Kent Nielsen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kent Nielsen

Indlæg af Hanga » 23. dec 2014, 15:05

Poker-One-Kenobi skrev:Hvis det står til troende hvad BT skriver, at KN får en årsløn på 2 millioner i OB, så kan jeg sagtens forstå vi ikke kunne/ville være med.
Jeg synes egentlig ikke det er en vild urimelig hyrre for Danmarks pt. bedste træner. Det kan godt være vi ikke kan gå helt derop, men vil da håbe at vi er ved at være der, hvor vi godt kan tilbyde holdets vigtigste person en løn på den gode side af en million.

DSK
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Morten olsen

Indlæg af DSK » 23. dec 2014, 15:54

Som OB fan må jeg sige det er dejligt at få bevist at vi stadig kan vælge og vrage mellem de bedste danske trænere og der findes vel nærmest ingen trænere der ikke vil være en del af OB..

Selv efter vores nedtur er vi fuldt ud lige så attraktive som AaB for de fleste spillere/trænere - økonomisk er der så mange begrænsninger i AaB selvom i er sluppet flot igennem jeres økonomiske krise. vi står stadig og mangler det sidste for at komme ud på den anden side, men det ændrer ikke på at OB har større muskler rent økonomisk at spille med..

Jeg kan sagtens forstå det gør ondt at en klub der ligger i bunden kan snuppe jeres succes træner, men man må have forståelse for at OB er en ønskeklub for mange trænere da potentialet i OB kun overgåes af FCK og tildels BIF..

Tror i kent snupper nogle spillere med videre og i så fald hvilke?

Mvh. Den sovende kæmpe..

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 23. dec 2014, 16:00

DSK skrev:Som OB fan må jeg sige det er dejligt at få bevist at vi stadig kan vælge og vrage mellem de bedste danske trænere og der findes vel nærmest ingen trænere der ikke vil være en del af OB..

Selv efter vores nedtur er vi fuldt ud lige så attraktive som AaB for de fleste spillere/trænere - økonomisk er der så mange begrænsninger i AaB selvom i er sluppet flot igennem jeres økonomiske krise. vi står stadig og mangler det sidste for at komme ud på den anden side, men det ændrer ikke på at OB har større muskler rent økonomisk at spille med..

Jeg kan sagtens forstå det gør ondt at en klub der ligger i bunden kan snuppe jeres succes træner, men man må have forståelse for at OB er en ønskeklub for mange trænere da potentialet i OB kun overgåes af FCK og tildels BIF..

Mvh. Den sovende kæmpe..
Troll????

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 23. dec 2014, 16:23

DSK skrev:Som OB fan må jeg sige det er dejligt at få bevist at vi stadig kan vælge og vrage mellem de bedste danske trænere og der findes vel nærmest ingen trænere der ikke vil være en del af OB..

Mvh. Den sovende kæmpe..
Det dér er legendarisk! Du får 5/5

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: Kent Nielsen

Indlæg af Kristian » 23. dec 2014, 16:29

Mvh. Den sovende kæmpe..
Jeg vil virkelig ikke kategorisere OB som nogen sovende kæmpe. Det eneste der kan få jer op igen er et kæmpe transferbudget og en træner med succes og det er efterhånden mange år siden i havde det.

Kan ikke forestille mig at nogle vil med Kent til OB. Stadig mere attraktivt at spille i AaB grundet at vi giver dem chancen modsat i køber og køber hvis i har pengene. Men det skulle da så være for pengenes skyld. OB har skåret i budgettet og har været nødt til det. I skal være heldige med at i har en sugardaddy der vil købe jer ud af kriserne hver gang.

Men drøm nu i ådalen. Kent skal nok få banket noget arbejdsraseri ind i jeres spillere, men der går ihvertfald 2 år før i er kørende med lidt held:-) kan i vente på det?

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 23. dec 2014, 16:40

Corona skrev:

Mvh. Den sovende kæmpe..
Det dér er legendarisk! Du får 5/5
Legendarisk og sødt. Sjælden kombination. Især delen med at vælge og vrage mellem de bedste danske trænere. Det er dobbelt op på Troels Bech om noget eksemplet på. Den mand skal pløje sig igennem pokaler og titler. OB, Carlsberg Light i går i dag i morgen.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 23. dec 2014, 16:57

Yankee skrev:
Salle17 skrev:Her er nogle af Kent Nielsens krav til AaB. Læg mærke til det med faciliteterne!

http://www.bt.dk/superligaen/saa-taet-v ... -skilte-de" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis man nogensinde har været på OB's anlæg så ved man i hvert fald at det ikke er bedre træningsfaciliteter, der har lokket Kent derned.
Hvis man nogensinde har befundet sig på Hornevej så ved man da at det er noget gammelt bras. Har en bekendt som har spillet i både AaB og Hjørring, og han er ikke i tvivl om at styrke og omklædningsfaciliteterne er en del bedre i Hjørring end de er i AaB.

