Vi ER allerede i 16. dels-finalen. Så næste skridt må naturligvis være 8. delsfinalenBrent skrev:Du vil ikke igennem 16 dels finalerne?Brodernumsi skrev:Den er hjemme! Lad os se på hvem vi kan møde i 1/8 dels finalerne.
Lodtrækning EL 16. delsfinale 2015
Re: Lodtrækning EL 16. delsfinale 2015
Fin lodtrækning. På dette tidspunkt af turneringen vil vi ikke være favoritter imod nogle af holdene. Brøndby og FCK fik tæsk af Brügge men jeg ser muligheder. Vi har et fint kendskab til dem i dansk fodbold og de vil muligvis undervurdere os efter at have lallet sig igennem sejre over FCK som burde være det bedste hold i DK. Vi går glip af østeuropa samt de helt store hold vi ikke ville have en chance imod. Jeg er godt tilfreds.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
12 timer I bil...
eller 1½ times tog fra Bruxelles...
Overkommeligt!
eller 1½ times tog fra Bruxelles...
Overkommeligt!
- Kristian60
- 1. div

Der findes jo ikke et hold i den skål som vi ville være favoritter mod.Califfen skrev:Helt enig. Det er et rigtigt godt hold, som bør regnes som favoritter mod os. Og så er de alligevel ret uinteressante i forhold til publikumsappel.. Skidt skidt skidtDr.Jones skrev:Ved ikke om jeg syntes det er en god lodtrækning.
BIF og FCK blev kørt over, uden Brugge så ud til at være nær 100% eller er det bare mig?
KorrektKristian60 skrev:Der findes jo ikke et hold i den skål som vi ville være favoritter mod.Califfen skrev:Helt enig. Det er et rigtigt godt hold, som bør regnes som favoritter mod os. Og så er de alligevel ret uinteressante i forhold til publikumsappel.. Skidt skidt skidtDr.Jones skrev:Ved ikke om jeg syntes det er en god lodtrækning.
BIF og FCK blev kørt over, uden Brugge så ud til at være nær 100% eller er det bare mig?
Nej og lige præcis derfor ville det federe at møde et mere attraktivt hold fra en af de store ligaerKristian60 skrev:Der findes jo ikke et hold i den skål som vi ville være favoritter mod.Califfen skrev:Helt enig. Det er et rigtigt godt hold, som bør regnes som favoritter mod os. Og så er de alligevel ret uinteressante i forhold til publikumsappel.. Skidt skidt skidtDr.Jones skrev:Ved ikke om jeg syntes det er en god lodtrækning.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Tabermentalitet! I de glade 80'ere handlede det om at prøve at få en kamp imod et stort hold for oplevelsens skyld. Efter de vi har præsterer i Europa de sidste 10 år synes jeg godt vi kan lægge den mentalitet fra os. De store hold kan drømme om os nu for oplevelsens skyld. Vi spiller for at vinde!!Califfen skrev:Nej og lige præcis derfor ville det federe at møde et mere attraktivt hold fra en af de store ligaerKristian60 skrev:Der findes jo ikke et hold i den skål som vi ville være favoritter mod.Califfen skrev:Helt enig. Det er et rigtigt godt hold, som bør regnes som favoritter mod os. Og så er de alligevel ret uinteressante i forhold til publikumsappel.. Skidt skidt skidtDr.Jones skrev:Ved ikke om jeg syntes det er en god lodtrækning.
Der var, som flere nævner, jo ikke et eneste hold, som AaB bare var i nærheden af at være favoritter mod - og da slet ikke i den forfatning, vi har været i siden efteråret begyndte.
Vi er ikke helt uden chance her, og det ville være pøbelfryd af den helt store, hvis vi eliminerer et hold, som i den grad har kørt både Brøndby og FCK over.
Vi er ikke helt uden chance her, og det ville være pøbelfryd af den helt store, hvis vi eliminerer et hold, som i den grad har kørt både Brøndby og FCK over.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
1700 kr t/r for fly til Bruxelles og så en time i tog til Brugge.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Der er godt nok langt mellem nederlagene. Kun et i de sidste 40 kampe - inklusiv træingskampe:
http://www.resultat.dk/hold/club-brugge ... resultater" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.resultat.dk/hold/club-brugge ... resultater" onclick="window.open(this.href);return false;
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg mindes at have hoert noget lignende foer i aar med et andet holdsulakvelidze skrev:Der er godt nok langt mellem nederlagene. Kun et i de sidste 40 kampe - inklusiv træingskampe:
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
En lodtrækning på det jævne. Vi kunne bestemt have trukket en mere interessant modstander, men omvendt er jeg glad for at vi slap for østholdene. Club Brügge er som jeg ser det storfavorit mod os, de har i skrivende stund kun tabt én kamp i denne sæson i alle turneringer. De har ikke de store kendte stjernespillere, men det er alligevel et meget stærkt hold. De kørte Brøndby og FCK over tidligere på sæsonen, det er naturligvis noget der giver anledning til respekt.
Personligt kan jeg desværre godt tvivle på hvor mange billetter der kan sælges til hjemmekampen mod belgierne en kold februar aften i Aalborg, men heldigvis er belgierne kendt for at de har mange supportere med når de spiller på udebane. Tror at der kommer ret mange belgiere til kampen i Aalborg, da vi mødte Anderlecht i 2007 var der belgiere i Aalborg flere dage før kampen. I samme sæson slog vi knebent KAA Gent ud af europæisk fodbold (3-2 samlet, 2-1 hjemme på mål af Greven og Califf), mens vi i den nævnte hjemmekamp mod Anderlecht udlignede til 1-1 kort før tid på et mål af
M. Lindstrøm.
Fed away til Brügge. Det er en spændende by og belgisk øl er klasse
Jan Breydel Stadion er ikke ligefrem nyt og moderne, men det er et meget charmerende stadion. Det har en charme som typisk kun ældre stadions har.
Det bliver enormt svært, men selvfølgelig skal vi gå efter overraskelsen. Historisk set har danske hold der overvintrer europæisk det skidt med at spille i februar før Superligaen starter, anyway nu er det sådan og det er der ikke noget at gøre ved.
Personligt kan jeg desværre godt tvivle på hvor mange billetter der kan sælges til hjemmekampen mod belgierne en kold februar aften i Aalborg, men heldigvis er belgierne kendt for at de har mange supportere med når de spiller på udebane. Tror at der kommer ret mange belgiere til kampen i Aalborg, da vi mødte Anderlecht i 2007 var der belgiere i Aalborg flere dage før kampen. I samme sæson slog vi knebent KAA Gent ud af europæisk fodbold (3-2 samlet, 2-1 hjemme på mål af Greven og Califf), mens vi i den nævnte hjemmekamp mod Anderlecht udlignede til 1-1 kort før tid på et mål af
M. Lindstrøm.
Fed away til Brügge. Det er en spændende by og belgisk øl er klasse
Det bliver enormt svært, men selvfølgelig skal vi gå efter overraskelsen. Historisk set har danske hold der overvintrer europæisk det skidt med at spille i februar før Superligaen starter, anyway nu er det sådan og det er der ikke noget at gøre ved.
Køb en ny bil.MrBangDK skrev:12 timer I bil...
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Tom De Sutter 
-
frederikshavneren
- Allstar

