflg. denne artikel har Ikast netop købt en svensk målmand for 5,5 mill . kr. http://m.bt.dk/superligaen/fc-midtjylla ... nye-profil" onclick="window.open(this.href);return false;
Altså er det svært at nå pengene den vej, særlig når man er seedet sidst. Vi havde tur i det mod Zagreb, var vi blevet slået ud der, havde vi mødt sværere modstand i EL-kval end i CL-kvalen!!!
Selv de danske pokalvindere indtræder i EL 2. runde - altså 2 runder før FCM i år. Og her røg FCM ud til Panathiniakos i kvalrunden.
Det ligner altså et rigtig godt sats på DM, men tror ikke, at der er penge i skidtet medmindre de har nogle abnorme mesterskabsbonusser hos sponsorerne. De har en stor pengetank men altså ingen indtægter. Virker mere som en engelsk rigmand som tror at istedet for et PrL-mandskab og priser, så kan et dansk mesterskab skaffe ham CL-mio. Han bliver skuffet.
Men man må give dem kredit for, at de tør at gå planken ud i disse tider og bruge flere penge end de tjener. Der er ikke mio af kr i et dansk mesterskab. Man skal i EL eller CL.FlæskeFrank skrev:De har vel netop ikke pengene. Problemet er jo, at de aldrig har præsteret noget i Europa og ligesom de danske mestre(lad det ikke blive Glen-boys!) allerede indtræder i 2. runde den kommende sæson, nr. 2 indtræder i EL og altså ikke i CL.jernskjorten skrev:Når de har pengene, ville andet også være bagstræberisk.frederikshavneren skrev:Skal love for at det kortvarige økonomiske mådehold i Herning-Ikast er pist forsvundet efter den engelske sugardaddys indtog i klubben. Iflg. denne artikel har Ikast netop købt en svensk målmand for 5,5 mill . kr. http://m.bt.dk/superligaen/fc-midtjylla ... nye-profil" onclick="window.open(this.href);return false;
Altså er det svært at nå pengene den vej, særlig når man er seedet sidst. Vi havde tur i det mod Zagreb, var vi blevet slået ud der, havde vi mødt sværere modstand i EL-kval end i CL-kvalen!!!
Selv de danske pokalvindere indtræder i EL 2. runde - altså 2 runder før FCM i år. Og her røg FCM ud til Panathiniakos i kvalrunden.
Det ligner altså et rigtig godt sats på DM, men tror ikke, at der er penge i skidtet medmindre de har nogle abnorme mesterskabsbonusser hos sponsorerne. De har en stor pengetank men altså ingen indtægter. Virker mere som en engelsk rigmand som tror at istedet for et PrL-mandskab og priser, så kan et dansk mesterskab skaffe ham CL-mio. Han bliver skuffet.
Det ligner en mindre katastrofe, hvis mesterskabet glipper for dem.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Når!!!Kristian skrev:
Men man må give dem kredit for, at de tør at gå planken ud i disse tider og bruge flere penge end de tjener. Der er ikke mio af kr i et dansk mesterskab. Man skal i EL eller CL.
Det ligner en mindre katastrofe, hvis mesterskabet glipper for dem.
- jernskjorten
- Allstar

Benham har vel været leveringsdygtig i likvide midler.FlæskeFrank skrev:De har vel netop ikke pengene.(...)jernskjorten skrev:Når de har pengene, ville andet også være bagstræberisk.frederikshavneren skrev:Skal love for at det kortvarige økonomiske mådehold i Herning-Ikast er pist forsvundet efter den engelske sugardaddys indtog i klubben. Iflg. denne artikel har Ikast netop købt en svensk målmand for 5,5 mill . kr. http://m.bt.dk/superligaen/fc-midtjylla ... nye-profil" onclick="window.open(this.href);return false;
-
FlæskeFrank
- Allstar

De fleste sugardaddys mister jo tålmodigheden og synes ikke det er sjovt at putte i et sort hul.jernskjorten skrev:Benham har vel været leveringsdygtig i likvide midler.
De vil vel også gerne se noget for pengene på et eller andet tidspunkt. Eksemplerne er talrige. Brøndbys rigmand snakkede også om tålmod og langsigtet plan. Det havde han glemt ½-1 år efter. L'easy lukkede også pengestrømmen ned efter nogle år i OB. Det ser dog ud til, at Kent måske kan få åbnet strømmen lidt igen, men slet ikke på det gamle niveau.
FCM skal jo så sælge deres spillere for fantasilioner, hvilket de tidligere var gode til. Problemet er, at de lige nu laver meget dyre kontrakter og derfor er tvungen til dyre salg. F.eks. er Sviatchenko ikke pengene værd pt. Sisto kan selvfølgelig blive dyr, men uprøvet, da han jo ikke spiller europæisk. Det trækker prisen langt ned.
- jernskjorten
- Allstar