Det er selvfølgelig ikke derfor Kent er smuttet, men det er helt klart et område der skal gøres noget ved på et eller andet tidspunkt inden for den nærmeste fremtid

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 23. dec 2014, 17:07

Synes faktisk det mere og mere med Gaardes udtalelser minder om at det er meget gensidigt at de nu har mod på at skilles.
Jeg er overbevist om at man i AaB er så sikker på strukturen og konceptet at det ikke er træneren der er successen men klubben og organisation omkring. Noget som en ny træner skal indordne sig under og finde motiverende at føre videre.
Håber på en moderne ung træner kapacitet som ikke behøver at være kendt men faglig dygtig som bla hjulmand, Frank og Riddersholm men med mentalitet der passer til klubben.
Håber på at BIF oversatser igen og fyrer Frank - ham vil jeg nemlig gerne have.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. dec 2014, 17:23

Mon ikke det første, der sker nu, er at OB henter den rigtige Lasse Nielsen til forsvaret. Og så vil Kent med statsgaranti forsøge at fiske folk som Thomsen, Ahlmann, Thelander, KEP, Spalvis og Dalsgaard med de transfermidler, han tilsyneladende er blevet stillet i udsigt.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 23. dec 2014, 17:27

AaB 85 95 99 08 skrev:Mon ikke det første, der sker nu, er at OB henter den rigtige Lasse Nielsen til forsvaret. Og så vil Kent med statsgaranti forsøge at fiske folk som Thomsen, Ahlmann, Thelander, KEP, Spalvis og Dalsgaard med de transfermidler, han tilsyneladende er blevet stillet i udsigt.
Så må vi håbe at Gaarde siger blank nej til tilbud på dem. Kan godt være at Kent skifter til OB. Men at alle dem du nævner skulle skifte til ob, er vist at se spøgelser.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 23. dec 2014, 17:48

AaB 85 95 99 08 skrev:Mon ikke det første, der sker nu, er at OB henter den rigtige Lasse Nielsen til forsvaret. Og så vil Kent med statsgaranti forsøge at fiske folk som Thomsen, Ahlmann, Thelander, KEP, Spalvis og Dalsgaard med de transfermidler, han tilsyneladende er blevet stillet i udsigt.
Slå nu koldt vand i blodet. Mange af de spillere ville ikke en gang blive solgt til FCK. Du kan have ret i, at KEP og Lasse Nielsen kunne være bud, men de andre er ikke aktuelle. Augu kunne jeg også forestille mig, så slap nu af. Iøvrigt tror jeg ikke Kent valgte OB fordi der var et ubegrænset transferbudget.

Du kunne jo også sige, at ny træner giver ny energi, så AaBs spiller gerne ville en ekstra tørn i klubben.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 23. dec 2014, 17:53

Kristian skrev:
Så må vi håbe at Gaarde siger blank nej til tilbud på dem. Kan godt være at Kent skifter til OB. Men at alle dem du nævner skulle skifte til ob, er vist at se spøgelser.

Ikke engang udsigten til guldkampen kunne holde Lasse i AaB sidste vinter. Han gav meget tydeligt udtryk for at han var kørt træt i Superligaen. Han kunne ikke længere motivere sig til at møde AGF, FCM mv.
Efter en svær tid i Nijmegen går det noget bedre for Lasse i belgiske Gent. På det seneste har han spillet fast for belgierne.
Med mindre fynboernes sugar daddies smider boksen tror jeg ikke at Lasse vender hjem.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 23. dec 2014, 18:21

Since skrev:
mich1596 skrev:Year well....monney makes the world go round ;) intet nyt under solen.
http://www.bt.dk/superligaen/ob-rigmand ... nmillioner" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu er Thorborg godt nok Danmarks 15. Rigeste mand. Men man glemmer ofte at der sidder 3 milliardærer i bestyrelsen. Det får jo ham fra brondby til at ligne en på kontanthjælp.
Nåååee ja da ....det er der det stammer fra " blågulebistandsklienter" :P

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 23. dec 2014, 18:59

AaB 85 95 99 08 skrev: tror du virkelig Kent vil hente alle de spillere, som du remser op ?
Du nævner 6 nuværende AaB og 1 forhenværende

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. dec 2014, 18:59

Kristian skrev:

Ja, du er ret langt ude, hvis du tænker det scenarie, at en håndfuld spillere skulle skifte en Superligaklub ud med en anden. Men det var vist også kun for diskussionens skyld, du antydede det.