Enes syn på lodtrækningen http://www.bold.dk/nyt/tilfreds-enevold ... til-brugge" onclick="window.open(this.href);return false;
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det er jo bare fordi at jeg skal stoppe og spise currywurst ved hver rasteplads ned Tyskland.. Ellers tager det nok kun 9-10 timer!Pastorius skrev:Køb en ny bil.MrBangDK skrev:12 timer I bil...
enevoldsen til bold.dk: "Især dernede var Brøndby helt åbne bagi "
fantastisk citat af Ene!!! "- Jeg har af gode grunde ikke set deres kampe mod FCK; men jeg så dem mod Brøndby og synes mere, de sagde noget om Brøndbys præstation end Club Brugges. Især dernede var Brøndby helt åbne bagi og Brugge kunne have scoret endnu flere"Klawn skrev:enevoldsen til bold.dk: "Især dernede var Brøndby helt åbne bagi "
-
frederikshavneren
- Allstar

Beklager den lidt dårlige kvalitet, men her er et link til målene i Parken https://www.youtube.com/watch?v=xJhJo2oJv5g" onclick="window.open(this.href);return false; Lior Refealov ser ret giftig ud, især målet til 2-0 og målet til 3-0 med ydersiden er virkelig godt sparket ind.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Puha, det synes jeg godt nok var en ekstremt skidt lodtrækning, jeg synes Brügge ser skræmmende stærke ud. I mine øjne smadrede de både FCK og Brøndby ud af turneringen, i kampe hvor det ikke virkede til de spillede sig helt ud. Jeg ser dem som en af favoritterne til at vinde EL, og kunne godt få øje på mange hold jeg hellere ville møde end dem... også østeuropæiske.
Men logisk det blev dem, sådan går det af en eller anden grund ofte. Hvis vi ikke møder hold vi selv har en historie mod, møder vi hold der har mødt op til flere danske hold.
Nå men kampene skal jo da spilles, og chanceløse er vi vel ikke. Jeg synes bare vi havde været mindre chanceløse mod andre hold, også nogle af de "mere kendte".
Men logisk det blev dem, sådan går det af en eller anden grund ofte. Hvis vi ikke møder hold vi selv har en historie mod, møder vi hold der har mødt op til flere danske hold.
Nå men kampene skal jo da spilles, og chanceløse er vi vel ikke. Jeg synes bare vi havde været mindre chanceløse mod andre hold, også nogle af de "mere kendte".