Min simple pointe var sådan set bare en kommentar til, at det blev konstateret, at FCM går all in i jagten på mesterskabet, hvilket jeg mener er helt forståeligt, når Benham nu har sørget for, at der er penge at handle for. Om investeringen så går hjem via pokal, Europa og spillersalg er en helt anden snak.FlæskeFrank skrev:De fleste sugardaddys mister jo tålmodigheden og synes ikke det er sjovt at putte i et sort hul.jernskjorten skrev:Benham har vel været leveringsdygtig i likvide midler.
De vil vel også gerne se noget for pengene på et eller andet tidspunkt. Eksemplerne er talrige. Brøndbys rigmand snakkede også om tålmod og langsigtet plan. Det havde han glemt ½-1 år efter. L'easy lukkede også pengestrømmen ned efter nogle år i OB. Det ser dog ud til, at Kent måske kan få åbnet strømmen lidt igen, men slet ikke på det gamle niveau.
FCM skal jo så sælge deres spillere for fantasilioner, hvilket de tidligere var gode til. Problemet er, at de lige nu laver meget dyre kontrakter og derfor er tvungen til dyre salg. F.eks. er Sviatchenko ikke pengene værd pt. Sisto kan selvfølgelig blive dyr, men uprøvet, da han jo ikke spiller europæisk. Det trækker prisen langt ned.
"Regionens hold" aka. trækkerdreng for udenlandske pengemænd.
FCM køber ind, ja, og det er for lånte penge. Men er det meget anderledes end at AaB har foretaget en kapitaludvidelse og folk konstant skriger efter nyindkøb til den ene og den anden position her på siden?
Vi var også på røven for bare 1-2 år siden. Vi har også fået tilført en masse millioner af forskellige rigmænd. Skulle vi så ikke starte med selv at lægge en anderledes kurs før vi håner FCM? Lad os fortsætte vores egen bæredygtige strategi og give lidt tillid til vores egne drenge - også de, der er vendt hjem. Det er der meget mere fremtid i end diverse svenske lottokuponer.
Vi var også på røven for bare 1-2 år siden. Vi har også fået tilført en masse millioner af forskellige rigmænd. Skulle vi så ikke starte med selv at lægge en anderledes kurs før vi håner FCM? Lad os fortsætte vores egen bæredygtige strategi og give lidt tillid til vores egne drenge - også de, der er vendt hjem. Det er der meget mere fremtid i end diverse svenske lottokuponer.
Du har en pointe, men der er i mine øjne ret væsentlig forskel på, at have en række lokale investorer som har AaB i hjertet, fremfor først en tilfældig Inder og nu en Britte, der ser FCM som en mulighed for sportslig og muligvis økonomisk gevinst. Hvis vi prøver at tage AaB brillerne af, ønsker vi så alligevel at der kommer udenlandske pengemænd ind i Dansk fodbold? Det er ikke efter min smag!Yankee skrev:FCM køber ind, ja, og det er for lånte penge. Men er det meget anderledes end at AaB har foretaget en kapitaludvidelse og folk konstant skriger efter nyindkøb til den ene og den anden position her på siden?
-
FlæskeFrank
- Allstar

Det er vel ligemeget om det er lokale eller indiske millioner. Men det afgørende er om det virker som legetøj, altså en forretning som hæves op i et niveau, som aldrig vil kunne løbe rundt. Eksempelvis var Chelsea og Abramovich-millionerne en oplevelse, men ingen troede på et stærkt Chelsea uden ham. Det kan godt være her 10 år senere, at de kan løbe rundt, men den mellemliggende periode var et stort sats, hvor stoppede Abramovich stoppede Chelsea også(hæng mig nu ikke op på årstallene).
I vores egen andedam var Anja Andersens Slagelse et levende bevis på den slags.
FCM vil ikke kunne betale regningerne på en stjernespiller, hvis han stoppede.
Her er der tale om en sugardaddy klub. AaB har sand for døden aldrig kunne lægge to og to sammen og så få fire, men de har dog prøvet at lave et setup, hvor pengene kunne række.
At FCM vil have europæisk gruppespil(og det formentlig hvert år) for at få klubben til at løbe rundt selvom man aldrig har spillet et gruppespil virker jo optimistisk
Der er kun et hold i DK, som regelmæssigt kommer i gruppespil og det er FCK.
Hvis BIF og FCM ryger ud i de første kvalkampe den kommende sæson, så skal vi nok se underskud.
I vores egen andedam var Anja Andersens Slagelse et levende bevis på den slags.
FCM vil ikke kunne betale regningerne på en stjernespiller, hvis han stoppede.
Her er der tale om en sugardaddy klub. AaB har sand for døden aldrig kunne lægge to og to sammen og så få fire, men de har dog prøvet at lave et setup, hvor pengene kunne række.
At FCM vil have europæisk gruppespil(og det formentlig hvert år) for at få klubben til at løbe rundt selvom man aldrig har spillet et gruppespil virker jo optimistisk
Hvis BIF og FCM ryger ud i de første kvalkampe den kommende sæson, så skal vi nok se underskud.
Jeg er helt enig med dig. Mit indlæg var også blot for at påvise den dobbeltmoral, der hersker. Hvis FCM køber ind er de en købeklub. Hvis AaB ikke køber ind er vi uambitiøse. Det er ikke let at være sportsdirektør.Hanga skrev:Du har en pointe, men der er i mine øjne ret væsentlig forskel på, at have en række lokale investorer som har AaB i hjertet, fremfor først en tilfældig Inder og nu en Britte, der ser FCM som en mulighed for sportslig og muligvis økonomisk gevinst. Hvis vi prøver at tage AaB brillerne af, ønsker vi så alligevel at der kommer udenlandske pengemænd ind i Dansk fodbold? Det er ikke efter min smag!