Men det er da helt sikkert spillere, Kent vil være interesser i, da han kender dem og ved, hvad de står for. Og nu har han et halvt år til at gå og hviske dem i ørerne, at de - når de nærmer sig kontraktudløb bare kan ringe til Odense, hvis bedre tilbud ikke dukker op. Så kan Gaarde stampe non så meget i gulvet.

Med andre ord siger jeg bare, at vi må forberede os på, at Kent vil have et godt øje til vores spillere, og at de vil kunne have svært ved at sige nej til højere løn og en træner, de før har haft succes under.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. dec 2014, 19:02

birk skrev:AaB 85 95 99 08 skrev: tror du virkelig Kent vil hente alle de spillere, som du remser op ?
Du nævner 6 nuværende AaB og 1 forhenværende
Nej, det ville da være decideret utopisk, at han hentede dem alle. Og at antyde, at det er hvad jeg skrev, er for dumt. Men der vil være gensidig interesser. Se mit indlæg ovenfor.

DSK
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Morten olsen

Indlæg af DSK » 23. dec 2014, 19:21

AaB 85 95 99 08 skrev:
Kristian skrev:

Ja, du er ret langt ude, hvis du tænker det scenarie, at en håndfuld spillere skulle skifte en Superligaklub ud med en anden. Men det var vist også kun for diskussionens skyld, du antydede det.

Men det er da helt sikkert spillere, Kent vil være interesser i, da han kender dem og ved, hvad de står for. Og nu har han et halvt år til at gå og hviske dem i ørerne, at de - når de nærmer sig kontraktudløb bare kan ringe til Odense, hvis bedre tilbud ikke dukker op. Så kan Gaarde stampe non så meget i gulvet.

Med andre ord siger jeg bare, at vi må forberede os på, at Kent vil have et godt øje til vores spillere, og at de vil kunne have svært ved at sige nej til højere løn og en træner, de før har haft succes under.
Er de fleste på listen ikke ved at være mætte af superliga bold? det kunne man jo frygte med jeres placering i ligaen in mente. det er nok udlandet der kalder for de flestes vedkommende..

Jeg tænkte egentligt mere på jeres ungdomsspillere, OB vil til at satse på ungdommen og der kunne det vel godt tænkes Kent har et godt øje til nogle stykker?

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 23. dec 2014, 19:49

Men hvorfor skulle de skifte til OB? Hvordan er den her diskussion overhovedet opstået? Kent kan da sikkert være interesserede i en ung spiller eller 2, men har vi ikke slået fast for længst at det er Jacob Larsens og de andre folk i ungdomsarbejdet der har gjort langt det meste med folk som Lucas, Thomsen, Kusk, Bruhn, Børsting osv. Der er selvfølgelig en udfordring i at få dem til at tage det sidste skridt hvilket Kent har været gode til, men hvorfor skulle de dog flytte til et ringere talentmiljø i en ringere klub med et potentiale der i bedste fald er det samme som i AaB? Jeg kan ikke se logikken. Vi ved, hvis man har læst med, at filosofien til hver en tid er vigtigere end den siddende træner, og medmindre Kents arvtager er totalt idiot, jamen så fucker han næppe heller helt op.

Jeg forstår dog godt enkelte OB fans har behov for at trolle, der er vel ingen af dem der skriver herinde der har oplevet OB har vundet et mesterskab, så må man jo tage de sejre man kan.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 23. dec 2014, 19:50

Så der tv2 salto drenge og piger. Så kan vi lige tage en pause med trænersnak og nyde den bedste sæson i AaBs historie

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. dec 2014, 19:52

DSK skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Kristian skrev:

Er de fleste på listen ikke ved at være mætte af superliga bold? det kunne man jo frygte med jeres placering i ligaen in mente. det er nok udlandet der kalder for de flestes vedkommende..

Jeg tænkte egentligt mere på jeres ungdomsspillere, OB vil til at satse på ungdommen og der kunne det vel godt tænkes Kent har et godt øje til nogle stykker?
Jeg vil nu mene, at de alle ville pynte på OB's hold. Men jo, Kent kommer til en klub, der slet ikke kan finde ud af talentudvikling på samme måde som de bedste klubber i Danmark - herunder AaB. Så det kan da godt være, at han også kan have øje til coming men, som han kan have held med at lokke til Odense n

Endnu en grund til, at man som professionelle parter bør indstille samarbejdet omgående.

Besvar