Jonas K skrev:som ved noget om at bestille billetter til Lazio kampe.
Skal til Rom i weekenden, og Lazio spiller mod AC Milan. Jeg kan se at Viagogo sælger billetter, nogle som har erfaring med dem, eller med andre salgskanaler?
http://www.viagogo.co.uk/Sports-Tickets ... 14FF953148
Jeg ved ikke om jeg kan være til nogen hjælp, for jeg kender hverken viagogo eller til billetkøb til Lazios kampe.
Men jeg er ofte i Firenze og har købt billetter til Fiorentinas kampe et utal af gange. Dét gør jeg altid dernede. Der er flere steder i byen sådan nogle boder (sådan lidt lignende en is og tabacci kiosk) hvor man køber billetterne. Og de sælger også på dagen og helt op til kampstart.
-Du skal være opmærksom på at hvis du køber billetter et sådan sted (spørg på hotellet hvor den nærmeste bod er) skal du have dit pas med, da de registrer dit pasnummer ved købet.
Den model har virket upåklageligt for mig - det er faktisk ret hyggeligt at handle i disse boder. Og så er det billigere end at købe billetter on-line.
Det kræver naturligvis at du vil bruge lidt tid af din ferie i Rom på at udføre dette. Men det er en oplevelse i sig selv synes jeg. Som nævnt ved de på hotellet eller på den nærmeste vin-bar hvor der ligger en billetsalgsbod.
Dog skal jeg jo også indrømme at Rom er noget større og uoverskuelig at finde rundt i, sammenlignet med lille hyggelige Firenze. Men hvis du kommer fra Færøkroen så tror jeg nok du klarer den.
Derfor synes jeg du skal købe dernede. Det er billigere og sjovere (synes jeg).
EDIT: og rigtig god tur i øvrigt!! Vil da gerne høre om det blev en fed oplevelse.