Det kunne jo rent faktisk være, at Kent ikke stræber efter at komme til udlandet...doukas skrev: Nu er KN slået tilbage til start, og jeg tror ikke med hans OB-skifte han nogensinde får chancen for at skifte til en klub udenfor Skandinavien.
Han har været i udlandet som spiller, og det kunne jo være at familien (eller ham selv) ikke just er interesseret i at komme til udlandet igen.. Så han bare ser trænerjobbet som et spændende job, som giver penge på bordet, men at drømmen ikke hedder en 1. DIV klub i England..
Jeg ville da ikke personligt flytte til udlandet, selvom jeg ville få flere penge..
Uambitiøst? Det synes jeg egentlig ikke det er, fordi der er bare forskel på, hvad man vægter i livet.
Men OB?? Ja, det forstår jeg sgu heller ikke helt... Hvis han havde forlænget med AaB, så ville han formentlig kunne få indføjet i kontrakten, at landsholdtrænerjobbet ville fritstille ham, og dermed ville han kunne forblive boende i DK, men stadig få en større udfordring (og flere penge)..
Men jaja, man forstår jo heller ikke at Allan Simonsen og Lars Olsen var/er tilfredse med at træne små "taber" nationer.. Men igen, drivkraften er bare forskellig fra menneske til menneske..